- ElSpa
- OP
- 175 mesaje
- din 13 Feb 2006
- Bucuresti
ElSpa
- Mesaje scrise: 175
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Feb 2006
- Mesaj Privat
problema se manifesta in felul urmator.
De la 120 incolo pana pe la 140-150 am trepidatii in volan ca si cum nu ar fi echilibrate rotile. Sunt echilibrate de vreo 3 ori in vreo 3 locuri diferite in aceeasi zi tot face. Jantele nu sunt stranbe deloc, cauciucurile nu sunt deformate, etc si pe aparat se echilibreaza perfect.
Am incercat sa pun si jantele de pe spate pe fata...tot tremura, dar altfel...alta intensitate dar tot in acelasi interval de viteza.
Ma pricep ceva la masini si totusi nu imi dau seama ce si cum...la bucsaraie e ok, nu trage stanga dreapta, merge 200 fara maini pe volan.
Cred ca problema vine de la jenti...au fost comandate dupa catalogul MAM pentru opel dar sunt 5x112 in loc de 5x110 si se monteaza cu niste prezoane speciale cu un con pe filet. De asemenea au si niste inele de centrare din plastic care vin pe butucul rotii.
Inca odata precizez ca nu e nici un artificiu, asa sunt date in catalogul lor pentru opel...
Sunt deschis la orice opinie.
Multumesc anticipat.
De la 120 incolo pana pe la 140-150 am trepidatii in volan ca si cum nu ar fi echilibrate rotile. Sunt echilibrate de vreo 3 ori in vreo 3 locuri diferite in aceeasi zi tot face. Jantele nu sunt stranbe deloc, cauciucurile nu sunt deformate, etc si pe aparat se echilibreaza perfect.
Am incercat sa pun si jantele de pe spate pe fata...tot tremura, dar altfel...alta intensitate dar tot in acelasi interval de viteza.
Ma pricep ceva la masini si totusi nu imi dau seama ce si cum...la bucsaraie e ok, nu trage stanga dreapta, merge 200 fara maini pe volan.
Cred ca problema vine de la jenti...au fost comandate dupa catalogul MAM pentru opel dar sunt 5x112 in loc de 5x110 si se monteaza cu niste prezoane speciale cu un con pe filet. De asemenea au si niste inele de centrare din plastic care vin pe butucul rotii.
Inca odata precizez ca nu e nici un artificiu, asa sunt date in catalogul lor pentru opel...
Sunt deschis la orice opinie.
Multumesc anticipat.
- b28cxh
- **
- 396 mesaje
- din 22 Jan 2006
- Vectra 1992 C18NZ
- Bucuresti
b28cxh
- Mesaje scrise: 396
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1992 C18NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jan 2006
- Mesaj Privat
pt ca ai verificat deja se exclude dezechilibrarea sau strambatul jantelor.
asa sunt ele prevazute de producator pt modele de Opel dar asta nu inseamna ca si prezoanele alea vor conferi acelasi comportament ca un prezon standard..altfel le recomanda direct Opel si le vindea ca piese de origine & sh*t.
ai incercat cu alte jante? poate gasesti pe cineva sa te ajute sa probezi alte roti ca sa elimini orice altceva legat de directie...
altfel ti-ai dat raspunsul singur...si 90% sanse sunt sa fie datorate adaptarii jantelor...cel putin asa e logic din moment ce ai eliminat orice alt motiv.
asa sunt ele prevazute de producator pt modele de Opel dar asta nu inseamna ca si prezoanele alea vor conferi acelasi comportament ca un prezon standard..altfel le recomanda direct Opel si le vindea ca piese de origine & sh*t.
ai incercat cu alte jante? poate gasesti pe cineva sa te ajute sa probezi alte roti ca sa elimini orice altceva legat de directie...
altfel ti-ai dat raspunsul singur...si 90% sanse sunt sa fie datorate adaptarii jantelor...cel putin asa e logic din moment ce ai eliminat orice alt motiv.
- ElSpa
- OP
- 175 mesaje
- din 13 Feb 2006
- Bucuresti
ElSpa
- Mesaje scrise: 175
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Feb 2006
- Mesaj Privat
- Drogas
- ****
- 1,260 mesaje
- din 11 Sep 2006
- Bucuresti
Drogas
- Mesaje scrise: 1,260
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Sep 2006
- Mesaj Privat
- b28cxh
- **
- 396 mesaje
- din 22 Jan 2006
- Vectra 1992 C18NZ
- Bucuresti
b28cxh
- Mesaje scrise: 396
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1992 C18NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jan 2006
- Mesaj Privat
Drogas a scris:poate ceva discuri ovalizate
pai daca ar fi discurile ovalizate nu ar trebui sa se simta doar la franare?
el zice ca simte peste 120 - ma rog sunt simptome de dezechilibrare dar cum a verificat jantele&anvelopele..ramane varianta cu adaptoarele..
nu ai niste jante de tabla (pt iarna) ca sa incerci cu ele? jantele vechi le-ai vandut banuiesc nu?
- ElSpa
- OP
- 175 mesaje
- din 13 Feb 2006
- Bucuresti
ElSpa
- Mesaje scrise: 175
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Feb 2006
- Mesaj Privat
- bertone
- ****
- 2,294 mesaje
- din 13 Jun 2005
- buzau
bertone
- Mesaje scrise: 2,294
- Locatie: buzau
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jun 2005
- Mesaj Privat
- ElSpa
- OP
- 175 mesaje
- din 13 Feb 2006
- Bucuresti
ElSpa
- Mesaje scrise: 175
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Feb 2006
- Mesaj Privat
- ROBERTby2000
- **
- 244 mesaje
- din 01 Aug 2006
- Astra 2001 y17dt
- Vrancea
ROBERTby2000
- Mesaje scrise: 244
- Locatie: Vrancea
- Masina: Astra 2001 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Aug 2006
- Mesaj Privat
vad ca au fost inlocuite mai toate motivele...
sigur sunt cauciucurile.
era un calugar care saracu a fost prin o gramada de srviceuri...opel astra caravan. nu intelegeam un lucru: le echilibra...la aparat ieseau perfect dar pe masina facea nazuri.si erau cauciucuri de firma...destul de scumpe.imi era teama sa-i recomand altceva.m-am riscat si i-am spus sa le schimbe cu michelin.cei drept ce-i de la magazin le-au schimbat fara sa crâcneasca(or mai fi avut probleme?)
le-a pus...le-a echilibrat...si a fost super ok.
gasiti o solutie logica? eu nu.mai ales REPET: pe aparatul de echilibrat ieseau perfect.
sigur sunt cauciucurile.
era un calugar care saracu a fost prin o gramada de srviceuri...opel astra caravan. nu intelegeam un lucru: le echilibra...la aparat ieseau perfect dar pe masina facea nazuri.si erau cauciucuri de firma...destul de scumpe.imi era teama sa-i recomand altceva.m-am riscat si i-am spus sa le schimbe cu michelin.cei drept ce-i de la magazin le-au schimbat fara sa crâcneasca(or mai fi avut probleme?)
le-a pus...le-a echilibrat...si a fost super ok.
gasiti o solutie logica? eu nu.mai ales REPET: pe aparatul de echilibrat ieseau perfect.
- ElSpa
- OP
- 175 mesaje
- din 13 Feb 2006
- Bucuresti
ElSpa
- Mesaje scrise: 175
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Feb 2006
- Mesaj Privat
- bertone
- ****
- 2,294 mesaje
- din 13 Jun 2005
- buzau
bertone
- Mesaje scrise: 2,294
- Locatie: buzau
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jun 2005
- Mesaj Privat
La mine nu se echilibrau in urma urmtoarei situatii :
Mers la G&P , facut unghi dupa ce am incaltat masina cu 4 jante de alij + 4 anvelope Matador de vara ( numai profilul de ele , care ce-i drwpt era frumos ) .
Am mesr max.12.000 de km in vara aia si nu mi se mai echilibrau . Mai mult huruiau de le lua dracii . Toata lumea zicea pana in 60 km/h ca am un rulment stricat ( peste 60 se diminua ) .
Le-am dat jos sa le pun pe alea de iarna si am obswervat ca rotile erau tocite pe interior ceva de genyul la mijloc era un rulaj nor45mal , iar la interior iesea mandra sarma
Am refacut unghiul la alt dealer , am cumparat 4 Toyo pt ca alea erau varza si puteam face pana oricand si acum e foarte bine .
P.S. : Precizez ca toate cand le puneam pe aparat se echilibrau perfect. Cand le incaltam pe masina in cateva ore se dezechilibrau . Ma duceam la aparat , le puneau si ridicau din umeri ..si imi faceau filosofia echilibrarii dinamice de fugeam de mancam pamantul
Mers la G&P , facut unghi dupa ce am incaltat masina cu 4 jante de alij + 4 anvelope Matador de vara ( numai profilul de ele , care ce-i drwpt era frumos ) .
Am mesr max.12.000 de km in vara aia si nu mi se mai echilibrau . Mai mult huruiau de le lua dracii . Toata lumea zicea pana in 60 km/h ca am un rulment stricat ( peste 60 se diminua ) .
Le-am dat jos sa le pun pe alea de iarna si am obswervat ca rotile erau tocite pe interior ceva de genyul la mijloc era un rulaj nor45mal , iar la interior iesea mandra sarma
Am refacut unghiul la alt dealer , am cumparat 4 Toyo pt ca alea erau varza si puteam face pana oricand si acum e foarte bine .
P.S. : Precizez ca toate cand le puneam pe aparat se echilibrau perfect. Cand le incaltam pe masina in cateva ore se dezechilibrau . Ma duceam la aparat , le puneau si ridicau din umeri ..si imi faceau filosofia echilibrarii dinamice de fugeam de mancam pamantul
- LEXXX
- ****
- 1,019 mesaje
- din 25 Jan 2005
- Astra 2004 Z18XE
- Bucuresti
LEXXX
- Mesaje scrise: 1,019
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2004 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2005
- Mesaj Privat
Eu am o problema asemanatoare si dupa ce am frecat cauciucurile intre ele si am verificat toate chestiile legate de roti mi-am dat seama ca e de la o bucsa de pe un suport lateral de la motor, producand o vibratie care isi face simtita prezenta cand incerc sa tin viteza constanta intre 130 si 150km/h. Daca accelerez cu pedala in fund nu se simte nimic, dar cand iau piciorul de pe acceleratie vibreaza ciudat... Vezi sa nu fioe si la tine o chestie de genul...
- ElSpa
- OP
- 175 mesaje
- din 13 Feb 2006
- Bucuresti
ElSpa
- Mesaje scrise: 175
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Feb 2006
- Mesaj Privat
florinike- Suspendat
- 1,582 mesaje
- din 22 Feb 2005
- Astra 2001 Z20LET
- Bucuresti
florinike- Mesaje scrise: 1,582
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2005
- Mesaj Privat
- LEXXX
- ****
- 1,019 mesaje
- din 25 Jan 2005
- Astra 2004 Z18XE
- Bucuresti
LEXXX
- Mesaje scrise: 1,019
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2004 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2005
- Mesaj Privat
- ElSpa
- OP
- 175 mesaje
- din 13 Feb 2006
- Bucuresti
ElSpa
- Mesaje scrise: 175
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Feb 2006
- Mesaj Privat
am rezolvat problema.
inele de centrare ramaneau pe butuc cand dadeau janta jos.
trebuiau scoase si asezate pe jante intr-o numita pozitie dupa nsite ghidaje si apoi puse jentile pe masina.
astia de la vulcanizare lasau inelul pe butuc si apoi puneau jentile peste el si normal ca nu nimereau in pozitia care trebuie.
niste terminati...
inele de centrare ramaneau pe butuc cand dadeau janta jos.
trebuiau scoase si asezate pe jante intr-o numita pozitie dupa nsite ghidaje si apoi puse jentile pe masina.
astia de la vulcanizare lasau inelul pe butuc si apoi puneau jentile peste el si normal ca nu nimereau in pozitia care trebuie.
niste terminati...
florinike- Suspendat
- 1,582 mesaje
- din 22 Feb 2005
- Astra 2001 Z20LET
- Bucuresti
florinike- Mesaje scrise: 1,582
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2005
- Mesaj Privat
- ElSpa
- OP
- 175 mesaje
- din 13 Feb 2006
- Bucuresti
ElSpa
- Mesaje scrise: 175
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Feb 2006
- Mesaj Privat
- alex82
- **
- 145 mesaje
- din 19 Apr 2006
- Insignia 2012 2.0 dth
- Constanta
alex82
- Mesaje scrise: 145
- Locatie: Constanta
- Masina: Insignia 2012 2.0 dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Apr 2006
- Mesaj Privat
Aly007- Mesaje scrise: 82
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2002 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Sep 2010
- Mesaj Privat