Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  • Maniacu86

  • Mesaje scrise: 89
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2005 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Nov 2010

  • Mesaj Privat
Pentru ca am decis sa nu mai dau banii pe astfel de operatiuni in service, am zis sa incerc de unul singur sa o fac. Daca la cel de aer si polen este destul de simplu si am gasit si tutorialele, am cateva intrebari legate de schimbarea uleiului, a filtrului de ulei si motorina.

De cat este surubul de la baia de ulei si de ce fel este?
La schimbarea filtrului de ulei se scoate tot uleiul vechi de acolo si se umple cu cel nou( ma refer desigur la locasul filtrului)?
La schimbarea filtrului de motorina, se scoate motorina si se reumple sau isi face singura amorsarea?

Multumesc.
  • scorpio18

  • Mesaje scrise: 1,462
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2000 y20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jul 2008

  • Mesaj Privat
1. surubul de la baie se da jos cu o cheie torx. cred ca de 24, dar s-ar putea sa gresesc. din ce e, nu stiu.
2. nu. scoti capacul, dai jos filtrul vechi din el, pui filtru nou si schimbi garnitura. vezi ca intra 3.2 litri in total, dar in general mai ramane ulei prin motor, asa ca nu pune prea mult.
3. se scoate motorina ca e plina de jeg. de umplut nu e neaparat nevoie, se amorseaza singura.
ai grija ce faci, daca ai nevoie de tutoriale pentru filtrul de aer, nu esti cea mai tehnica persoana. vezi sa nu faci prostii. ca in ambele cazuri pot avea consecinte grave, daca nu stii ce faci.
  • lucio85

  • Mesaje scrise: 4,964
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2010 a17dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Feb 2010

  • Mesaj Privat
surubul de la baie e torx de 45
schimbul de ulei il poti face dupa cum urmeaza
demontezi filtrul,si desfaci busonul pe unde se completeaza cu ulei, apoi desfaci surubul de la baie ai grija ca are un oring de cauciuc pentru etansare sa nu il pierzi,
in locasul filtrului nu trebuie decat sa pui alt cartus si sa inlocuiesti oringurile

la inlocuirea filtrului de motorina
e putin mai complicat daca nu ai cheie speciala pentru acest tip de filtru,
poti curati si vasul in care se afla filtrul, si de preferat e sa completezi cu motorina si inainte de a porni motorul trebuie pus de 2 3 ori contactul pentru a amorsa circuitul
bafta
  • scorpio18

  • Mesaje scrise: 1,462
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2000 y20dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jul 2008

  • Mesaj Privat
poti pune contatu de 5000 de ori, tot acolo iesi. pui odata contactul si apoi daca esti atent se aude pompa de motorina, si bulele de aer ce ies prin supapa filtrului...
si nu se umple... n-ai de ce.. am acelasi motor (fizic) si nu era gram de motorina in borcanu filtrului... am lasat contactul pus 1 minut, pana am auzit ca s-a oprit si gata.
de scos se poate scoate cu o surubelnita, pusa in capul filtrului (dupa ce ai scos cele 2 conducte din capacul filtrului, atentie ca au sigurante) si lovita cu ciocanu usor, ca sa se desfileteze. pentru infiletat, la fel, dar in sens opus. deoarece nu stii ce forte sunt exercitate acolo, e bine sa o faci cu grija sa nu strangi prea tare (ai grija sa schimbi garnitura inainte) ca s-ar putea sa il rupi. mai bine strangi cat crezi ca e bine, si apoi, dupa ce amorsezi si pornesti motorul, inspectezi vizual capacul, sa nu curga motorina...
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR