- mikyboy
- *******
- 5,734 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Insignia 2014 A20TDH
- Sibiu
mikyboy
- Mesaje scrise: 5,734
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2014 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
era scris pe una din pagini de ce crapa bobina (siguranta termica)... datorita patinarii ambreiajului compresorului se incinge platanul si caldura o preia bobina deci se duce siguranta termica... sau de la rulmenti gripati sau care sunt stricati si prin invartire creeaza multa caldura preluata de bobina...
- scanx
- ***
- 681 mesaje
- din 07 Jun 2009
- Corsa 2001 Z12XE
- Iasi
scanx
- Mesaje scrise: 681
- Locatie: Iasi
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jun 2009
- Mesaj Privat
- mikyboy
- *******
- 5,734 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Insignia 2014 A20TDH
- Sibiu
mikyboy
- Mesaje scrise: 5,734
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2014 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
- scanx
- ***
- 681 mesaje
- din 07 Jun 2009
- Corsa 2001 Z12XE
- Iasi
scanx
- Mesaje scrise: 681
- Locatie: Iasi
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jun 2009
- Mesaj Privat
Bobina, siguranta termica si dioda sunt 3 lucruri diferite iar eu m-am referit strict la bobina ( infasurarea de Cu ) care nu ea crapa in sine ci protectia ei cum ar fi siguranta termica, iar dioda este pentru protectia BCM-ului si nu a bobinei. In fine, cred ca am fost inteles gresit si eram curios daca cineva a avut curajul sa refaca ( rebobineze ) o bobina complet...
- mikyboy
- *******
- 5,734 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Insignia 2014 A20TDH
- Sibiu
mikyboy
- Mesaje scrise: 5,734
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2014 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
- maiandrei
- ******
- 4,710 mesaje
- din 20 Dec 2004
- Insignia 2018 B20DTH
- Bucuresti
maiandrei
- Mesaje scrise: 4,710
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2018 B20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2004
- Mesaj Privat
- scanx
- ***
- 681 mesaje
- din 07 Jun 2009
- Corsa 2001 Z12XE
- Iasi
scanx
- Mesaje scrise: 681
- Locatie: Iasi
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jun 2009
- Mesaj Privat
- mikyboy
- *******
- 5,734 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Insignia 2014 A20TDH
- Sibiu
mikyboy
- Mesaje scrise: 5,734
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2014 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
o bobina de AC Sanden la care vedeai spirele iesite complet din rasina si arsa am vazut eu... dar se vedea ca a fost manarita deja ca nu mai avea nici dioda si nici siguranta termica si in locul sigurantei era pusa o sarma ca cele de telefon... deci e posibil sa se intample si asa ceva...
persoana care a patit asta a fost in grecia la calduri de peste 40°C si cu AC mergand la maxim neintrerupt... Norocul ca i-a crapat cand s-a intors in tara pe la Constanta ca altfel....
persoana care a patit asta a fost in grecia la calduri de peste 40°C si cu AC mergand la maxim neintrerupt... Norocul ca i-a crapat cand s-a intors in tara pe la Constanta ca altfel....
eu_adik_eu- Suspendat
- 29 mesaje
- din 20 Mai 2011
- Astra 2001
- Iasi
eu_adik_eu- Mesaje scrise: 29
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Mai 2011
- Mesaj Privat
Oameni buni....si altii mai putini buni ...am aceeasi problema ca multi de pe aici : - bobina de ac la opel-ul meu astra g are un scurt , asa spune electricianul .
Am cautat si nu am gasit prin magazine sau depozite....ci se poate aduce din afara .
Va dau datele compresorului : Delphi - Harison Thermal Sistems .
- Douai France
- 6560601 .
- 5714 .
- Part 09165714 .
- Code - 102702036.
- R-134a refrigerant under high presure .
Opel Astra g 2001 , 1.6 , 16 valve , benzina .
Am cautat si nu am gasit prin magazine sau depozite....ci se poate aduce din afara .
Va dau datele compresorului : Delphi - Harison Thermal Sistems .
- Douai France
- 6560601 .
- 5714 .
- Part 09165714 .
- Code - 102702036.
- R-134a refrigerant under high presure .
Opel Astra g 2001 , 1.6 , 16 valve , benzina .
eu_adik_eu- Suspendat
- 29 mesaje
- din 20 Mai 2011
- Astra 2001
- Iasi
eu_adik_eu- Mesaje scrise: 29
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Mai 2011
- Mesaj Privat
scanx a scris:Eu unul nu am intalnit niciodata bobina arsa si nu cred ca voi intalni vreodata.
- Daca tu nu ai gasit bobina arsa...atunci ce se intampla de face scurt?...mie electricianul a spus...ca aceasta problema nu apare la bobine....ci releul care timite curent la bobina ramane blocat(cuplat) chiar si dupa ce se apasa butonul de inchidere....si se supraincalzeste bobina pana face scurt
- scanx
- ***
- 681 mesaje
- din 07 Jun 2009
- Corsa 2001 Z12XE
- Iasi
scanx
- Mesaje scrise: 681
- Locatie: Iasi
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jun 2009
- Mesaj Privat
Are o dioda antiparalel si aia se mai strapunge, si daca ai bobina arsa sa faci poze si sa le afisezi pe forum sa le vedem cu totii.
Si daca releul ar ramane blocat pe inchis, atunci ti-ar merge AC-ul tot timpul si ai fi sesizat asta, deci sare din schema cea zis mesterul tau.
Si cum si-a dat el seama ca face scurt, ai vreo siguranta arsa?
Si daca releul ar ramane blocat pe inchis, atunci ti-ar merge AC-ul tot timpul si ai fi sesizat asta, deci sare din schema cea zis mesterul tau.
Si cum si-a dat el seama ca face scurt, ai vreo siguranta arsa?
- mikyboy
- *******
- 5,734 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Insignia 2014 A20TDH
- Sibiu
mikyboy
- Mesaje scrise: 5,734
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2014 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
do_mihail
- Mesaje scrise: 19
- Locatie: Prahova
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2009
- Mesaj Privat
sal. sunt din ploiesti si ieri am fost la mecanic pt ca nu imi mergea aerul conditionat.verdic BOBINA compresor arsa.mi-a cautat una noua dar fara rezultat asa ca a fost nevoit sa o repare pe cea veche.nu stiu insa daca a rebobinat sau a inlocuit diode si siguranta termica.stie cineva cat dureaza o rebobinare?tinand cont ca toata operatia(demonata-reparat-montat) cateva ore.cand este indicat pornirea AC in mers sau la relanti?este si acesta un factor la arderea acestei piese.am auzit ca se pot intampla lucruri neplacute sin cauza aceste bobine....si ma cam sperie acest gand ..cu Stiima si respect
- mikyboy
- *******
- 5,734 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Insignia 2014 A20TDH
- Sibiu
mikyboy
- Mesaje scrise: 5,734
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2014 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
do_mihail
- Mesaje scrise: 19
- Locatie: Prahova
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2009
- Mesaj Privat
- mikyboy
- *******
- 5,734 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Insignia 2014 A20TDH
- Sibiu
mikyboy
- Mesaje scrise: 5,734
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2014 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
sfatul meu este sa il pornesti dupa ce pornesti motorul si de regula cand este la relanti pentru ca daca este motorul turat cand il cuplezi in prima faza va patina datorita diferentei de turatie pana ajunge si compresorul la turatia care trebuie si pana se intampla asta patinand ambreiajul se incalzeste ceea ce poate duce la arderea dinnou a sigurantei termice
acum tu faci cum crezi de cuviinta nu trebuie sa ti cont de sfatul meu dar eu am gandirea de inginer (defect profesional ) )
acum tu faci cum crezi de cuviinta nu trebuie sa ti cont de sfatul meu dar eu am gandirea de inginer (defect profesional ) )
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Cureaua patineaza doar daca compresorul este gripat. Daca poti invarti fulia cu un deget usor este bine, daca merge greu trebuie de desfacut buson ulei si inlocuit (PAG46 sau 100) si rotit la mana, in timp isi da drumul de obicei si mai faci doar inca un schimb ulei. La fiecare schimb ulei se pierde putin freon, trebuie completat.
nelutzul40- Suspendat
- 1,014 mesaje
- din 24 Feb 2008
- Astra 2001 Y17DT
- Ialomita
nelutzul40- Mesaje scrise: 1,014
- Locatie: Ialomita
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Feb 2008
- Mesaj Privat
dancuciureanu a scris:Cureaua patineaza doar daca compresorul este gripat. Daca poti invarti fulia cu un deget usor este bine, daca merge greu trebuie de desfacut buson ulei si inlocuit (PAG46 sau 100) si rotit la mana, in timp isi da drumul de obicei si mai faci doar inca un schimb ulei. La fiecare schimb ulei se pierde putin freon, trebuie completat.
Inlocuirea uleiului se poate face cand ai freon in instalatie? Intreb asta deoarece eu cand am vrut sa desfac busonul, mi-a iesit ceva verde pe acolo si l-am strans repede la loc.
Mersi mult!
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
nelutzul40- Suspendat
- 1,014 mesaje
- din 24 Feb 2008
- Astra 2001 Y17DT
- Ialomita
nelutzul40- Mesaje scrise: 1,014
- Locatie: Ialomita
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Feb 2008
- Mesaj Privat