- parvu.ionut_79
- OP
- 2 mesaje
- din 21 Jul 2011
- Vectra 1998 x16xel
- Bucuresti
parvu.ionut_79
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1998 x16xel
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jul 2011
- Mesaj Privat
Salup posesorilor de opel vectra b si in general am o problema de ceva timp se tot aprinde acel bec chek ...ul am o vectra b 98 benzina 16.16v x16xel, ca tot omul problemele de zi cu zi , in fine dar becul acela e suparator , am schimbat sonda lamda (boch) bujiile Beru, tobele sunt bune, EGR este bun toate probate laultima verificare cu testarul , vreau sa schimb si antigelul am unul roz , mentionez ca aveam unul verde,albastru ....am cumparat g11 HEPU, sincer astept o parere cu privire la acel martor.
- andrei_alik
- ****
- 1,064 mesaje
- din 23 Jul 2010
- Vectra 1998 x16xel
- Bucuresti
andrei_alik
- Mesaje scrise: 1,064
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1998 x16xel
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jul 2010
- Mesaj Privat
- parvu.ionut_79
- OP
- 2 mesaje
- din 21 Jul 2011
- Vectra 1998 x16xel
- Bucuresti
parvu.ionut_79
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1998 x16xel
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jul 2011
- Mesaj Privat
- andrei_alik
- ****
- 1,064 mesaje
- din 23 Jul 2010
- Vectra 1998 x16xel
- Bucuresti
andrei_alik
- Mesaje scrise: 1,064
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1998 x16xel
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jul 2010
- Mesaj Privat
- adinan_superstar
- **
- 262 mesaje
- din 20 Jan 2010
- Astra 2003 z18xe
- Constanta
adinan_superstar
- Mesaje scrise: 262
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2003 z18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jan 2010
- Mesaj Privat
cck222
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Botosani
- Masina: Vectra 2003
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jul 2011
- Mesaj Privat
Am un opel vectra C din 2003 1.8 benzina 16.valve, adaptat cu volan pe stanga (era pe dreapta) aceiasi problema se aprinde ledul Check, am puso pe test si imi da senzor temperatura aer, am schimbat debimetru ca asa imi spusese testeru. la fel am duso la diferiti meccanici dar ink nu am rezolvat mare lucru. Starea masini: Cand ii dau cheie la un momendat se tura motorul singur se ambala intre 1.300 si 3000 de turatii asta in parte am rezolvato nu mai face asa de des, o facea de ficare data cand ma opream si sau cand scoteam din viteza acum mai rar una doua pe la o intersectie si din cand in cand cand opresc. A mai italnit cineva prb astea ? va rog ca ma inebuneste,
ce e de facut?...
ce e de facut?...
- andrei_alik
- ****
- 1,064 mesaje
- din 23 Jul 2010
- Vectra 1998 x16xel
- Bucuresti
andrei_alik
- Mesaje scrise: 1,064
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1998 x16xel
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jul 2010
- Mesaj Privat
verifica racordul ala din cauciuc sa nu fie crapat sau sa traga aer fals( dintre galeria de admisie si corp clapeta accelaratie.De obicei se tureaza cand trage aer fals.Poti verifica scotand filtru de aer si obturand cu palma admisia .Daca moare motoru si nu se aude un fasait nu este de acolo, in caz contrar cred ca stii ce e de facut
cck222
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Botosani
- Masina: Vectra 2003
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jul 2011
- Mesaj Privat
Drept sa-ti zic acum cateva zile, ma-m uitat pe la motor si am schimbat o supapa ca un titirez cik face conexiunea cu lichidul de frana, era rupta intrecrapata si prindea aer pe colo. O sa ma duc sa o mai pun o data pe tester sa vad daca imi mai arata ceva ? Las totul pe ziua de mane ! Problema cu 800 3000 de turatii nu o mai face des candva, dar as vrea totusi sa fac un drum mai lung si nu vreu sa ma gasesc cu masina in service pe undeva prin Austria sau mai rau Ungaria deci trb sa gasesc care e problema de ce sta ledul ala aprins si de ce se ambaleaza... totusi o so mai duc o data pe tester si o sa scriu si nr erorilor ! ca sa fie mai intalepta problema.. multumesc
cck222
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Botosani
- Masina: Vectra 2003
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jul 2011
- Mesaj Privat
Buna revin la discutie dupa ne numarate teste si ne numarati bani cheltuiti ba aia ERG ba aia lalta...deci in principiu erorile sunt nr1 [b]P0101 (MAF) mass air flow sensor/volume air flow (VAF) sensor-range/performance problem. nr2 P0100 MAF, VAF circuit malfunction, Wiring MAF/VAF senzor, ECM. nr3 P0170 (FT) Fuel trim, bank 1-malfunction intak leak, AIR system, fuel pressure/pumb, injector(s) EVAP canister purge valve, Ho2S.
Astea sunt , acum care ma ajuta sa intaleg si eu ce insemna si ce sunt.... cum ziceam masina se tureza si acum mai nou mi se stinge si din mers cand o scot din viteza... precizez ceva ce am spus gresit turatiile erau intre 500 si 1300 nu 800 si 3000
Astea sunt , acum care ma ajuta sa intaleg si eu ce insemna si ce sunt.... cum ziceam masina se tureza si acum mai nou mi se stinge si din mers cand o scot din viteza... precizez ceva ce am spus gresit turatiile erau intre 500 si 1300 nu 800 si 3000