- alexbrasov
- OP
- 5 mesaje
- din 28 Aug 2006
- Kadett 1986 13NB
- bv
alexbrasov
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: bv
- Masina: Kadett 1986 13NB
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Aug 2006
- Mesaj Privat
Buna ziua.
Are cineva de vanzare un delcou pt. un kadett 1.3 din 86, benzina, tip motor 13nb?
Nu stiu ce poate fi problema la masina mea, am schimbat modulul din delcou, bobina din delcou, - dupa schimb a pornit perfect 3 saptamani, dupa care porneste din nou greu. Dupa ce porneste merge perfect.
bobina de inductie nici ea nu are nimic.
M-am gandit sa schimb delcoul cu totul.
Orice sugestie m-ar ajuta daca s-a mai lovit cineva de asa ceva.
Multumesc.
Are cineva de vanzare un delcou pt. un kadett 1.3 din 86, benzina, tip motor 13nb?
Nu stiu ce poate fi problema la masina mea, am schimbat modulul din delcou, bobina din delcou, - dupa schimb a pornit perfect 3 saptamani, dupa care porneste din nou greu. Dupa ce porneste merge perfect.
bobina de inductie nici ea nu are nimic.
M-am gandit sa schimb delcoul cu totul.
Orice sugestie m-ar ajuta daca s-a mai lovit cineva de asa ceva.
Multumesc.
- Dr.Opel
- **
- 228 mesaje
- din 14 Jul 2006
- Kadett 1984 13N
- Bucuresti
Dr.Opel
- Mesaje scrise: 228
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Kadett 1984 13N
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jul 2006
- Mesaj Privat
Capac de delco gasesti la magazine, eventual pe comanda, nu-i foarte scump. Dupa ce porneste la rece, porneste bine la cald sau are iarasi probleme? Da mai multe detalii... In afara de capac, modul si rotor (care iarasi se poate gasi/comanda la orice magazin mai rasarit), ar mai putea fi capsula de avans vacuumatic (si aiai se gaseste, insa aia ar trebui sa-ti dea probleme la acceleratie - nu mai urca in ture si moare la accelerare), nu prea mai are ce sa fie.
Eu am patit o chestie asemanatoare cind nu mai pornea nici cu bobina, nici cu delco nou. Era de la contactul electric (sint doua componente in contactul cu cheie - vorba lu' Marin Preda: partea fie-roasa si partea electrica). Aia electrica are pacatul ca, de batrinete, din cind in cind, cind dai la automat, adica pe ultima pozitie a cheii - aia care revine apoi singura - taie contactul la bobina. Asa ca electromotorul invirte, insa bobina canci curent, desi in bord ai lumini normal aprinse. Cind dai drumul la cheie, care revine la pozitia de contact pus, totul e ok. Pt ca mi-a fost lene sa schimb partea electrica a contactului - pe care l-am cumparat dar il tin aiurea in masina (e o pozitie nasoala si ai nevoie de o surubelnita ff mica), i-am pus un buton care da curent direct din baterie la bobina (la firul care vine de la contact in bobina) si atunci cind pe contact il apuca pandaliile (mai ales in zilele umede), pun cheia pe contact, apas butonul si dau la cheie. Incearca cu un fir direct de la + baterie pe + bobina si dai la cheie imediat dup-aia.
Eu am patit o chestie asemanatoare cind nu mai pornea nici cu bobina, nici cu delco nou. Era de la contactul electric (sint doua componente in contactul cu cheie - vorba lu' Marin Preda: partea fie-roasa si partea electrica). Aia electrica are pacatul ca, de batrinete, din cind in cind, cind dai la automat, adica pe ultima pozitie a cheii - aia care revine apoi singura - taie contactul la bobina. Asa ca electromotorul invirte, insa bobina canci curent, desi in bord ai lumini normal aprinse. Cind dai drumul la cheie, care revine la pozitia de contact pus, totul e ok. Pt ca mi-a fost lene sa schimb partea electrica a contactului - pe care l-am cumparat dar il tin aiurea in masina (e o pozitie nasoala si ai nevoie de o surubelnita ff mica), i-am pus un buton care da curent direct din baterie la bobina (la firul care vine de la contact in bobina) si atunci cind pe contact il apuca pandaliile (mai ales in zilele umede), pun cheia pe contact, apas butonul si dau la cheie. Incearca cu un fir direct de la + baterie pe + bobina si dai la cheie imediat dup-aia.
- alexbrasov
- OP
- 5 mesaje
- din 28 Aug 2006
- Kadett 1986 13NB
- bv
alexbrasov
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: bv
- Masina: Kadett 1986 13NB
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Aug 2006
- Mesaj Privat
Merci pt. informatii. trebuie sa incerc si eu.
Dupa pornire merge bine, cu motorul cald porneste bine, dar cu motorul caldut, sau dupa pornire pana motorul se incalzeste la temperatura normala (este deci caldut) tot nu porneste.
Nu stiu daca e ceea ce spui tu, pt. ca in momentul cand dau la automat si nu porneste vine scanteie la capatul fisei la bujie.
Inainte de craciun am schimbat bobina, nu aceea de inductie, ci aceea din delcou si pornea perfect. Dar peste aprox. 3 saptamani iarasi nu mai porneste. de aceea am zis ca tre' sa schimb delcoul cu totul, ca nu mai stiu ce dracu sa-i fac.
Modulul l-am schimbat acum 2 ani.
Daca mai ai vreo idee iti multumesc anticipat.
Dupa pornire merge bine, cu motorul cald porneste bine, dar cu motorul caldut, sau dupa pornire pana motorul se incalzeste la temperatura normala (este deci caldut) tot nu porneste.
Nu stiu daca e ceea ce spui tu, pt. ca in momentul cand dau la automat si nu porneste vine scanteie la capatul fisei la bujie.
Inainte de craciun am schimbat bobina, nu aceea de inductie, ci aceea din delcou si pornea perfect. Dar peste aprox. 3 saptamani iarasi nu mai porneste. de aceea am zis ca tre' sa schimb delcoul cu totul, ca nu mai stiu ce dracu sa-i fac.
Modulul l-am schimbat acum 2 ani.
Daca mai ai vreo idee iti multumesc anticipat.
- Dr.Opel
- **
- 228 mesaje
- din 14 Jul 2006
- Kadett 1984 13N
- Bucuresti
Dr.Opel
- Mesaje scrise: 228
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Kadett 1984 13N
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jul 2006
- Mesaj Privat
- alexbrasov
- OP
- 5 mesaje
- din 28 Aug 2006
- Kadett 1986 13NB
- bv
alexbrasov
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: bv
- Masina: Kadett 1986 13NB
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Aug 2006
- Mesaj Privat
Am soc manual. Dar....curios lucru. azi dimineata am demontat delcoul, am masurat bobina din ea, era buna. Am remontat totul; , altceva nu am facut, si dupa remontare merge perfect. Cred ca vreun contact nu e perfect si din cand in cand se misca. Acum ma gandesc ca daca mai face figura o sa strang toate contactele si o sa-l sprayez cu spray de contact. oricum multumiri pentru ajutor.
Alex
Alex