- marlboro2209
- OP
- 15 mesaje
- din 08 Jul 2011
- Omega 1996
- Bucuresti
marlboro2209
- Mesaje scrise: 15
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Omega 1996
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jul 2011
- Mesaj Privat
Salutare. Dupa ce pornesc masina si merg cu ea aproximativ 2-3 km, se aprinde in bord un bec care bate spre galbui ,cu un semn gen traznet ,care dupa 20 de secunde se stinge,dupa care se aprinde din nou si iar se stinge,mai ales la viteze mai mari.Ce indica becul si ce as face pentru a nu se mai aprinde? Multumesc.
- secarianu
- ***
- 885 mesaje
- din 13 Mar 2007
- Omega 2001 Y22DTH
- Constanta
secarianu
- Mesaje scrise: 885
- Locatie: Constanta
- Masina: Omega 2001 Y22DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mar 2007
- Mesaj Privat
- marlboro2209
- OP
- 15 mesaje
- din 08 Jul 2011
- Omega 1996
- Bucuresti
marlboro2209
- Mesaje scrise: 15
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Omega 1996
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jul 2011
- Mesaj Privat
- drestea
- **
- 138 mesaje
- din 04 Sep 2007
- Omega 1995
- Bihor
drestea
- Mesaje scrise: 138
- Locatie: Bihor
- Masina: Omega 1995
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Sep 2007
- Mesaj Privat
Acel bec te avertizeaza de existenta unei probleme, de natura electrica, vreun senzor... Cel mai bine ar fi sa pui masina pe tester, insa la fel de bine poate sa fie doar un contact imperfect undeva, sau ceva asemanator si de aceea sa ti se aprinda uneori, cum de altfel mi s-a intamplat si mie acum cateva saptamani. Bafta!
- iriahu
- **
- 261 mesaje
- din 31 Mai 2008
- Omega 1998 X25td
- J"em
iriahu
- Mesaje scrise: 261
- Locatie: J"em
- Masina: Omega 1998 X25td
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Mai 2008
- Mesaj Privat
Buna ziua , Iti propun sa faci un test si sa controlezi in special "Fuel Quantity" care trebuie sa fie cam 5,5 - 8 .
Cred ca defectul dumitale se datoreaza faptului ca nu este bine pozitionat capul pompei de injectie. De aceia cand ei piciorul de pe pedala de aceleratie este acea aprindere de o secunda .
Verifica si scrie-ne ce ai gasit.
Cred ca defectul dumitale se datoreaza faptului ca nu este bine pozitionat capul pompei de injectie. De aceia cand ei piciorul de pe pedala de aceleratie este acea aprindere de o secunda .
Verifica si scrie-ne ce ai gasit.
Dr|ver
- Mesaje scrise: 61
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Tigra 1994 14 16v
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Nov 2009
- Mesaj Privat
exact asta patesc si eu tot la un omega 2.5 td si am inteles ca este de la partea electrica a pompei de injectie care trebuie curatata.dar e un pic mai dificil caci trebuie data jos galeria de admisie..pune-i niste ulei de motor in motorina si vei vedea ca pompa functioneaza mai bn circa 100-200 de ml la un plin.