- tepelus marius
- *
- 34 mesaje
- din 19 Jul 2011
- Vectra 1996 x16xe
- Vrancea
tepelus marius
- Mesaje scrise: 34
- Locatie: Vrancea
- Masina: Vectra 1996 x16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jul 2011
- Mesaj Privat
- Nirolf1986
- ***
- 940 mesaje
- din 13 Sep 2010
- Astra 2001 Z16XE
- Arad
Nirolf1986
- Mesaje scrise: 940
- Locatie: Arad
- Masina: Astra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Sep 2010
- Mesaj Privat
Am luat si eu o lovitura sub centura ieri. Am un Escort din '85 in curte, 1.3 benzina, km necunoscuti... are doar 5 cifre si cine stie de cate ori s-a dat peste cap.
Ce ma gandesc eu... "deh... daca la mine (Z16XE) a aratat clapeta de acceleratie in ultimul hal... cine stie cum arata la asta, ca doar n-a fost curatata secolul asta... poate nici secolul trecut"
Surpriza... lucea metalul de pe ea, zici ca era noua. Ultimul schimb de ulei dateaza din august 2009, s-au facut vreo 7000 km, nivelul e tot la maxim...
Ce ma gandesc eu... "deh... daca la mine (Z16XE) a aratat clapeta de acceleratie in ultimul hal... cine stie cum arata la asta, ca doar n-a fost curatata secolul asta... poate nici secolul trecut"
Surpriza... lucea metalul de pe ea, zici ca era noua. Ultimul schimb de ulei dateaza din august 2009, s-au facut vreo 7000 km, nivelul e tot la maxim...
- body_18_is
- **
- 219 mesaje
- din 14 Sep 2008
- Astra 2001 z16xe
- Iasi
body_18_is
- Mesaje scrise: 219
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2001 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Sep 2008
- Mesaj Privat
Dupa cum am prezentat aici masina mea nu consuma ulei tot timpul ci doar dupa cateva mii (2-4) de km de cand il pun nou .Pana cand incepe a-l consuma furtunul "epurator" este curat si uscat . Cand incepe sa-l consume acelasi furtun prezinta ulei in interiorul lui . Acel ulei ajunge la clapeta de acceleratie care incepe a se imbacsi , urmeaza galeria de admisie si apoi EGR-ul .
Eu imi mentin ideea ca pe acolo dispare uleiul cel putin din motorul meu .
Eu imi mentin ideea ca pe acolo dispare uleiul cel putin din motorul meu .
- Nirolf1986
- ***
- 940 mesaje
- din 13 Sep 2010
- Astra 2001 Z16XE
- Arad
Nirolf1986
- Mesaje scrise: 940
- Locatie: Arad
- Masina: Astra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Sep 2010
- Mesaj Privat
body_18_is a scris:Dupa cum am prezentat aici masina mea nu consuma ulei tot timpul ci doar dupa cateva mii (2-4) de km de cand il pun nou .Pana cand incepe a-l consuma furtunul "epurator" este curat si uscat . Cand incepe sa-l consume acelasi furtun prezinta ulei in interiorul lui . Acel ulei ajunge la clapeta de acceleratie care incepe a se imbacsi , urmeaza galeria de admisie si apoi EGR-ul .
Eu imi mentin ideea ca pe acolo dispare uleiul cel putin din motorul meu .
Eu imi mentin ideea ca pe acolo dispare uleiul cel putin din motorul meu .
pai atunci fa-i schimbul la 2-4 mii si ai scapat de dureri de cap
Oricum, si-au dat nemtii cu firma'n cap cu motorul asta. Am mai citit pe ceva topic pe aici pe forum, un Vectra C, Z16XE cumparat de nou, consumator de ulei inca din primii km
- body_18_is
- **
- 219 mesaje
- din 14 Sep 2008
- Astra 2001 z16xe
- Iasi
body_18_is
- Mesaje scrise: 219
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2001 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Sep 2008
- Mesaj Privat
Nu cred ca si-au dat in cap atat timp cat in cartea masinii ei accepta un consum de ulei deloc mic , atat timp cat masina se comporta normal din toate celelalte puncte de vedere : putere , consum de carburant , etc . Puteti considera ca este un mix intre un motor in 2 timpi (consum de ulei ) si unul in 4 timpi (performante ) . Pe mine nu ma deranjeaza asa de mult sa mai completez din cand in cand cu ceva ulei si in rest sa nu am probleme .
- tepelus marius
- *
- 34 mesaje
- din 19 Jul 2011
- Vectra 1996 x16xe
- Vrancea
tepelus marius
- Mesaje scrise: 34
- Locatie: Vrancea
- Masina: Vectra 1996 x16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jul 2011
- Mesaj Privat
- tepelus marius
- *
- 34 mesaje
- din 19 Jul 2011
- Vectra 1996 x16xe
- Vrancea
tepelus marius
- Mesaje scrise: 34
- Locatie: Vrancea
- Masina: Vectra 1996 x16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jul 2011
- Mesaj Privat
- catalinzafira
- **
- 78 mesaje
- din 07 Mai 2011
- Zafira 2006 z19dt
- Iasi
catalinzafira
- Mesaje scrise: 78
- Locatie: Iasi
- Masina: Zafira 2006 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Mai 2011
- Mesaj Privat
- Nirolf1986
- ***
- 940 mesaje
- din 13 Sep 2010
- Astra 2001 Z16XE
- Arad
Nirolf1986
- Mesaje scrise: 940
- Locatie: Arad
- Masina: Astra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Sep 2010
- Mesaj Privat
- body_18_is
- **
- 219 mesaje
- din 14 Sep 2008
- Astra 2001 z16xe
- Iasi
body_18_is
- Mesaje scrise: 219
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2001 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Sep 2008
- Mesaj Privat
La dacia pe carburator in furtunul epurator avea o mica duza pentru a scadea "depresiunea " in carter printre altele . La z16xe acest furtun nu are nimic in interior . Este posibil ca la montarea aceleeasi duze pe furtunul lui Z16xe consumul de ulei sa scada (asta daca se observa ulei pe acel furtun ) ?
- stocariu
- ***
- 730 mesaje
- din 01 Jul 2006
- Vectra 2003 z18xe
- Bucuresti
stocariu
- Mesaje scrise: 730
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2003 z18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jul 2006
- Mesaj Privat
- body_18_is
- **
- 219 mesaje
- din 14 Sep 2008
- Astra 2001 z16xe
- Iasi
body_18_is
- Mesaje scrise: 219
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2001 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Sep 2008
- Mesaj Privat
Conform informatiilor de aici
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=47176
si de aici :
http://www.autoshop101.com/forms/h63.pdf
eu cred ca are foarte mare treaba c.
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=47176
si de aici :
http://www.autoshop101.com/forms/h63.pdf
eu cred ca are foarte mare treaba c.
- 21kta
- **
- 108 mesaje
- din 18 Oct 2010
- Astra 2001 z16xe
- Iasi
21kta
- Mesaje scrise: 108
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2001 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Oct 2010
- Mesaj Privat
- andrei_alik
- ****
- 1,064 mesaje
- din 23 Jul 2010
- Vectra 1998 x16xel
- Bucuresti
andrei_alik
- Mesaje scrise: 1,064
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1998 x16xel
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jul 2010
- Mesaj Privat
- Nirolf1986
- ***
- 940 mesaje
- din 13 Sep 2010
- Astra 2001 Z16XE
- Arad
Nirolf1986
- Mesaje scrise: 940
- Locatie: Arad
- Masina: Astra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Sep 2010
- Mesaj Privat
- giks25
- **
- 167 mesaje
- din 05 Mai 2010
- Astra 2001 Z16XE
- Braila
giks25
- Mesaje scrise: 167
- Locatie: Braila
- Masina: Astra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Mai 2010
- Mesaj Privat
Va salut. Detin acelasi motor Z16XE. Am masina de vreo 25.000 km si am facut pana akm 2 schimburi de ulei : CASTROL MAGNATEC 10W 40. In primii 3500 - 4000 km nu ma zapaceste BC cu verificare nivel ulei, insa dupa ma dispera. In km astia papa in jur de 200 ml (o linie pe joja). Dupa ce completez ajung pe la 8000 km fara probleme si incepe iar sa ceara : mai pun vreo 200 ml si ma tine pana la 10000 km cand fac schimbul. Eu consider ca este un consum rezonabil, atata timp cat motorul merge ok si faptul ca il si turez, cam 75% din km ii fac afara si schimb numai de la 3500-4000 rot in sus. Am uitat sa precizez masina e din 2001 si o am din 2009 cu 80.000 km in bord (nu stiu cat de reali - provenienta Franta).
- dan_artene
- *
- 6 mesaje
- din 19 Mai 2010
- Astra 2001 Z16XE
- Iasi
dan_artene
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mai 2010
- Mesaj Privat
- catalinroibu
- *
- 20 mesaje
- din 02 Oct 2008
- Vectra 2002 Z16XE
- Suceava
catalinroibu
- Mesaje scrise: 20
- Locatie: Suceava
- Masina: Vectra 2002 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Oct 2008
- Mesaj Privat
Salutare!
Eu aveam aceeasi problema cu un consum exagerat de mare de ulei la vectra c, motor z16xe si am schimbat in primavara semeringurile la supape....si consumul s-a mentinut la acelasi nivel (adica foarte mare....1.5l/1000km). Acum, dupa nenumarate discutii telefonice cu d-nul Cuciurean, caruia ii multumesc cu aceasta ocazie pentru ca m-a suportat, am decis. Segmentare, si chiuloasa sa o fac din nou. Am ales segmentii Goetze, suruburi noi la chiuloasa si la biele. Cand am ajuns cu desfacutul la segmenti am constatat ca cei de ungere erau complet blocati si de aici si consumul enorm de ulei. Uzura nu am in motor, si pana acum totul este bine, sper, masina este in service de luni, iar acum se lucreaza la chiuloasa. Sfatul meu este daca tot va apucati de masina sa schimbati cam tot ce se poate, eu am decis sa ii schimb si ghidurile la supape, mai ales ca cele de la evacuare in loc de 6 mm in diametru aveau 6.3 mm.
Pana acum asta e lista finala de piese>
Set segmenti Goetze 4*65 -260 lei
Garnitura chiuloasa Victor Reinz -88lei
Garnitura admisie Victor Reinz - 33 lei
Semeringuri supape Victor Reinz - 73 lei
Suruburi chiuloasa Victor Reinz - 88 lei
Suruburi biela GM - 32 lei
Ghiduri supape Metelli - 16*13 - 208 lei
Curea distributie - 68 lei
Manopera chiuloasa (alezaj, scaune supapae, schimbat ghiduri+semeringuri) -250 lei
Manopera segmentare - 700 lei
De acum mai am de luat uleiul si filterele si sper sa se fi rezolvat problema.
Va tin la curent cu evolutia lucrarilor!
Eu aveam aceeasi problema cu un consum exagerat de mare de ulei la vectra c, motor z16xe si am schimbat in primavara semeringurile la supape....si consumul s-a mentinut la acelasi nivel (adica foarte mare....1.5l/1000km). Acum, dupa nenumarate discutii telefonice cu d-nul Cuciurean, caruia ii multumesc cu aceasta ocazie pentru ca m-a suportat, am decis. Segmentare, si chiuloasa sa o fac din nou. Am ales segmentii Goetze, suruburi noi la chiuloasa si la biele. Cand am ajuns cu desfacutul la segmenti am constatat ca cei de ungere erau complet blocati si de aici si consumul enorm de ulei. Uzura nu am in motor, si pana acum totul este bine, sper, masina este in service de luni, iar acum se lucreaza la chiuloasa. Sfatul meu este daca tot va apucati de masina sa schimbati cam tot ce se poate, eu am decis sa ii schimb si ghidurile la supape, mai ales ca cele de la evacuare in loc de 6 mm in diametru aveau 6.3 mm.
Pana acum asta e lista finala de piese>
Set segmenti Goetze 4*65 -260 lei
Garnitura chiuloasa Victor Reinz -88lei
Garnitura admisie Victor Reinz - 33 lei
Semeringuri supape Victor Reinz - 73 lei
Suruburi chiuloasa Victor Reinz - 88 lei
Suruburi biela GM - 32 lei
Ghiduri supape Metelli - 16*13 - 208 lei
Curea distributie - 68 lei
Manopera chiuloasa (alezaj, scaune supapae, schimbat ghiduri+semeringuri) -250 lei
Manopera segmentare - 700 lei
De acum mai am de luat uleiul si filterele si sper sa se fi rezolvat problema.
Va tin la curent cu evolutia lucrarilor!
- catalinroibu
- *
- 20 mesaje
- din 02 Oct 2008
- Vectra 2002 Z16XE
- Suceava
catalinroibu
- Mesaje scrise: 20
- Locatie: Suceava
- Masina: Vectra 2002 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Oct 2008
- Mesaj Privat
Revin cu detaliile!
Azi am terminat de segmentat motorul! Am schimbat tot ce am scris acolo plus filtrele de ulei+praf+carburant, antigelul. Ca ulei am preferat castrol magnatec 10w40. Totul piese plus manopera 1959 lei. Masina a pronit super bine si acum isi face rodajul (mers in gol 2 ore). De maine este iar pe sosele. Va tin la curent cu nivelul uleiului!
Toate bune!
Azi am terminat de segmentat motorul! Am schimbat tot ce am scris acolo plus filtrele de ulei+praf+carburant, antigelul. Ca ulei am preferat castrol magnatec 10w40. Totul piese plus manopera 1959 lei. Masina a pronit super bine si acum isi face rodajul (mers in gol 2 ore). De maine este iar pe sosele. Va tin la curent cu nivelul uleiului!
Toate bune!
- terminatoruf
- *
- 1 mesaje
- din 04 Aug 2011
- Astra 1994 c14se
- Valcea
terminatoruf
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Valcea
- Masina: Astra 1994 c14se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Aug 2011
- Mesaj Privat