antidote
- Mesaje scrise: 27
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Aug 2008
- Mesaj Privat
- xpander
- **
- 358 mesaje
- din 15 Jul 2007
- Astra 2001 Z20LET
- Bucuresti
xpander
- Mesaje scrise: 358
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jul 2007
- Mesaj Privat
- xpander
- **
- 358 mesaje
- din 15 Jul 2007
- Astra 2001 Z20LET
- Bucuresti
xpander
- Mesaje scrise: 358
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jul 2007
- Mesaj Privat
- Hades
- **
- 200 mesaje
- din 08 Feb 2011
- Vectra 1999 X20XEV
- Bucuresti
Hades
- Mesaje scrise: 200
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1999 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Feb 2011
- Mesaj Privat
Dupa cum am promis, cu o intarziere din partea mea cu postatul pozelor... Am intalnit in service prieteni de incredere care s-au lasat spionati de ochiul indiscret al obiectivului foto. Multumesc pentru rabdare si incredere. Pentru cine este sceptic, recomand cu caldura echipa de service condusa de Andrei. Numai bine baieti!
robyvol33
- Mesaje scrise: 37
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 z17dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jul 2010
- Mesaj Privat
antidote
- Mesaje scrise: 27
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Aug 2008
- Mesaj Privat
- xpander
- **
- 358 mesaje
- din 15 Jul 2007
- Astra 2001 Z20LET
- Bucuresti
xpander
- Mesaje scrise: 358
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jul 2007
- Mesaj Privat
- guliver
- ***
- 554 mesaje
- din 10 Dec 2006
- Insignia 2018 B20DTH
- Bucuresti
guliver
- Mesaje scrise: 554
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2018 B20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Dec 2006
- Mesaj Privat
- xpander
- **
- 358 mesaje
- din 15 Jul 2007
- Astra 2001 Z20LET
- Bucuresti
xpander
- Mesaje scrise: 358
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jul 2007
- Mesaj Privat
tacalin
- Mesaje scrise: 50
- Locatie: Vaslui
- Masina: Zafira 2006 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jul 2011
- Mesaj Privat
- aurelio1
- **
- 344 mesaje
- din 23 Jun 2009
- Vectra 1996 X1,8XE
- Dolj
aurelio1
- Mesaje scrise: 344
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 1996 X1,8XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jun 2009
- Mesaj Privat
tacalin
- Mesaje scrise: 50
- Locatie: Vaslui
- Masina: Zafira 2006 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jul 2011
- Mesaj Privat
Azi zafira mea si-a facut pt prima data de cand o am (doua saptamani)regenerarea la filtru de particule.Am ajuns din oras si cand sa opresc motorul am observat ca la ralanti aveam 4,5 % consum instantaneu.Asa ca am plecat din nou la drum si am condus vreo 20 de km treapta a treia si a patra,cu 3000 de ture.dupa 7,8 min consumul a revenit la 0,6-0,8% la ralanti.Ceea ce vreau sa spun neaparat si sa intreb totodata pe cei care cunosc este, de ce la inceputul regenerarii, fiind pe loc cu masina, a iesit fum de sub capota, din partea stanga, cum ma uit la masina, de undeva de sub filtrul de aer? E posibil sa fie probleme pe la galerie?Sa fie cumva garnitura de la galeria de admisie?A iesit fum destul de mult acolo in fata, desi eu ma asteptam ca fumul sa iasa prin spate pe la capatul tobei? Credeti ca este alta problema sau asa este normal sa se intample?
c_pantazescu
Ieri - 11:41 pm
@Tacalin: din pacate ti s-a vandut o masina cu galeria de evacuare fisurata. Exact asa pateam si eu, intr-un fel noroc cu DPF ul ca daca nu isi facea regenerare nu as fi stiut ca e crapata. Daca o sudezi, nu tine si vei plati multa manopera sa o dai jos, plus banii pe sudura. Mai exista riscul ca la sudura sa se deformeze si nu o vei mai putea monta pe chiuloasa din cauza ca nu va mai fi perfect plana. Galeria vine in aceeasi piesa cu turbina, sunt turnate impreuna. Vorbeste cu Maiandrei, te ajuta el sa iei una fie second fie noua. Eu mi am luat turbina noua de vreo doi ani la vreo 450 eur, nu stiu acum cat or mai fi.
tacalin
Astazi - 09:24 am
Daca ar fi cum spui tu ,ma gandesc ca ar trebui sa dea fum sau zgomot si in timpul mersului normal al motorului,nu numai in timpul regenerarii.L-am intrebat si pe maiandrei si mi-a spus ca e din cauza ca a inceput regenerarea filtrului in timp ce stateam pe loc, nemiscat ,cu masina in ralanti.Am sa urc din nou masina pe rampa sa mai studiez,dar repet ,cred, ca daca ar fi fisurata galeria s-ar auzi in timpul mersului sau ar scoate fum,ceea ce nu se intampla,nu se aude nik suspect,motorul trage bine,si nu scoate fum.
tacalin
Astazi - 10:08 am
Ma mai gandesc la o varianta.Tocmai i-am facut schimbul de ulei plus filtrele aferente,posibil sa fi ars uleiul care s-a scurs la schimbare, care s-a prelins si acu sa se fi ars?
Schimbul l-am facut saptamana trecuta iar regenerarea si-a facut-o ieri. E posibil?
Sau poate am norocul sa fie doar garnitura de la galerie cu probleme.Nush,sper sa fie bine.
c_pantazescu
Astazi - 12:10 pm
Tacalin, crede-ma, asa am patit si eu. Da, numai la regenerare scoate fum. Un amic de al meu nu are dpf, deci nu ii scotea fum pe langa filtrul de aer la regenerari pt ca nu avea asa ceva. Cu toate astea, l am dus in service si i a luat tabla de pe turbina jos si s a vazut clar ca e fisurata. Acum are turbina noua. Cum mi am dat seama? Am bagat capul sub capota si mirosea a gaze. Gazele se evacueaza pe la coada masinii, nu pe sub capota. Du te la service si zi le sa iti dea jos tabla de protectie de pe turbina, e ceva de munca dar doar asa vei sti sigur. Eu sper sa nu ai problema asta, dar am vazut si auzit despre aceasta problema de multe ori asa ca e foarte probabil sa o ai si tu.
tacalin
Astazi - 02:49 pm
Galeria n-ar trebui sa aiba garnitura ca la celelalte masini?Daca e de la garnitura?Cu toate ca Maiandrei mi-a zis ca e ceva si in legatura cu EGR.Pana nu o urc pe rampa n-am de unde sa stiu.In masina nu-mi vine miros.
Nisip
Astazi - 03:02 pm
La mine a curs ulei la schimbarea filtrului de ulei exact pe racordul flexibil al esapamentului.
S-a ars o parte imediat ce am plecat din service dar a mai scos fum si la urmatoarele doua regenerari cand s-a incins cu adevarat esapamentu. (la prima ziceai ca a luat foc).
La galerie fisurata de obicei baga miros de gaze de esapament in masina cand nu e pe recirculare.
Va rog,sa va mai dati o data cu parerea privitor la aceasta problema,pentru ca la telefon e greu sa va prind. Please!
c_pantazescu
Ieri - 11:41 pm
@Tacalin: din pacate ti s-a vandut o masina cu galeria de evacuare fisurata. Exact asa pateam si eu, intr-un fel noroc cu DPF ul ca daca nu isi facea regenerare nu as fi stiut ca e crapata. Daca o sudezi, nu tine si vei plati multa manopera sa o dai jos, plus banii pe sudura. Mai exista riscul ca la sudura sa se deformeze si nu o vei mai putea monta pe chiuloasa din cauza ca nu va mai fi perfect plana. Galeria vine in aceeasi piesa cu turbina, sunt turnate impreuna. Vorbeste cu Maiandrei, te ajuta el sa iei una fie second fie noua. Eu mi am luat turbina noua de vreo doi ani la vreo 450 eur, nu stiu acum cat or mai fi.
tacalin
Astazi - 09:24 am
Daca ar fi cum spui tu ,ma gandesc ca ar trebui sa dea fum sau zgomot si in timpul mersului normal al motorului,nu numai in timpul regenerarii.L-am intrebat si pe maiandrei si mi-a spus ca e din cauza ca a inceput regenerarea filtrului in timp ce stateam pe loc, nemiscat ,cu masina in ralanti.Am sa urc din nou masina pe rampa sa mai studiez,dar repet ,cred, ca daca ar fi fisurata galeria s-ar auzi in timpul mersului sau ar scoate fum,ceea ce nu se intampla,nu se aude nik suspect,motorul trage bine,si nu scoate fum.
tacalin
Astazi - 10:08 am
Ma mai gandesc la o varianta.Tocmai i-am facut schimbul de ulei plus filtrele aferente,posibil sa fi ars uleiul care s-a scurs la schimbare, care s-a prelins si acu sa se fi ars?
Schimbul l-am facut saptamana trecuta iar regenerarea si-a facut-o ieri. E posibil?
Sau poate am norocul sa fie doar garnitura de la galerie cu probleme.Nush,sper sa fie bine.
c_pantazescu
Astazi - 12:10 pm
Tacalin, crede-ma, asa am patit si eu. Da, numai la regenerare scoate fum. Un amic de al meu nu are dpf, deci nu ii scotea fum pe langa filtrul de aer la regenerari pt ca nu avea asa ceva. Cu toate astea, l am dus in service si i a luat tabla de pe turbina jos si s a vazut clar ca e fisurata. Acum are turbina noua. Cum mi am dat seama? Am bagat capul sub capota si mirosea a gaze. Gazele se evacueaza pe la coada masinii, nu pe sub capota. Du te la service si zi le sa iti dea jos tabla de protectie de pe turbina, e ceva de munca dar doar asa vei sti sigur. Eu sper sa nu ai problema asta, dar am vazut si auzit despre aceasta problema de multe ori asa ca e foarte probabil sa o ai si tu.
tacalin
Astazi - 02:49 pm
Galeria n-ar trebui sa aiba garnitura ca la celelalte masini?Daca e de la garnitura?Cu toate ca Maiandrei mi-a zis ca e ceva si in legatura cu EGR.Pana nu o urc pe rampa n-am de unde sa stiu.In masina nu-mi vine miros.
Nisip
Astazi - 03:02 pm
La mine a curs ulei la schimbarea filtrului de ulei exact pe racordul flexibil al esapamentului.
S-a ars o parte imediat ce am plecat din service dar a mai scos fum si la urmatoarele doua regenerari cand s-a incins cu adevarat esapamentu. (la prima ziceai ca a luat foc).
La galerie fisurata de obicei baga miros de gaze de esapament in masina cand nu e pe recirculare.
Va rog,sa va mai dati o data cu parerea privitor la aceasta problema,pentru ca la telefon e greu sa va prind. Please!
- xpander
- **
- 358 mesaje
- din 15 Jul 2007
- Astra 2001 Z20LET
- Bucuresti
xpander
- Mesaje scrise: 358
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jul 2007
- Mesaj Privat
adyv76
- Mesaje scrise: 32
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Astra 2007
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mar 2011
- Mesaj Privat
- xpander
- **
- 358 mesaje
- din 15 Jul 2007
- Astra 2001 Z20LET
- Bucuresti
xpander
- Mesaje scrise: 358
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jul 2007
- Mesaj Privat
- cangri
- *******
- 5,412 mesaje
- din 24 Sep 2010
- Bucuresti
cangri
- Mesaje scrise: 5,412
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Sep 2010
- Mesaj Privat
- xpander
- **
- 358 mesaje
- din 15 Jul 2007
- Astra 2001 Z20LET
- Bucuresti
xpander
- Mesaje scrise: 358
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jul 2007
- Mesaj Privat
- mad2max
- ***
- 793 mesaje
- din 04 Jul 2007
- Astra 2001 y17dt
- Dambovita
mad2max
- Mesaje scrise: 793
- Locatie: Dambovita
- Masina: Astra 2001 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jul 2007
- Mesaj Privat
colban
- Mesaje scrise: 24
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jul 2011
- Mesaj Privat
Buna ziua. Am o Astra H, motor Z19DTH. M-ar interesa un pret pt un EGR nou si pt un kit de distributie, inclusiv pompa de apa. Daca vreau sa ii fac un ecotuning la motor e recomandat sa ii scot EGR-ul/anulez? Astept preturi separate pentru fiecare. Multam.
LE: Cric+coarba pentru aceeasi masina ai avea?
LE: Cric+coarba pentru aceeasi masina ai avea?
- telim4lulu
- **
- 140 mesaje
- din 06 Mai 2008
- Vectra 2007 Z19DTH
- Galati
telim4lulu
- Mesaje scrise: 140
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2007 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Mai 2008
- Mesaj Privat