motanu200
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jul 2011
- Mesaj Privat
- adrian_Jciurariu
- **
- 118 mesaje
- din 02 Jan 2011
- Astra 2005 z17dth
- Iasi
adrian_Jciurariu
- Mesaje scrise: 118
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2005 z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jan 2011
- Mesaj Privat
- Blebeanu Lorin
- ****
- 1,077 mesaje
- din 04 Aug 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Constanta
Blebeanu Lorin
- Mesaje scrise: 1,077
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Aug 2010
- Mesaj Privat
motanu200 a scris:Salut,
am un opel Z 17 DTH si urca destul de greu pana in 1800 - 2000, dar dupa ce intra turbo masinuca zburda.
Plus zgomot de tractoras.
Am tot cititi si rascitit forumul. Poate fi de la debitmetru si EGR?
Aveti cumva idei / solutii.
Multumesc mult
am un opel Z 17 DTH si urca destul de greu pana in 1800 - 2000, dar dupa ce intra turbo masinuca zburda.
Plus zgomot de tractoras.
Am tot cititi si rascitit forumul. Poate fi de la debitmetru si EGR?
Aveti cumva idei / solutii.
Multumesc mult
Incearca sa mergi intotdeauna intr- o viteza ce- ti asigura o turatie de cel putin 2000 rpm. si sa schimbi pe la 3000. Ai citit ca 1.7 CDTI e un Diesel mai ciudat si ca la turatiile alea se simte el cel mai bine.
motanu200
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jul 2011
- Mesaj Privat
- Doniga Rodica
- *
- 2 mesaje
- din 04 Jul 2011
- Commodore 2005 Z17DTH
- Galati
Doniga Rodica
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Galati
- Masina: Commodore 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jul 2011
- Mesaj Privat
- Blebeanu Lorin
- ****
- 1,077 mesaje
- din 04 Aug 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Constanta
Blebeanu Lorin
- Mesaje scrise: 1,077
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Aug 2010
- Mesaj Privat
- alex_mihalciuc
- **
- 77 mesaje
- din 17 Mai 2008
- Astra 2005 Z17DTH
- Arges
alex_mihalciuc
- Mesaje scrise: 77
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mai 2008
- Mesaj Privat
Salutari!
Este vorba despre un Z17DTH.
De cateva zile nu-mi mai place cum trage. E cam putoare pana in vreo 2200, comparativ cu ce era inainte.
La un live data constat ca EGR Position Commanded este permanent 100%, iar EGR Pulse ratio este permanent 5%. Nu se modifica in niciun regim de turatie, pe loc sau in sarcina...
EGR Pulse ratio, se modifica si schimba si mersul motorului in momentul activarii actuatorului in test mode (output test). Dupa care revine la 5% si acolo ramane.
Am demontat EGR-ul si este lacrima. Am verificat continuitatile cablajelor, gandidu-ma ca probabil nu ajunge impuls la EGR. Sunt toate in regula.
Cu partea electronica demontata, am tinut apasat actuatorul la maxim, am turat liniar masina si am si dat un output test, aprinzandu-se CheckEngine si eroare de EGR valve stuck. Deci asta pare a fi foarte in regula...
Masinii i-am facut soft in urma cu un an si vreo jumatate si n-am intampinat probleme. Nici EGR off nu are din soft.
Ar mai fi de verificat cu un osciloscop semnalele care ajung la EGR, in rest nu mai am nicio idee si ma enerveaza la culme masina in momentul asta.
Care poate fi problema? E posibil sa fie o problema interna a ECU-ului?
Este vorba despre un Z17DTH.
De cateva zile nu-mi mai place cum trage. E cam putoare pana in vreo 2200, comparativ cu ce era inainte.
La un live data constat ca EGR Position Commanded este permanent 100%, iar EGR Pulse ratio este permanent 5%. Nu se modifica in niciun regim de turatie, pe loc sau in sarcina...
EGR Pulse ratio, se modifica si schimba si mersul motorului in momentul activarii actuatorului in test mode (output test). Dupa care revine la 5% si acolo ramane.
Am demontat EGR-ul si este lacrima. Am verificat continuitatile cablajelor, gandidu-ma ca probabil nu ajunge impuls la EGR. Sunt toate in regula.
Cu partea electronica demontata, am tinut apasat actuatorul la maxim, am turat liniar masina si am si dat un output test, aprinzandu-se CheckEngine si eroare de EGR valve stuck. Deci asta pare a fi foarte in regula...
Masinii i-am facut soft in urma cu un an si vreo jumatate si n-am intampinat probleme. Nici EGR off nu are din soft.
Ar mai fi de verificat cu un osciloscop semnalele care ajung la EGR, in rest nu mai am nicio idee si ma enerveaza la culme masina in momentul asta.
Care poate fi problema? E posibil sa fie o problema interna a ECU-ului?
- iulian1971
- *******
- 7,066 mesaje
- din 21 Dec 2006
- Astra 2008 Z19DTH
- Ilfov
iulian1971
- Mesaje scrise: 7,066
- Locatie: Ilfov
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2006
- Mesaj Privat
bluetux- Suspendat
- 1,384 mesaje
- din 16 Aug 2008
- Alta tara
bluetux- Mesaje scrise: 1,384
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Aug 2008
- Mesaj Privat
alex_mihalciuc a scris:Salutari!
Este vorba despre un Z17DTH.
...
La un live data constat ca EGR Position Commanded este permanent 100%, iar EGR Pulse ratio este permanent 5%. Nu se modifica in niciun regim de turatie, pe loc sau in sarcina...
....
Este vorba despre un Z17DTH.
...
La un live data constat ca EGR Position Commanded este permanent 100%, iar EGR Pulse ratio este permanent 5%. Nu se modifica in niciun regim de turatie, pe loc sau in sarcina...
....
la fel si la mine, indiferent de turatie am valorile astea: (%)
EGR Position Commanded (Exhaust Gas Recirculation) 100
EGR Pulse Ratio (Exhaust Gas Recirculation) 5
Swirl Level Control Solenoid Valve Pulse Ratio 100
Throttle Position PWM Servo Signal 12
Nu am nici un fel de eroare, nicaieri, masina trage si consuma normal, noxele au iesit intotdeauna excelente.
Are cineva o explicatie pentru valorile alea fixe? Are OP-COM-ul vreo problema? La EGR solenoid test nu-mi ia in considerare cele 4 valori de mai sus (nu le afiseaza)...
FLX
- Mesaje scrise: 82
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2007 z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jun 2011
- Mesaj Privat
- tenk
- **
- 127 mesaje
- din 02 Jul 2011
- Astra 2005 Z17DTH
- Iasi
tenk
- Mesaje scrise: 127
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jul 2011
- Mesaj Privat
- cristi.haidau
- *
- 2 mesaje
- din 09 Feb 2009
- Astra 2005 Z17DTH
- Bucuresti
cristi.haidau
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Feb 2009
- Mesaj Privat
bluetux a scris:
la fel si la mine, indiferent de turatie am valorile astea: (%)
EGR Position Commanded (Exhaust Gas Recirculation) 100
EGR Pulse Ratio (Exhaust Gas Recirculation) 5
Swirl Level Control Solenoid Valve Pulse Ratio 100
Throttle Position PWM Servo Signal 12
Nu am nici un fel de eroare, nicaieri, masina trage si consuma normal, noxele au iesit intotdeauna excelente.
Are cineva o explicatie pentru valorile alea fixe? Are OP-COM-ul vreo problema? La EGR solenoid test nu-mi ia in considerare cele 4 valori de mai sus (nu le afiseaza)...
alex_mihalciuc a scris:Salutari!
Este vorba despre un Z17DTH.
...
La un live data constat ca EGR Position Commanded este permanent 100%, iar EGR Pulse ratio este permanent 5%. Nu se modifica in niciun regim de turatie, pe loc sau in sarcina...
....
Este vorba despre un Z17DTH.
...
La un live data constat ca EGR Position Commanded este permanent 100%, iar EGR Pulse ratio este permanent 5%. Nu se modifica in niciun regim de turatie, pe loc sau in sarcina...
....
la fel si la mine, indiferent de turatie am valorile astea: (%)
EGR Position Commanded (Exhaust Gas Recirculation) 100
EGR Pulse Ratio (Exhaust Gas Recirculation) 5
Swirl Level Control Solenoid Valve Pulse Ratio 100
Throttle Position PWM Servo Signal 12
Nu am nici un fel de eroare, nicaieri, masina trage si consuma normal, noxele au iesit intotdeauna excelente.
Are cineva o explicatie pentru valorile alea fixe? Are OP-COM-ul vreo problema? La EGR solenoid test nu-mi ia in considerare cele 4 valori de mai sus (nu le afiseaza)...
Aceleasi valori sunt si la mine, si merge perfect motorul.
OviAstraH
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jan 2016
- Mesaj Privat
Salut,
Am un Astra H 1.7 cdti, motor Z17DTH.Masina urca relativ greu in turatii si uneori la trecerea prin plaja de turatii 1800-2200 rpm se aude un zgomot ca de refulare aer.In unele cazuri isi si ''da in nas'.Nu am erori inregistrate iar la diagnoza facuta de colegul CristianTM a rezultat ca debitmetrul (care are si funtie de senzor de presiune barometrica) indica presiune atmosferica gresit (97 unitati in loc de 104).
Mentionez ca am curatat si verificat galerie admisie,EGR, clapeta de acceleratie,schimbat senzor presiune galerie MAP.Am curatat si debitmetru cu spray Molly dedicat,nu era murdar.
As dori sa fac un test cu un debitmetru nou sau bun de pe alta masina.Poate sa ma ajute cineva in Timisoara?
Merci anticipat
Am un Astra H 1.7 cdti, motor Z17DTH.Masina urca relativ greu in turatii si uneori la trecerea prin plaja de turatii 1800-2200 rpm se aude un zgomot ca de refulare aer.In unele cazuri isi si ''da in nas'.Nu am erori inregistrate iar la diagnoza facuta de colegul CristianTM a rezultat ca debitmetrul (care are si funtie de senzor de presiune barometrica) indica presiune atmosferica gresit (97 unitati in loc de 104).
Mentionez ca am curatat si verificat galerie admisie,EGR, clapeta de acceleratie,schimbat senzor presiune galerie MAP.Am curatat si debitmetru cu spray Molly dedicat,nu era murdar.
As dori sa fac un test cu un debitmetru nou sau bun de pe alta masina.Poate sa ma ajute cineva in Timisoara?
Merci anticipat
big_electro61- Suspendat
- 4,492 mesaje
- din 24 Oct 2008
- Astra 2008 Z13DTH
- Alta tara
big_electro61- Mesaje scrise: 4,492
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2008 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2008
- Mesaj Privat
"Masina urca relativ greu in turatii si uneori la trecerea prin plaja de turatii 1800-2200 rpm se aude un zgomot ca de refulare aer.In unele cazuri isi si ''da in nas'."-La aceste turatii,incepe de regula sa-si faca simtite efectele,functionarea turbo,ce poate fi urmarita pe tester. "Nu am erori inregistrate iar la diagnoza facuta de colegul CristianTM a rezultat ca debitmetrul (care are si funtie de senzor de presiune barometrica) indica presiune atmosferica gresit (97 unitati in loc de 104)." -Debitmetru cu functie de senzor de presiune barometrica...iertat sa-mi fie,dar e o mare prostie,iar presiunea atmosferica,nu e o constanta,aceasta variaza functie de altitudine si de factorii meteo...
OviAstraH
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jan 2016
- Mesaj Privat
Asa m-am gandit si eu...Nu ma pricep la masini,
Ideea era ca debitmetrul poate fi cauza unei functionari necorespunzatoare a motorului si intru-cat se schimba rapid as vrea sa testez cu un alt debitmetru.
Am tot fost la service-uri si diagnoze dar cam degeaba, nu m-au convins.
Se pare totusi ca debitmetrul ar avea functie multipla (senzor barometric pe pinul 2 al mufei).Asa a vazut Cristian cu TECH2.Daca greseste el gresesc si eu.
Ideea era ca debitmetrul poate fi cauza unei functionari necorespunzatoare a motorului si intru-cat se schimba rapid as vrea sa testez cu un alt debitmetru.
Am tot fost la service-uri si diagnoze dar cam degeaba, nu m-au convins.
Se pare totusi ca debitmetrul ar avea functie multipla (senzor barometric pe pinul 2 al mufei).Asa a vazut Cristian cu TECH2.Daca greseste el gresesc si eu.