- aiftimieilucian
- OP
- 156 mesaje
- din 25 Aug 2010
- Astra 2010
- Neamt
aiftimieilucian
- Mesaje scrise: 156
- Locatie: Neamt
- Masina: Astra 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Aug 2010
- Mesaj Privat
Scuze de calitatea pozelor. Sunt facute cu telefonul. Pt a inlocui garnitura cu pricina aveti nevoie de garnitura de etansare geamuri pe care o gasiti in Praktiker, un foarfec si o rigleta de dat gheata jos de pe parbriz.
In partea de sus a stopului trebuie sa introduceti rigleta de plastic ca sa nu zgaraiati tabla sau stopul. stopul are 4 cleme sus din plastic si 4 jos din tabla. Miscarea trebuie sa fie una ferma de apasare in jos si de tragere inspre afara. Miscarea trebuie repetata la fiecare clema. Dupa ce iese din clemele de sus trageti de stop si va iesi f usor si apoi scoateti mufa electrica pt a lucra mai usor cu stopul.
Curatati "punctele" de lipire a garniturii vechi, si lipiti ca in imagine noua garnitura pe care am confectionato din jumatate din banda din care am mai taiat o treime. Cred ca acea jumatate se poate taia si in doua, pt ca la sf in ultimile poze veti vedea garnitura cam 1 mm de jur imprejurul stopului. Eliberati spatiul din jurul fiecarei cleme , decupand cu un cutter excesul de garnitura, pentru ca acea clema sa prinda bine in tabla.
La sfarsit introduceti din nou mufa electrica si bagati stopul in locasul lui cu partea de jos prima data si apoi si in partea de sus. Asigurativa ca s-a prins bine in fiecare clema si proba de foc o faceti la o spalatorie.
Spor la treaba, operatiunea a durat aproximativ jumatate de ora.
In partea de sus a stopului trebuie sa introduceti rigleta de plastic ca sa nu zgaraiati tabla sau stopul. stopul are 4 cleme sus din plastic si 4 jos din tabla. Miscarea trebuie sa fie una ferma de apasare in jos si de tragere inspre afara. Miscarea trebuie repetata la fiecare clema. Dupa ce iese din clemele de sus trageti de stop si va iesi f usor si apoi scoateti mufa electrica pt a lucra mai usor cu stopul.
Curatati "punctele" de lipire a garniturii vechi, si lipiti ca in imagine noua garnitura pe care am confectionato din jumatate din banda din care am mai taiat o treime. Cred ca acea jumatate se poate taia si in doua, pt ca la sf in ultimile poze veti vedea garnitura cam 1 mm de jur imprejurul stopului. Eliberati spatiul din jurul fiecarei cleme , decupand cu un cutter excesul de garnitura, pentru ca acea clema sa prinda bine in tabla.
La sfarsit introduceti din nou mufa electrica si bagati stopul in locasul lui cu partea de jos prima data si apoi si in partea de sus. Asigurativa ca s-a prins bine in fiecare clema si proba de foc o faceti la o spalatorie.
Spor la treaba, operatiunea a durat aproximativ jumatate de ora.
- lucio85
- ******
- 4,964 mesaje
- din 14 Feb 2010
- Astra 2010 a17dtr
- Gorj
lucio85
- Mesaje scrise: 4,964
- Locatie: Gorj
- Masina: Astra 2010 a17dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Feb 2010
- Mesaj Privat
- birlec
- **
- 109 mesaje
- din 15 Nov 2010
- Astra 2010 A16XER
- Bihor
birlec
- Mesaje scrise: 109
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2010 A16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Nov 2010
- Mesaj Privat
Am descoperit ca la haionul spate mai intra apa si pe la capacul pe care e emblema "Opel", azi l-am desfacut si am rezolvat problema.
Dupa ce am rezolvat problema cu stopul al treilea de frana am observat ca nu se mai aduna apa pe chederul de la portbagaj dar in schimb cand ridicam haionul dupa ce spalam masina incepea sa curga ceva apa pe la capacul pe unde se schimba becurile la stopurile de pe haion, sunt doua capecele pe ambele parti.
Problema era garnitura de la capacul cu ornament "opel" (poza 1)
am facut cu sageti portiunea garniturii pe unde intra apa
in poza 2 se vad si urmele pe unde intra
in pozele 3 si 4 se vede urma din interiorul haionului unde se aduna apa dupa care atunci cand deschideam haionul ea picura pe langa capacelele cele doua
in poza 5 se vede cum s-a uscat apa pe capitonajul haionului
pt cei care au aceeasi problema si vor sa schimbe garniturA din poza 1 au nevoie de doua chei tubulare: una de 7 si una de 10.
mai intai desfaceti suruburile de 7 di spatele manerelor de care tragi cand inchizi haiunul (in interior) apoi trageti de capitonaj (e prins in cleme, iese foarte usor), apoi desfaceti cele 6 suruburi de 10 cu care e prin tot acel ornament de haion, apoi schimbati garnituras sau puneti peste ea o banda dublu adeziva (de preferat este schimbarea ei) dar sa fie de calitate gen "Bizon" care se gaseste in selgros cu 20 de lei parca o rola, apoi le puneti la loc si inainte de a pune capitonajul faceti o proba cu apa sa fiti siguri ca nu mai intra
atentie la mufa butonului de deschidere a haionului, sa nu inchideti haionul pana nu montati la loc ornamentul unde e incorporat butonul pt ca atunci trebuie sa intrati prin interior sa il deschideti
bafta
Dupa ce am rezolvat problema cu stopul al treilea de frana am observat ca nu se mai aduna apa pe chederul de la portbagaj dar in schimb cand ridicam haionul dupa ce spalam masina incepea sa curga ceva apa pe la capacul pe unde se schimba becurile la stopurile de pe haion, sunt doua capecele pe ambele parti.
Problema era garnitura de la capacul cu ornament "opel" (poza 1)
am facut cu sageti portiunea garniturii pe unde intra apa
in poza 2 se vad si urmele pe unde intra
in pozele 3 si 4 se vede urma din interiorul haionului unde se aduna apa dupa care atunci cand deschideam haionul ea picura pe langa capacelele cele doua
in poza 5 se vede cum s-a uscat apa pe capitonajul haionului
pt cei care au aceeasi problema si vor sa schimbe garniturA din poza 1 au nevoie de doua chei tubulare: una de 7 si una de 10.
mai intai desfaceti suruburile de 7 di spatele manerelor de care tragi cand inchizi haiunul (in interior) apoi trageti de capitonaj (e prins in cleme, iese foarte usor), apoi desfaceti cele 6 suruburi de 10 cu care e prin tot acel ornament de haion, apoi schimbati garnituras sau puneti peste ea o banda dublu adeziva (de preferat este schimbarea ei) dar sa fie de calitate gen "Bizon" care se gaseste in selgros cu 20 de lei parca o rola, apoi le puneti la loc si inainte de a pune capitonajul faceti o proba cu apa sa fiti siguri ca nu mai intra
atentie la mufa butonului de deschidere a haionului, sa nu inchideti haionul pana nu montati la loc ornamentul unde e incorporat butonul pt ca atunci trebuie sa intrati prin interior sa il deschideti
bafta
- birlec
- **
- 109 mesaje
- din 15 Nov 2010
- Astra 2010 A16XER
- Bihor
birlec
- Mesaje scrise: 109
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2010 A16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Nov 2010
- Mesaj Privat
O alta problema cu intrarea apei in interiorul haionului. Dupa ce am rezolvat pe rand problemele la garniturile de mai sus a mai aparut o problema: la ploile de vara ( averse ) intra putina apa in haion. Am descoperit azi in urma unei testari ( am aruncat 3 galeti de apa pe haion ) ca intra ceva apa pe langa distantiere din care se regleaza inchiderea haionului dupa cum se poate vedea si in poze:
Rezolvarea: am pus si acolo garnitura subtire.
Cu acestea am schimbat toate garniturile posibile si imposibile de la haion. Ori am avut eu ghinion si am nimerit o masina cu probleme la garnituri, ori sunt la toate masinile la fel.
Rezolvarea: am pus si acolo garnitura subtire.
Cu acestea am schimbat toate garniturile posibile si imposibile de la haion. Ori am avut eu ghinion si am nimerit o masina cu probleme la garnituri, ori sunt la toate masinile la fel.
wyk_nt
- Mesaje scrise: 52
- Locatie: Neamt
- Masina: Astra 2010 1.4 xer
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Sep 2010
- Mesaj Privat
- birlec
- **
- 109 mesaje
- din 15 Nov 2010
- Astra 2010 A16XER
- Bihor
birlec
- Mesaje scrise: 109
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2010 A16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Nov 2010
- Mesaj Privat
wyk_nt
- Mesaje scrise: 52
- Locatie: Neamt
- Masina: Astra 2010 1.4 xer
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Sep 2010
- Mesaj Privat
- birlec
- **
- 109 mesaje
- din 15 Nov 2010
- Astra 2010 A16XER
- Bihor
birlec
- Mesaje scrise: 109
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2010 A16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Nov 2010
- Mesaj Privat
wyk_nt
- Mesaje scrise: 52
- Locatie: Neamt
- Masina: Astra 2010 1.4 xer
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Sep 2010
- Mesaj Privat
- birlec
- **
- 109 mesaje
- din 15 Nov 2010
- Astra 2010 A16XER
- Bihor
birlec
- Mesaje scrise: 109
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2010 A16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Nov 2010
- Mesaj Privat
- aiftimieilucian
- OP
- 156 mesaje
- din 25 Aug 2010
- Astra 2010
- Neamt
aiftimieilucian
- Mesaje scrise: 156
- Locatie: Neamt
- Masina: Astra 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Aug 2010
- Mesaj Privat
Pai se pare ca al tau nici nu lumineaza scuze dar nu ma pot abtine. Al meu lumineza ca la orice masina normala dar ca mai lua apa din cand in cand lucru rezolvat de altfel.
Barleac apa de la cele doua capacele de la cele doua lampi de la haion sigur se aduna de la portiunea cu sigla opel? Eu ma gandeam ca se infiltreaza tot pe la garnitura lor , intreb ca sa nu ma muncesc de doua ori
Barleac apa de la cele doua capacele de la cele doua lampi de la haion sigur se aduna de la portiunea cu sigla opel? Eu ma gandeam ca se infiltreaza tot pe la garnitura lor , intreb ca sa nu ma muncesc de doua ori
- birlec
- **
- 109 mesaje
- din 15 Nov 2010
- Astra 2010 A16XER
- Bihor
birlec
- Mesaje scrise: 109
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2010 A16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Nov 2010
- Mesaj Privat
aiftimieilucian a scris:
Barleac apa de la cele doua capacele de la cele doua lampi de la haion sigur se aduna de la portiunea cu sigla opel? Eu ma gandeam ca se infiltreaza tot pe la garnitura lor , intreb ca sa nu ma muncesc de doua ori
Barleac apa de la cele doua capacele de la cele doua lampi de la haion sigur se aduna de la portiunea cu sigla opel? Eu ma gandeam ca se infiltreaza tot pe la garnitura lor , intreb ca sa nu ma muncesc de doua ori
La mine a intrat apa si la cele doua stopuri, prin urmare am pus garnituri si la stopurile alea doua si la ornamentul cu opel si acuma ultima data si la distantierele alea doua. Acum am facut testul cu galetile de apa si nu mai intra pe nicaieri.
Cel mai bine e sa le dai jos si sa te uti daca sunt urme cum ca ar fi intrat apa pe langa ele. Se vede mizerie dincolo de garnituri pe unde a intrat apa ca in poza nr 2, aia de mai sus de la ornament, pe tabla se vad urme de mizerie, am facut cu sageata rosie. Daca nu e mizeri nu are rost sa pui. Stopurile se dau jos foarte usor, desfaci cele 3 suruburi si gata. Neaparat dupa remediere sa faci testul cu apa si sa urmaresti din interiorul masini daca se mai aduna apa in interiorul haionului sau nu ca sa nu desfaci capitonajul de la haion de foarte multe ori (din proprie experienta).
wyk_nt
- Mesaje scrise: 52
- Locatie: Neamt
- Masina: Astra 2010 1.4 xer
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Sep 2010
- Mesaj Privat
birlec a scris:
Ce sa lumineze? Stopul de frana? Ca nu inteleg la care te referi? La al treilea stop de frana sau la care?
wyk_nt a scris:Ok, dar totusi cind lumineaza?
A remarcat cineva.
Are aceiasi functionalitate ca cele din spoiler?E pt decor
A remarcat cineva.
Are aceiasi functionalitate ca cele din spoiler?E pt decor
Ce sa lumineze? Stopul de frana? Ca nu inteleg la care te referi? La al treilea stop de frana sau la care?
Am demontatat stopul din curiozitate si l-am montat la loc si acum lumineaza
Nu am umblat prea mult pe acolo, da acum se aprinde.
- birlec
- **
- 109 mesaje
- din 15 Nov 2010
- Astra 2010 A16XER
- Bihor
birlec
- Mesaje scrise: 109
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2010 A16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Nov 2010
- Mesaj Privat
LucianCv
- Mesaje scrise: 72
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jul 2012
- Mesaj Privat
A mai facut cineva reparatia la garnitura? Am incrcat zilele trecute sa scot stopul aditional si tot ce am reusit a fost sa ii ciobesc usor. Mie mi s-a ars cu totul al treilea stop, nu se mai aprinde dupa ce am am trecut ITP. Curios nu mai merge nici becul de marsarier, nici stropitorul spate...Masina e din 2010.