Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G
  • Flioshc

  • Mesaje scrise: 130
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Vectra 2004 z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Mai 2010

  • Mesaj Privat
As dorii niste sfaturi in legatura cu un motor 1.6 8 V din 2002 in care trebuie schimbat , pistoane, cuzineti, vibrochen rectificat , etc etc . Cumpar motor second sau il refac pe al meu piesa cu piesa ?
Skip ads

  • Ingineru

  • Mesaje scrise: 1,086
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1998 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2004

  • Mesaj Privat
In principiu raspunsul (pt. mine) e evident, cumpara altul, dar de curiozitate ce s-a intamplat?
  • Flioshc

  • Mesaje scrise: 130
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Vectra 2004 z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Mai 2010

  • Mesaj Privat
S-a spart baia de ulei si am mers fara .
  • Ingineru

  • Mesaje scrise: 1,086
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1998 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2004

  • Mesaj Privat
Cumpara altul; ideal era sa poti pastra blocul de la motorul vechi dar in conditiile astea probabil ca nu e recomandabil-o sa fie ceva de alergat cu omologarea dar oricum iesi mai ieftin (zic eu) iar rezultatul final e mai bun.
  • cristyliviu

  • Mesaje scrise: 1,025
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2001 y1.7dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Acum motorul e considerat piesa de schimb, si poti sa il schimbi fara prea multe probleme! Iar daca incerci sa il faci pe al tau te costa mai mult decat unul nou, iar rezultatul nu il stii la ala rectificat! Bafta!
  • Flioshc

  • Mesaje scrise: 130
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Vectra 2004 z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Mai 2010

  • Mesaj Privat
Da, ai dreptate cristi. Am gasit unu second hand la 400 euro . E mult ?
  • Cipiotul

  • Mesaje scrise: 2,753
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Dec 2008

  • Mesaj Privat
o fi piesa de schimb, dar nu in RO Smile pe mine m-au intors la RAR din cauza seriei de motor ... am rezolvat cu declaratie la notar ca nu e schimbat motorul si pe CIV e trecut ca nu poate fi poansoanata seria
  • cristyliviu

  • Mesaje scrise: 1,025
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2001 y1.7dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Nu cred ca e mult! Eu am dat 400 de euro pe o cutie! Plus ca mai poti recupera din bani cu motorul vechi, ce e bun de pe el, sau il poti pastra pt eventuale piese de schimb! Bafta!
  • danielddd

  • Mesaje scrise: 527
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Astra 2002 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Nov 2010

  • Mesaj Privat
Motorul trebuie omologat daca il schimbi.LA noi nu e valabila faza cu: piesa de schimb.Am patit personal
  • owner

  • Mesaje scrise: 89
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2002 Z16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Ce trebuie sa fac daca doresc sa schimb motorul vehiculului ?
Conform Ordinului ministrului transporturilor, constructiilor si turismului nr.2132/2005 pentru aprobarea Reglementarilor privind omologarea individuala, eliberarea cartii de identitate si certificarea autenticitatii vehiculelor rutiere - RNTR 7- prin schimbarea motorului trebuie sa se mentina cel putin acelasi nivel al emisiilor poluante.

Daca se inlocuieste motorul unui autovehicul, este necesara prezentarea la Registrul Auto Roman pentru efectuarea modificarii cartii de identitate. Cel mai simplu este sa se monteze un motor identic cu cel anterior, adica unul care are acelasi cod motor cu cel mentionat in cartea de identitate. In acest caz la R.A.R. se verifica doar aspecte legate de fixarea noului motor, daca au fost pastrate elementele pentru reducerea poluarii (catalizator, sonda lambda etc.) si se realizeaza testul de poluare specific unei inspectii tehnice. Daca se monteaza un motor diferit, autovehiculul va fi reomologat, iar in cazurile in care noul motor are performante mult diferite fata de cel initial (putere mai mare, configuratie diferita care presupune reamplasarea suportilor motorului etc.) se efectueaza probe specifice in cadrul Laboratorului de incercari pentru securitate rutiera al R.A.R., inclusiv cele legate de stabilirea normei de poluare a vehiculului, in noua configuratie.

Mentionam ca modificarile vehiculelor inmatriculate in Romania ce determina omologarea acestora se pot efectua numai in ateliere specializate, autorizate conform legislatiei in vigoare. Lista de ateliere autorizate le gasiti la sediul oricarei reprezentante R.A.R. sau la adresa www.rarom.ro.

Actele necesare sunt:
- act identitate detinator vehicul;
- cerere activitate R.A.R. (cererea se va completa olograf de catre solicitant pe propria sa raspundere, va fi semnata in prezenta angajatului R.A.R. care efectueaza prestatia);
- carte de identitate vehicul;
- adeverinta din partea atelierului autorizat care a efectuat inlocuirea motorului.

Informatii suplimentare se pot obtine la tel.: 021 318.17.30

Din ce stiam eu (acum 3-4 ani) se putea schimba motorul cu altul identic (ca piesa de schimb) si cand se facea ITP-ul trebuia sa ai factura de cumparare a motorului nou sau, in cazul fara factura, o declaratie pe propria raspundere ca motorul nou nu este furat.

Bafta! si fara incidente
  • cimpianadryan

  • Mesaje scrise: 84
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2001 z20let
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Sep 2009

  • Mesaj Privat
ai grija ce cumperi am mai avut prieteni care au luat motoare mai stricate decat ce avea pe masina din dezmembrari
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR