Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra C/Signum
  • kromo

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2005 1,9 cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Salutare, sunt posesorul unei vectra c hatchback model 1,9 cdti 88 kW, 2005, si am o mare problema, dupa o perioada mai lunga de mers (normal) cu ea (3 ore) , o opresc iar la pornire imi porneste fara turbina (nu am putere in acceleratie). o alta situatie, am oprit-o 10 min si la pornire am plecat putin mai brutal cu ea si mi a taiat turbina (motorul era cald dupa 3 ore de mers). In ambele situatii am orpit masina si am repornit-o cu candul ca imi va porni cu turbo dar fara succes si dupa o depalsare de 20 min/ 7,8 km in bucuresti fara turbina, la o alta repornire imi merge si turbina!

- turbina a fost reconditionata acum 2 luni cand mi-a cazut
- furtunasele de la vacumm sunt noi, schimbate acum 3 luni
Unde sa fie problema? spuneti-mi va rog niste pareri, solutii de remediere a problemei!

Va multumesc frumos!
Skip ads

  • tonytm

  • Mesaje scrise: 4,479
  • Locatie: Timis
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2007

  • Mesaj Privat
De ce ai reconditionat-o? Au schimbat tot prin ea?

Verifica valorile de boost. Cred ca ai prea mult. Ori electrovalva ori tija e reglata prost.
  • kromo

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2005 1,9 cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Sep 2008

  • Mesaj Privat
astazi cand ajung acasa o sa pun opcom-ul pe ea si pun valorile pe forum, la ultima verificare cred eu ca erau ok, comandata era mai mare decat ceva data, undeva 104 la 100
nu am stat langa baieti cand au reparat-o dar mi au zis ca au schimbat cam tot de prin ea ....
electrovalva unde o gasesc?
am inteles ca motoarele z19dt nu ar avea tija ..? asa este?

Multumesc!
  • tonytm

  • Mesaje scrise: 4,479
  • Locatie: Timis
  • Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Ma refeream la tija de pe turbina. Cea care controleaza geometria (fiind actionata de vacuum-ul comandat de electrovalva)

Ai verificat boost doar la relanti? Verifica in turatie 2000-2500 RPM.
  • kromo

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2005 1,9 cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Sep 2008

  • Mesaj Privat
tija de pe turbina chiar nu stiu ... demontarea/montarea am facut-o la un asa zis service, mare incredere nu mi au lasat ... cum ar trebui sa fie acea tija?

o sa verific si in turatii sa vedem cum se comporta...

Merci!
  • kromo

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2005 1,9 cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Revin cu date, am facut 2 teste la motor, dar am mai observat ca la o accelerare usoara intre 1000 RPM si 1500 RPM are un tremur , dupa aceasta valoare este ok, doar intre aceste valori si la urcare lenta in turatie!

as fi vrut sa atasez cele 2 csv-uri asa se puteau vedea si alte valori ... dar nu se poate se pare ...

Engine Speed Boost Pressure Command Boost Pressure
853 104 97
904 104 97
1016 104 97
1300 104 97
1753 104 98
1832 112 100
2.076 112 102
2341 120 107
2508 120 110
2700 128 114
3005 128 125
3025 128 128
3017 128 130 ----
3052 136 132
3075 136 136
3080 136 142 -----
3219 136 146 -----
  • dr_seby2000

  • Mesaje scrise: 145
  • Locatie: Bihor
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Vad ca esti din Bucuresti ia legatura cu Maiandrei el te poate ajuta,il gasesti pe forum uite am cautat eu pt tine ,maiandrei - 0722.238.381, maiandrei pe yms
  • kromo

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2005 1,9 cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Sep 2008

  • Mesaj Privat
merci frumos Smile o sa incerc si la el .. sapt viitoare , merci ...
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,953
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
daca ai avut turbina zapacita si ti-a bagat ulei in intercooler (care in mod normal trebuie neaparat curatat odata cu schimbarea turbinei) poti sa te astepti sa ai mizerie mare si pe clapeta de acceleratie si pe galeria de admisie...
vezi ca gasesti aici pe forum tutoriale despre curatarea EGR, clapeta de acceleratie si a galeriei de admisie exact la masina pe care o ai
eu am curatat EGR-ul si clapeta de acceleratie (clapeta ieri) si nu a durat mai mult de 1 ora cu grad de dificultate scazut...
trebuie doar sa ai grija sa nu pierzi garniturile metalice cand demontezi...
la galerie ai ceva mai mult de demontat insa o sa te crucesti cand o sa vezi ce mizerie e acolo...
si toata mizeria vine din momentul in care ai avut turbina busita.
  • kromo

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2005 1,9 cdti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Sep 2008

  • Mesaj Privat
intercooler ul este cel dintre radiatorul de aer cond si cel de apa nu? nu s-a curatat nimic acolo .........
clapeta de acceleratie nu pare a fi murdara am desfacut furtuul care intra la ea ... EGR ul la fel nu l am desfacut probabil o sa incerc sa le desfac cand voi avea ceva timp liber Smile

Merci frumos!
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra C/Signum

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR