boxer
- Mesaje scrise: 11
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2005
- Mesaj Privat
- stefy_726
- **
- 308 mesaje
- din 31 Jan 2006
- Ascona 1986 18E
- Bucuresti, Romania
stefy_726
- Mesaje scrise: 308
- Locatie: Bucuresti, Romania
- Masina: Ascona 1986 18E
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jan 2006
- Mesaj Privat
- Senator
- **
- 460 mesaje
- din 29 Sep 2004
Senator
- Mesaje scrise: 460
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Sep 2004
- Mesaj Privat
Mai ai motorul 30E? Ultima data parca spuneai ca ai trecut de 2.3TD...
Pentru 30E ca si pentru multe alte motoare aspirate functionarea in regim turbo nu e posibila in forma originla.Raportul de compresie pentru 30E e de 9,5-1 ceeea ce e mult prea mult in aceasta idee.Ar mai fi si materialele folosite la pistoane , supape etc care nu sunt gandite pentru asa ceva.
Motorul tau 30E se poate transforma insa in unul turbo , exista un kit pentru asta , sigura problema e pretul de 8000 de euro.Asta include bineinteles serioase modificari in motor...
Asa cum se mai spunea 180 de CP nu inseamna chiar putin daca motorul nu are probleme.Ce te nemultumeste?
Ultima modificare făcută de Senator la Mar 16 Jan, 2007 9:40 pm
Pentru 30E ca si pentru multe alte motoare aspirate functionarea in regim turbo nu e posibila in forma originla.Raportul de compresie pentru 30E e de 9,5-1 ceeea ce e mult prea mult in aceasta idee.Ar mai fi si materialele folosite la pistoane , supape etc care nu sunt gandite pentru asa ceva.
Motorul tau 30E se poate transforma insa in unul turbo , exista un kit pentru asta , sigura problema e pretul de 8000 de euro.Asta include bineinteles serioase modificari in motor...
Asa cum se mai spunea 180 de CP nu inseamna chiar putin daca motorul nu are probleme.Ce te nemultumeste?
Ultima modificare făcută de Senator la Mar 16 Jan, 2007 9:40 pm
boxer
- Mesaje scrise: 11
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2005
- Mesaj Privat
sers,sunt fratele lui boxer,intr-adevar avea motor de 2.3 TD,dar era lenes,acum e 3.0E,masina merge de rupe,insa functioneaza la "un sfert de putere" cel putin asa zicea un mecanic de la un atelier special OPEL,totodata mi-a spus ca trebuie curatzate injectoarele,alta pompa de benzina...etc..intrebarea mea este...chiar asa de bine sa mearga dupa ce ii fac toate astea?
- Senator
- **
- 460 mesaje
- din 29 Sep 2004
Senator
- Mesaje scrise: 460
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Sep 2004
- Mesaj Privat
Hmm...adica un sfert din puterea cui?
Vorbind serios mecanicii astia de pe la reprezentante au dificultati si la motoarele noi pe care lucreaza zilnic , ce sa mai ai pretentii sa cunoasca motoare mai vechi...
Pompa de benzina cred ca o poti scoate din discutie incat nu se uzeaza in asemenea hal incat sa influenteze mersul motorului. Injectoarele curatate vor face ca motorul sa reactioneze eventual mai spontan la acceleratie , nu e insa o diferenta de dimensiunile celei relatate de mecanicul respectiv.Cel mai bine ar fi sa iti indrepti atentia catre debitmetru , acesta este o piesa care influenteaza semnificativ mersul motorului.In mod normal nu se defecteaza niciodata insa aceeasi mecanici specialisti se ofera sa "reduca consumul" sau sa "creasca puterea" deregland tot ce misca in interior.De regula simpla deschidere a capacului (care e inchis ermetic) compromite buna functionare a acestuia...
Senator-ul tau e automatic sau manual?
Vorbind serios mecanicii astia de pe la reprezentante au dificultati si la motoarele noi pe care lucreaza zilnic , ce sa mai ai pretentii sa cunoasca motoare mai vechi...
Pompa de benzina cred ca o poti scoate din discutie incat nu se uzeaza in asemenea hal incat sa influenteze mersul motorului. Injectoarele curatate vor face ca motorul sa reactioneze eventual mai spontan la acceleratie , nu e insa o diferenta de dimensiunile celei relatate de mecanicul respectiv.Cel mai bine ar fi sa iti indrepti atentia catre debitmetru , acesta este o piesa care influenteaza semnificativ mersul motorului.In mod normal nu se defecteaza niciodata insa aceeasi mecanici specialisti se ofera sa "reduca consumul" sau sa "creasca puterea" deregland tot ce misca in interior.De regula simpla deschidere a capacului (care e inchis ermetic) compromite buna functionare a acestuia...
Senator-ul tau e automatic sau manual?
roroc
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jul 2008
- Mesaj Privat
lznicu
- Mesaje scrise: 21
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Kadett 1978
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2008
- Mesaj Privat
roroc
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jul 2008
- Mesaj Privat