cornel_b
- Mesaje scrise: 61
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1992 20 seh
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Oct 2005
- Mesaj Privat
- vectra16
- **
- 103 mesaje
- din 09 Sep 2005
- Bucuresti
vectra16
- Mesaje scrise: 103
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Sep 2005
- Mesaj Privat
- anvas75
- **
- 123 mesaje
- din 26 Mai 2005
- Mokka 2017
- Constanta
anvas75
- Mesaje scrise: 123
- Locatie: Constanta
- Masina: Mokka 2017
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Mai 2005
- Mesaj Privat
- anvas75
- **
- 123 mesaje
- din 26 Mai 2005
- Mokka 2017
- Constanta
anvas75
- Mesaje scrise: 123
- Locatie: Constanta
- Masina: Mokka 2017
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Mai 2005
- Mesaj Privat
- vectra16
- **
- 103 mesaje
- din 09 Sep 2005
- Bucuresti
vectra16
- Mesaje scrise: 103
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Sep 2005
- Mesaj Privat
cornel_b
- Mesaje scrise: 61
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1992 20 seh
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Oct 2005
- Mesaj Privat
Multumesc pentru raspunsuri.
1.Are ax cardanic.
2.problema este caci imi arunca ulei (jet puternic) pe la butelia (accea ce se afla sub parbriz stinga),sau undeva pe acolo nu pot sa-mi dau seama caci arunca cu presiune uleiul.De accea am scos cureaua de la pompa de servodirectie.
3.se poate repara sau trebuie inlocuit tot ansamblul respectiv,sau se poate anula macar sa pot folosi servo directia.
masina este o Vectra A 4X4 din 92 cu Acc.
1.Are ax cardanic.
2.problema este caci imi arunca ulei (jet puternic) pe la butelia (accea ce se afla sub parbriz stinga),sau undeva pe acolo nu pot sa-mi dau seama caci arunca cu presiune uleiul.De accea am scos cureaua de la pompa de servodirectie.
3.se poate repara sau trebuie inlocuit tot ansamblul respectiv,sau se poate anula macar sa pot folosi servo directia.
masina este o Vectra A 4X4 din 92 cu Acc.
cornel_b
- Mesaje scrise: 61
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1992 20 seh
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Oct 2005
- Mesaj Privat
cornel_b a scris:Multumesc pentru raspunsuri.
1.Are ax cardanic.
2.problema este caci imi arunca ulei (jet puternic) pe la butelia (accea ce se afla sub parbriz stinga),sau undeva pe acolo nu pot sa-mi dau seama caci arunca cu presiune uleiul.De accea am scos cureaua de la pompa de servodirectie.
3.se poate repara sau trebuie inlocuit tot ansamblul respectiv,sau se poate anula macar sa pot folosi servo directia.
masina este o Vectra A 4X4 din 92 cu Acc.
2000cc.
1.Are ax cardanic.
2.problema este caci imi arunca ulei (jet puternic) pe la butelia (accea ce se afla sub parbriz stinga),sau undeva pe acolo nu pot sa-mi dau seama caci arunca cu presiune uleiul.De accea am scos cureaua de la pompa de servodirectie.
3.se poate repara sau trebuie inlocuit tot ansamblul respectiv,sau se poate anula macar sa pot folosi servo directia.
masina este o Vectra A 4X4 din 92 cu Acc.
- anvas75
- **
- 123 mesaje
- din 26 Mai 2005
- Mokka 2017
- Constanta
anvas75
- Mesaje scrise: 123
- Locatie: Constanta
- Masina: Mokka 2017
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Mai 2005
- Mesaj Privat
Cutia de viteza are uleiul ei. Vasco-cuplajul din spate are si el ulei ( cam 0.5 l ). Servodirectia are un alt ulei, cu caracteristice speciale pentru servo, nu e ulei de cutie. Borcanul de servo nu este langa parbriz ( cel putin la mine - nu am AC) ci undeva la mijlocul distantei dintre parbriz si botul masinii, are un capac ca o rozeta. La mine in stanga sub parbriz este pompa de frana. Daca vrei te pot ajuta cu manualul de service al masinii in romana ( 300.000 lei ), caci mie nu imi mai trebuie, pentru ca vand masina.
dannny
- Mesaje scrise: 74
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1993 c20ne
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Oct 2006
- Mesaj Privat
chestia e urmatoarea-pompa de servo produce presiune pt caseta de servodirectie si pt comanda ambreiajului multidisc,al carui rol e de a cupla/decupla tractiunea spate.uleiul cu presiune e trimis in acumulatorul d presiune(o butelie neagra din stanga parbrizului,aia d care vorbeai),iar d acolo merge spre o supapa(in dreapta acumulatorului d presiune),al carui rol e de a comanda ambreiajul multidisc din viscocuplaj.eu am aceeasi masina,dar a mea nu are ax cardanic iar comanda ambreiajului multidisc e anulata,iar servodirectia functioneaza perfect,chiar daca tractiunea spate nu este functionala.practic,scoti siguranta f19 iar uleiul d servo nu mai ajunge in viscocuplaj,pt ca siguranta asta anuleaza comanda supapei d care vb mai sus.Concluzia e ca se poate ca servodirectia sa functioneze,iar tractiunea integrala sa fie anulata.Sper ca te-am lamurit cat de cat...
- Calibra-Turbo
- **
- 128 mesaje
- din 01 Jun 2005
- Germany
Calibra-Turbo
- Mesaje scrise: 128
- Locatie: Germany
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2005
- Mesaj Privat
2.problema este caci imi arunca ulei (jet puternic) pe la butelia (accea ce se afla sub parbriz stinga),sau undeva pe acolo nu pot sa-mi dau seama caci arunca cu presiune uleiul.
Do you mean left side when standing in front of the car?Near the alternator and the water tank?If yes then you have to look after a fine rubber pipe that comes up from the 4x4 transmissionbox and ends OPEN near the alternator and the water tank.I guess that the oil is coming out from this pipe.Check this and then please check if the servo oil level in the servo oil tank is low.If this is the case I can tell you what your problem is.
Good Luck