Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H
  • Radu_V

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Astra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Am probleme cu presiunea foarte mare in instalatia de racire, furtunurile foarte tari in urma deplasarilor lungi. Ulterior apar si pierderi de lichid antigel in perioada de repaos. Nivel normal de ulei, nu este ulei in vasul de expansiune, si cei de la G/P Bacau au spus ca este dusa garnitura de chiuloasa?- Pareri?
  • cj79raa

  • Mesaje scrise: 1,022
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2005 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2009

  • Mesaj Privat
bine ai venit pe forum. din cate stiu e normal sa fie presiune pe instalatie, dar niciodata n-am verificat sa vad cat de tari sunt furtunele. nivelul lichidului de racire unde e? normal ar trebui la liniuta de pe vasul de expansiune, chiar daca ti se pare ca e putin. pierderile de lichid pe unde le ai? rezolva problema cu scurgerile.
si ce ai vrut sa zici cu 1,7 200
  • Radu_V

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Astra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Multumesc pentru raspuns, si pentru ca am fost primit in comunitate cu bratele deschise, si am vrut sa spun ,,Astra H, 1.7 din anul 2005" iar scurgerile de antigel se intamplau prin cele mai neasteptate locuri,(radiator intrare, iesire, furtun racire radiator ulei s.a.m.d)- frica mea este sa nu se schimbe garnitura de chiuloasa , si de fapt problema sa fie alta.
  • Tiaz

  • Mesaje scrise: 1,053
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 Z 17 DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Cred ca cel mai bine ar fii sa consulti un alt specialist sa-ti dea si el o parere. Oricum, faptul ca-ti curge antigel pe la toate incheiturile nu e deloc in ordine, normal ar fii fost ca pe la busonul vasului de expansiune sa-ti dea afara surplusul de presiune din instalatie si nu sa-ti bubuie furtnele sau mai rau radiatoarele. Daca e garnitura arsa nu trebuie sa te sperii, reparatia nu trebuie sa te coste foarte mult max 400 ron inclunzand manopera si garnitura.
De preferat ar fii sa-i faci si o verificare a termostatului sa vezi ca lucreaza cum trebuie la fel si electroventilatoarele daca pleaca cum ar trebuiii.
Bafta
  • nilf40f

  • Mesaje scrise: 89
  • Locatie: Timis
  • Masina: Corsa 2002 Z110xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Mai 2009

  • Mesaj Privat
Probleme cu garnitura de chiulasa sau in cel mai rau caz chiar chiulasa. Am avut si eu ceva identic acum cativa ani la un peugeot. De vina a fost chiulasa, corodata intre un canal pe unde circula lichidul de racire si locasul unde veneau amplasate supapele ( la unul din cilindri ) . Atunci cand se facea compresia la cilindrul respectiv, bineinteles ca baga presiune si in circuitul de racire . De acolo a rzultat si spargerea unui furtun la un moment dat .
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra H

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR