tadam
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2011
- Mesaj Privat
Va informez cu privire la urmatoarele aspecte referitor la noile modele Opel:
Frane:
Am cumparat al patrulea Opel: Zafira 1.9cdti de 120 cp. Am facut 30.000 km si la Erebus (sef service Cristi Iorgulescu) mi-au comunicat ca TREBUIE SCHIMBATE DISCURILE FRANA FATA caci s-au uzat. Cand am intrebat de ce este asa si cum este posibil caci in acest caz un trabant este mai fiabil decat un opel zafira nou, mi-au spus ca probabil de vina este stilul meu de mers. Au refuzat sa faca orice comentarii ori comparatii cu alte masini. Am avut vreo 8 masini noi pana acum si le-am vandut la 130.000-150.000 km si niciodata nu am schimbat discuri de frana. Nici macar la Logan. Au schimbat placutele pe fata si au spus ca discurile le schimba peste 15.000km iar de atunci masina consuma 12-13 litri motorina la suta de km (fata de 8-10% pana acum) si de dimineata am vazut ca iese fum de la rotile din fata cand eram la semafor. Acum vor din nou sa ma duc.
Motor:
Din intamplare am aflat la service ca noile motoare sunt de la FIAT, adica 1,9cdti, 1,7cdti. Am aflat cand am fost cu opelul vectra 1.9cdti de 150 cp ca are motor de fiat. Va dati seama, cumperi o masina germana si te trezesti cu motor de cacao pe ea. MARE RUSINE.
La Astra cu motor 1,7dti de la isuzu nu am avut niciodata vreo problema. Mai am un prieten cu o Astra 2.0dti de 101 cp ce tocmai a facut 400.000km. Merge perfect si acum. Probleme multe la motoarele cdti de la FIAT.
Asa ca am incheiat cu marca Opel pentru totdeauna. Poate va este de folos.
Va doresc o zi minunata.
- elegance
- *****
- 3,074 mesaje
- din 31 Jul 2006
- Astra 2000 Y 17 DT
- Cluj
elegance
- Mesaje scrise: 3,074
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2000 Y 17 DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jul 2006
- Mesaj Privat
PS: unii de pe aici au 3-400.000 km cu opel, chiar crezi ca nu stim cu ce se mananca si cat is de proaste?
- tonytm
- ******
- 4,479 mesaje
- din 10 Oct 2007
- Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Timis
tonytm
- Mesaje scrise: 4,479
- Locatie: Timis
- Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2007
- Mesaj Privat
Am aflat cand am fost cu opelul vectra 1.9cdti de 150 cp ca are motor de fiat. Va dati seama, cumperi o masina germana si te trezesti cu motor de cacao pe ea. MARE RUSINE.
ORICE masina Germana are diverse subansamble facute/proiectate in diverse tari. Poate si in Congo. Din generatia de diesel-uri post 2004, motoarele multijet/cdti sunt printre cele mai fiabile. Mult mai fiabile decat DCI-ul sau TDI-ul de exemplu.
Dar asta cu motoarele de FIAT a fost geniala 😂. Stiai ca si SAAB-ul are motoare de Fiat? Alta masina care n-o vei mai cumpara 😠
- simu catalin
- **
- 72 mesaje
- din 24 Sep 2010
- Vectra 2008 z1.8xer
- Prahova
simu catalin
- Mesaje scrise: 72
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 2008 z1.8xer
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Sep 2010
- Mesaj Privat
- Drogas
- ****
- 1,258 mesaje
- din 11 Sep 2006
- Bucuresti
Drogas
- Mesaje scrise: 1,258
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Sep 2006
- Mesaj Privat
Posibile variante:
1) Dupa cate volante schimbati la un Opel Vs un VW ? schimband mai putine volante decat concurenta evident trebuie sa te bucuri...masina e mai fiabila
2) Dupa cat mai putine fulii de vibrochen schimbate ? Cine in lumea asta se gandea vreodata ca o sa ajungem sa schimbam o banala de fulie care ar trebui sa fie proiectata sa te tina o viata, la fel ca si volanta ( cea cu masa simpla)
3) Mai siti vreo motorizare la care trebuie sa schimbi galeria de admisie ?
4) Hai ca injectoarele sunt bube la toate dieselurile moderne... nu le pun la socoteala.
Tragem linie si vedem ditamai masina de "buna".
Drept urmare vedeti mai jos :
http://www.loganclub.ro/for...break-t34575.html
http://www.loganclub.ro/for...chimb+dacia+logan
- elegance
- *****
- 3,074 mesaje
- din 31 Jul 2006
- Astra 2000 Y 17 DT
- Cluj
elegance
- Mesaje scrise: 3,074
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2000 Y 17 DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jul 2006
- Mesaj Privat
http://www.autofun.ro/vand-...a-caravan--16039/
http://www.daciaclub.ro/sch...-1-t50262-s0.html
http://www.okazii.ro/catalo...enault-skoda.html
3-2 😳
- tonytm
- ******
- 4,479 mesaje
- din 10 Oct 2007
- Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Timis
tonytm
- Mesaje scrise: 4,479
- Locatie: Timis
- Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2007
- Mesaj Privat
Tu vrei sa ne convingi ca DCI-ul e fiabil? Pentru poneii aia putini ar trebui sa fi fost. Dar ne amintim din nefericire ca a fost in topurile problemelor cu span-ul din pompa de injectie. Problema grava, nu jucarie de admisie. Aveam prieteni care mergeau cu injectoarele in plasa si bateau din service in service ca nu le porneau masinile.
Pentru mine fiabila e masina care nu te lasa in drum.
Defectele comune ale CDTI-ul/JTD-ului nu te lasa in drum. Injectoarele nu-s problema comuna la toate dieselurile. A fost la Ford, la Renault Dacia si VAG. Cam atat imi vine in minte acum.
Pe colegul (fost posesor 😂 ) il deranja Fiat-ul de pe Opel. Motor Fiat care a fost pionier in commonrail.
- Drogas
- ****
- 1,258 mesaje
- din 11 Sep 2006
- Bucuresti
Drogas
- Mesaje scrise: 1,258
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Sep 2006
- Mesaj Privat
Ce mi se pare mie ciudat pe forumul asta unii cad in ironie si merg pana la extrm : " sunt unii care inlocuiesc jumate de masina( vibrochen Y20 DTH) si nici in acel moment nu s-au impacat cu ideea ca Opelul e Marfa Proasta( nu blamez doar marca asta, si VW e la fel de praf pe partea de diesel, ambele masinii au probleme comune multe si foarte costisitoare )
@ tony- uitasem intradevar de 3.0 D de la BMW, intradevar injectoarele si pompa sunt o problema cronica la majoritatea diselurilor inclusiv Dacia Logan (nici nu ma uitam la 1.5 DCI, nu ma intereseaza, e mai fiabil MPI'u).
Stau foarte comod cu capota inchisa folosind un banal MPI cu cilindree mai mica si consum relativ apropiat, la diesel trebuie sa ii dai motorina buna, ulei bun , baterie buna, bujii bune ... doar ca sa ai pornire pe cand la MPI trebuie sa ii dai doar benzina 😊
Deci pana la urma conluzia e ca NU voi mai cumpara niciodata un opel, cu atat mai mult cat primesc acelesi dotari si o masina mai noua si mai putin umblata la aceiasi bani.
De ce sa platesc mai mult cand pot sa platesc mai putin ... logic nu ? incepand de la achizitionare si utilizare . In 5 luni am bagat 130 de ron in dacia logan pe schimbat curea alternator ( mai mergea), la astra s-au investit deja 500 de ron, si urmeaza sa ii schimbe compresorul de AC si dupa cine stie poate ambreiajul in viitor... si merge cu taxe si asigurare mai mari...
In fine noi sa fim sanatosi. S-a inteles ideea
- deleted-18977
- ****
- 2,339 mesaje
- din 28 Mai 2008
deleted-18977
- Mesaje scrise: 2,339
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mai 2008
- Mesaj Privat
- laurentiu giurescu
- *
- 30 mesaje
- din 07 Mai 2008
- Astra 1996 x16sz
- Sibiu
laurentiu giurescu
- Mesaje scrise: 30
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 1996 x16sz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Mai 2008
- Mesaj Privat
- wizard.time
- ***
- 597 mesaje
- din 24 Nov 2010
- Astra 2002 Z16XE
- Gorj
wizard.time
- Mesaje scrise: 597
- Locatie: Gorj
- Masina: Astra 2002 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Nov 2010
- Mesaj Privat
@Drogas tu ce crezi la dacia logan nu va pica niciodata ,nimic ?
Concluziile o sa le tragi ,tu singur dupa cativa ani de folosinta si atunci ai sa regreti alegerea facuta.
- Drogas
- ****
- 1,258 mesaje
- din 11 Sep 2006
- Bucuresti
Drogas
- Mesaje scrise: 1,258
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Sep 2006
- Mesaj Privat
Daca regretam, nu crezi ca nu mai faceam schimbul de la bun inceput ?
Regret doar ca am fost atat de naiv in 2006 cand am luat astra si puteam sa imi iau logan nou cu AC si ABS.
Pun pariu ca nu mai investeam atata in logan cat am bagat in astra, nu mai imi faceam nici o gramada de nervi si nu mai stateam atat cu capota ridicata.
Ultima modificare făcută de Drogas la Vin 24 Jun, 2011 6:24 am
- Drogas
- ****
- 1,258 mesaje
- din 11 Sep 2006
- Bucuresti
Drogas
- Mesaje scrise: 1,258
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Sep 2006
- Mesaj Privat
Bag de seama ca tu nu ai mai fost de ceva vreme la un magazin de piese auto....sau faci iar greseala sa compari piesa originala de Dacia Renault cu piese aftermarket la Opel . De asemenea pun pariu ca nici nu ai mers cu vreuna, ai avut si tu dacia 1310 pe vremea ei si toata lumea atunci cauta masina sh de germania, dupa care a aparut logan si ti-ai mentinut parerea proasta despre dacia ( exact asa am fost eu in 2006 cand nu am avut incredere sa-mi cumpar)
Hai sa facem o comparatie la preturi piese:
15 lei pivot la logan marca TRW( eu am cumparat pt o ruda) Vs 70 de lei pivot pt zafira (ceva tot aftermarket Febi)
35 de lei cap de bara logan TRW VS 65 cap de bara Moog luat de mine pt astra
6 lei filtru ulei logan VS 18 lei filtru ulei astra ( aici le-am pus pe cele mai ieftine)
15 lei filtru aer logan VS 25 lei filtru astra ( aici le-am pus pe cele mai ieftine)
150 de ron rulement cu ABS vs minim 280-300 la astra ( am schimbat eu)
50 lei placute frana roadhouse pt logan vs 110 placute frana roadhouse la astra
Lista poate continua ...
Legat de fiabilitate te rog sa mai urci in cate un taxi logan cu vreo 250-300.000 de km pe GPL si sa intrebi cati bani s-au bagat in ele .
Inca o data sa nu se inteleaga gresit: comparam masini de valoare apropiata gen 4-5000 de euro. Daca banii nu sunt o problema si cel care ii are isi perimite sa achizitioneze un Opel dar NOU atunci foarte buna alegere.
Pe segmentul sh nu merita, de fapt omul care a deschis acest topic nu a fost multumit de zafira noua .... 😂
- Pisboy
- ***
- 702 mesaje
- din 23 Mai 2009
- Astra 2004 Z17DTH
- Bacau
Pisboy
- Mesaje scrise: 702
- Locatie: Bacau
- Masina: Astra 2004 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mai 2009
- Mesaj Privat
- deleted-18977
- ****
- 2,339 mesaje
- din 28 Mai 2008
deleted-18977
- Mesaje scrise: 2,339
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mai 2008
- Mesaj Privat
@Drogas ,iti dau dreptate si tie,ai avut ghinionul sa dai de masina care te chinuia non-stop si cu cheltuieli mari.[am avut si eu una dar m-am consolat ca, la cat ,,muncise,, --isi scosese parleala]
- cangri
- *******
- 5,405 mesaje
- din 24 Sep 2010
- Bucuresti
cangri
- Mesaje scrise: 5,405
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Sep 2010
- Mesaj Privat
Cum poti tu sa compari Logan`ul cu Opel.
Dupa 200km in Logan esti anchilozat in pana mea.
Dupa 500km in Opel,parca i-as mai da.
Intr-adevar Loganul e cea mai buna masina daca o folosesti sa te duci la servici si atat.Sau pentru taximetrie,desi ca sofer te doare spatele de la pozitia nasoala pe care o ai la volan.
Si daca stam sa o dam in piese tot cam acolo ajungi.A schimbat careva injectoarele la Logan dci? E 3000 RON.Nu m-i se pare ieftin deloc.
- tonytm
- ******
- 4,479 mesaje
- din 10 Oct 2007
- Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Timis
tonytm
- Mesaje scrise: 4,479
- Locatie: Timis
- Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2007
- Mesaj Privat
De ce sa platesc mai mult cand pot sa platesc mai putin ... logic nu ? incepand de la achizitionare si utilizare . In 5 luni am bagat 130 de ron in dacia logan pe schimbat curea alternator ( mai mergea)
Legat de fiabilitate te rog sa mai urci in cate un taxi logan cu vreo 250-300.000 de km pe GPL si sa intrebi cati bani s-au bagat in ele .
Drogas, in Astra F in ultimul an n-am bagat niciun ban. Si masina circula zilnic. In concluzie, Loganul e varza fata de o Astra F?
Daca e sa o luam dupa teoria ta (de ce sa dau bani mai multi ) de ce nu ti-ai luat o Astra F? Si la aia se invarte roata. Si chiar nu scartaie usile ca in Logan.
Cand vorbim de fiabilitate mai vorbim si de performante. Nu poti avea aceleasi pretentii de fiabilitate de la un avion de vanatoare in comparatie cu o caruta. Cam trasa de par comparatia dar incerc sa te fac sa intelegi.
- Drogas
- ****
- 1,258 mesaje
- din 11 Sep 2006
- Bucuresti
Drogas
- Mesaje scrise: 1,258
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Sep 2006
- Mesaj Privat
O pompa de injectie noua de DCI cu garantie e 2300 de ron, o pompa reconditionata de Y 20 DTH e 4500 de roni ( am schimbat eu). La scorurile astea injectoarele par ieftine. La 2.0 TDI de la VAG cod motor BKP e 1500 de ron un injector si cam pica toate 4 in 50-80000 de km...
PS 1) Eu pot sa ma retrag din discutie daca asta vreti, daca vreti sa vedeti si dincolo de lungul nasului putem discuta la modul cel mai obiectiv despre aceste 2 masini fara a jigni vreunul din posesori.
2) Tony nu vorbim de masini din secolul trecut, asa putem merge la extrm si luam o dacie 1310 la care ii suflii jiglerul si aia merge cu costuri mici ... vorbim de masini cu AC , ABS, si tot ce trebuie conform zilelor noastre
- tonytm
- ******
- 4,479 mesaje
- din 10 Oct 2007
- Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Timis
tonytm
- Mesaje scrise: 4,479
- Locatie: Timis
- Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2007
- Mesaj Privat
- alre
- ****
- 1,654 mesaje
- din 28 Mar 2008
- Bucuresti
alre
- Mesaje scrise: 1,654
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mar 2008
- Mesaj Privat
P.S. Loganul nu-l cumperi pentru cum arata.