- scorpio18
- ****
- 1,462 mesaje
- din 12 Jul 2008
- Astra 2000 y20dt
- Alta tara
scorpio18
- Mesaje scrise: 1,462
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2000 y20dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Jul 2008
- Mesaj Privat
- corsablue
- ****
- 2,791 mesaje
- din 18 Feb 2008
- Corsa 2005 Z13DT
- Brasov
corsablue
- Mesaje scrise: 2,791
- Locatie: Brasov
- Masina: Corsa 2005 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2008
- Mesaj Privat
Raul la tine pierderea de presiune nu are legatura cu griparea intinzatorului. Din discutiile purtate eu asa am inteles, dar poate ma insel...
Oricum colegul scorpio este bine intentionat; pierderea presiunii in intinzator conduce la uzarea prematura a lantului si implicit la inlocuirea distributiei.
Cred totusi ca asupra pompei trebuie directionata atentia.
Oricum colegul scorpio este bine intentionat; pierderea presiunii in intinzator conduce la uzarea prematura a lantului si implicit la inlocuirea distributiei.
Cred totusi ca asupra pompei trebuie directionata atentia.
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Ar fi bine sa nu fie pompa, ea este in capac distributie. Capata uzura camasa de aluminiu deci trebuie alt capac si mai este un caz pe forum.
Sansa ar fi sa gasesti prin demontare bucatile de carton care s-au rupt din filtru. Se demonteaza distributia, axe came, corp fitru ulei, senzor presiune ulei, se baga aer comprimat sa iasa mizeriile. Se curata/verifica regulator presiune ulei, este in capac distributie langa pompa. Daca tot nu sare mizeria trebuie data jos chiulasa, acolo ai un canal care vine din bloc si are boala de a aduna carton, asta intamplare de prin sectiunea Agila.
Sansa ar fi sa gasesti prin demontare bucatile de carton care s-au rupt din filtru. Se demonteaza distributia, axe came, corp fitru ulei, senzor presiune ulei, se baga aer comprimat sa iasa mizeriile. Se curata/verifica regulator presiune ulei, este in capac distributie langa pompa. Daca tot nu sare mizeria trebuie data jos chiulasa, acolo ai un canal care vine din bloc si are boala de a aduna carton, asta intamplare de prin sectiunea Agila.
- raoul271972
- **
- 181 mesaje
- din 23 Mar 2011
- Agila 2001 z12xe
- Brasov
raoul271972
- Mesaje scrise: 181
- Locatie: Brasov
- Masina: Agila 2001 z12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mar 2011
- Mesaj Privat
Va multumesc tuturor pentru informatiile oferite. Vineri sunt programat pentru schimbare distributie- la demontare capac culbutori am observat ca lantul face sageata la tragere. Totodata voi face si o verificare presiune ulei, pentru a vedea daca problema este grava- sper ca nu, ca deja am ramas aproape falit.
DanCuciureanu, rugaminte, puteti sa-mi dati un link spre cazul cu uzura camasii din capac, eu am citit tot si nu l-am gasit. Multumesc. Distributia o fac intr-un serice, la recomandarea unui client, au trusa KM si sunt autorizati Bosch; nu ii dau numele decat dupa ce vad ce iese.
Corsablue: oricum voi face o curatare a canalizatiilor din capacul de distributie, deci implicit si a pompei de ulei, verificarea presiunii de ulei cred ca va fi concludenta.
Scorpio18:v-as ruga sa puneti pozele, pentru a merge la service cu lectia facuta.
DanCuciureanu, rugaminte, puteti sa-mi dati un link spre cazul cu uzura camasii din capac, eu am citit tot si nu l-am gasit. Multumesc. Distributia o fac intr-un serice, la recomandarea unui client, au trusa KM si sunt autorizati Bosch; nu ii dau numele decat dupa ce vad ce iese.
Corsablue: oricum voi face o curatare a canalizatiilor din capacul de distributie, deci implicit si a pompei de ulei, verificarea presiunii de ulei cred ca va fi concludenta.
Scorpio18:v-as ruga sa puneti pozele, pentru a merge la service cu lectia facuta.
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=45108
Voi modifica titlul si uni, caut si la Agila, sa fie un singur subiect, putina rabdare.
Voi modifica titlul si uni, caut si la Agila, sa fie un singur subiect, putina rabdare.
- raoul271972
- **
- 181 mesaje
- din 23 Mar 2011
- Agila 2001 z12xe
- Brasov
raoul271972
- Mesaje scrise: 181
- Locatie: Brasov
- Masina: Agila 2001 z12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mar 2011
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Atentie mare la demontat axe came, daca nu are trusa KM nu scoti pinoanele de pe ele! Axul came de pe admisie are 'rozeta' deci nu le poti inversa, cuzinetii ii pui la fel cum erau, nu faci alba-neagra cu ei ! Aliniere axe came o faci simplu cu o sarma/platbanda la capete, montezi distributie si dupa simt vezi pozitia la pinion vibrochen. Se poate si fara trusa KM si ulterior reglata dar grija mare sa fie si vibrochen la pozitie, ai marcaj pe fulie dar celalalt semn e pe capac, deci nu il vei mai avea dupa demontare.
Sunt multe de spus, mai bine citeste ce este scris ca sunt multe chichite care unii mecanici nu le cunosc. Stai langa el si succes.
Sunt multe de spus, mai bine citeste ce este scris ca sunt multe chichite care unii mecanici nu le cunosc. Stai langa el si succes.
- raoul271972
- **
- 181 mesaje
- din 23 Mar 2011
- Agila 2001 z12xe
- Brasov
raoul271972
- Mesaje scrise: 181
- Locatie: Brasov
- Masina: Agila 2001 z12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mar 2011
- Mesaj Privat
- raoul271972
- **
- 181 mesaje
- din 23 Mar 2011
- Agila 2001 z12xe
- Brasov
raoul271972
- Mesaje scrise: 181
- Locatie: Brasov
- Masina: Agila 2001 z12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mar 2011
- Mesaj Privat
Pana la urma am rezolvat. Problema nu era nici din sorb, nici din pompa ulei sau corp filtru- pe care le-am curatat eu personal, mai putin pompa si canalizatiile capacului distributiei, curatate la schimbarea distributiei. Presiunea se pierdea pe la cuzinetii vibrochenului si cei de biela. rectificat arbore la cota 1, cuzineti noi, curatat de zgura canalizatii ungere motor, problema rezolvata. deci mare atentie la zgomotele motorului care indica uzura cuzinetilor- pe acolo se pierde presiunea, lucru ce poate duce la compromiterea motorului si la costuri mari de reparatie.
Pentru cei ce au probleme similare legate de lipsa presiuni de ulei si distributie, in special pentu Brasoveni si cei ce vor sa vina pana in Brasov- puteti sa ma cautati pentru a afla numele service-ului unde am facut aceste reparatii, facute in mod profesional, cu chei dinamometrice, trusa KM si cu schimbarea suruburilor conform TIS. Nu este reclama, eu sunt foarte multumit de profesionalismul lor si de preturile practicate- piese+manopera.
Daca am acceptul moderatorilor, voi face public numele si datele de contact ale service-ului.
Pentru cei ce au probleme similare legate de lipsa presiuni de ulei si distributie, in special pentu Brasoveni si cei ce vor sa vina pana in Brasov- puteti sa ma cautati pentru a afla numele service-ului unde am facut aceste reparatii, facute in mod profesional, cu chei dinamometrice, trusa KM si cu schimbarea suruburilor conform TIS. Nu este reclama, eu sunt foarte multumit de profesionalismul lor si de preturile practicate- piese+manopera.
Daca am acceptul moderatorilor, voi face public numele si datele de contact ale service-ului.
- 4di
- **
- 484 mesaje
- din 06 Nov 2008
- Corsa 2005 Z13DT
- Mures
4di
- Mesaje scrise: 484
- Locatie: Mures
- Masina: Corsa 2005 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Nov 2008
- Mesaj Privat
Ieri am avut o tentativa de a da baia de ulei jos pentru ca faceam schimbul de ulei si am zis sa o curat si sa curat si sorbul.
Cum pe sub baia de ulei trece evacuarea m-am gandit ca voi desface baia si din partea de catre cutia de viteze o voi rasuci peste evacuare si o voi scoate.
M-am apucat am desfacut cele 14 suruburi trox, am desfacut cele 3 de pe cutie, am tras de baie si cumva, cumva am desprinso de pe blocul motor si cand sa o rasucesc, surpriza, baia are o buza mai evidentiata in partea de catre cureaua de accesorii iar acea buza este parca putin in interiorul rolei sau ce e aia pe ce e cureaua. Deci nici cum nu am reusit sa intorc baia din cauza acelei buze.
Astazi am descoperit ca imi curge ulei pe la imbinarea cu, cutia de viteza, am mai strans putin suruburile, nu foarte mult si acum sa vedem pe maine ce va fi, cred ca nu am pus suruburile in ordinea care trebuia, daca exista vreo ordine pentru asta.
Acum vine intrebarea, nu se poate da baia jos fara a se desface evacuarea?
Sau este vreo tehnica mai speciala de a da baia jos fara a desface evacuarea?
Cum pe sub baia de ulei trece evacuarea m-am gandit ca voi desface baia si din partea de catre cutia de viteze o voi rasuci peste evacuare si o voi scoate.
M-am apucat am desfacut cele 14 suruburi trox, am desfacut cele 3 de pe cutie, am tras de baie si cumva, cumva am desprinso de pe blocul motor si cand sa o rasucesc, surpriza, baia are o buza mai evidentiata in partea de catre cureaua de accesorii iar acea buza este parca putin in interiorul rolei sau ce e aia pe ce e cureaua. Deci nici cum nu am reusit sa intorc baia din cauza acelei buze.
Astazi am descoperit ca imi curge ulei pe la imbinarea cu, cutia de viteza, am mai strans putin suruburile, nu foarte mult si acum sa vedem pe maine ce va fi, cred ca nu am pus suruburile in ordinea care trebuia, daca exista vreo ordine pentru asta.
Acum vine intrebarea, nu se poate da baia jos fara a se desface evacuarea?
Sau este vreo tehnica mai speciala de a da baia jos fara a desface evacuarea?
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
adysh
- Mesaje scrise: 37
- Locatie: Alta tara
- Masina: Corsa 1997 X12SZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jul 2009
- Mesaj Privat
raoul271972 a scris:Dragi Colegi,
Am inceput cu demontarea baii de ulei: 16 suruburi torx+ 3 cu care baia este fixata de cutie. Cand am dat-o jos stupoare: uleiul prost folosit de proprietara anterioara a masinii a cauzat depuneri in baie si drept consecinta sorbul era infundat..
Procedat la curatarea baii de ulei: multa rabdare si mult carbusolv, migaleala. Deasemenea baia dupa curatare spalata cu vap-ul si uscata. La fel cu tabla antival( o gasiti la demontarea baii si o desfaceti cu aceeasi chei cu care ati desfacut baia de ulei, dar macar aveti numai 8 suruburi ). Sorbul demontat( cu aceeasi cheie) din baia de ulei- atentie la integritatea garniturii. Scufundat in carbusolul pus in peralabil intr-o cutie de metal sau mai simplu chiar in baia de ulei si lasat ceva timp. Curatat sorbul cu pensula, dupa care este bine sa aveti un compresor cu are la indemana pentru a scoate toata mizeria depusa. Rezutat:. Ultima poza este cu sorbul inainte de curatare.
Se monteaza totul la loc, incepand cu sorbul in baie, tabla antival pe motor, si baia la locul ei( eu am schimbat garnitura baii, desi nu era necesar, dar daca tot am facut munca, am vrut ca totul sa fie nou). Pus ulei si filtru nou, pornit motor- pe moment nu era nici o problema, insa dupa ce si-a invatat parametrii- deconectasem bateria, constat cu stupoare: [b]la ralanti cu motorul cald se mentine aceeasi problema, lipsa presiune ulei si palpaire bec ulei. Deci va trenui sa continuii.
Am inceput cu demontarea baii de ulei: 16 suruburi torx+ 3 cu care baia este fixata de cutie. Cand am dat-o jos stupoare: uleiul prost folosit de proprietara anterioara a masinii a cauzat depuneri in baie si drept consecinta sorbul era infundat..
Procedat la curatarea baii de ulei: multa rabdare si mult carbusolv, migaleala. Deasemenea baia dupa curatare spalata cu vap-ul si uscata. La fel cu tabla antival( o gasiti la demontarea baii si o desfaceti cu aceeasi chei cu care ati desfacut baia de ulei, dar macar aveti numai 8 suruburi ). Sorbul demontat( cu aceeasi cheie) din baia de ulei- atentie la integritatea garniturii. Scufundat in carbusolul pus in peralabil intr-o cutie de metal sau mai simplu chiar in baia de ulei si lasat ceva timp. Curatat sorbul cu pensula, dupa care este bine sa aveti un compresor cu are la indemana pentru a scoate toata mizeria depusa. Rezutat:. Ultima poza este cu sorbul inainte de curatare.
Se monteaza totul la loc, incepand cu sorbul in baie, tabla antival pe motor, si baia la locul ei( eu am schimbat garnitura baii, desi nu era necesar, dar daca tot am facut munca, am vrut ca totul sa fie nou). Pus ulei si filtru nou, pornit motor- pe moment nu era nici o problema, insa dupa ce si-a invatat parametrii- deconectasem bateria, constat cu stupoare: [b]la ralanti cu motorul cald se mentine aceeasi problema, lipsa presiune ulei si palpaire bec ulei. Deci va trenui sa continuii.
Este acelasi lucru si pentru Corsa B ?
- victor_gl
- ****
- 1,039 mesaje
- din 22 Mar 2009
- Astra 2005 z 1,7 dtl
- Galati
victor_gl
- Mesaje scrise: 1,039
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2005 z 1,7 dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Mar 2009
- Mesaj Privat
- mi_ronic
- **
- 165 mesaje
- din 27 Aug 2012
- Astra 2005 Z16XEP
- Neamt
mi_ronic
- Mesaje scrise: 165
- Locatie: Neamt
- Masina: Astra 2005 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Aug 2012
- Mesaj Privat
exact aceeasi problema o am eu cu un Opel Astra 1.3 CDTI. are presiune slaba si imi palpaie becul la ulei. i-am schimbat uleiul si filtrele acum vreo 2 luni, timp in care am facut vreo 3000 de km fara probleme. de luni a inceput din nou sa imi palpaie becul presiune si pe manometru la relanti si motor cald variaza presiunea uleiului intre 0.5 - 0.9 (ar trebui sa fie 1.4) iar la 2500 de ture e undeva la 2.0; deci clar presiune ulei insuficienta si imi bate si lantul la distributie. ma rog sa nu fie uzura la cuzineti/arbore. as putea sa imi dau seama cumva dupa sunetul motorului?
- luchian constantin
- *
- 29 mesaje
- din 17 Apr 2009
- Astra 2002
- Brasov
luchian constantin
- Mesaje scrise: 29
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2002
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Apr 2009
- Mesaj Privat
- luchian constantin
- *
- 29 mesaje
- din 17 Apr 2009
- Astra 2002
- Brasov
luchian constantin
- Mesaje scrise: 29
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2002
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Apr 2009
- Mesaj Privat
raoul271972 a scris:Pana la urma am rezolvat. Problema nu era nici din sorb, nici din pompa ulei sau corp filtru- pe care le-am curatat eu personal, mai putin pompa si canalizatiile capacului distributiei, curatate la schimbarea distributiei. Presiunea se pierdea pe la cuzinetii vibrochenului si cei de biela. rectificat arbore la cota 1, cuzineti noi, curatat de zgura canalizatii ungere motor, problema rezolvata. deci mare atentie la zgomotele motorului care indica uzura cuzinetilor- pe acolo se pierde presiunea, lucru ce poate duce la compromiterea motorului si la costuri mari de reparatie.
Pentru cei ce au probleme similare legate de lipsa presiuni de ulei si distributie, in special pentu Brasoveni si cei ce vor sa vina pana in Brasov- puteti sa ma cautati pentru a afla numele service-ului unde am facut aceste reparatii, facute in mod profesional, cu chei dinamometrice, trusa KM si cu schimbarea suruburilor conform TIS. Nu este reclama, eu sunt foarte multumit de profesionalismul lor si de preturile practicate- piese+manopera.
Daca am acceptul moderatorilor, voi face public numele si datele de contact ale service-ului.
Bunã Raul, sunt din Brasov si te rog sã îmi dai numele service-ului la care ai reparat masina, eventual si o adresã sau nr tel cã am probleme cu o agila 1.2 din 2002, multumesc
Pentru cei ce au probleme similare legate de lipsa presiuni de ulei si distributie, in special pentu Brasoveni si cei ce vor sa vina pana in Brasov- puteti sa ma cautati pentru a afla numele service-ului unde am facut aceste reparatii, facute in mod profesional, cu chei dinamometrice, trusa KM si cu schimbarea suruburilor conform TIS. Nu este reclama, eu sunt foarte multumit de profesionalismul lor si de preturile practicate- piese+manopera.
Daca am acceptul moderatorilor, voi face public numele si datele de contact ale service-ului.
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Mai omule, dai o cautare si gasesti https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=107587 , deci il suni ca este baiat de nota 10. Il cunosc personal, baiat fin si te va trimite direct, parca Rasnov sau Ghimbav.
- luchian constantin
- *
- 29 mesaje
- din 17 Apr 2009
- Astra 2002
- Brasov
luchian constantin
- Mesaje scrise: 29
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2002
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Apr 2009
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
DMSorinel
- Mesaje scrise: 17
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2020
- Mesaj Privat
Va salut! Am și eu o problema cu un opel corsa c 1.2 twinport țãcãnit credeam ca e distribuția dar când am ajuns în service surpriza îmi zice ca nu își face ungerea și pompa de ulei trebuie schimbata cãci cine a lucrat la ea în trecut au pus silicon în loc de garnitura la distribuție.. Întrebarea mea se poate Infundã pompa de ulei? 🤔 Și chiar am gãsit șuvițe de silicon negru și în vasul de expansiune.