Billy
- Mesaje scrise: 0
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1993 C16NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jun 2005
- Mesaj Privat
Am fost astazi la un Service sa aflu de ce da putin in nas cind calc acceleratia, de ce merge motorul cu intreruperi dupa ce incepe sa se incalzeascasi de ce se detureaza motorul destul de lent (adica cind calc acceleratia pina pe la 4000rpm si apoi iau piciorul, motorul ajunge la 900rpm in cam 5 secunde), deci nu are nici un efect nici frina de motor (adica este ca si cum nu as lua piciorul de pe acceleratie).
Nu am fost de acord sa-i las masina citeva zile in Service, dar parerea lui este ca axa cu came nu este de C16NZ, ci de la un motor de 1,4 sau 1,3.
Justificarea ar fi ca au aceleasi dimensiuni peste tot mai putin la dimensiunile camelor.
INTREBARE: Ma poate ajuta cineva cu dimensiunile exacte ale camelor pentru C16NZ ?
Axa pe care o am este aproape noua (fara grad) deci unul din fostii proprietari a schimbat-o, motiv pentru care am fost pus pe ginduri.
Astept si alte idei in legatura cu comportamentul motorului.
Mentionez ca nu are nici o eroare inregistrata in memorie, senzorul de temperatura este nou, senzorul clapetei de acceleratie este nou, motorasul care regleaza aerul functioneaza foarte bine (verificat), pornirea este la sfert, consumul este 9%oras-5%afara, nu consuma gram de ulei sau lichid de racire, bujiile sunt albe pe virful curbat si negre in rest, miros de benzina nearsa la esapament.
Nu am fost de acord sa-i las masina citeva zile in Service, dar parerea lui este ca axa cu came nu este de C16NZ, ci de la un motor de 1,4 sau 1,3.
Justificarea ar fi ca au aceleasi dimensiuni peste tot mai putin la dimensiunile camelor.
INTREBARE: Ma poate ajuta cineva cu dimensiunile exacte ale camelor pentru C16NZ ?
Axa pe care o am este aproape noua (fara grad) deci unul din fostii proprietari a schimbat-o, motiv pentru care am fost pus pe ginduri.
Astept si alte idei in legatura cu comportamentul motorului.
Mentionez ca nu are nici o eroare inregistrata in memorie, senzorul de temperatura este nou, senzorul clapetei de acceleratie este nou, motorasul care regleaza aerul functioneaza foarte bine (verificat), pornirea este la sfert, consumul este 9%oras-5%afara, nu consuma gram de ulei sau lichid de racire, bujiile sunt albe pe virful curbat si negre in rest, miros de benzina nearsa la esapament.
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Billy
- Mesaje scrise: 0
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1993 C16NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jun 2005
- Mesaj Privat
dfainis
- Mesaje scrise: 19
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Sep 2005
- Mesaj Privat
M-am chinuit si eu cu o astfel de problema, adica dupa ce se incalzea motorul merge cu intreruperi. In cazul meu de vina a fost faimoasa Sonda Lambda pe care o schimbasem de 6 luni. Cind masuram tensiunea era undeva la 1 V , ceea ce nu este normal. Am schimbat-o cu cea veche si totul a revenim la normal.
Billy
- Mesaje scrise: 0
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1993 C16NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jun 2005
- Mesaj Privat
dfainis
- Mesaje scrise: 19
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Sep 2005
- Mesaj Privat
Billy
- Mesaje scrise: 0
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1993 C16NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jun 2005
- Mesaj Privat
Billy
- Mesaje scrise: 0
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1993 C16NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jun 2005
- Mesaj Privat
cristofer
- Mesaje scrise: 45
- Locatie: RESITA
- Masina: Vectra 1993 c16nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Nov 2006
- Mesaj Privat
Billy
- Mesaje scrise: 0
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1993 C16NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jun 2005
- Mesaj Privat