- deleted-21935
- OP
- 31 mesaje
- din 21 Aug 2008
deleted-21935
- Mesaje scrise: 31
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Aug 2008
- Mesaj Privat
Salut.
Detin un Opel Vectra Gts 1.9 cdti din 2004 si de vreo cateva zile mi sa aprins masina cu cheie si la tester mi-a iesit eroarile:
P0002 - <cod necunoscut>
(75) - Nu e prezent
P0002 - Circuit ventil combustibil-nu este în domeniu
(5B) - Nu e prezent
P0090 - Interval/performanþã circ. electoventil de reglare a pres. în injecþie (deviaþie pozitivã)
(5B) - Nu e prezent
P0090 - Interval/performanþã circ. electoventil de reglare a pres. în injecþie (deviaþie pozitivã)
(0A) - Nu e prezent
Masina porneste bine, merge bine la relanti, se ridica in 4000 rot dar la un moment dat se aprinde martorul cu cheita si se opreste motorul. Cand bag in viteza si plec la drum, daca o accelerez mai mult de 2000 rot imi apare masina cu cheita si nu-mi mai da voie sa accelerez intra in safe mode ori alteori mi se opreste motorul in mers.
merci.
Detin un Opel Vectra Gts 1.9 cdti din 2004 si de vreo cateva zile mi sa aprins masina cu cheie si la tester mi-a iesit eroarile:
P0002 - <cod necunoscut>
(75) - Nu e prezent
P0002 - Circuit ventil combustibil-nu este în domeniu
(5B) - Nu e prezent
P0090 - Interval/performanþã circ. electoventil de reglare a pres. în injecþie (deviaþie pozitivã)
(5B) - Nu e prezent
P0090 - Interval/performanþã circ. electoventil de reglare a pres. în injecþie (deviaþie pozitivã)
(0A) - Nu e prezent
Masina porneste bine, merge bine la relanti, se ridica in 4000 rot dar la un moment dat se aprinde martorul cu cheita si se opreste motorul. Cand bag in viteza si plec la drum, daca o accelerez mai mult de 2000 rot imi apare masina cu cheita si nu-mi mai da voie sa accelerez intra in safe mode ori alteori mi se opreste motorul in mers.
merci.
suspended-9452- Suspendat
- 2,449 mesaje
- din 04 Sep 2007
- Astra 2016 B14XER
- Prahova
suspended-9452- Mesaje scrise: 2,449
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2016 B14XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Sep 2007
- Mesaj Privat
de vina este senzorul de presiune de pe rampa sau regulatorul de presiune.
daca gasesti sa cumperi de undeva din dezmembrari rampa completa, o montezi si scapi de problema.
de regula pica regulatorul de presiune,dar am intalnit si cazuri in care senzorul citea eronat presiunea combustibilului din rampa si si trimitea informatii false calculatorului care taia alimentarea.
daca gasesti sa cumperi de undeva din dezmembrari rampa completa, o montezi si scapi de problema.
de regula pica regulatorul de presiune,dar am intalnit si cazuri in care senzorul citea eronat presiunea combustibilului din rampa si si trimitea informatii false calculatorului care taia alimentarea.
- deleted-21935
- OP
- 31 mesaje
- din 21 Aug 2008
deleted-21935
- Mesaje scrise: 31
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Aug 2008
- Mesaj Privat
suspended-9452- Suspendat
- 2,449 mesaje
- din 04 Sep 2007
- Astra 2016 B14XER
- Prahova
suspended-9452- Mesaje scrise: 2,449
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2016 B14XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Sep 2007
- Mesaj Privat
- tonytm
- ******
- 4,479 mesaje
- din 10 Oct 2007
- Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Timis
tonytm
- Mesaje scrise: 4,479
- Locatie: Timis
- Masina: Signum 2005 Z19DTH 190CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Oct 2007
- Mesaj Privat