Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • todo_tdo

  • Mesaje scrise: 159
  • Locatie: Mures
  • Masina: Vectra 1999 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Oct 2008

  • Mesaj Privat
dragi colegi am o problema mare cu motorul de la opelul meu , acesta fiind un motor de 2.0 DI cod motor X 20 DTL , problema consta in faptul ca saptamana trecuta masina mi-sa oprit intr-o intersectie si a refuzat sa mai porneasca , am impins-o intro parcare alaturata si am mai incercat sa o pornesc si cu greu a pornit , dar in momentul acela (cand a pornit) mergea in 3 cilindri si mi-am dat seama de acest ucru deoarece nu mergea uniform croncaia ca naiba si a scos un fum alb de nu am mai vazut nimic in spate , colac peste pupaza a inceput sa scoata si ulei pe esapament , in acel moment am crezut ca e dusa turbina , intre timp a venit tata si un prieten care e si el membru si are o vectra la fel doar ca e de 101 CP , si in concluzie am cazut de acord toti trei , dupa ce am analizat simptomele mers innecat al motorului si ulei pe esapament, ca ar fi dusa turbina.
OK am tractat masina acasa am comandat turbina , SH bineinteles, ieri seara am pus-o pe masina si am constatat cu ctupoare ca exact la fel face ca si data trecuta aceleasi simptome , mers in trei cilindri si ulei pe esapament ........ am desfacut si de la pompa de motorina o conducta si nu s-a schimbat tuatia motorului.
nu stiu ce sa mai fac .... astazi vreau sa vb sa o duc la tester si sa vad ce zice , mam mai gandit sa fie si vreun injector dus .... avand in vedere ca nu mergea un cilindru .
PS mai mentionez ca am schimbat garnitura de chiulosa acum vreo 3000 de KM , in caz ca are vreo relevanta dar nu a facut vreo figura sau ceva a mers foarte bine pana acuma
Skip ads

  • krashy22

  • Mesaje scrise: 1,202
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2000 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jun 2007

  • Mesaj Privat
Pai turbina ti.a bagat ulei si in admisie( in cilindri ) nu numai in evacuare. Eu zic sa lasi motoru in relanti cateva minute ca sa arda tot uleiul care se afla in cilindri .
turbina veche este intreaga ? Nu-i lipsesc pale de pe partea evacuarii sau a admisiei ?
in cel mai rau caz ti-a ajuns in admisie o bucata de metal ce s-a desprins din turbina si blocheaza vre-o supapa(daca e asa ar trebui sa ai rateuri in evacuare daca e afectata supapa pt evacuare)
  • ray_from_sb

  • Mesaje scrise: 52
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 1995 x17dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Aug 2008

  • Mesaj Privat
salut!am avut si eu o problema foarte asemanatoare cu a ta...in nici un caz nu e turbina...cel putin la mine nu a fost!
daca ai intercooler nu pot ajunge bucati de la turbina in admisie!verifica daca ai intercooler!(e un radiator prin care trece aerul de la turbina spre admisie)
daca masina merge in 3 pistoane fie e un injector, cum ai spus si tu, dar cred ca mai degraba e un tachete spart, mai ales ca scoate fum alb!desfa capacul de la tacheti si uita-te cu atentie...imposibil sa nu observi!
sa ne ti la curent! bafta
  • todo_tdo

  • Mesaje scrise: 159
  • Locatie: Mures
  • Masina: Vectra 1999 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Oct 2008

  • Mesaj Privat
da o sa fac asta ..o sa desfac capacul la tacheti sa vad , si nu e cu intercooler masina ca e diesel simplu de 82 cp .
si in legatura cu turbina cea veche e intreaga spre stupoarea mea , are toate palele ok intregi (m-am uitat si eu pe net cum ar arata o turbina distrusa si nu arata deloc cu cea pe care a dat-o jos,adica cea pe care am dat-o js era ok avea toate palele intregi si intr-o parte si in alta,avea putin joc la ax dar era aproape insesizabil). un lucru demn de precizat este ca in momentul cand am dat turbina jos de pe motor am gasit in ea o bucata mare de metal ceva gen cat unghia de la degetul mic, si in melcul de la turbina cel care este prins de galeria de evacuare era plin de span metalic. chestia asta nu mi-o pot explica.
ajung sa cred ca am schimbat turbosuflanta degeaba .... Sad
  • suspended-9452

  • Mesaje scrise: 2,449
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2016 B14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
turbina nu ai inlocuit-o degeaba.
problema este ca mai este defect ceva
la diagnoza ce apare?
pompa e ok?
  • todo_tdo

  • Mesaje scrise: 159
  • Locatie: Mures
  • Masina: Vectra 1999 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Oct 2008

  • Mesaj Privat
pompa de injectie nu cred sa fie defecta adica sper sa nu fie , ieri seara am desfacut motrul si spre stupoarea mea ghiciti ce am constatat ....... chiuloasa rupta .... la primul piston ,cel de langa distributie, tachet rupt la ax-ul cu came ,tot acolo ...... ambii tachetii de fapt , ..... am dat chiuloasa jos :O surpriza si pistonul de langa distributie cel in cauza despre care vb ca nu merge ...facut praf ,era putin zdrobit.
acuma ma chinui sa dau jos baia de ulei sa schimb pistonul pe maine sau pe luni imi vine chiuloasa si pistonul ..... si acestea second bineinteles.
oricum cu toate acestea ,sper sa nu vb intr-un ceas rau, pot sa va spun ca eu sunt arhimultumit de masina cu toate ca acuma ma cam necajeste , dar am faut aproape 60.000 de km in 2 ani si 9 luni si nu am avut nici o preblema mai majora bineinteles doar revizii si asa aici pe acolo cate o bucsa ... defapt pe toate le-am schimbat Smile ,
cer asa rapid un sfat in legatura cu baia de ulei trebuie sa desfac si surubele alea de la cutia de viteza ..... ?
  • todo_tdo

  • Mesaje scrise: 159
  • Locatie: Mures
  • Masina: Vectra 1999 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Oct 2008

  • Mesaj Privat
sa ne mai descretim fruntile putin , sa stitii ca e adevarat ce se spune ca o fotografie poate fi cat o mie de cuvinte
sper sa se vada poza care am postat-o
  • raku21

  • Mesaje scrise: 521
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Da trebuie desfacute , sunt cele de sus si cele de pe laterala. Spor la treaba si rezolvare cat mai usoara.
  • todo_tdo

  • Mesaje scrise: 159
  • Locatie: Mures
  • Masina: Vectra 1999 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Oct 2008

  • Mesaj Privat
cele de sus prin compartimentul motor le desfact ?
  • raku21

  • Mesaje scrise: 521
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Uite aici ai niste poze sa iti faci o ideie
  • todo_tdo

  • Mesaje scrise: 159
  • Locatie: Mures
  • Masina: Vectra 1999 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Oct 2008

  • Mesaj Privat
da da da mercy faiin de poze am inteles
  • ray_from_sb

  • Mesaje scrise: 52
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 1995 x17dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Aug 2008

  • Mesaj Privat
Imi pare nespus de rau ca ai asa o defectiune!eu am scapat doar cu inlocuirea tachete, o supapa stramba si un ghid supapa spart atat!
ziceai ca ai chiuloasa rupta...cat de rupta e?.. te intreb pentru ca daca ai o simpla crapatura superficiala intre supapa de admisie si cea de evacuare,nu este musai sa schimbi chiuloasa.....sau daca te referi la ghiduri(acele canale prin care trece supapa) alea se schimba si sunt undeva la 7 lei bucata... bafta si tine_ne la curent
  • todo_tdo

  • Mesaje scrise: 159
  • Locatie: Mures
  • Masina: Vectra 1999 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Oct 2008

  • Mesaj Privat
gata am scapat , am reparat-o, am pus chiuloasa , piston si turbina a pornit .... greu ca de obicei, ca no asa pornesc motoarele astea dupa ce le desfaci..... dar totusi mai am o nelamurire ...porneste putin cam greu adica nu o ia din prima ... trebuie sa o tin mai mult pe automat ,sau poate trebuie sa dau de 2 ori la cheie.
am vb cu mecanicul si mi-a spus ca trebuie dat avansul mai mare . aveti careva idee cum se face asta (mi-a spus cea de genu ca trebuie rotit putin axul cu came catre sofer sau catre radiator).
tin sa va multumesc de sfaturi si de sprijin.
si ce am uitat sa va spun ...nu am curatat esapamentul...... iooooiiiiii ce fum scoate de zici ca e o bascula de aia veche ... acuma astept cateva zile sa vad cum se comporta si sa se arda uleiul din esapament.
  • krashy22

  • Mesaje scrise: 1,202
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2000 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jun 2007

  • Mesaj Privat
ma bucur ca ti-ai rezolvat problema
mai exact ce piese ai inlocuit de ai facut motorul sa mearga ?
  • raku21

  • Mesaje scrise: 521
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Cu pornirea mai grea e posibil sa fie de la compresie.
  • buga.romeo

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1999 x16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Mai 2011

  • Mesaj Privat
sal ma poate ajuta si pe mine cineva .am o vectra b x20dtl ....am fost cu masina la tester si mi a gasit o bijie arsa ....le schimb pe toate 4 sau numai pe ce a arsa .....


iar masina de cateva zile bune face probleme la rece ...dau la cheie porneste nu dureaza un min....ca moare....dar cand este calda nu am treaba cu pornirea .......furtune retur schimbate ....filtru motorina este ok....ce poate avea.....
  • raku21

  • Mesaje scrise: 521
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Recomandat este sa le schimbi pe toate 4, dar e ok si una.
  • todo_tdo

  • Mesaje scrise: 159
  • Locatie: Mures
  • Masina: Vectra 1999 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Oct 2008

  • Mesaj Privat
krashy 22 , ..... chiuloasa, turbina si un piston , si acuma porneste greu la rece ,si la cald cateodata nu o ia din prima si azi dimineata nu a vrut sa o ia deloc a trebiut sa ai dau spray de pornire sa o ia , si daca o las ceva timp stiu eu ...... asa vreo ora doua trebuie iar cu spray sa o pornesc
  • todo_tdo

  • Mesaje scrise: 159
  • Locatie: Mures
  • Masina: Vectra 1999 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Oct 2008

  • Mesaj Privat
si scuze marius ca nu tiam raspuns ... diagnoza numai maine ajung sa fac ,pompa crd eu ca e ok din moment ce acuma motorul merge si merge chiar foarte bine si pe deasupra nu e asa de zgomotos cum era inainte , si turbina merge ,motorul trage dar nu vrea sa porneasca ...... cum am scris mai sus trebuie sa ai dau spray de pornire
  • raku21

  • Mesaje scrise: 521
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mar 2008

  • Mesaj Privat
Daca ai schimbat piston , banuiesc ca ai pus si alti segmenti s-a respectat cota , poate ai probleme de compesie si de asta sa porneasca mai greu.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR