Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Discuții generale
  3. Opel vs ...
  • MadCow

  • Mesaje scrise: 286
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2006 Z20LEH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mai 2004

  • Mesaj Privat
intentionez ca intr-un viitor cat mai apropiat (sper pana in vara) sa imi iau o masina noua... si vreau sa ma intorc la vechea iubire..adica benzinara si ca sa fie perfecta o sa fie si turbo.
Optiunile ar fi:
Opel Astra OPC
Seat Leon Cupra
Vw Golf GTI.
Evident ca inclin spre Astra OPC, dar vreau sa mai aud si alte pareri.
Skip ads

  • kegpr

  • Mesaje scrise: 554
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2000 X25XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mar 2006

  • Mesaj Privat
Dintre toate cea mai agresiva ca look ( de-afara ) e Astra, daca ma intrebi pe mine. Iar ca putere - la fel, e cea mai puternica .. desi cu 240 cai pe fata nu prea vad rostul , dar ma rog. GTI-ul mi se pare cam chior, prea cuminte, nu "musca" vizual pe nimeni. Daca tot vrei un super hatch, ai de ales intre Cupra si OPC ... si eu votez OPC-ul Smile
  • alex_arhire

  • Mesaje scrise: 988
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Sep 2006

  • Mesaj Privat
Kegpr are dreptate. Astra e cea mai aratoasa si cea mai puternica; 240 de armasari sunt cam la limita pt. o tractiune fata. GTI`ul e tot 2.0 T, numai ca are 200 cai, la fel ca si Cupra. Ultimele sunt cam aceeasi masina la partea tehnica, dar la aspect Leon`ul bate Golf`ul. Daca te tine buzunarul, incearca un Golf R32; e V6, 3.2 aspirat, 250 cai si, ce e mai important, are tractiune integrala 4 Motion. Nu vreau sa iti influentez alegerea cu nimic si poate o fii putin off topic, dar Focus ST nu e bun?
Bafta la alegere !!!
  • kegpr

  • Mesaje scrise: 554
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2000 X25XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mar 2006

  • Mesaj Privat
R32 ar fi cu adevarat o masina speciala .. la cat de putine sunt in Bucuresti . Insa tot Golf e in interior si pretul deja e la gara, la banii aia incepi sa te uiti spre masini cu 3 litere la marca Very Happy Very Happy
  • alex_arhire

  • Mesaje scrise: 988
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Sep 2006

  • Mesaj Privat
kegpr a scris:R32 ar fi cu adevarat o masina speciala .. la cat de putine sunt in Bucuresti . Insa tot Golf e in interior si pretul deja e la gara, la banii aia incepi sa te uiti spre masini cu 3 litere la marca Very Happy Very Happy


Perfect de acord. R32 e undeva la 33.000 de iepuroi. Celelalte le gasesti pana in 25.000. Parca OPC as lua si eu daca as putea si ar avea tractiune integrala sau macar pe spate, Golf`ul nici nu intra in discutie; Leon`ul e super agresiv, dar totusi tot un Golf e.Sad
  • zafirul

  • Mesaje scrise: 1,443
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Apr 2004

  • Mesaj Privat
daca vrei un studiu bazat iti stau la dispozitie cu un nr. din quattroruote in care sint testate comparativ Astra OPC cu Golf R32 si BMW 3 (nu mai retin.....exact)
ma uit acasa si revin
incercind insa sa fiu obiectiv (desi e greu pe un forum opel) si citind si acel articol eu as zice CLAR: ASTRA OPC.... Laughing
  • Ingineru

  • Mesaje scrise: 1,086
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1998 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2004

  • Mesaj Privat
E vorba de un test Astra OPC vs. Golf R32 vs. BMW 130i
  • kegpr

  • Mesaje scrise: 554
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2000 X25XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mar 2006

  • Mesaj Privat
Cul . faptul ca OPC-u e inclus in aceeasi clasa cu 130i-u si cu r32 spune un lucru nu ? Very Happy
  • Ingineru

  • Mesaje scrise: 1,086
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1998 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2004

  • Mesaj Privat
De fapt aia de la Quatroruote au vrut sa faca un test cu cele mai "hot" hatch-uri. In realitate, Golf R32, BMW 130i, Alfa Romeo 147 GTA sunt o clasa aparte (peste asa zisa GTI). Astra OPC face parte din categoria la fel de restransa care contine Renault Megane sport, Ford Focus ST, Honda Civic VTI si al carui reprezentant de top (pana apare un eventual BMW M1 probabil) este Audi S3.
  • love4cars

  • Mesaje scrise: 1,440
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Sep 2005

  • Mesaj Privat
alex_arhire a scris:240 de armasari sunt cam la limita pt. o tractiune fata!!


Sunt cam peste limita cu destul! Cred ca rar sau deloc vezi masini cu atata putere pe puntea fata si cutie manuala. Anyway
Important este ca opel se pricepe la motoare insa nu si la 4WD. Asta e Embarassed
Sa trec la subiect. Clar OPC pentru ca arata cel mai bine, este (cred) cel mai ieftin si cel mai puternic.
Eu nu asi lua golful nici mort. De ce sa dau o gramada de bani pe o masina "sport" care arata la fel de banal ca un golf obisnuit.
Despre seat zic decat ca are un interior de kko. Mai mult nu cunosc.
Iar pentru ca a zis cineva de ST, mai zic odata ST 2.5l 220cp - OPC 2.0l 240CP. Mai au de invatat Very Happy
  • 50 cent

  • Mesaje scrise: 39
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Astra 2000 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Apr 2004

  • Mesaj Privat
Eu as alege OPC-ul, pentru ca sunt un opc fan Smile

Trebuie sa vezi care e mai usor si ieftin de intretinut. Dintre cele 3, eu cred ca astra ar fi cea mai buna varianta, d.p.d.v. al intretinerii.

Daca intretinerea nu reprezinta o problema pentru tine, atunci ia-ti ce-ti place cel mai mult, atat ca aspect dar si cum merge. Poti face un test drive cu fiecare din ele ca sa iti dai seama de diferentele dintre ele, nu te costa nimic.

Dar de ce masina noua si nu second hand cu km putini ?
  • love4cars

  • Mesaje scrise: 1,440
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Sep 2005

  • Mesaj Privat
Daca s-ar putea face test drive cu ele... asi sparge usa dealurului. Crezi ca suntem in germania? Very Happy
  • MadCow

  • Mesaje scrise: 286
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2006 Z20LEH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mai 2004

  • Mesaj Privat
am vazut teste pe top gear : sunt 2: unul cu OPC, GTI si renault Sport si celalalt de care ati spus desi nu prea inteleg de ce au pus OPC-u cu motor de 2 litri conta unor motoare dde minim 3 litri..
despre Seat acelasi lucru il cred si eu...are interior de kko desi exteriorul e excelent
Drive test nu prea am unde sa fac. In iasi nu au la reprezentante nic Cupra nici OPC. Cu GTI am mers si mi-a placut. (oricum cele 2 sunt mai puternice deact GTI-ul)
In privinta masinii nu va fi noua ca nu-si prea face banii - e cam 32 000 E DDP full iar in germania e plin de OPC-uri full de la 21000 pana la 25000 cu pana in 15 000 de km. (chiar am gasit una - am si vb cu omul si e 24900 E din 2006 luna 12 cu 900 km - daca as avea acum banii maine as pleca dupa ea)
  • kegpr

  • Mesaje scrise: 554
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2000 X25XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mar 2006

  • Mesaj Privat
Sefu, nu te supara .. n-ai precizat ca n-o vrei noua.

In cazul asta, daca tot vrei ceva tzepos si nu te mai uiti ca o sa consume ca porcul, ia un 325 CI convertible ... Nu se compara cu ce ai enumerat tu, la niciun capitol ( putere, confort, impresie, siguranta, rãºini Very Happy )

O data esti tanar ... asa am gandit si eu cand am luat 2.5 V6 si nu regret Very Happy
  • alex_arhire

  • Mesaje scrise: 988
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Sep 2006

  • Mesaj Privat
Ingineru a scris:De fapt aia de la Quatroruote au vrut sa faca un test cu cele mai "hot" hatch-uri. In realitate, Golf R32, BMW 130i, Alfa Romeo 147 GTA sunt o clasa aparte (peste asa zisa GTI). Astra OPC face parte din categoria la fel de restransa care contine Renault Megane sport, Ford Focus ST, Honda Civic VTI si al carui reprezentant de top (pana apare un eventual BMW M1 probabil) este Audi S3.


Eu am vazut pe Top Gear cum un 130i a fost spulberat de un R32. Alfa 147 GTA, acum sa fim seriosi, cine si`ar lua asa ceva? Eu unul in niciun caz! Honda Civic ar fi o alegere interesanta pt. cunoscatori; chiar daca se depreciaza fff repede, motorul este excelent, mai ales cand trece de 5000 ture. Am observat in ultima vreme ca marcile cu renume cam dau rateuri la masini, pe cand cele mai banale progreseaza extraordinar de repede.
Din ce e enumerat mai sus, as oscila intre OPC, R32 si Civic. Restul sunt destul de scumpe pt. ce stiu sa faca, poate exceptand S3`ul care are quattro si Megane`ul care......este..... Very Happy
  • kegpr

  • Mesaje scrise: 554
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2000 X25XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mar 2006

  • Mesaj Privat
La banii astia si daca vrei SH ... seria 3 din 2002 - 2003 , cu licht paket si krom paket, 325 CI , all black of course.

Sau OPC. Uite, mie mi se pare uber cool si Corsa OPC Wink . 1.6 turbo, 192 cai ...
  • alex_arhire

  • Mesaje scrise: 988
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Sep 2006

  • Mesaj Privat
love4cars a scris:
alex_arhire a scris:240 de armasari sunt cam la limita pt. o tractiune fata!!

Iar pentru ca a zis cineva de ST, mai zic odata ST 2.5l 220cp - OPC 2.0l 240CP. Mai au de invatat Very Happy


Da, eu am scris de Focus ST. Daca sunt posesor de Opel, asta nu inseamna ca nu mai sunt si alte masini. Una e sa supraalimentezi un motor de 2.0 (cca 150 CP) si sa`l faci de 240 CP si alta e la unul de 2.5 (170 - 180 CP) si sa`l faci de 220 CP. Eu zic ce cel de`al doilea o sa tina mai mult decat primul? Tu ce parere ai?
  • love4cars

  • Mesaje scrise: 1,440
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Sep 2005

  • Mesaj Privat
Eu sunt de parere ca atata timp cat o firma imi ofera mai multa putere la bani mai putini... pe aia o aleg.
De ce esti asa sigur ca opel a supra alimentat un vechi motor de 2.0 si nu te gandesti ca l-au construit de la 0!? Plus ca, fie vorba ca intre pasionati, daca ai dispune de banii pentru cumpararea unei masini sport si daca ai face parte dintr-un cerc de oameni cu "masini" , parca nu te-ai multumi cu un motor aspirat.
  • eu
  • ***
  • 712 mesaje
  • din 15 Jun 2004
  • Astra 2006 Z16XEP
  • Bucuresti
  • eu

  • Mesaje scrise: 712
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2004

  • Mesaj Privat
Parerea mea este ca problema ar trebui din start redusa la Astra OPC vs. Golf GTI. Asta pentru ca Seatul (desi dragut si destul de agresiv ca design exterior) este foarte prost lucrat. - cel putin asta a fost impresia mea cand l-am studiat mai atent. De condus, nu am condus Seatul Leon Cupra personal, insa am auzit ca nici suspensiile nu sunt pe masura asteptarilor. In plus, vorba unui prieten de-al meu "zici ca e un Seat Altea turtit" Laughing

Intre Astra OPC si Golf GTI as alege Astra atat din motivele enumerate mai sus de colegii de forum (aspect, calitate, putere etc) cat si pentru ca desi nu e 4X4, desi are un caracter subvirator pronuntat, STA CEL MAI BINE PE DRUM. Gandeste-te ca toti cei 240 de cai o sa ii folosesti o parte din timpul in care o vei conduce, insa stabilitatea nu numai ca iti va da senzatii zilnice Smile dar contribuie si la siguranta ta.
In plus, GOLF GTI, desi are performante bune, e depasit total ca design, ca pozitie de condus si nu in ultimul rand ca feeling la sofat. Cea mai buna dovada: in curand apare Golf VI. Cam devreme.... Rolling Eyes
  • kegpr

  • Mesaje scrise: 554
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2000 X25XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mar 2006

  • Mesaj Privat
Seria 3 Very Happy Seria 3 Very Happy
Skip ads

  1. Home
  2. Discuții generale
  3. Opel vs ...

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR