Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Îngrijire și întreținere
  3. Service-uri
  • pascaru_val

  • Mesaje scrise: 1,409
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Am fost ieri la ei in militari sa imi fac schimbul de ulei.
Totul a durat de la 18.30 pina la 19.50. - mi se pare f mult.
Spre final, dupa ce mi-a aratat mecanicul ca am scurgeri de ulei am intrat si eu in vorba cu cel care era la punctul de facurare si inchidere deviz sau cum naiba s-o numi serviciul ala, am intrebat cit de nasoala e chestia cu scurgerea de ulei.
Si tipul de acolo, care avea costumul lor rosu si pe deaupra un pulovaras, de zicea soramea care era cu mine, asta e genul ala de tocilar, care il imbraca mama lui, ma intreaba :
"Avetzi ulei si in filtrul de aer?"
la care eu zic, poftim in filtrul de aer? Shocked si ii zic ca nu am, ca eu l-am schimbat cu mina mea si inafara de praf si ceva insecte ce le-am gasit pe acolo pe capac nu am vazut altceva, dar am putin ulei in vasul de expansiune.
La care asta imi zice, "pai atunci e varza motorul, nu mai ramine decit sa o vinzi si inseamna ca nu are 84000 km are 184000 km"
Dupa care i-am zis ca si alte cunostintze de ale mele cu masina similara au dire de ulei in vas si nu am inteles sa fie probleme.
S-a dus la mecanicul care mi-a schimbat uleiul si s-a intors dupa vreo 4 minute si mi-a zis, putem sa iti facem niste teste ca pot fi cauze multiple dar noi nu ne bagam la motor.
I-am zis, nici o problema ca am masurat nr de cai pe dyno si mi-a aratat 73.5 cai (masina trebuind sa aibe din fabricatzie 75 cai ) si mi se pare superOK.
Oricum am plecat de acolo ametzit si am zis ca nu mai calc la service la ei si poate nici la Radacini, pt ca dupa ce de curind mi-au schimbat semeringurile de la cutie (planetara dreapta), mecanicul care mi-a schimbat uleiul la Augsburg mi-a aratat scurgeri de ulei.
Skip ads

  • varza

  • Mesaje scrise: 202
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2006

  • Mesaj Privat
schimbul de ulei dureaza:

+5 minute - sta masina pe rampa ca sa vina tot uleiul in baie (in timpul asta se da scutul jos)
+2 minute - se scoate filtrul de ulei
+10 minute - se desface busonul de la baie si se lasa sa curga uleiul
+3 minute - se schimba filtrul si se pune busonul la baie
+5 minute -se toarna ulei se verifica nivelul si se pune scutul

un total de 25 de minute - INCREDIBIL (teoretic se poate un pic mai repede) dar sunt darnic si zic juma de ora Smile) =)) LA UN SERVICE NORMAL operatia asta nu costa mai mult de 2-300 de mii (lei vechi) si iti si zic daca ai scurgeri
  • pascaru_val

  • Mesaje scrise: 1,409
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2005

  • Mesaj Privat
@varza
Acela a fost timpul de cind am intrat si pina am iesit pe usa service-ului deci si cu completarea de hirtii care la Augsburg ia foaaaarte mult timp.
  • mecaNIK

  • Mesaje scrise: 2,202
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2010 confidential
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2007

  • Mesaj Privat
E o aberatie sa calculezi min. cu min. ce face un mecanic sub masina ta.Ati omis probabil cu buna stiinta sa adaugati demontarea scutului motor pentru a scoate filtru de ulei ,timpul cat se ridica masina si se coboara pe elevator...si bineinteles ca se mai foloseste din cand in cand si un recuperator de ulei ...dupa care urmeaza sa mearga motorul min.cateva minute sa verificam eventualele scurgeri accidentale.
Aiurea e doar comentariul celui de la facturare referitor la masina.
  • pascaru_val

  • Mesaje scrise: 1,409
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2005

  • Mesaj Privat
mecaNIK a scris:E o aberatie sa calculezi min. cu min. ce face un mecanic sub masina ta.Ati omis probabil cu buna stiinta sa adaugati demontarea scutului motor pentru a scoate filtru de ulei ,timpul cat se ridica masina si se coboara pe elevator...si bineinteles ca se mai foloseste din cand in cand si un recuperator de ulei ...dupa care urmeaza sa mearga motorul min.cateva minute sa verificam eventualele scurgeri accidentale.
Aiurea e doar comentariul celui de la facturare referitor la masina.


Da, deacord cu tine,ala cred ca a avut o zi proasta sau asa e el.
Laughing
  • Marian79

  • Mesaje scrise: 114
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 C16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Aug 2005

  • Mesaj Privat
nu mai merg la Augsburg.
Mi-am schimbat amortizoarele la ei - in ziua urmatoare am intrat din nou in service----imi indoisera protectiile de la roti si atingea pe roata.Facea masina ca trenu cand oprea in gara.
Tot atunci am cumparat claxon pe care l-am montat la ei. Exact dupa 6 luni a avut prima problema.

Mi-am montat MP3 player la ei. A durat vreo 2-3 ore.
  • zafira 2.0 automatic

  • Mesaje scrise: 1,031
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2003 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Nov 2005

  • Mesaj Privat
Cred ca tine si de noroc dar culmea ca din toate service-urile pe la care am folosit, la schimb de discuri si placute de frana, am fost foarte placut impresionat de calitatea serviciului. Asta nu exclude sa dea chix la alte capitole.
Foarte neplacut si revoltat am fost cand la celebrul Di Bas am fost dat afara din atelier ca sa nu vad cand schimba semeringul de la planetara cu coada ciocanului in lipsa de (SDV)dornuri profesionale. Si cu atat mai mult, cat nu credeau ca e necesar sa-l schimbe, desi orice orb putea sa vada pierderea de ulei de unde era.
Dar asta e probabil vina noastra, ca noi clientii, mai ales cu cate un pic de cultura mecanica, suntem prea ......
  • bertone

  • Mesaje scrise: 2,294
  • Locatie: buzau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Augsburg e varza ca si service .
Am vorbit cu cineva din interior si mi s-a laudat ca baieitii vin de la Porsche si de la alte service-uri prestigioase .
Cand am schimbat si eu o vorba cu specialistii formati de Porsche ( am lucrat in sistem si stiam cate ceva ) mi-am dat seama ca ei defapt au fost ucenici sau mecanici in proba si nici unul nu are vreo mare experienta .
Mai mult cand am auzit ca i-a pus patronul sa schimbe amortizoarele la un S Klasse si s-au chinuit o zi pt ca nu stiau ce sa faca ca nu mai lucrasera niciodata .
Insa patronul era amic cu cetateanul cu mercedes si le-a zis " dati-o inainte baieti ca va descurcati voi . daca se intampla ceva plastesc eu"
Very Happy Laughing
Drept care s-au straduit baietii sa schimbe amortizoarele o zi intreaga , ca am inteles ca sunt speciale ...au nu stiu ce fel de contragreutate care balanseaza ...in sfarsit , asta-i Augsburgul !
  • zafira 2.0 automatic

  • Mesaje scrise: 1,031
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2003 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Nov 2005

  • Mesaj Privat
Bine eu vorbeam de masini normale, economice. Dar ca sa fim realisti crezi ca cei de la Mergedes stiau sa le schimbe????
Pentru mine a fost suficient sa vad cum: demonteaza, curata si monteaza ca la carte un sistem de franare si maine chiar cu alta masina inclusiv cu Mergedez S clasa as face cu incredere si la un pret cinstit!
Insist sa se inteleaga ca nu fac reclama dar am asistat la operatie si din umilele cunostinte am crezut de cuvinta sa recomand la prieteni un lucru de calitate fata de ce am mai patimit pe la altii...
  • pascaru_val

  • Mesaje scrise: 1,409
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2005

  • Mesaj Privat
@bertone
1. Si dak mecanicii ar veni de la Porsche, nu ma impresioneaza deloc , mai mult am inteles ca Porsche e si mai varza.

2. Intradevar S Klasse e altceva, e mai mult avion decit masina, deci se accepta (intr-un fel).
  • sabin

  • Mesaje scrise: 199
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2002 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jul 2006

  • Mesaj Privat
chiar daca este un "avion" nu se accepta. Este un service oameni buni. Ar trebui sa aiba pregatirea necesara pt a repara schimba etc anumite lucruri. Nu e permis asa ceva
  • bertone

  • Mesaje scrise: 2,294
  • Locatie: buzau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2005

  • Mesaj Privat
pascaru_val a scris:@bertone
1. Si dak mecanicii ar veni de la Porsche, nu ma impresioneaza deloc , mai mult am inteles ca Porsche e si mai varza.

2. Intradevar S Klasse e altceva, e mai mult avion decit masina, deci se accepta (intr-un fel).


1.Se presupune ca scolarizarea la Porsche este net superioara celei facute la Liceul Agricol - Sectia tractoare utilaje

2.Avion sau nu , un profesionist adevarat isi recunoaste limitele si e mai de apreciat cand spune ca nu se baga pt ca nu poate , decat daca face pionierat pe masina clientului .
  • zafira 2.0 automatic

  • Mesaje scrise: 1,031
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Zafira 2003 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Nov 2005

  • Mesaj Privat
Oare de ce cred ca nimeni nu prea investeste in calificarea meseriasilor pentru ca e scump si exista o permanenta migratie a personalului.???
Pana acum nu am intalnit profesionisti pentru reparatii complexe la autoturisme.Oricum rezultatul este catastrofal daca se intervine in motor. Tendinta este de a disparitie a acestora datorita complexitatii si scurtarea perioadei de folosinta a autoturismelor.In majoritatea service-lor se fac doar simple lucrari de intretinere periodica pentru perioada de garantie.
''2.Avion sau nu , un profesionist adevarat isi recunoaste limitele si e mai de apreciat cand spune ca nu se baga pt ca nu poate , decat daca face pionierat pe masina clientului ."
Crede-ma ca cred ca e un vis frumos!
  • 1.7dti_edition2000

  • Mesaje scrise: 533
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2006

  • Mesaj Privat
zafira 2.0 automatic a scris:
''2.Avion sau nu , un profesionist adevarat isi recunoaste limitele si e mai de apreciat cand spune ca nu se baga pt ca nu poate , decat daca face pionierat pe masina clientului ."
Crede-ma ca cred ca e un vis frumos!


E un paradox aici! Daca acel profesionist adevarat ar fi facut asa de la bun inceput,refuzind lucrarile la care nu se pricepea,era si acum ucenic.
Fara curaj si riscuri nu inveti mare lucru,totul e ca riscurile sa nu le plateasca clientul;asta e rar la noi in tara de fapt.
  • pascaru_val

  • Mesaje scrise: 1,409
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Am fost la GTT si mi-au aratat si explicat ca nu are legatura cu planetara si ca nu e nici o problema care sa ma ingrijoreze- oricum nu eram ingrijorat eram doar enervat, ba mai mult decit atit si frinele au zis ca sunt ok- unde chiar aveam suspiciuni si "vad ca se infige destul de bine, are vînã !" - pãi are Very Happy (Am iesit si la o testare spre autostrada.)
  • liviusky

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Bucharest
  • Masina: Corsa 1995
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Am fost la Ausburg si, printre altele, mi-au facut cutia de viteze varzaaa...Am zis ca sunt firma serioasa si n-am facut toate verificarile de rigoare, am sesizat dupa 3 zile cind am iesit pe autostrada ca intra in a 5-a dupa 3 incercari...
Skip ads

  1. Home
  2. Îngrijire și întreținere
  3. Service-uri

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR