- cissexpert
- OP
- 3 mesaje
- din 19 Feb 2011
- Vectra 1992
- Iasi
cissexpert
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 1992
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Feb 2011
- Mesaj Privat
Buna ziua,
Am un Opel vectra A din 92 cu motor GM de 1.8, filtrul de aer schimbat in febroarie acum 10000 km, bujiile schimbate acum vreo 18000 - 20000 km. Acum problema: Acum 4 zile s-a rupt cablul de la kilometraj si de atunci nu mai tine relantiul cum trebuie. Cand o pornesc prima data nici o problema dar dupa vreo 2-3 km se aprinde martor-ul de la motor si daca o las pe liber se subtureaza. Inainte statea la relanti cam la 800 - 1000 RPM, acum nu sta mai mult de 500. Initial am crezut ca este o bujie de vina ( avea fisa destul de oxidata ) dar acum dupa ce am curatat fisa nu s-a remediat problema. Multumesc mult pentru suport.
Am un Opel vectra A din 92 cu motor GM de 1.8, filtrul de aer schimbat in febroarie acum 10000 km, bujiile schimbate acum vreo 18000 - 20000 km. Acum problema: Acum 4 zile s-a rupt cablul de la kilometraj si de atunci nu mai tine relantiul cum trebuie. Cand o pornesc prima data nici o problema dar dupa vreo 2-3 km se aprinde martor-ul de la motor si daca o las pe liber se subtureaza. Inainte statea la relanti cam la 800 - 1000 RPM, acum nu sta mai mult de 500. Initial am crezut ca este o bujie de vina ( avea fisa destul de oxidata ) dar acum dupa ce am curatat fisa nu s-a remediat problema. Multumesc mult pentru suport.
- marian_sro
- *****
- 3,791 mesaje
- din 08 Apr 2007
- Vectra 1999 x20xev
- piatra neamt
marian_sro
- Mesaje scrise: 3,791
- Locatie: piatra neamt
- Masina: Vectra 1999 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Apr 2007
- Mesaj Privat
- cissexpert
- OP
- 3 mesaje
- din 19 Feb 2011
- Vectra 1992
- Iasi
cissexpert
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 1992
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Feb 2011
- Mesaj Privat
milu
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Suceava
- Masina: Vectra 1993 1.8
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jul 2009
- Mesaj Privat
- cissexpert
- OP
- 3 mesaje
- din 19 Feb 2011
- Vectra 1992
- Iasi
cissexpert
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 1992
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Feb 2011
- Mesaj Privat
tifrea
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Harghita
- Masina: Astra 1992
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jul 2014
- Mesaj Privat
Buna, am un opel astra f 1.8 benzina din 1992 si am o problema la ea pe care nu o pot gasi...am o intrerupere la motor mai des intalnita si o simt la rece iar dupa ce se incalzeste motorul dispare dar nu in totalitate dar la rece este foarte tare! Am curatat la ea EGR functioneaza foarte bine am schimbat filtrele ulei benzina aer ulei bujii si mam uitat la fise dar functioneaza ok...daca ar vrea careva sa ma sfatuie ce anume sa ii mai fac sau ce ar mai putea sa cauzeze intreruperile astea! As scos mufa de la sonda landa si am obdervat k nici becul galben nu se aprinde si nu are nici eu efect dak ii bag sau ii scot mufa! am facut si testul cu agrafa si cu motorul oprit merge si arata bine codul dar daca pornesc motorul codul il palpaie constant si se si opreste motorul uneori...astept un raspuns