Am demontat de tot blocul de lumini (nu a mai ramas nici o piesa legata de alta), o sa sar peste partea cu demonatul lui pana la placuta cu circuite, deoarece cred ca toti ati facut asta.
La comutatorul propriuzis am renuntat la plasticul transparent care propaga lumina(fara sa il distrug):
-se scot cele 2 cleme metalice din laterale (cele care fixeaza blocul de lumini in bord)
-se extrag de acolo: o bila cu arc (intr-o parte), un opritor cu arc (in partea cealalta)
-apoi pur si simplu se trage de comutator (exact ca la ventilatie, e prins de brat cu un fel de clema) , eu l-am ajutat cu o surubelnita lata prin gaurile ramase in locul clemelor metalice
-se scoate plasticul transparent
-se observa pe interiorul comutatorului ca are decat 3-4 gaurele prin care lumineaza "beculetul", de aceea e luminat neuniform, am inlaturat plasticul negru de pe intreaga suprafata a "beculetului" (stratul de plastic este foarte subtire, m-am ajutat de o forfecuta de manechiura si de o surubelnita foarte mica, cum erau pe vremuri la masinile de cusut)
In comutator am bagat 1 superflux alb si un led de 3mm rosu (fiecare cu rezistentele de rigoare), am folosit fire flexibile, apoi cu un marker cu vopsea neagra (pt retus auto) am colorat pe acolo ca sa nu interfereze culorile
Fiecare pune ce leduri are/vrea, eu am folosit 10 superflux albe si 3 leduri de 3mm rosii
L.E. claudiu din cauza plasticului asta ai probleme cu amestecarea culorilor