- CatalinE
- OP
- 449 mesaje
- din 14 Jun 2004
CatalinE
- Mesaje scrise: 449
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jun 2004
- Mesaj Privat
Se pare ca Moshu' mi-a adus o noua pb la masina.
Sunt vreo doua luni de cand am facut revizia la masina si am completat cu antigel in vas pana la sageata(stiti voi). De atunci am facut maxim 1500km..
Acum am constat ca am pierdut lichid de vreo 2 degete (mi se pare mult) si am completat cu vreo 600-700ml de antigel.
M-am uitat si in borcan sa vad daca vad pete de ulei la suprafata si ceva se zareste dar nu-mi dau seama daca-i ulei sau mizerie...
Am verificat asa ochiometric cam toate furtunurile care intra si ies din radiator si din motor dar nu se vede vreo scurgere...
Masina nu papa ulei dar pe bujiile nr 1 si nr 3 am gasit ulei pe filet...
Banuiesc o garnitura de chiulasa ciupita
Voi ce credeti? Ce ar trebui sa mai verific?
Ultima modificare făcută de CatalinE la Dum 09 Jan, 2005 5:04 pm
Sunt vreo doua luni de cand am facut revizia la masina si am completat cu antigel in vas pana la sageata(stiti voi). De atunci am facut maxim 1500km..
Acum am constat ca am pierdut lichid de vreo 2 degete (mi se pare mult) si am completat cu vreo 600-700ml de antigel.
M-am uitat si in borcan sa vad daca vad pete de ulei la suprafata si ceva se zareste dar nu-mi dau seama daca-i ulei sau mizerie...
Am verificat asa ochiometric cam toate furtunurile care intra si ies din radiator si din motor dar nu se vede vreo scurgere...
Masina nu papa ulei dar pe bujiile nr 1 si nr 3 am gasit ulei pe filet...
Banuiesc o garnitura de chiulasa ciupita
Voi ce credeti? Ce ar trebui sa mai verific?
Ultima modificare făcută de CatalinE la Dum 09 Jan, 2005 5:04 pm
- Sezran
- ****
- 1,183 mesaje
- din 01 Jun 2004
- Bucuresti
Sezran
- Mesaje scrise: 1,183
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2004
- Mesaj Privat
am avut o problema asemanatoare, cind nu se vedea nimic si era sa desfac tot motorul banuind garnitura de chiulasa. n-am avut insa timp si bani de asa ceva iar pina la urma (dupa vreo 2 luni) am constatat ca lichidul se pierdea pe la radiator, la imbinarea dintre corpul radiatorului si marginile de plastic. de ce la inceput nu se vedea nimic iar mai tirziu a inceput sa se vada scurgerea, habar nu am. bine ca nu am desfacut motorul.
poate ca la tine tot radiatorul e de vina. cred ca tine de temperatura de afara. datorita temperaturii scazute din timpul iernii radiatorul se contracta/dilata altfel si apar pierderi, altfel nu imi explic de ce vara nu pierd nici o picatura de lichid dar iarna curge ceva pe acolo.
poate ca la tine tot radiatorul e de vina. cred ca tine de temperatura de afara. datorita temperaturii scazute din timpul iernii radiatorul se contracta/dilata altfel si apar pierderi, altfel nu imi explic de ce vara nu pierd nici o picatura de lichid dar iarna curge ceva pe acolo.
- CatalinE
- OP
- 449 mesaje
- din 14 Jun 2004
CatalinE
- Mesaje scrise: 449
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jun 2004
- Mesaj Privat
Sezran,
radiatorul meu este nou-noutz.
asta iarna n-am pierdut pic de lichid iar dupa un an de folosire, adica toamna asta la revizie nu pierdusem decat 2-3 milimetri din lichid dupa 10mii de km...
pierderea de lichid s-a agravat in ultimile 2-3 saptamani, timp in care am schimbat si bujiile si am vazut inca o bujie cu ulei pe filet....
exista vreo substanta fluorescenta care se poate baga in lichid ca sa vezi scurgerile? exact cum se vertifica la AC?
radiatorul meu este nou-noutz.
asta iarna n-am pierdut pic de lichid iar dupa un an de folosire, adica toamna asta la revizie nu pierdusem decat 2-3 milimetri din lichid dupa 10mii de km...
pierderea de lichid s-a agravat in ultimile 2-3 saptamani, timp in care am schimbat si bujiile si am vazut inca o bujie cu ulei pe filet....
exista vreo substanta fluorescenta care se poate baga in lichid ca sa vezi scurgerile? exact cum se vertifica la AC?
- Thanatos
- ****
- 1,108 mesaje
- din 24 Aug 2004
- Vectra 2000 X18XE1
- constanta - dk
Thanatos
- Mesaje scrise: 1,108
- Locatie: constanta - dk
- Masina: Vectra 2000 X18XE1
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2004
- Mesaj Privat
- vladonero
- **
- 102 mesaje
- din 28 Jun 2004
vladonero
- Mesaje scrise: 102
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jun 2004
- Mesaj Privat
- CatalinE
- OP
- 449 mesaje
- din 14 Jun 2004
CatalinE
- Mesaje scrise: 449
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jun 2004
- Mesaj Privat
JiJi
- Mesaje scrise: 3
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Dec 2004
- Mesaj Privat
- DnI
- **
- 236 mesaje
- din 01 Aug 2004
- Astra 2009 z19dth
- Bucuresti
DnI
- Mesaje scrise: 236
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2009 z19dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Aug 2004
- Mesaj Privat
- CatalinE
- OP
- 449 mesaje
- din 14 Jun 2004
CatalinE
- Mesaje scrise: 449
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jun 2004
- Mesaj Privat
DnI a scris:e posibil sa curga si caloriferul de caldura... si asta poate sa fie o cauza.
m-am gandit si la asta
dar azi am mai observat ceva, nu stiu daca are insa legatura:
a. am foarte mult ulei pe motor mai ales pe partea lui inferioara de jur imprejur, pana jos spre locul unde intra joja; e ca si cum ar da cineva cu un spray cu ulei
b. azi cand am parcat am tras de volan dreapta mult m-am uitat in spatele rotii dreapta fatza acolo unde vine distributia: picura un lichid undeva cam pe langa filtrul de ulei, mai bine zis de pe bara care se prinde bascula (nu stiu cum ii spune); nu mi-am dat seama ce poate fi ulei sau antigel dar parea mai mult ulei
- CatalinE
- OP
- 449 mesaje
- din 14 Jun 2004
CatalinE
- Mesaje scrise: 449
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jun 2004
- Mesaj Privat
- chiciuc
- ****
- 1,372 mesaje
- din 29 Apr 2004
- Vectra 1997 X20DTL
- Craiova
chiciuc
- Mesaje scrise: 1,372
- Locatie: Craiova
- Masina: Vectra 1997 X20DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2004
- Mesaj Privat
- CatalinE
- OP
- 449 mesaje
- din 14 Jun 2004
CatalinE
- Mesaje scrise: 449
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jun 2004
- Mesaj Privat
- vladonero
- **
- 102 mesaje
- din 28 Jun 2004
vladonero
- Mesaje scrise: 102
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jun 2004
- Mesaj Privat
- chiciuc
- ****
- 1,372 mesaje
- din 29 Apr 2004
- Vectra 1997 X20DTL
- Craiova
chiciuc
- Mesaje scrise: 1,372
- Locatie: Craiova
- Masina: Vectra 1997 X20DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2004
- Mesaj Privat
- CatalinE
- OP
- 449 mesaje
- din 14 Jun 2004
CatalinE
- Mesaje scrise: 449
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jun 2004
- Mesaj Privat
- horheus
- **
- 115 mesaje
- din 10 Dec 2004
- Astra 2004 Z17DTH
- Iasi
horheus
- Mesaje scrise: 115
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2004 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Dec 2004
- Mesaj Privat
CatalinE a scris:daca e musai sa schimb pompa trebuie schimbata si distributia chiar daca e in stare buna? sau doar piesele mai uzate (role, intinzatoare, etc)?
nu e musai sa schimbi cureaua si rolele. schimbi numai pompa de apa. Trebuie sa ai mare grija cand desfaci pompa de apa la suruburi (are 3) sa le cureti foarte bine inainte de rugina si piatra. eu am schimbat-o cam la 120 mii km si suruburile erau atat de prinse in piatra (cumva similara cu cea care se depune pe instalatiile sanitare) incat unul mi s-a rupt si atunci sa te tii nervi ... dar a trecut.
dupa ce montezi pompa noua trebuie sa reglezi din nou distributia.
- CatalinE
- OP
- 449 mesaje
- din 14 Jun 2004
CatalinE
- Mesaje scrise: 449
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jun 2004
- Mesaj Privat
- vladonero
- **
- 102 mesaje
- din 28 Jun 2004
vladonero
- Mesaje scrise: 102
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jun 2004
- Mesaj Privat
Totusi eu zic sa te uiti foarte atent la role ca sa nu mai fie nevoie sa mai umbli pe acolo.Si daca observi ca au joc sau hiriie sa le schimbi sa nu cumva sa se gripeze. Manopera depinde de service.Ron a schimbat singur pompa de apa , fara foarte multe scule dar cu multa atentie ; deci foarte greu nu este numai sa fii atent la semne cand pui distributia la loc.
- Savescu Ciprian
- *
- 25 mesaje
- din 01 Dec 2004
- Iasi
Savescu Ciprian
- Mesaje scrise: 25
- Locatie: Iasi
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Dec 2004
- Mesaj Privat
- CatalinE
- OP
- 449 mesaje
- din 14 Jun 2004
CatalinE
- Mesaje scrise: 449
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jun 2004
- Mesaj Privat
Rezolvat.
Fost la service, schimbat pompa de apa si distributia complet: 2 role ghidaj, 1 de intindere si cureaua de distributie (vechile role aveau joc si zornaiau).
PS: singura chestie care am observat-o e ca motorul e acuma un pic mai zgomotos(zumzaie asa.... adica mai tare ca inainte). Sa fii intins baietii prea tare cureaua sau e normal sa se auda asa si sunt eu prea paranoic?
Fost la service, schimbat pompa de apa si distributia complet: 2 role ghidaj, 1 de intindere si cureaua de distributie (vechile role aveau joc si zornaiau).
PS: singura chestie care am observat-o e ca motorul e acuma un pic mai zgomotos(zumzaie asa.... adica mai tare ca inainte). Sa fii intins baietii prea tare cureaua sau e normal sa se auda asa si sunt eu prea paranoic?