Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină
  • costi petrescu

  • Mesaje scrise: 380
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1991 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Nov 2006

  • Mesaj Privat
Am tot incercat sa gasesc o situatie cat de cat apropiata de a mea si nu am gasit.Poate stiti voi unde sa mai caut.
Problema este urmatoarea:
- masina - Vectra '91 2,0i , benzina
- problema: relanti instabil
- piese schimbate: filtru aer, capac delco, file bujii, bujii, reglat debimetru, schimbat pompa benzina(de la second, dar nu de opel-conteaza?)
- simtome - dimineata porneste bine, insa daca opresc masina cand ajung la munca si cobor dupa cca 10 min. sa o pornesc, trebuie sa apas acceleratia la blana, dau la automat ceva mai lung, si ...in sfarsit porneste. In orice situatie, ca este cald/rece motorul, nu merge niciodata rotund.
De mentionat ca in mers este OK. Poate o posibila problema la schimbarea vitezelor care este posibil sa fie de la alimentare? Adica:la schimbarea oricarei viteze are un moment de ezitare, accelereaza normal dar se aude un CLANC! adica cupleaza ambreiajul.
Ceva idei?
Sa fie lambda?
Skip ads

  • love4cars

  • Mesaje scrise: 1,440
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Sep 2005

  • Mesaj Privat
TSP/clapeta de acceleratie.
Asta era o problema tehnica si puteai deschide discutia la probleme tehnice!
  • danutz

  • Mesaje scrise: 336
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 z16xer
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Feb 2006

  • Mesaj Privat
exista o clapeta cum bine a zis antevorbitorul meu,se cumpara un spray GUMCUTTER,se demonteaza acel capac care vine peste gura lui pe unde trage aer si dupa care se pune contactul,cineva apasa pe acceleratie si cineva da cu spary pe aceea clapeta(cu contactul pus)dupa care se porneste si se accelereaza,sa nu te sperii ca o sa iasa fum pe esapament,numai bine
  • costi petrescu

  • Mesaje scrise: 380
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1991 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Nov 2006

  • Mesaj Privat
mi-am dat seama tarziu unde am postat intrebarea. Sad Din pacate acasa nu am net(apt. unde stau a fost revendicat). Numai la munca pot sa intru: mai lucrez, mai citesc pe aici.Nu de altceva dar sunt ffff multe lucruri interesante din care poti invata sa-ti repari singuri masina. Si apropo de reparat.
Am fost sambata sa-mi fac unghiul de fuga.Nu am reusit pentru ca aveam un joc mare pe roata dreapta fata.Mi-au spus baietii ca este rulmentul.
Aseara am fost sa-l cumpar(75 ron), si dimineata l-am trimis pe taicamiu la service.
Constatare: rulmentul era bun, camasa in care intra el avea joc. Asa ca a trebuit sa o cumpar si pe aia(125 ron).
Multam de raspuns. Am sa incerc cu spray-ul
  • danutz

  • Mesaje scrise: 336
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2008 z16xer
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Feb 2006

  • Mesaj Privat
sa ne spui daca mai face :D
  • costi petrescu

  • Mesaje scrise: 380
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1991 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Nov 2006

  • Mesaj Privat
Nu a avut efect. Cred ca nu am inteles manevra.
Iata cum am procedat. Dimineata(cu motorul rece), am dat jos burduful care vine de la filtrul de aer, am pus contactul, am apasat acceleratia, dupa care dai cu spray!?. Dupa ce am montat burduful, i-am dat a cheie. A pornit imediat, au aparut niste ezitari la acceleratie(ca si cum ar fi benzina prea multa) , fum nu prea a fost asa mult cum ma temeam. Opreratiunea asta am repetat-o de doua ori. Fara efect insa.
In explicatia ta pomenesti de capac. Era vorba de burduf?
  • teo_parvu

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1991 c18nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Am avut exact accesi problema si eu tot asha porneam cu acceleratia jos la cald. A fost senzorul de temperatura. Desfa o bujie daca e afumata rau e in mod sigur senzorul. Este 40 lei la Al Padrino pe Stefan Cel Mare.
  • teo_parvu

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1991 c18nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jan 2007

  • Mesaj Privat
In plus si eu aveam impresia ca face un zgomot cand schimb pentru ca nu scadea in ture, consuma mult si scotea foarte mult fum. Sonda de temperatura e undeva jos langa filtrul de aer ca sa o vezi bine trebuie scos capacul filtrului.
  • alygator2000

  • Mesaje scrise: 85
  • Locatie: Focsani
  • Masina: Astra 1995 c20xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Oct 2006

  • Mesaj Privat
...dak ai curatzat acea clapeta de acceleratzie,schimba'i si sonda de temp a lichidului de racire...pt ca ea regleaza mersul in gol Wink costa max 60ron.
  • costi petrescu

  • Mesaje scrise: 380
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1991 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Nov 2006

  • Mesaj Privat
Ma duc astazi in oras sa cumpar senzorul. O sa va spun efectul dupa ce-l schimb. Intr-adevar consumul este mare. Peste 10 l in afara orasului si aproape 14 l in oras.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
love4cars a scris:TSP/clapeta de acceleratie.
Asta era o problema tehnica si puteai deschide discutia la probleme tehnice!

Vezi ce simplu este !
Se desface si se curata !
Nu baga spray ca puturosul ca nu rezolvi mare lucru !

salutare...la mine(astra,motor c20xe,fsi) e ciudat rau,pt k atunci cand cobor o panta sau o la s in frana de motor se aprinde chek'ul,dar afce la fel la plecarea de pe loc,dak bag piciorul scurt in ea:)) moare,scoate un fum negru de park e diesel,astazi ma apuc sa ii schimb bujiile(bujiile orig.erau cu 2 electrozi,eu...i'am pus cu 4.si cineva mi'a zis k se poate sa fie si de la asta,astazi o sa aflu,o sa ii curatz throtle body...si sa vad ce mai face.revin...

Cine ti-a spus sa pui cu 4 electrozi nu stiu ....
Inductia are curent ptr 2 nu 4. Deci nu poate da scinteie si nu se aprinde amestecul, fum, consum, noxe, catalizator....
Am mai spus nu faceti inventii, pune numai ce spune producatorul....

...trebuie sa incep prin ai multzumi f mult lui dancuciureanu...pt sfaturi,astazi am dat jos kapacul la FSI,sub el am gasit 2 clapete care erau NEGREEE!!! am pulverizat spray de curatzat (sa nu zicetzi k sunt neb.dar am folosit un spary de curatzat etierele:) au iesit super curate,am desfacut bujiile...negreeee!!!! nu cred k am mai vazut vreodat asa negre,am pus bujii noi cu 2 electrozi,am scos borna la baterie...cca.20min si i'am dat o cheie...nu a vrut sa porneask de la prima,dar a 2'a oara a mers,s'a cam balbait oleak si...MERGEEEE!!!! perfect,rotund,impekabil,trage de rupe:) si asa...nu am mai cumparat nici:injectoare,alta sonda lambda,senzor de turatzie arbore,senzor relanti,debitmetru...si multe alte piese "recomandate" de "mecanici" danke!!!

Data viitoare sa dai jos throttle body si ai sa te prinzi tu care este regulatorul de ralanti. Cureti bine tot si pe urma stai linisti inca un an/20.000km. Decit deloc este buna si o mozoleala de asta dar mizeria cere o solvi tu cu spray intra in admisie. Toate crustele alea ajung pina la urma in cilindri si freaca. Bujiile sa le schimbi la 20-40.000km functie de numarul de porniri, drumuri scurte etc....


Deci fa-ti putin timp liber si da CAUTARE, citeste cit mai mult !
Majoritatea problemelor au cam fost tratate...nu gasesti prea usor dar gasesti !
Daca nu stii ce sa cureti fa o poza cel putin si iti punem noi sageti
  • costi petrescu

  • Mesaje scrise: 380
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1991 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Nov 2006

  • Mesaj Privat
danciuciureanu....... in primul rand multumesc. Cred ca cel mai bine voi face o poza, doua, nu de alta dar (sincer) imi cam prind urechile in prescurtari, denumiri si alte alea(ex: capac la FSI??!!;throttle body??!!). Pune-ma sa desfac amortisoare, bucsi, pivoti, etc. deci ceea ce tine de mecanica. Insa la partea de aprindere, partea de electronica sunt afon. Asa ca orice ajutor este binevenit. Pe de alta parte nici nu as vrea sa fac mai mult rau.

Multumesc tuturor

-------------------------------
Vectra A 2.0i '91 C20NE
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Pai daca stii sa desfaci :
mortisoare, bucsi, pivoti,
baga ceva poze ca sigur te pricepi si nu imi pierd timpul explicind...altii cer explicatii si tot la mecanic la jumulit merg
  • daniel12bal

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Giaveno (TO)
  • Masina: Zafira 2002 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Bine v-am gasit ! Am un opel zafira cu motor y20dth.As vrea ,daca se poate o ideie la urmatoarea problema: -porneste perfect -dupa doua-trei minute motorul parca merge in trei -cind ajunge la 40-50° motorul merge ca un ceas elvetian -daca imediat dupa pornire plec de pe loc motorul merge perfect Multumesc anticipat pentru eventuale raspunsuri
  • costi petrescu

  • Mesaje scrise: 380
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1991 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Nov 2006

  • Mesaj Privat
danciuciureanu.... scuze pt intarziere, am fost fff racit. Maine o sa incerc sa fac pozele.

Multumesc pt intelegere


-------------------------
Vectra A 2.0i '91 C20NE
  • costi petrescu

  • Mesaje scrise: 380
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1991 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Nov 2006

  • Mesaj Privat
daniel12......nu ma pricep eu prea tare asa la motoare, dar am o intrebare: cati km ai cu bujiile?
Ai cautat pe forum?
  • daniel12bal

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Giaveno (TO)
  • Masina: Zafira 2002 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jan 2007

  • Mesaj Privat
300 km !!! Oricum nu are importanta odata ce masina porneste
  • costi petrescu

  • Mesaje scrise: 380
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1991 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Nov 2006

  • Mesaj Privat
@dancuciureanu..... am reusit sa fac poze ale motorului. Cand ai timp, poate imi spui ce si cum trebuie curatat. Pozele sunt in "masina mea". Chiar daca nu arata nimic, dai clic pe poza si va aparea.
Referitor la ce spuneau doi antevorbitori teo si alygator privind sonda de temperatura. La mine acul nu a stat la 90gr. decat in lunile de vara si asta in oras. In afara arasului, dar si in perioadele reci acul de temp. sta pe liniuta dintre zona albastra si linia de 90 gr.
Inca nu am cumparat alt senzor de temp. pt ca intervenit ceva si sunt lefter. Daca este neaparata nevoie sa-l cumpar, probabil se va intampla mai tarziu.
Multumesc pt intelegere

Costi
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Referitor la sonda temperatura si temperatura motor eu mai intii as verifica termostatul :
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=10081
Revin cu restul...
  • costi petrescu

  • Mesaje scrise: 380
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1991 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Nov 2006

  • Mesaj Privat
dan.......esti tare domnule. Vorba olteanului " ma luminasi" cu topicul ala. Vreo 2 ore nu am mai facut nimic la munca. Voi incerca si eu sa remediez (cu verificarile de rigoare) termostatul.
Multumiri

Costi
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR