- alexxx_bertone
- OP
- 26 mesaje
- din 15 Jan 2010
- Astra 2001 z22se
- Iasi
alexxx_bertone
- Mesaje scrise: 26
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2001 z22se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jan 2010
- Mesaj Privat
Buna ziua, va care un sfat / parere privind o problema destul de delicata.
Acum 2 luni cureaua de accesorii a inceput sa scartaie tare la rece (dupa max 10sec sunetul disparea), si in momentul pornirii ac, doar cu capota deschisa se sesiza un scartait foarte fin, masina este o astra bertone z22se.
Acum 4zile din dorinta de a scapa de scartait si crezand cureaua sa largit, am apelat la un service bun din iasi sa verifice rolele si sa schimpe cureaua, la service mecanicul a demontat cureaua veche, ea fiind intacta, doar semne de imbatranire si a montato pe cea nou, mecanicul a confirmat ca rolele sunt ok neavand joc, dupa 24 ore din intamplare in timp ce verificam uleiul mam uitat la curea, ea deja incepuse sa se destrame la margini, am vb la service, miau zis sa vin a2a zi sa verifice, zis si facut dar in 2km cureaua sa destramat pana a sarit.
Ajung la service cu greu si ii arat mecanicului cureaua facuta franjuri ,el verifica masina si imi zice ca rola de la alternator a crestato si ca intinzatorul are joc lateral, dupa ce mia refuzat remedierea problemei pe banii lor, leam cerut macar sa puna o noua curea, au refuzat, cerandu-mi sa cumpar role noi . Intr-o ultima instanta au montat cureaua veche problema ramanad so rezolvam cand au ei chef sau eu bani de role si manopera
Acum umblu cu masina si ma ingrozesc de ce sunete face tot setul, are vibratii iar la turatii de peste 3000 se aude cum patineaza cureaua,ce pot face sami recuperez paguba,sau macar sa ii oblig sa ma ajute, tin sa mentionez ca ei sustin ca sau uzat unifor canalurile la rola de la alternator odata cu cureau originala de asta no destrama, si ca cureaua montata de ei contitech 5PK 1030 era buna, cureaua originala era 5PK 1028. Miau cerut 100ron rola/fulia alternator 200ron intinzator plus curea noua si manopera 100ron
Cu stima alex
Acum 2 luni cureaua de accesorii a inceput sa scartaie tare la rece (dupa max 10sec sunetul disparea), si in momentul pornirii ac, doar cu capota deschisa se sesiza un scartait foarte fin, masina este o astra bertone z22se.
Acum 4zile din dorinta de a scapa de scartait si crezand cureaua sa largit, am apelat la un service bun din iasi sa verifice rolele si sa schimpe cureaua, la service mecanicul a demontat cureaua veche, ea fiind intacta, doar semne de imbatranire si a montato pe cea nou, mecanicul a confirmat ca rolele sunt ok neavand joc, dupa 24 ore din intamplare in timp ce verificam uleiul mam uitat la curea, ea deja incepuse sa se destrame la margini, am vb la service, miau zis sa vin a2a zi sa verifice, zis si facut dar in 2km cureaua sa destramat pana a sarit.
Ajung la service cu greu si ii arat mecanicului cureaua facuta franjuri ,el verifica masina si imi zice ca rola de la alternator a crestato si ca intinzatorul are joc lateral, dupa ce mia refuzat remedierea problemei pe banii lor, leam cerut macar sa puna o noua curea, au refuzat, cerandu-mi sa cumpar role noi . Intr-o ultima instanta au montat cureaua veche problema ramanad so rezolvam cand au ei chef sau eu bani de role si manopera
Acum umblu cu masina si ma ingrozesc de ce sunete face tot setul, are vibratii iar la turatii de peste 3000 se aude cum patineaza cureaua,ce pot face sami recuperez paguba,sau macar sa ii oblig sa ma ajute, tin sa mentionez ca ei sustin ca sau uzat unifor canalurile la rola de la alternator odata cu cureau originala de asta no destrama, si ca cureaua montata de ei contitech 5PK 1030 era buna, cureaua originala era 5PK 1028. Miau cerut 100ron rola/fulia alternator 200ron intinzator plus curea noua si manopera 100ron
Cu stima alex
- jE
- *******
- 8,418 mesaje
- din 04 Jun 2006
- Astra 2005 Z18XE
- Brasov
jE
- Mesaje scrise: 8,418
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2005 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2006
- Mesaj Privat
BZ-36-JON
- Mesaje scrise: 45
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 1993 c14se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Dec 2010
- Mesaj Privat
- alexxx_bertone
- OP
- 26 mesaje
- din 15 Jan 2010
- Astra 2001 z22se
- Iasi
alexxx_bertone
- Mesaje scrise: 26
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2001 z22se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jan 2010
- Mesaj Privat
BZ-36-JON
- Mesaje scrise: 45
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 1993 c14se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Dec 2010
- Mesaj Privat
- alexxx_bertone
- OP
- 26 mesaje
- din 15 Jan 2010
- Astra 2001 z22se
- Iasi
alexxx_bertone
- Mesaje scrise: 26
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2001 z22se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jan 2010
- Mesaj Privat
pai era fulia uzata,dar kestie interesanta,fulia originala din aluminiu cea pe producator e din otel, si o diferenta,ce originala se potrivea fix la latime cu cureaua gm, cureaua contitech e cu 1mm mai lata dar se potriveste cu fulia noua, bine a uitat si mecanicul sa stranga/ tensioneze intinzatorul. dar totul e ok pt moment