Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra B
  • fratelo4u

  • Mesaje scrise: 415
  • Locatie: Arges
  • Masina: Vectra 2001 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Aug 2009

  • Mesaj Privat
Am depistat ca am suportii inferiori de la radiatorul de apa rupti. Se pot reconditiona sau inlocui cu altceva ?


Skip ads

  • mariano

  • Mesaje scrise: 941
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Daca ii mai ai - poti incerca o lipire cu rasina epoxy - daca nu ii mai ai, mergila o papetarie cauta o carioca pe diametrul picioarelor - o sacrifici si faci din ea doua segmente, freci ambele suprafete cu smirghel astfel incat sa se aseze binesi folosesti o rasina epoxi - gen siringa cu 2 componente - de la Bison de preferabil - gasesti la Hornbach - dar fii atent la specificatii sa lipeasca PVC sau ABS
  • fratelo4u

  • Mesaje scrise: 415
  • Locatie: Arges
  • Masina: Vectra 2001 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Aug 2009

  • Mesaj Privat
Mi se pare destul de fragila o carioca . Crezi tu ca o sa reziste la socuri ?
  • mariano

  • Mesaje scrise: 941
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Sigur rezista, am mai facut asa ceva la masina italiana si n-au fost probleme. Incearca si cauta carioca din aceea permanent neagra, Bic, Edding - fi atent la diametru. Daca lucrezi cum trebuie nu ai probleme.
Daca erai prin Bucuresti iti aratam eu cum se face. Ca solutie ai poxipolla seringa, bison la seringa pentru PVC, sau alta firma. Urmareste indicatile de pe cutie. Daca vrei sa accelerezi uscarea si sa obti un efect maxim, incalzesti cuptorul la 120 grade, il stingi si bagi cate un cap al radiatorului pe rand, asta dupa de lipitura s-a stabilizat sau ai rigidizat partile in pozitia corecta.
Imi pare rau ca nu ma duc la tara - eu am casa dincolo de Costesti de Arges, caci treceam si iti explicam.
Sau poti sa mai faci o trampa......cauti doua bucatele de ABS de plastic, patrate de 3/3 cm si lipesti de ele prima data bucatica de carioca, apoi pregatesti spatele, smirgheluiesti si lipesti acest ansamblu de corpul radiatorului.
Daca ai putina rabdare iti fac si desen - caci doar ma pricep la asta.....
  • fratelo4u

  • Mesaje scrise: 415
  • Locatie: Arges
  • Masina: Vectra 2001 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Aug 2009

  • Mesaj Privat
Astept desenul respectiv . Multumesc anticipat .
  • ionyboy

  • Mesaje scrise: 27
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2001 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jan 2011

  • Mesaj Privat
fratilor da la mn am lovit un tembel de caine si mi la miscat din locu luii l-am pus la loc dar in partea dinsprea curea mi l-a descleiat din clemele alea adica partea de plastic am capsat la loc clemele dar a ramas cea de dedesupt care nu am reusit sa o strand si picura dar numai cand e rece motoru dupa aceeaia numai picura--ce pot sa ii pun acolo ca sa numai picure?
  • mariano

  • Mesaje scrise: 941
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2008

  • Mesaj Privat
ionyboy a scris:fratilor da la mn am lovit un tembel de caine si mi la miscat din locu luii l-am pus la loc dar in partea dinsprea curea mi l-a descleiat din clemele alea adica partea de plastic am capsat la loc clemele dar a ramas cea de dedesupt care nu am reusit sa o strand si picura dar numai cand e rece motoru dupa aceeaia numai picura--ce pot sa ii pun acolo ca sa numai picure?
]

Acum poate nu o sa te superi, dar nu se da buzna asa peste topicul omului sa iti pui poalele in cap...... Bine ar fi sa iti faci o intrare politicoasa si sa te prezinti si tu si masina ta. Usor cu grija, relatile bune se bazeaza pe timp.
Acum: daca nu pica mult ci doar un pic, foloseste cu incredere solutia de la 2+2 , seamna cu o pilitura de cupru. Speciala pentru etanseizari de acest gen.
Probata - corespunde si isi face treaba.
  • ionyboy

  • Mesaje scrise: 27
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2001 Y22DTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jan 2011

  • Mesaj Privat
scz fratilor pentru intrarea asa directa--eu am luat poxilina din aia si o pun acolo eu zic ca o sa tina pentru ca dak sta motoru oprit nu curge dak plec cu ea picura si cand se incalzeste apa numai picura
  • fratelo4u

  • Mesaje scrise: 415
  • Locatie: Arges
  • Masina: Vectra 2001 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Aug 2009

  • Mesaj Privat
mariano ai reusit sa faci desenul respectiv ?
  • mariano

  • Mesaje scrise: 941
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Il postez cat pot de repede- astazi dupaamiaza!
Scuze de intarziere
  • fratelo4u

  • Mesaje scrise: 415
  • Locatie: Arges
  • Masina: Vectra 2001 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Aug 2009

  • Mesaj Privat
mariano ai reusit sa faci desenul respectiv ?
  • mariano

  • Mesaje scrise: 941
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2008

  • Mesaj Privat
fratelo4u - scuza-ma pentru raspunsul intarziat. Iti voi arata in celle ce urmeaza prin poze ce trebuie facut.

1. Cauti o carcasa de plastic, cel mai bine de ABS - eu personal am gasit in scara blocului o carcasa de interfon aruncata. (ABS - daca nu ma insel inseamna acetilbutanstirol)


2. Eu am insemnat si taiat cu traforajul clasic


3. Am folosit ca marcaj un capac de la solutia antitantari Raid


4. Trasezi, astfel incat sa poti urmari clar linia de taiere. Poti sa tai si un patrat. Eu am preferat rotund pentru ca poti lipi mai bine pe corpul radiatorului.


5. Ai aici aproximativ diametrul cercului ce urmeaza a fi debitat


6.Dupa debitare, folosesti un smirgel de 60 pentru indepartarea gradului, si asperizarea suprafetei


7. cauti o carioca la papetarie - de preferinta Bic sau alta marca si tai o bucata egala cu piciorul pe care l-a avut radiatorul - cred ca aproximativ 2 cm


8. Lipesti apoi cu solutie 2+2 sau alt tip de rasina epoxy tubul pe talpa de plastic pe care ai taiat-o. Eu am folosit un adeziv cu intarire rapida, dar chiar si asa am asteptat 24 ore ca sa fiu sigur ca se intareste si in profunzime.


Iar aici este gata de a fi lipit pe partea inferioara a radiatorului. Iata si solutia pe care am folosit-o eu. Dar cred si recomand Bison care este mai calitativa dar si mai scumpa. Slefuieste bine radiatorul acolo unde s-a rupt piciorusul urmarind sa obti o suprafata de contact cat mai plana, astfel incat lipitura sa fie cat mai trainica.

  • mariano

  • Mesaje scrise: 941
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Ai mai facut ceva in privinta radiatorului? Ti-ai rezolvat problema?
  • fratelo4u

  • Mesaje scrise: 415
  • Locatie: Arges
  • Masina: Vectra 2001 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Aug 2009

  • Mesaj Privat
Da, problema s-a rezolvat pana la urma , prin confectionarea unor suporti si lipirea acestora de radiator cu poxilina . Multumesc mult pentru sfaturi .
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra B

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR