- Ionut-Florin
- OP
- 3 mesaje
- din 23 Jan 2010
- Astra 1996 1,6 16V
- Bistrita-Nasaud
Ionut-Florin
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Bistrita-Nasaud
- Masina: Astra 1996 1,6 16V
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jan 2010
- Mesaj Privat
- marian_sro
- *****
- 3,791 mesaje
- din 08 Apr 2007
- Vectra 1999 x20xev
- piatra neamt
marian_sro
- Mesaje scrise: 3,791
- Locatie: piatra neamt
- Masina: Vectra 1999 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Apr 2007
- Mesaj Privat
- synapse
- **
- 398 mesaje
- din 21 Jan 2010
- Astra 1993 X16SZ
- Bucuresti
synapse
- Mesaje scrise: 398
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 1993 X16SZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2010
- Mesaj Privat
- ruk_richard
- *
- 32 mesaje
- din 05 Jan 2008
- Omega 1995 X20XEV
- Alta tara
ruk_richard
- Mesaje scrise: 32
- Locatie: Alta tara
- Masina: Omega 1995 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jan 2008
- Mesaj Privat
Buna tuturor
Am schimbat in urma cu 2ani cureaua de distributie si de atunci nu am mai trecutl controlul tehnic. Distributia am asezat-o exact dupa semne si nu am banuit pana recent (cand un prieten mi-a spus ca ar putea fi distributia putin deplasata,implicit aprinderea) ca ar putea fi de la distributie, astfel ca am schimbat alte piese, care nu au dus la nici un folos (masurator volum aer, sonda lambda, etc). In acelasi timp motorul nu merge perfect rotund cand accelerez spre ex. pt a schimba vitezele, nici puterea nu e tocmai ok, cat despre valorile fumului...DEZASTRU. E posibil sa semnele sa nu ma fie valabile daca motorul a rulat mult? Cand pornesc motorul(mai ales rece fiind) suna aproape ca un diesel.
Atasez hartia de la ultimul control, unde se vad valorile de mediu ale noxelor:
Miljökontrollvärden (gränsvärden inom parentes):
CO 0,3 (0,5) HC 151 (100)
CO 2500 0,7 (0,3) LAMBDA 1,04 (0,97-1,03)
Am schimbat in urma cu 2ani cureaua de distributie si de atunci nu am mai trecutl controlul tehnic. Distributia am asezat-o exact dupa semne si nu am banuit pana recent (cand un prieten mi-a spus ca ar putea fi distributia putin deplasata,implicit aprinderea) ca ar putea fi de la distributie, astfel ca am schimbat alte piese, care nu au dus la nici un folos (masurator volum aer, sonda lambda, etc). In acelasi timp motorul nu merge perfect rotund cand accelerez spre ex. pt a schimba vitezele, nici puterea nu e tocmai ok, cat despre valorile fumului...DEZASTRU. E posibil sa semnele sa nu ma fie valabile daca motorul a rulat mult? Cand pornesc motorul(mai ales rece fiind) suna aproape ca un diesel.
Atasez hartia de la ultimul control, unde se vad valorile de mediu ale noxelor:
Miljökontrollvärden (gränsvärden inom parentes):
CO 0,3 (0,5) HC 151 (100)
CO 2500 0,7 (0,3) LAMBDA 1,04 (0,97-1,03)
- marian_sro
- *****
- 3,791 mesaje
- din 08 Apr 2007
- Vectra 1999 x20xev
- piatra neamt
marian_sro
- Mesaje scrise: 3,791
- Locatie: piatra neamt
- Masina: Vectra 1999 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Apr 2007
- Mesaj Privat
- mecaNIK
- ****
- 2,202 mesaje
- din 10 Jan 2007
- Insignia 2010 confidential
- Anglia
mecaNIK
- Mesaje scrise: 2,202
- Locatie: Anglia
- Masina: Insignia 2010 confidential
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2007
- Mesaj Privat
semnele sant valabile indiferent de rulajul motorului,singurul lor defect este ca pot fi foarte usor puse aiurea iar graba cu care fac multi schimbarea de curea duce la asemenea erori,verificarea alinierii semnelor pe axa ce trece prin centrele suruburilor care fixeaxa rotile ce curea ad/ev se face cu un vernier de subler ori o rigla de mecanica .Foarte multe XEL-uri mi-au trecut prin mana cu problema asta iar de mers motorul merge si cu un dinte diferenta cu singurul simptom ca trage foarte prost in turatie joasa si urca greu in sarcina pana pe la 2500rot/min ....si asta nu iese la nici o diagnoza singura solutie este demontarea capacului de distributie care cu tot cu aliniere/verificare,montat/demontat nu ia mai mult de 15 min.
- ruk_richard
- *
- 32 mesaje
- din 05 Jan 2008
- Omega 1995 X20XEV
- Alta tara
ruk_richard
- Mesaje scrise: 32
- Locatie: Alta tara
- Masina: Omega 1995 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jan 2008
- Mesaj Privat
- ruk_richard
- *
- 32 mesaje
- din 05 Jan 2008
- Omega 1995 X20XEV
- Alta tara
ruk_richard
- Mesaje scrise: 32
- Locatie: Alta tara
- Masina: Omega 1995 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jan 2008
- Mesaj Privat
ruk_richard a scris:
catalizatorul si toata evacuare sunt noi, am rulat cu ele doar vreo 5000km
marian_sro a scris:ai de schimbat catalizatorul.
despre celelalte probleme... o diagnoza iti poate spune mai multe.
despre celelalte probleme... o diagnoza iti poate spune mai multe.
catalizatorul si toata evacuare sunt noi, am rulat cu ele doar vreo 5000km
am fost si la service cu masina si au spus ca la diagnoza nu apare nici o eroare, ca totul apare ok, dar totusi nu stiu de ce gazele sunt asa aiurea
- ruk_richard
- *
- 32 mesaje
- din 05 Jan 2008
- Omega 1995 X20XEV
- Alta tara
ruk_richard
- Mesaje scrise: 32
- Locatie: Alta tara
- Masina: Omega 1995 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jan 2008
- Mesaj Privat
mecaNIK a scris:semnele sant valabile indiferent de rulajul motorului,singurul lor defect este ca pot fi foarte usor puse aiurea iar graba cu care fac multi schimbarea de curea duce la asemenea erori,verificarea alinierii semnelor pe axa ce trece prin centrele suruburilor care fixeaxa rotile ce curea ad/ev se face cu un vernier de subler ori o rigla de mecanica .Foarte multe XEL-uri mi-au trecut prin mana cu problema asta iar de mers motorul merge si cu un dinte diferenta cu singurul simptom ca trage foarte prost in turatie joasa si urca greu in sarcina pana pe la 2500rot/min ....si asta nu iese la nici o diagnoza singura solutie este demontarea capacului de distributie care cu tot cu aliniere/verificare,montat/demontat nu ia mai mult de 15 min.
chiar mi-as dori ca asta sa fie singura problema si sa nu mai fie nevoie sa bagt bani in ea. Sper ca intre timp sa nu se distrus nimic la motor ori catalizatorul.
- mecaNIK
- ****
- 2,202 mesaje
- din 10 Jan 2007
- Insignia 2010 confidential
- Anglia
mecaNIK
- Mesaje scrise: 2,202
- Locatie: Anglia
- Masina: Insignia 2010 confidential
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2007
- Mesaj Privat
Eu am facut afirmatia bazandu-ma pe cele spuse de tine referitor la mersul motorului ,nu am facut constatare care sa ma duca la concluzia asta,aceste motoare necesita o verificare mai amanuntita iar cazurile in care am gasit acea neregula au fost foarte multe de aceea am si deschis un subiect pe tema asta referitor strict la semne ...asteptam vesti.
- ruk_richard
- *
- 32 mesaje
- din 05 Jan 2008
- Omega 1995 X20XEV
- Alta tara
ruk_richard
- Mesaje scrise: 32
- Locatie: Alta tara
- Masina: Omega 1995 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jan 2008
- Mesaj Privat
mecaNIK a scris:Eu am facut afirmatia bazandu-ma pe cele spuse de tine referitor la mersul motorului ,nu am facut constatare care sa ma duca la concluzia asta,aceste motoare necesita o verificare mai amanuntita iar cazurile in care am gasit acea neregula au fost foarte multe de aceea am si deschis un subiect pe tema asta referitor strict la semne ...asteptam vesti.
trebuie sa gasesc o modalitate de a regla distributia, reglajul dupa semne (mai ales a unui motor rulat 345.000km ca al meu) este putin cam interpretabil, cred ca mai e nevoie si de simturi:)
Noxele sunt prea mari, oxigen mult, eu cred ca orice motor uzat (in limitele bunului simt) poate trece fara probleme controlul, deci sper ca distributia sa fie problema in cazul meu.
Multumesc pt ajutor;)
- cipickao
- **
- 113 mesaje
- din 13 Feb 2011
- Zafira 2007 Z19DTL
- Prahova
cipickao
- Mesaje scrise: 113
- Locatie: Prahova
- Masina: Zafira 2007 Z19DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Feb 2011
- Mesaj Privat
- stefan_pn
- **
- 303 mesaje
- din 17 Jun 2011
- Astra 1994 C14NZ
- Neamt
stefan_pn
- Mesaje scrise: 303
- Locatie: Neamt
- Masina: Astra 1994 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jun 2011
- Mesaj Privat
- cipickao
- **
- 113 mesaje
- din 13 Feb 2011
- Zafira 2007 Z19DTL
- Prahova
cipickao
- Mesaje scrise: 113
- Locatie: Prahova
- Masina: Zafira 2007 Z19DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Feb 2011
- Mesaj Privat
- deleted-38151
- ***
- 745 mesaje
- din 15 Aug 2009
deleted-38151
- Mesaje scrise: 745
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Aug 2009
- Mesaj Privat
Chiar astazi am mai schimbat o distributie la o astra f : se da frumusel filtrul deoparte (2 suruburi laterale si coliere/colier) , capacul de la distributie lipseste (ps: daca aveti vreunul l-ar vrea el ca nu gaseste),am desfacut alternatorul (13 era la el) pentru a da cureaua jos,apoi am dat fulia din surub cu 17 tubulara pentru ca am bagat 2 prelungitoare si l-am desfacut pe la roata (am virat-o maxim dreapta),se desface si intinzatorul apoi ar trebui sa iasa frumos cureaua( in cazul meu cureaua era rupta ,deci o aveam deja data jos ), se pune la semne pinioanele (cel mare de sus are semn in partea de sus iar pinionul de jos de la fulie are in partea de jos o crestatura ). Apoi se monteaza intinzatorul si cureaua, se strange intinzatorul ,se monteaza capacul,fulia,alternator,filtru ....si cam atat. Din pacate la mine am si o supapa de evacuare stramba pentru ca scapa compresie pe la ea .
- stefan_pn
- **
- 303 mesaje
- din 17 Jun 2011
- Astra 1994 C14NZ
- Neamt
stefan_pn
- Mesaje scrise: 303
- Locatie: Neamt
- Masina: Astra 1994 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jun 2011
- Mesaj Privat
- deleted-38151
- ***
- 745 mesaje
- din 15 Aug 2009
deleted-38151
- Mesaje scrise: 745
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Aug 2009
- Mesaj Privat
tibygall
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Aug 2011
- Mesaj Privat
Casspy poti sa imi dai si mie mai multe detalii te rog , in legatura cu distributia la un opel astra f 1,6 din 1996.
Maine vreau sa schimb cureaua de distributie,rolele si pompa de apa.Si nu sunt sigur daca trebuie sa blochez vreo roata sau nu.Sau e de ajuns sa fie la semne?As dori niste sfaturi sau ceva scheme.Multumesc
Maine vreau sa schimb cureaua de distributie,rolele si pompa de apa.Si nu sunt sigur daca trebuie sa blochez vreo roata sau nu.Sau e de ajuns sa fie la semne?As dori niste sfaturi sau ceva scheme.Multumesc