karkalak
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Arad
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Nov 2010
- Mesaj Privat
Nu stiu cum sa va explic mai bine, dar fac tot posibilul.
Am un Vectra C din 2004.
Imi porneste foarte bine daca afara este frig...o tin pana se sting luminile de la bord si porneste ff bine!
Daca de exemplu nu am pornit-o 10 ore si afara este foarte cald imi porneste greu...foarte greu...apoi daca peste 5 minute o opresc si o pornesc din nou, porneste foarte repede!
M-am gandit ca e de la filtrul de motorina si l-am schimbat...am schimbat si filtrul de aer si pe cel de ulei...impreuna cu uleiul..!
Dar aceias problema!
Ce credeti ca ar putea fi?
Am un Vectra C din 2004.
Imi porneste foarte bine daca afara este frig...o tin pana se sting luminile de la bord si porneste ff bine!
Daca de exemplu nu am pornit-o 10 ore si afara este foarte cald imi porneste greu...foarte greu...apoi daca peste 5 minute o opresc si o pornesc din nou, porneste foarte repede!
M-am gandit ca e de la filtrul de motorina si l-am schimbat...am schimbat si filtrul de aer si pe cel de ulei...impreuna cu uleiul..!
Dar aceias problema!
Ce credeti ca ar putea fi?
- cyberbob
- ****
- 1,287 mesaje
- din 06 Nov 2010
- Vectra 2005 Z19DTH
- Bucuresti
cyberbob
- Mesaje scrise: 1,287
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Nov 2010
- Mesaj Privat
Salutare!
Verifica bateria, dar daca ai zis ca porneste bine la frig e posibil sa fie buna.
Spui ca ai schimbat filtrul de motorina...deci e diesel motorul tau, vezi sa nu se dezamorseze pe undeva circuitul de alimentare.
Data viitoare inainte s-o pornesti la cald (cand stii tu ca porneste greu) ia si pune contactul de mai multe ori.
Adi G.
Verifica bateria, dar daca ai zis ca porneste bine la frig e posibil sa fie buna.
Spui ca ai schimbat filtrul de motorina...deci e diesel motorul tau, vezi sa nu se dezamorseze pe undeva circuitul de alimentare.
Data viitoare inainte s-o pornesti la cald (cand stii tu ca porneste greu) ia si pune contactul de mai multe ori.
Adi G.
- scorpio18
- ****
- 1,462 mesaje
- din 12 Jul 2008
- Astra 2000 y20dt
- Alta tara
scorpio18
- Mesaje scrise: 1,462
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2000 y20dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Jul 2008
- Mesaj Privat
esti sigur ca pornitul greu e din cauza caldurii si nu din cauza ca se dezamorseaza pompa de injectie si circuitul de alimentare cu motorina? N-ai zis ce motor ai si nici profilul nu l-ai completat.
eu zic ca pornirea grea e de la faptul ca sta mult timp nepornita (gen 10 ore) si nu de la caldura, caci altfel ti-ar porni din nou greu.
eu zic ca pornirea grea e de la faptul ca sta mult timp nepornita (gen 10 ore) si nu de la caldura, caci altfel ti-ar porni din nou greu.
karkalak
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Arad
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Nov 2010
- Mesaj Privat
scuzati-ma ca nu am specificat motorul!
E motor de 2,2 diesel!
este posibil sa fie pompa de injectie.
O sa o duc la un mecanic sa o verifice...
Dar credeti ca daca e pompa de injectie si se dezamorseaza in timp gen 10 ore...la frig nu se dezamorsa?
Pt ca asta iarna cand erau minus 10 grade o tineam pe bujie si imi pornea la fix!
Oricum va multumesc pt raspunsuri...o sa o duc saptamana asta si o sa ii spun mecanicului ca ar fi pompa de injectie!
E motor de 2,2 diesel!
este posibil sa fie pompa de injectie.
O sa o duc la un mecanic sa o verifice...
Dar credeti ca daca e pompa de injectie si se dezamorseaza in timp gen 10 ore...la frig nu se dezamorsa?
Pt ca asta iarna cand erau minus 10 grade o tineam pe bujie si imi pornea la fix!
Oricum va multumesc pt raspunsuri...o sa o duc saptamana asta si o sa ii spun mecanicului ca ar fi pompa de injectie!
- scorpio18
- ****
- 1,462 mesaje
- din 12 Jul 2008
- Astra 2000 y20dt
- Alta tara
scorpio18
- Mesaje scrise: 1,462
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2000 y20dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Jul 2008
- Mesaj Privat
nu e nevoie sa fie pompa, poate fi si ea, dar putin probabil. cum ti-a zis si mai sus, in general e circuitul de alimentare cel care se dezamorseaza, de la vre-o minifisura, sau supapa unisens de pe pompa (daca are). In general returul e de vina, caci are conducte de cauciuc, turul are conducte metalice si nu prea face probleme.
Nu tine de caldura/racaore treaba asta (dupa parerea mea) ci poate acum au imbatranit conductele.
Si da, se dezamorseaza in cate ore vrea ea, totul depinde de cat de mult aer poate intra... dar in general daca porneste greu dupa ce sta mult timp, si in aceleasi conditii (temperatura ambientala/motor) porneste usor daca nu stationeaza mult, acolo ma duce gandu, la dezamorsare.
Nu tine de caldura/racaore treaba asta (dupa parerea mea) ci poate acum au imbatranit conductele.
Si da, se dezamorseaza in cate ore vrea ea, totul depinde de cat de mult aer poate intra... dar in general daca porneste greu dupa ce sta mult timp, si in aceleasi conditii (temperatura ambientala/motor) porneste usor daca nu stationeaza mult, acolo ma duce gandu, la dezamorsare.
- DB77AAA
- *******
- 6,677 mesaje
- din 19 Jan 2007
- Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Dambovita
DB77AAA
- Mesaje scrise: 6,677
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2007
- Mesaj Privat
Din contra, tine de caldura/racoare.
Probail porneste OK cand intra bujiile, adica la o temperatura a motorului pana in 15 grade, sau cand motorul este cald, la o temperatura peste 40 grade.
Intre 15-40 grade porneste mai ciudat probabil din cauza compresiei scazute. Daca ai putea face sa intre bujiile intre 15-40 grade ai rezolva problema. Citeste topicul dedicat Y20DTH cu aceasta problema.
Probail porneste OK cand intra bujiile, adica la o temperatura a motorului pana in 15 grade, sau cand motorul este cald, la o temperatura peste 40 grade.
Intre 15-40 grade porneste mai ciudat probabil din cauza compresiei scazute. Daca ai putea face sa intre bujiile intre 15-40 grade ai rezolva problema. Citeste topicul dedicat Y20DTH cu aceasta problema.
- Silverblue85
- *
- 1 mesaje
- din 07 Jul 2016
- Astra 2010
- Bucuresti
Silverblue85
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jul 2016
- Mesaj Privat
Salut,
Am si eu aceiasi problema la un motor 1.4 benzina. Cand temperatura ambientala depaseste 30 grade, in primele secunde dupa pornire motorul se subtureaza, aproape ca se opreste. Iarna nu am nici o problema cu masina. Are cineva o solutie la aceasta problema? Mentionez ca pe bord nu se aprinde nici un martor iar pe tester nu arata nimic.
Multumesc anticipat
Am si eu aceiasi problema la un motor 1.4 benzina. Cand temperatura ambientala depaseste 30 grade, in primele secunde dupa pornire motorul se subtureaza, aproape ca se opreste. Iarna nu am nici o problema cu masina. Are cineva o solutie la aceasta problema? Mentionez ca pe bord nu se aprinde nici un martor iar pe tester nu arata nimic.
Multumesc anticipat