- alex_arhire
- OP
- 989 mesaje
- din 10 Sep 2006
- Astra 2001 Z20LET
- Bucuresti
alex_arhire
- Mesaje scrise: 989
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Sep 2006
- Mesaj Privat
1. Made in Poland
2. unele lipsuri (mai e un topic deschis pe aceste subiect)
Astept si alte pareri.
Mi`au aparut si greierasii; primii au fost la haion, dar i`am rezolvat printr`o reglare atenta a cilindrilor de cauciuc, iar cei mai proaspeti sunt in portiera dr. fata (m`am uitat eu pe acolo, dar nu pot sa`mi dau seama ce si cum). Care ati mai patit`o, ziceti`mi si mie cum ati rezolvat. Ms.......
Ultima modificare făcută de alex_arhire la Dum 04 Feb, 2007 11:26 am
2. unele lipsuri (mai e un topic deschis pe aceste subiect)
Astept si alte pareri.
Mi`au aparut si greierasii; primii au fost la haion, dar i`am rezolvat printr`o reglare atenta a cilindrilor de cauciuc, iar cei mai proaspeti sunt in portiera dr. fata (m`am uitat eu pe acolo, dar nu pot sa`mi dau seama ce si cum). Care ati mai patit`o, ziceti`mi si mie cum ati rezolvat. Ms.......
Ultima modificare făcută de alex_arhire la Dum 04 Feb, 2007 11:26 am
- andrei006
- ***
- 897 mesaje
- din 16 Mar 2006
- Astra 2010
- Bucuresti
andrei006
- Mesaje scrise: 897
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mar 2006
- Mesaj Privat
Prinde astra cu motor de 1.6 220 km/h cand o veni stock cu jante de 20.
Serios vb acuma... 220 e pentru motoare cu mai multa putere.
ps: a mea avea la 160 5000 de ture si la 170 5500 (100 cai ecotec)si mai merge cam pana la 6500 de ture (188km/h in carte).
mai mult nu am incercat-o ca nu ma pasioneaza viteza maxima.
Serios vb acuma... 220 e pentru motoare cu mai multa putere.
ps: a mea avea la 160 5000 de ture si la 170 5500 (100 cai ecotec)si mai merge cam pana la 6500 de ture (188km/h in carte).
mai mult nu am incercat-o ca nu ma pasioneaza viteza maxima.
- alex_arhire
- OP
- 989 mesaje
- din 10 Sep 2006
- Astra 2001 Z20LET
- Bucuresti
alex_arhire
- Mesaje scrise: 989
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Sep 2006
- Mesaj Privat
- pufulet
- **
- 303 mesaje
- din 03 Feb 2006
- Astra 2006 Z16XEP
- Bucuresti
pufulet
- Mesaje scrise: 303
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Feb 2006
- Mesaj Privat
- Ingineru
- ****
- 1,086 mesaje
- din 24 Jun 2004
- Vectra 1998 X16XEL
- Bucuresti
Ingineru
- Mesaje scrise: 1,086
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1998 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jun 2004
- Mesaj Privat
alex_arhire a scris:. Un mare dezavantaj fata de fratiorul 1.4 twinport este distributia care este pe curea Ar mai fi RCA`ul mai scump si nush impozitul cum se calculeaza. In rest, ma declar multumit.
Din cate stiu eu si twinportul de 1,4 are distributia pe curea, acuma numai daca nu cumva diferenta e asa mare fata de Z14XE incat sa-i fi reproiectat distributia...
- alex_arhire
- OP
- 989 mesaje
- din 10 Sep 2006
- Astra 2001 Z20LET
- Bucuresti
alex_arhire
- Mesaje scrise: 989
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Sep 2006
- Mesaj Privat
[/quote]
Din cate stiu eu si twinportul de 1,4 are distributia pe curea, acuma numai daca nu cumva diferenta e asa mare fata de Z14XE incat sa-i fi reproiectat distributia...[/quote]
Am citit si pe forumul nostru si la astra cluberi ca 1.4 e pe lant si 1.6 pe curea. Dealerul mi`a zis acelasi lucru, deci tind sa cred ca e adevarat.
Dupa cum se observa din datele de mai jos, 1.4 e pe lant (chain) si 1.6 e pe curea (belt).
Diferentele ar fi urmatoarele:
1.4:
Bore (mm) 73.4
Stroke (mm): 80.6
Displacement (cc): 1364
Compression ratio: 10.5: 1
Engine, type: In line; 5 main bearings
Cylinder block/ head, material: Cast iron/ aluminium alloy
Camshaft (s), location: 2 overhead (DOHC), driven by chain
Valve train: Indirect roller cam followers, hydraulic tappets
Valve, arrangement: 4 per cylinder
Valve, adjustment: Automatic - hydraulic
Fuel system: Multi point fuel injection, Motronic
1.6:
Cylinders, number: 4
Bore (mm) 79
Stroke (mm): 81.5
Displacement (cc): 1598
Compression ratio: 10.5: 1
Engine, type: In line; 5 main bearings
Cylinder block/ head, material: Cast iron/ aluminium
Camshaft (s), location: 2 overhead (DOHC), driven by toothed belt
Valve train: Mechanical bucket tappets
Valve, arrangement: v; 4 per cylinder
Valve, adjustment: Automatic - hydraulic
Fuel system: Sequential multi point fuel injection
Ignition system: Electronic ignition map, ignition coil direct to spark plug
Din cate stiu eu si twinportul de 1,4 are distributia pe curea, acuma numai daca nu cumva diferenta e asa mare fata de Z14XE incat sa-i fi reproiectat distributia...[/quote]
Am citit si pe forumul nostru si la astra cluberi ca 1.4 e pe lant si 1.6 pe curea. Dealerul mi`a zis acelasi lucru, deci tind sa cred ca e adevarat.
Dupa cum se observa din datele de mai jos, 1.4 e pe lant (chain) si 1.6 e pe curea (belt).
Diferentele ar fi urmatoarele:
1.4:
Bore (mm) 73.4
Stroke (mm): 80.6
Displacement (cc): 1364
Compression ratio: 10.5: 1
Engine, type: In line; 5 main bearings
Cylinder block/ head, material: Cast iron/ aluminium alloy
Camshaft (s), location: 2 overhead (DOHC), driven by chain
Valve train: Indirect roller cam followers, hydraulic tappets
Valve, arrangement: 4 per cylinder
Valve, adjustment: Automatic - hydraulic
Fuel system: Multi point fuel injection, Motronic
1.6:
Cylinders, number: 4
Bore (mm) 79
Stroke (mm): 81.5
Displacement (cc): 1598
Compression ratio: 10.5: 1
Engine, type: In line; 5 main bearings
Cylinder block/ head, material: Cast iron/ aluminium
Camshaft (s), location: 2 overhead (DOHC), driven by toothed belt
Valve train: Mechanical bucket tappets
Valve, arrangement: v; 4 per cylinder
Valve, adjustment: Automatic - hydraulic
Fuel system: Sequential multi point fuel injection
Ignition system: Electronic ignition map, ignition coil direct to spark plug
RAN
- Mesaje scrise: 86
- Locatie: Alta tara
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jun 2006
- Mesaj Privat
- alex_arhire
- OP
- 989 mesaje
- din 10 Sep 2006
- Astra 2001 Z20LET
- Bucuresti
alex_arhire
- Mesaje scrise: 989
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Sep 2006
- Mesaj Privat
- andrei006
- ***
- 897 mesaje
- din 16 Mar 2006
- Astra 2010
- Bucuresti
andrei006
- Mesaje scrise: 897
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mar 2006
- Mesaj Privat
- pufulet
- **
- 303 mesaje
- din 03 Feb 2006
- Astra 2006 Z16XEP
- Bucuresti
pufulet
- Mesaje scrise: 303
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Feb 2006
- Mesaj Privat
- AcidMan
- ***
- 641 mesaje
- din 16 Apr 2004
- Astra 2005 Z14XEP
- Bucuresti
AcidMan
- Mesaje scrise: 641
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Apr 2004
- Mesaj Privat
- alex_arhire
- OP
- 989 mesaje
- din 10 Sep 2006
- Astra 2001 Z20LET
- Bucuresti
alex_arhire
- Mesaje scrise: 989
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Sep 2006
- Mesaj Privat
Urmatoarea investitie o sa fie niste jante pe 16''.
Sistemul twinport: cei de la Opel se lauda ca ar aduce o economie de 6% in ceea ce priveste consumul de carburant. Ar fi ceva, sa ajunga de la 10l/100km la 9.4. Eu am avut consum si de 12l/100km in Bucuresti pe St. cel Mare la ora de varf, dar si de 8.7 intr`un mers urban relativ normal. Extraurban, mers elegant cu 140km/h, iese la o medie de 6.5.
Sistemul twinport: cei de la Opel se lauda ca ar aduce o economie de 6% in ceea ce priveste consumul de carburant. Ar fi ceva, sa ajunga de la 10l/100km la 9.4. Eu am avut consum si de 12l/100km in Bucuresti pe St. cel Mare la ora de varf, dar si de 8.7 intr`un mers urban relativ normal. Extraurban, mers elegant cu 140km/h, iese la o medie de 6.5.