Acum dieselurile; X17DT s-a folosit pana in '97 (adica mai exact pana la sfarsitul lui '96 cu masini care au fost inregistrate ca fabricatie '97 maxim). Nerecomandabil pt. ca e slab pt. caroseria asta, si in mod sigur toate au multe sute de mii de km. Dieselurile X20DTL si X20DTH nu sunt motoare rele, problema lor este calitatea scazuta a unor materiale folosite (furtune mai ales), EGR-uri problematice etc. In mod sigur si astea au multi km.
Mai ramane desigur X25XE pe care desigur il taiem fara comentarii din motive evidente.
Concluzia: eu la momentul asta m-as risca numai la X20XEV-un motor cei drept invechit ca conceptie, probabil de-aia si foarte teapan. In plus are sub 150 CP (136 parca) ceea ce e bine pt. ca la bulgari stiam ca e o problema cu ce sare de 150CP
tin sa te contrazic in legatura cu X17DT este un motor foarte fiabil,simplu si foarte bun.consum foarte mic atat in oras cat si in afara.fara mari probleme.eu am acest motor si pot sa spun ca cei 82 de ''ponei'' isi fac treaba din plin daca sti sa o folosesti cum trebuie.singurul meu regret e ca am luat-o fara A/C in rest sunt foarte multumit de ea.motorul merge excelent.una peste alta eu ti-as recomanda sa cumperi un X17DT,si in legatura cu numarul de km nu iti face griji deoarece motoarele X17DT sunt motoare Isuzu foarte fiabile merg lejer pana in 500.000 de km asa ca stai linistit.