- cristivw
- OP
- 247 mesaje
- din 05 Oct 2005
- Astra 2001 Y17DT
- Constanta
cristivw
- Mesaje scrise: 247
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Oct 2005
- Mesaj Privat
veniti cu idei? 😃
va multumesc anticipat pentru sfaturi.
- Drogas
- ****
- 1,258 mesaje
- din 11 Sep 2006
- Bucuresti
Drogas
- Mesaje scrise: 1,258
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Sep 2006
- Mesaj Privat
- cristivw
- OP
- 247 mesaje
- din 05 Oct 2005
- Astra 2001 Y17DT
- Constanta
cristivw
- Mesaje scrise: 247
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Oct 2005
- Mesaj Privat
pur si simplu am gasit o oferta si pot lua o turbina completa de 2.0. vroiam sa stiu sigur sigur daca o pot pune pe 1.7. teoretic ar trebui sa fie ok, dar practic?
florinike- Suspendat
- 1,582 mesaje
- din 22 Feb 2005
- Astra 2001 Z20LET
- Bucuresti
florinike- Mesaje scrise: 1,582
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2005
- Mesaj Privat
In primul rand nu cred ca vor rezista injectoarele si blocul motor la o asemenea presiune. Nu va merge cu harta actuala deci se pune problema si de remap. Intercoolerul va trebui schimbat. Egr nu eszte la fel ca la 2000, este amplasat altfel si poate va trebui sa modifici si admisia, etc.
Parerea mea e ca nu se merita.
- sorin666
- *****
- 3,888 mesaje
- din 12 Mai 2004
- outside Manell's Land
sorin666
- Mesaje scrise: 3,888
- Locatie: outside Manell's Land
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2004
- Mesaj Privat
- cristivw
- OP
- 247 mesaje
- din 05 Oct 2005
- Astra 2001 Y17DT
- Constanta
cristivw
- Mesaje scrise: 247
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Oct 2005
- Mesaj Privat
acum ma gandesc sincer ca turbina de 2.0 nu este cu mult mai mare. totusi, vorbim de un motor de 2.0, cu 101cp. stie cineva ce presiune dau ambele turbine? ar fi de ajutor. motorul ar trebui sa reziste, deoarece varianta originala (isuzu), are pe undeva pe la 90+ cp din fabrica. nu vreau nici sa-l duc la 150cai de exemplu, vreau doar sa traga ceva mai bine si sa se auda acel fasait de turbina 😃
ce ziceti... ar merge?
mai completati lista de transplant, daca va mai vine vreo idee. in pura teorie! lasati costurile la o parte.
florinike- Suspendat
- 1,582 mesaje
- din 22 Feb 2005
- Astra 2001 Z20LET
- Bucuresti
florinike- Mesaje scrise: 1,582
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2005
- Mesaj Privat
- Corsafuhrer
- ***
- 868 mesaje
- din 26 Mai 2006
- Corsa 2003 Y17DT
- Bucuresti
Corsafuhrer
- Mesaje scrise: 868
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2003 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Mai 2006
- Mesaj Privat
- dodo_13
- ******
- 4,544 mesaje
- din 11 Apr 2005
- Astra 2008 Z19DTH
- Iasi
dodo_13
- Mesaje scrise: 4,544
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2005
- Mesaj Privat
Un ECU tuning te duce la vreo 10 milioane, 6 milioane o toba cu evacuare directa, 1,5 milioane galeria de aer de pe Vectra C si doar efort fizic ca sa derestrictionezi cutia de aer. Si ai 100 CP garantat. Cel putin atat m-a costat pe mine. S-ar putea sa mai trebuiasca sa dai si 5 milioane pe debitmetru, in cazul in care iti iese fum dupa toate astea. La 1.7 iti trebuie un debitmetru perfect ca sa nu scoata fum dupa tuning.
Daca mai ai chef si de altceva, poti incerca sa adaptezi cutia de aer de la Vectra C, 1.8, dar e mai dificil.
Hint: nu folosi filtru de aer pe baza de ulei. Pe langa faptul ca omori debitmetru, e eficient numai vreo 2-3000 de kilometri, moment in care e prea imbacsit de praf si incepe sa fie daunator. Foloseste filtre de hartie Mann, schimbate la maxim 3 luni.
Eu am facut toate astea (mai putin cea cu cutia de VectraC) si garantez ca eficienta a crescut foarte mult. Ma cam jucam cu cei cu motoare 2.0, fara tuning. Cat despre zgomot, era superb, mai ales cel produs in momentul in care motorul inghitea aer ca nesimtitu' 😊
- cristivw
- OP
- 247 mesaje
- din 05 Oct 2005
- Astra 2001 Y17DT
- Constanta
cristivw
- Mesaje scrise: 247
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Oct 2005
- Mesaj Privat
- dodo_13
- ******
- 4,544 mesaje
- din 11 Apr 2005
- Astra 2008 Z19DTH
- Iasi
dodo_13
- Mesaje scrise: 4,544
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2005
- Mesaj Privat
Nu mai stiu exact codurile pieselor, dar ar trebui sa le gasesti fara nici o problema la Augsburg pe computerul lor. Sunt doua piese, tubul din aer din fata si cotul de la tub pana la cutie. Dupa ce dai jos cele originale, le pui frumos pe cele de VectraC, prinzand tubul cu un surub si piulita in gaura din mijloc fata. In rest nu ai probleme, se sprijina pe radiator exact ca si cel original.
- cristivw
- OP
- 247 mesaje
- din 05 Oct 2005
- Astra 2001 Y17DT
- Constanta
cristivw
- Mesaje scrise: 247
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Oct 2005
- Mesaj Privat
in alta ordine de idei... ar putea sa faca cineva niste poze cu acele piese de vectra c, care sunt bune pt astra 1.7? m-as duce la dezmembrari sa caut, doar ca ei sunt total paraleli si nu vor pricepe cand le voi spune "vectra c". mi-e sa nu-mi dea altceva, si eu sa nu stiu cum arata 😃
florinike- Suspendat
- 1,582 mesaje
- din 22 Feb 2005
- Astra 2001 Z20LET
- Bucuresti
florinike- Mesaje scrise: 1,582
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2005
- Mesaj Privat
- popeye
- **
- 153 mesaje
- din 17 Oct 2006
- Astra 2003 Y17DT
- Tg-Jiu
popeye
- Mesaje scrise: 153
- Locatie: Tg-Jiu
- Masina: Astra 2003 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Oct 2006
- Mesaj Privat
Parerea mea..
- cristivw
- OP
- 247 mesaje
- din 05 Oct 2005
- Astra 2001 Y17DT
- Constanta
cristivw
- Mesaje scrise: 247
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Oct 2005
- Mesaj Privat
- popeye
- **
- 153 mesaje
- din 17 Oct 2006
- Astra 2003 Y17DT
- Tg-Jiu
popeye
- Mesaje scrise: 153
- Locatie: Tg-Jiu
- Masina: Astra 2003 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Oct 2006
- Mesaj Privat
orice motor poti sa-l pui pe butuci daca "dai in el". chiar daca faci remap nu tre sa folosesti tot timpul cei 100 de cai..iar cei de la opel sa fii sigur ca au proiectat motoarele sa nu merga la limite apropiate de cele maxime ....
probleme apar destul de des si la motoarele neremapate...asa ca tu hotarasti..
eu nu sunt din Bucuresti si nici nu am banii necesari...ca as face maine remap...
si ma intreb ce diferente hardware sunt intre motoare de aceeasi capacitate dar puteri diferite gen 1,7 de 80 si 100 CP..etccred ca nu prea mari...poate doar de soft..ce ziceti?
Bafta!
florinike- Suspendat
- 1,582 mesaje
- din 22 Feb 2005
- Astra 2001 Z20LET
- Bucuresti
florinike- Mesaje scrise: 1,582
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2005
- Mesaj Privat
- cristivw
- OP
- 247 mesaje
- din 05 Oct 2005
- Astra 2001 Y17DT
- Constanta
cristivw
- Mesaje scrise: 247
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Oct 2005
- Mesaj Privat
m-am interesat la un mecanic ce prepara motoare de cand lumea si pamantul. mi-a spus ca o sa se intereseze daca ar mai trebui sa schimb ceva. in principiu a ras de mine si mi-a spus ca este normal sa se poata face. omul a pus turbo si pe oltcit 😶 (era damblaua lui de mic copil, participand cu asa ceva si la raliurile nationale).
deci de putut se poate, doar sa vedem daca mai trebuie schimbat ceva pe la injectie.
mi-a zis ca cea mai la indemana metoda ramane insa tot chiparea. turbina de 1.7 la ce presiune functioneaza? sub 1bar, nu? mi-a zis ca o pot ridica la 1 - 1.1bar, simtindu-se astfel o diferenta mare.. dar.. tine turbina?
- pystha
- **
- 222 mesaje
- din 16 Aug 2006
- Astra 2000 Y20DTH
- Brasov
pystha
- Mesaje scrise: 222
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Aug 2006
- Mesaj Privat
- popeye
- **
- 153 mesaje
- din 17 Oct 2006
- Astra 2003 Y17DT
- Tg-Jiu
popeye
- Mesaje scrise: 153
- Locatie: Tg-Jiu
- Masina: Astra 2003 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Oct 2006
- Mesaj Privat
Si totusi cred ca 1,7 cu un cip merge mai bine decat un 2.0 stock.(cuplu mai bun, timpi de injectie bine calculati) si diferenta de bani (250 eu) o castigi la impozite si RCA. Am 2 amici cu 1,7 cip si nu i-am auzit plangandu-se de motor. Au avut alte defecte (electromotor, alternator) dar nu turbina, calculator, injectie sau altceva....Si unul din ei bate nene herghelia nu se joaca..
acum masinile difera..pot sa se strice si fara cip..se strica ele in garantie.
Eu zic ca merita cipul pe orice masina.Mi-e ciuda ca momentan nu pot sa-l fac.