Modelul Opel care a urcat pe podium este produs in 1938, iar restaurarea lui a durat doi ani. Juriul a urmarit interesul istoric, tehnic si estetic al masinii, raritatea si autenticitatea, eleganta si stilul sofisticat, dar si gradul de originalitate, starea de conservare si/sau calitatea restaurarii. Un barem exact exista pentru elemente punctuale de exterior, mecanica si interior. Distinctia este cu atat mai valoroasa cu cat concursul s-a desfasurat sub Inaltul Patronaj al Majestatii Sale Regelui Mihai I al Romaniei. Automobilul Opel Super Six apartine domnului Viorel Burcea, care este si restauratorul masinii. Alaturi de el, Opel a mai avut in competitie un superb Commodore Coupe A GS din 1969, o vedeta a curselor de profil alaturi de proprietarul si pilotul sau, Cristian Stoian.
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
![](http://s3-eu-west-1.amazonaws.com/2013.clubopel.com/images/2013/blank.gif)