- Mese
- OP
- 193 mesaje
- din 17 Mai 2010
- Vectra 2007 Z19DT
- Hunedoara
Mese
- Mesaje scrise: 193
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Vectra 2007 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mai 2010
- Mesaj Privat
Salutare,
La intalnirea de la Deva de tura trecuta am intrebat pe colegii despre cum sa dezactivez spalatorul de faruri astfel incat ca atunci cand spal parbrizul sa nu mai porneasca si spalatorul de faruri.
Cea mai usoara cale a rezultat ca este scoaterea sigurantelor pentru acel spalator.
Am cautat dar nu am gasit niciunde care sunt sigurantele.
Stiti voi ceva despre asta?
Merci.
PS Oare se poate dezactiva din OP-COM sau tech2?
La intalnirea de la Deva de tura trecuta am intrebat pe colegii despre cum sa dezactivez spalatorul de faruri astfel incat ca atunci cand spal parbrizul sa nu mai porneasca si spalatorul de faruri.
Cea mai usoara cale a rezultat ca este scoaterea sigurantelor pentru acel spalator.
Am cautat dar nu am gasit niciunde care sunt sigurantele.
Stiti voi ceva despre asta?
Merci.
PS Oare se poate dezactiva din OP-COM sau tech2?
- cornel18
- ***
- 531 mesaje
- din 20 Nov 2010
- Astra 2010 A14XER
- Timis
cornel18
- Mesaje scrise: 531
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2010 A14XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Nov 2010
- Mesaj Privat
- Mese
- OP
- 193 mesaje
- din 17 Mai 2010
- Vectra 2007 Z19DT
- Hunedoara
Mese
- Mesaje scrise: 193
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Vectra 2007 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mai 2010
- Mesaj Privat
- cornel18
- ***
- 531 mesaje
- din 20 Nov 2010
- Astra 2010 A14XER
- Timis
cornel18
- Mesaje scrise: 531
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2010 A14XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Nov 2010
- Mesaj Privat
Personal nu. In 10 sec se duce tot lichidul de pe faruri. Presiunea la jet ii destul de puternica si chiar daca ai avea farul plin de noroi ar iesi luna.(testat pe drum de tara cu noroi destul )
Daca chiar nu vrei sa-ti functioneze , da bara din fata jos si acolo ai un cablu ce alimenteaza cu curent stropitorile.
Daca chiar nu vrei sa-ti functioneze , da bara din fata jos si acolo ai un cablu ce alimenteaza cu curent stropitorile.
- cyberbob
- ****
- 1,287 mesaje
- din 06 Nov 2010
- Vectra 2005 Z19DTH
- Bucuresti
cyberbob
- Mesaje scrise: 1,287
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Nov 2010
- Mesaj Privat
Salutare!
@mese decat sa te complici sa-l dezactivezi, mai bine stingi farurile cand speli parbrizul. Mie mi-a fost f folositor spalatorul de faruri asta iarna...pana am ramas fara lichid. ) Dar nu conteaza asta...decat sa ramai fara lumini mai bine mai consumi un pic de lichid.
Si nu vorbesc prostii ) uite pozele cu masina mea )
Adi G.
@mese decat sa te complici sa-l dezactivezi, mai bine stingi farurile cand speli parbrizul. Mie mi-a fost f folositor spalatorul de faruri asta iarna...pana am ramas fara lichid. ) Dar nu conteaza asta...decat sa ramai fara lumini mai bine mai consumi un pic de lichid.
Si nu vorbesc prostii ) uite pozele cu masina mea )
Adi G.
- eremiaiulian
- **
- 172 mesaje
- din 12 Mai 2011
- Vectra 2004 y20dth
- Bucuresti
eremiaiulian
- Mesaje scrise: 172
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2004 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2011
- Mesaj Privat
Ady111
- Mesaje scrise: 92
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 z16se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Oct 2010
- Mesaj Privat
- cangri
- *******
- 5,412 mesaje
- din 24 Sep 2010
- Bucuresti
cangri
- Mesaje scrise: 5,412
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Sep 2010
- Mesaj Privat
baramu
- Mesaje scrise: 31
- Locatie: Bacau
- Masina: Astra 2004
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Nov 2010
- Mesaj Privat
Salut,
O alta solutie ar fi sa dai sprituri mai scurte la stropitoarea de parbriz.
Spalatorul de faruri intra in actiune cin tii apasat mai multe secunde in continuu pe maneta de stergatoare bine-nteles cu faza scurta aprinsa.
Deci sprituri mici si dese si nu mai trebuie sa scoatem siguante, nici relee, si nici sa punem intrerupatoare.
Cel putin eu asa procedez si merge perfect.
Numai de bine.
O alta solutie ar fi sa dai sprituri mai scurte la stropitoarea de parbriz.
Spalatorul de faruri intra in actiune cin tii apasat mai multe secunde in continuu pe maneta de stergatoare bine-nteles cu faza scurta aprinsa.
Deci sprituri mici si dese si nu mai trebuie sa scoatem siguante, nici relee, si nici sa punem intrerupatoare.
Cel putin eu asa procedez si merge perfect.
Numai de bine.
- Mese
- OP
- 193 mesaje
- din 17 Mai 2010
- Vectra 2007 Z19DT
- Hunedoara
Mese
- Mesaje scrise: 193
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Vectra 2007 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mai 2010
- Mesaj Privat
baramu a scris:Salut,
O alta solutie ar fi sa dai sprituri mai scurte la stropitoarea de parbriz.
Spalatorul de faruri intra in actiune cin tii apasat mai multe secunde in continuu pe maneta de stergatoare bine-nteles cu faza scurta aprinsa.
Deci sprituri mici si dese si nu mai trebuie sa scoatem siguante, nici relee, si nici sa punem intrerupatoare.
Cel putin eu asa procedez si merge perfect.
Numai de bine.
O alta solutie ar fi sa dai sprituri mai scurte la stropitoarea de parbriz.
Spalatorul de faruri intra in actiune cin tii apasat mai multe secunde in continuu pe maneta de stergatoare bine-nteles cu faza scurta aprinsa.
Deci sprituri mici si dese si nu mai trebuie sa scoatem siguante, nici relee, si nici sa punem intrerupatoare.
Cel putin eu asa procedez si merge perfect.
Numai de bine.
Salut,
Credema ca am incercat orice. Inclusiv ceea ce zici tu: sprituri mici si dese... nimic. Oricum la 3 incercari porneste. Si cei 5 l de lichid se epuizeaza cat ai zice peste. Cam la un drum de 200 km pe ploaie ii epuizezi daca nu mai repede.
De asta intreb de siguranta. Ar fi cea mai la indemana procedura.
Merci oricum.
baramu
- Mesaje scrise: 31
- Locatie: Bacau
- Masina: Astra 2004
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Nov 2010
- Mesaj Privat
@Mese
Te cred perfect-sunt unele lucruri asa de enervante la masina opel in general, dar....
O alta varianta ar fi (aici imi dau cu parearea ca nu cunosc, dar la cit de elctronizata e opelul ar trebui sa mearga) sa poti seta din Tech 2 intervalul in secunde dupa care sa-ti porneasca spalatorul de faruri.
E doar o parere si nu o certitudine.
Trebuie intrebat cineva care stie Tech 2 ca pe Tatal Nostru.
Numai bine.
Te cred perfect-sunt unele lucruri asa de enervante la masina opel in general, dar....
O alta varianta ar fi (aici imi dau cu parearea ca nu cunosc, dar la cit de elctronizata e opelul ar trebui sa mearga) sa poti seta din Tech 2 intervalul in secunde dupa care sa-ti porneasca spalatorul de faruri.
E doar o parere si nu o certitudine.
Trebuie intrebat cineva care stie Tech 2 ca pe Tatal Nostru.
Numai bine.
- Mese
- OP
- 193 mesaje
- din 17 Mai 2010
- Vectra 2007 Z19DT
- Hunedoara
Mese
- Mesaje scrise: 193
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Vectra 2007 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mai 2010
- Mesaj Privat
baramu a scris:@Mese
Te cred perfect-sunt unele lucruri asa de enervante la masina opel in general, dar....
O alta varianta ar fi (aici imi dau cu parearea ca nu cunosc, dar la cit de elctronizata e opelul ar trebui sa mearga) sa poti seta din Tech 2 intervalul in secunde dupa care sa-ti porneasca spalatorul de faruri.
E doar o parere si nu o certitudine.
Trebuie intrebat cineva care stie Tech 2 ca pe Tatal Nostru.
Numai bine.
Te cred perfect-sunt unele lucruri asa de enervante la masina opel in general, dar....
O alta varianta ar fi (aici imi dau cu parearea ca nu cunosc, dar la cit de elctronizata e opelul ar trebui sa mearga) sa poti seta din Tech 2 intervalul in secunde dupa care sa-ti porneasca spalatorul de faruri.
E doar o parere si nu o certitudine.
Trebuie intrebat cineva care stie Tech 2 ca pe Tatal Nostru.
Numai bine.
Si asta ar fi o varianta. O sa pun intrebari sa vad.
Merci.
- cyberbob
- ****
- 1,287 mesaje
- din 06 Nov 2010
- Vectra 2005 Z19DTH
- Bucuresti
cyberbob
- Mesaje scrise: 1,287
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Nov 2010
- Mesaj Privat
Salutare!
Intereasant...preferam sa ne complicam cu TECH 2...sa scoatem relee, sa tragem cabluri..sau mai stiu eu ce alte gaselnite, decat sa stingem farurile cand spalam parbrizul.
Eu consider sistemul foarte folositor (a se vedea pozele de mai sus), in cazul meu ramasesem fara lichid...dar...daca as fi avut spalatorul dezactivat, ce faceam daca era noapte?
Adi G.
Intereasant...preferam sa ne complicam cu TECH 2...sa scoatem relee, sa tragem cabluri..sau mai stiu eu ce alte gaselnite, decat sa stingem farurile cand spalam parbrizul.
Eu consider sistemul foarte folositor (a se vedea pozele de mai sus), in cazul meu ramasesem fara lichid...dar...daca as fi avut spalatorul dezactivat, ce faceam daca era noapte?
Adi G.
- Mese
- OP
- 193 mesaje
- din 17 Mai 2010
- Vectra 2007 Z19DT
- Hunedoara
Mese
- Mesaje scrise: 193
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Vectra 2007 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mai 2010
- Mesaj Privat
cyberbob a scris:Salutare!
Intereasant...preferam sa ne complicam cu TECH 2...sa scoatem relee, sa tragem cabluri..sau mai stiu eu ce alte gaselnite, decat sa stingem farurile cand spalam parbrizul.
Eu consider sistemul foarte folositor (a se vedea pozele de mai sus), in cazul meu ramasesem fara lichid...dar...daca as fi avut spalatorul dezactivat, ce faceam daca era noapte?
Adi G.
Intereasant...preferam sa ne complicam cu TECH 2...sa scoatem relee, sa tragem cabluri..sau mai stiu eu ce alte gaselnite, decat sa stingem farurile cand spalam parbrizul.
Eu consider sistemul foarte folositor (a se vedea pozele de mai sus), in cazul meu ramasesem fara lichid...dar...daca as fi avut spalatorul dezactivat, ce faceam daca era noapte?
Adi G.
Sistemul este ok pana la final. Dar este consumator de apa si de bani in momentul in care il folosesti intensiv (gen o zi ploiasa in care mergi in spatele unui tir si nu ai nevoie de spalatorul de faruri).
Credema ca nu am pus intrebarea sa ma aflu in treaba. Si ca sa stingi farurile la fiecare 20 secunde sau la fiecare minut ca sa iti speli numai parbrizul ii aiurea si ii contraproductiv in acelasi timp.
- DanX
- **
- 193 mesaje
- din 12 Dec 2007
- Vectra 2006 Z18XE
- Bucuresti
DanX
- Mesaje scrise: 193
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2006 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Dec 2007
- Mesaj Privat
Mese a scris:
Sistemul este ok pana la final. Dar este consumator de apa si de bani in momentul in care il folosesti intensiv (gen o zi ploiasa in care mergi in spatele unui tir si nu ai nevoie de spalatorul de faruri).
Credema ca nu am pus intrebarea sa ma aflu in treaba. Si ca sa stingi farurile la fiecare 20 secunde sau la fiecare minut ca sa iti speli numai parbrizul ii aiurea si ii contraproductiv in acelasi timp.
Sistemul este ok pana la final. Dar este consumator de apa si de bani in momentul in care il folosesti intensiv (gen o zi ploiasa in care mergi in spatele unui tir si nu ai nevoie de spalatorul de faruri).
Credema ca nu am pus intrebarea sa ma aflu in treaba. Si ca sa stingi farurile la fiecare 20 secunde sau la fiecare minut ca sa iti speli numai parbrizul ii aiurea si ii contraproductiv in acelasi timp.
Man, cat de mare consumator poate fi cand e 5-10 lei un bidon de 5L, pe care-l mai poti combina si cu apa chioara...
Nemtii nu-s prosti, sistemul e bun si necesar de multe ori..
- Mese
- OP
- 193 mesaje
- din 17 Mai 2010
- Vectra 2007 Z19DT
- Hunedoara
Mese
- Mesaje scrise: 193
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Vectra 2007 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mai 2010
- Mesaj Privat
DanX a scris:
Man, cat de mare consumator poate fi cand e 5-10 lei un bidon de 5L, pe care-l mai poti combina si cu apa chioara...
Nemtii nu-s prosti, sistemul e bun si necesar de multe ori..
Mese a scris:
Sistemul este ok pana la final. Dar este consumator de apa si de bani in momentul in care il folosesti intensiv (gen o zi ploiasa in care mergi in spatele unui tir si nu ai nevoie de spalatorul de faruri).
Credema ca nu am pus intrebarea sa ma aflu in treaba. Si ca sa stingi farurile la fiecare 20 secunde sau la fiecare minut ca sa iti speli numai parbrizul ii aiurea si ii contraproductiv in acelasi timp.
Sistemul este ok pana la final. Dar este consumator de apa si de bani in momentul in care il folosesti intensiv (gen o zi ploiasa in care mergi in spatele unui tir si nu ai nevoie de spalatorul de faruri).
Credema ca nu am pus intrebarea sa ma aflu in treaba. Si ca sa stingi farurile la fiecare 20 secunde sau la fiecare minut ca sa iti speli numai parbrizul ii aiurea si ii contraproductiv in acelasi timp.
Man, cat de mare consumator poate fi cand e 5-10 lei un bidon de 5L, pe care-l mai poti combina si cu apa chioara...
Nemtii nu-s prosti, sistemul e bun si necesar de multe ori..
Ai perfecta dreptate. Dar ia o situatie ipotetica (pentru tine - ca la mine s-a intamplat): pe un drum circulat (in principal in fata ta este o masina - tir, camion) un E oarecare nu gasesti in momentul in care se gata apa = lichidul de spalare altul de inlocuit.
Ce faci? Tragi pe dreapta? Te duci in spatele lu' ala? Da tu o rezolvare...
- DanX
- **
- 193 mesaje
- din 12 Dec 2007
- Vectra 2006 Z18XE
- Bucuresti
DanX
- Mesaje scrise: 193
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2006 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Dec 2007
- Mesaj Privat
Mese a scris:
Ai perfecta dreptate. Dar ia o situatie ipotetica (pentru tine - ca la mine s-a intamplat): pe un drum circulat (in principal in fata ta este o masina - tir, camion) un E oarecare nu gasesti in momentul in care se gata apa = lichidul de spalare altul de inlocuit.
Ce faci? Tragi pe dreapta? Te duci in spatele lu' ala? Da tu o rezolvare...
Ai perfecta dreptate. Dar ia o situatie ipotetica (pentru tine - ca la mine s-a intamplat): pe un drum circulat (in principal in fata ta este o masina - tir, camion) un E oarecare nu gasesti in momentul in care se gata apa = lichidul de spalare altul de inlocuit.
Ce faci? Tragi pe dreapta? Te duci in spatele lu' ala? Da tu o rezolvare...
Simplu man, am grija sa umplu vasul cand plec la drum, si periodic, cand opresc sa alimentez carburant, completez si lichidul la parbriz.
Dc nu ma insel, are 4-5L bazinul de lichid pt parbriz, deci tine ceva, nu se consuma asa repede. Dar desigur, nimic nu-i vesnic, sa consuma si apa , intr-un final..
Si oricum, doar n-ai sa mergi toata viata in spatele unui TIR..
- Gabi.B.HD
- *****
- 3,437 mesaje
- din 15 Mai 2007
- Astra 2011 A16XER
- Hunedoara
Gabi.B.HD
- Mesaje scrise: 3,437
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Astra 2011 A16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Mai 2007
- Mesaj Privat
Fratilor, sunt situatii in care consumul de apa, chiar si la mine care nu am spalator de faruri, depaseste consumul de carburant calculat la 100 km. Spre exemplu, de cate ori am prins ploaie pe defileul jiului, de fiecare data am consumat rezervorul de apa si sunt doar 45 km. Daca nu ai o rezerva in portbagaj fiindca acasa era soare, ai o mare problema. De aceea e bine sa poti alege modul in care functioneaza spalatorul si nu pentru ca nu ti-ai permite un bidon de lichid.
Bazare a mai surubarit softuri de opel. Poate incearca el sa vada cum se poate modifica modul de activare a spalatorului de faruri.
Bazare a mai surubarit softuri de opel. Poate incearca el sa vada cum se poate modifica modul de activare a spalatorului de faruri.
remus07
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Suceava
- Masina: Vectra 2003 z18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Feb 2010
- Mesaj Privat
- jgyprime
- *******
- 9,953 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,953
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=45309
citeste si te vei lumina...
in afara de cele zise de myty mai ai nevoie de un releu care trebuie pus in UEC in partea de sus (citeste si mai jos ce zic)
pentru cei care vor sa dezactiveze spalatorul de far, faceti in felul urmator:
deschideti capacul de la baterie si apui capacul de la UEC (modulul unde se afla sigurantele)
smulgeti releul care se afla in partea cea mai de sus (a se intelege inspre fundul masinii)
cand vreti sa-l "activati" montati releul la loc.
citeste si te vei lumina...
in afara de cele zise de myty mai ai nevoie de un releu care trebuie pus in UEC in partea de sus (citeste si mai jos ce zic)
pentru cei care vor sa dezactiveze spalatorul de far, faceti in felul urmator:
deschideti capacul de la baterie si apui capacul de la UEC (modulul unde se afla sigurantele)
smulgeti releul care se afla in partea cea mai de sus (a se intelege inspre fundul masinii)
cand vreti sa-l "activati" montati releul la loc.