Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  • teo_parvu

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1991 c18nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Salut, am si eu o problema cu o Vectra 18i motor c18nz. Nu reusesc sa gasesc cauza consumului de 15-20% cu toate ca am schimbat sonda lambda doua ori, acel carburator(inclusiv valva IAC), sonda te demperatura este buna, am schimbat bujiile Bosh cu Denso. Imi inegreste bujiile rapid si esapamentul. Stie cineva vreo solutie ?
Va multumesc.
Skip ads

  • mctoto

  • Mesaje scrise: 1,839
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Calibra 1993 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mai 2006

  • Mesaj Privat
pai pot fi mai multe.

in autodata , la consum mare spun sa verifici in ordinea asta:

1.legaturile electrice din compartimentul motor
2.pompa si releul de benzina
3.scapari de aer la admisie sau la vacum
4.incalzitor galerie de de admisie daca are
5.senzorul de temp al motorului
6.senzorul de pozitie al clapetei de acceleratie
7.senzorul de temp a aerului de admisie
8.injectoarele
9.presinea benzinei in instalatie
10.senzorul de oxigen
11.sa nu aiba scapari traseul de evacuare inainte de senzorul de oxigen
12.catalizatorul

5 , 10 zici ca le-ai schimbat

vezi cu catalizatorul si cu ce se mai aplica la tine
  • teo_parvu

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1991 c18nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Mersi mult de sfaturi. Am injectie monopunct si am schimbat acel "carburator" cu injector si valva de relanti cu tot furtunasele de vacum si nu am scapari pe evacuare. Am impresia ca nu merge inecat si merge mai bine cu benzina mai putina, daca bag benzina multa deabia porneste.
  • pluciro

  • Mesaje scrise: 85
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Aug 2006

  • Mesaj Privat
Esti sigur ca nu se evapora benzina din rezervor?
Motorul meu consuma normal aprox 10% in oras, media pe ultimii 3500km a fost de 7.5%.
La o reparatie, rezervorul a fost montat/demontat cand era aprope gol; iar acum cand fac plinul se simte ca acea conducta de alimentare se tensioneaza cumva, si se aude un zgomot de cauciuc intins. Semn ca tubulatura a fost tensionata (stransa) cu rezervorul gol. Eu zic ca merita se verifici daca nu ai ceva scapari pe la rezervor din cauza unei montari/demontari.
  • teo_parvu

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1991 c18nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jan 2007

  • Mesaj Privat
De cand am eu masina nu am umblat pana acum la rezervor, iar cand o turez mai tare (din pacate nu am turometru sa stiu pe la ce turatie se intampla) de ex treapta a II-a la 60 km/h nu mai trage deloc trebuie sa schimb in a III-a desi inainte mergea pana pe la 80 km/h, semn ca e amestecul foarte bogat. Ma gandesc ca ar putea fi calculatorul (ECU). Stie cineva unde as putea gasi si pretul aproximativ?
  • AdamOpel

  • Mesaje scrise: 1,015
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Nov 2006

  • Mesaj Privat

Imi inegreste bujiile rapid si esapamentul. Stie cineva vreo solutie ?


cauza amestecul prea bogat de benzina.
fa testul cu agrafa si posteaza rezultatul.
verifica sonda de temperatura(mufa are 1 siguranta poate ii rup si nu face contact perfect)!
cand motorul este cald nu se tureaza la relantin?
filtrul de aer!
Conectori de pe motor(de pe senzori) daca nu sunt oxidati!
consuma ulei?
  • teo_parvu

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1991 c18nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Am sa fac testul cu agrafa si postez rezultatul. Filtrul de aer l-am schimbat.Vreau sa gasesc un service bun si nu foarte scump ca sa se ocupe de masina.
  • teo_parvu

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1991 c18nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Un prieten mi-a recomandat un service excelent unde in 10 min au descoperit problema. Era sonda de temperatura. Am schimbat-o si masina merge perfect. Nici nu se mai aude motorul. Atentie cu mecanicii de santier pentru ca sonda a mai fost verificata si mi s-a spus ca e in regula. Va multumesc tuturor pentru sfaturi.
  • geoe

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Tigra 1995 x16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Oct 2008

  • Mesaj Privat
imi putetzi spune si mie unde este senzorul de temperatura?vectra a c18nz
  • stefy_726

  • Mesaje scrise: 308
  • Locatie: Bucuresti, Romania
  • Masina: Ascona 1986 18E
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jan 2006

  • Mesaj Privat
intre alternator si injector are mufa cu 2 fire si unde
este situat senzorul trebuie sa existe circuit de antigel.
  • UrsulYogi

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Oct 2007

  • Mesaj Privat
teo_parvu a scris:Un prieten mi-a recomandat un service excelent unde in 10 min au descoperit problema. Era sonda de temperatura. Am schimbat-o si masina merge perfect. Nici nu se mai aude motorul. Atentie cu mecanicii de santier pentru ca sonda a mai fost verificata si mi s-a spus ca e in regula. Va multumesc tuturor pentru sfaturi.


Imi poti spune si mie, te rog, mai multe despre acest service?
  • stefy_726

  • Mesaje scrise: 308
  • Locatie: Bucuresti, Romania
  • Masina: Ascona 1986 18E
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jan 2006

  • Mesaj Privat
mesajul este din 2007 dar pt control senzor temperatura
nu este de nevoie de mecanic super priceput cu un aparat
de masura poti verfica si tu un servis nu iti pot recomanda
dar te pot ajuta cu informatii despre valorile senzorului si
ce face senzorul sa-ti faci o idee.
  • geoe

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Tigra 1995 x16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Oct 2008

  • Mesaj Privat
credetzi k de la senzorul de temperatura sau de la sonda lamda imi consuma asa de mult?(20si....%)motor c18nz. nu stiu ce sa mai fac sunt disperat.Multumesc anticipat
  • stefy_726

  • Mesaje scrise: 308
  • Locatie: Bucuresti, Romania
  • Masina: Ascona 1986 18E
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jan 2006

  • Mesaj Privat
se poate sa consume mai mult din vina senzorului de temperatura
dar acum depinde cum faci tu consumul daca il faci de la plin la plin
si faci distante scurte si apoi la 100km faci consumul poate sa-i dea
consum mare asa mi se intimpla si mie imi ia un 13 sau 14 la 100 dar
daca fac toti km odata nu imi sare de 10 dar la circulatia din bucuresti
mai bine pe jos acum e si mai frig afara daca ai si un termostat defect
si ramine pe deschis sau cum am mai vazut pe direct e normal sa
consume mult ori cum trebuie sa verifici mai multe ca este mult 20 la 100
senzorul cred ca l-ai gasit costa 50 ron dar cel mai bine controlezi
piesele sa nu le schimbi si ele sa fie bune eu unul zic sa schimbi filtrul
de benzina daca nu l-ai schimbat de mult si zi mai multe porneste bine
trage ai ceva probleme.
  • geoe

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Tigra 1995 x16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Oct 2008

  • Mesaj Privat
porneste bine, trage dar filtrul de benzina nu l-am schimbat.poate sa fie de la el?
si senzorul cum sa-l verific? dar de la sonda lamda nu poate fi nu?
  • geoe

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Tigra 1995 x16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Oct 2008

  • Mesaj Privat
am vazut k imi inegreste toate bujiile. Nu lucreaza nici una ! de la ce poate fi? cred k din cauza aceasta imi consuma mult ! NU?
  • CORAZ

  • Mesaje scrise: 62
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 1992 1.8nz 66KW
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Dec 2008

  • Mesaj Privat
Geoe salut ! ai rezolvat problema ?
Eu am un Vectra A din 92 1.8i si imi ia 14 sigur la 100 km.Nici eu nu stiu ce sa ii fac. M-am gandit ca din cauza ca masina merge kt merge ok si la un moment dat se aprinse checl enginul si turometrul imi arata 500 rot la relanti.Am schimbat motorasul de relanti si acum sta ok la relanti numai putin dupa ce pornesc masina.
Cand se aprinde ala in bord nici masina nu mai trage, e lenesa rau rau.
Nu mai stiu ce naiba sa ii fac. As vrea sa ii fac testul ala cu agrafa dar sunt afon si nci cu banii nu stau beton acum. Ma rupe consumu 14 , chiar 15 .
Multumesc
  • mocca

  • Mesaje scrise: 510
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Salutare !

Stie cineva ce cod are sonda lambda Bosch pentru C18NZ ?Sau ce sonda imi recomndati si cam ce preturi au ?

THX
  • geoe

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Tigra 1995 x16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Oct 2008

  • Mesaj Privat
salut! sa sti k si mie mai imi ramanea turata cateodata dar i-am scos mufa de la motoras si park trage mai bn si nici nu mai ramane turata(si a mea este puturoasa)
  • geoe

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Tigra 1995 x16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Oct 2008

  • Mesaj Privat
mai am si eu o problema! cand scchimb vitezele si iau piciorul de pe ambreiaj se misca cutia! am un tampon rupt si nu stiu pe ce parte este! astept pareri! multumesc
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR