iou
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: BV
- Masina: Corsa 1994 1.5 TD
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Dec 2005
- Mesaj Privat
azi mi s-a intamplat o chestie ciudata: cand ma uit la indicatorul de temperatura era la maxim. adica undeva mult mai in dreapta de rosu. nu stiam ca se poate duce asa de departe. chestia e ca eu credeam ca o sa ma avertizeze daca ajunge vreodata la o temperatura critica....
am oprit si era motorul un pic incins, dar nici pe departe la temperatura aia. aveam antigel in borcan, totul mi se parea in regula. ce ar putea fi? parerea mea e ca s-a stricat senzorul de temperatura....
ceva sugestii??
si inca o chestie: stie cineva un service bun pt opelul meu in bv?
am oprit si era motorul un pic incins, dar nici pe departe la temperatura aia. aveam antigel in borcan, totul mi se parea in regula. ce ar putea fi? parerea mea e ca s-a stricat senzorul de temperatura....
ceva sugestii??
si inca o chestie: stie cineva un service bun pt opelul meu in bv?
- pam
- **
- 440 mesaje
- din 19 Oct 2006
- Vectra 2001 y22dtr
- Mures
pam
- Mesaje scrise: 440
- Locatie: Mures
- Masina: Vectra 2001 y22dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Oct 2006
- Mesaj Privat
- Dr.Opel
- **
- 228 mesaje
- din 14 Jul 2006
- Kadett 1984 13N
- Bucuresti
Dr.Opel
- Mesaje scrise: 228
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Kadett 1984 13N
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jul 2006
- Mesaj Privat
- ionutz2008
- **
- 211 mesaje
- din 13 Mai 2006
- Vectra OPC 2005 Z28NET
- Bucuresti
ionutz2008
- Mesaje scrise: 211
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra OPC 2005 Z28NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mai 2006
- Mesaj Privat
- livcro
- ******
- 4,575 mesaje
- din 22 Jul 2005
- Grandland X 2018 D20DT
- SIBIU-RM. VALCEA
livcro
- Mesaje scrise: 4,575
- Locatie: SIBIU-RM. VALCEA
- Masina: Grandland X 2018 D20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jul 2005
- Mesaj Privat
iou
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: BV
- Masina: Corsa 1994 1.5 TD
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Dec 2005
- Mesaj Privat
- eduard33
- ****
- 1,502 mesaje
- din 24 Nov 2004
- Omega 1997 X20XEV
- Bucuresti
eduard33
- Mesaje scrise: 1,502
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Omega 1997 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Nov 2004
- Mesaj Privat
iou
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: BV
- Masina: Corsa 1994 1.5 TD
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Dec 2005
- Mesaj Privat
- Dr.Opel
- **
- 228 mesaje
- din 14 Jul 2006
- Kadett 1984 13N
- Bucuresti
Dr.Opel
- Mesaje scrise: 228
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Kadett 1984 13N
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jul 2006
- Mesaj Privat
Senzorul este pe chiulasa, in partea din dreapta, sus (la el ajunge un fir de +) si se desurubeaza simplu cu o cheie. Insa ca sa poti spune cu siguranta daca este senzorul sau ceasul (putin probabil), faci asa: lasi motorul sa mearga la relanti pina incepe sa mearga ventilatorul radiatorului. Verifici apoi daca indicatorul este mereu (cind porneste ventilatorul) in aceeasi pozitie. Daca da, nu este nici de la senzor, nici de la ceas. La mine, de exemplu, cind acul ajunge fix la a doua liniuta, porneste si ventilatorul (cupleaza termocupla care este independenta de alte circuite electrice). Pt un termostat normal spre exemplu, la rece, cind pleci cu masina la drum, dupa niste km, acul trebuie sa urce lent cam pina in zona dintre cele doua liniute, dupa care o sa observi cum incepe sa scada usor catre prima liniuta, apoi iar urca, iar coboara... Oscilatiile astea fine (intre cele doua liniute) arata ca termostatul lucreaza corect. Daca acul doar urca si tot urca pina la zona rosie si nu mai coboara deloc, chiar daca tu esti la drum intins pe sosea libera, arata clar termostat blocat pe inchis ( in cazul asta termocupla nu porneste pt ca nu ajunce apa fierbinte la ea) sau radiator infundat sau lipsa apei in circuit (in cazurile astea desi termocupla porneste ventilatorul, racirea nu se poate face corect). Daca dimpotriva, mergi si acul tot jos ramine (spre zona albastra) termostatul nu mai inchide si apa nu se mai incalzeste decit daca stai pe loc, cu motorul pornit.
iou
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: BV
- Masina: Corsa 1994 1.5 TD
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Dec 2005
- Mesaj Privat
- rstefan
- **
- 456 mesaje
- din 10 Jul 2006
- Astra 2005 Z17DTH
- Bucuresti
rstefan
- Mesaje scrise: 456
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jul 2006
- Mesaj Privat
Acelasi lucru patesc eu pe Vectra A '95. Acul ceasului se duce spre zona rosie dar nu din prima, ci pe masura ce se incalzeste motorul. Am observat ca la drum intins si viteze mari acul mai si coboara pe undeva sub 100...
Am inlocuit senzorul de temperatura dar nu s-a inregistrat nici o schimbare. Care sa fie problema? Oare sa fi fost defect senzorul care l-am pus nou?
Am inlocuit senzorul de temperatura dar nu s-a inregistrat nici o schimbare. Care sa fie problema? Oare sa fi fost defect senzorul care l-am pus nou?
- Ioani
- **
- 125 mesaje
- din 14 Nov 2007
- Astra 1992 C18NZ
- Cluj
Ioani
- Mesaje scrise: 125
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 1992 C18NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Nov 2007
- Mesaj Privat
- rstefan
- **
- 456 mesaje
- din 10 Jul 2006
- Astra 2005 Z17DTH
- Bucuresti
rstefan
- Mesaje scrise: 456
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jul 2006
- Mesaj Privat
- Ioani
- **
- 125 mesaje
- din 14 Nov 2007
- Astra 1992 C18NZ
- Cluj
Ioani
- Mesaje scrise: 125
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 1992 C18NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Nov 2007
- Mesaj Privat
- livcro
- ******
- 4,575 mesaje
- din 22 Jul 2005
- Grandland X 2018 D20DT
- SIBIU-RM. VALCEA
livcro
- Mesaje scrise: 4,575
- Locatie: SIBIU-RM. VALCEA
- Masina: Grandland X 2018 D20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jul 2005
- Mesaj Privat