Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra A
  • ciresel

  • Mesaje scrise: 86
  • Locatie: Suceava
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Oct 2009

  • Mesaj Privat
Am un opel vectra cu motor c16nz si as vrea sa i schimb bujiile.Am cautat in mai multe surse si am gasit 2 tabere:in cartea tehnica a masinii se recomanda bujiile 14R-7 DU(beru) sau WR 7 DC(bosch) sau 12 18 807(gm).daca ma uit pe site urile firmelor de bujii si caut modelu de motor mi dau niste coduri un pic schimbate,si anume:Beru - 14-8DU4
NGK - BPR6E
Bosch - WR8DC
am observat ca difera cifra termica a bujiei.
intrebarea mea este:dupa care sa ma orientez,dupa ce spune cartea tehnica sau ce spune producatorii de bujii?
Skip ads

  • vali.stop

  • Mesaje scrise: 62
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2003 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Eu iti recomand sa optezi pentru NGK , firma japoneza . Totusi , poti gasi NGK fabricate in Europa(tari occidentale) datorita taxelor pt. produse extracomunitare .
  • gabrield

  • Mesaje scrise: 2,778
  • Locatie:
  • Masina: Corsa 1992 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Cartea tehnica a fost facuta in anii 90, intre timp au aparut si alte produse.
Asa ca, daca vrei sa fii conservator, pui modelul scris in cartea masinii, dar nu gresesti daca pui si alt model recomandat.
Cel mai bine e sa pui ce folosesc cei mai multi...

Eu am avut Champion, apoi Bosch (care sint slabe) si acum am NGK.
  • campary

  • Mesaje scrise: 133
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 1993 c18nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Toate merg bine, dar daca vrei bujii bune, pune NGK. Isi fac datoria cu adevarat.
  • ionel dobre

  • Mesaje scrise: 291
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2001 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Apr 2010

  • Mesaj Privat
vali.stop a scris:Eu iti recomand sa optezi pentru NGK , firma japoneza . Totusi , poti gasi NGK fabricate in Europa(tari occidentale) datorita taxelor pt. produse extracomunitare .
nkg o tampenie de buji fara suparare nu am mers cu ele decat 8400 km fata de altele am mers cu unele 34000 km fara rautate
  • ionel dobre

  • Mesaje scrise: 291
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2001 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Apr 2010

  • Mesaj Privat
campary a scris:Toate merg bine, dar daca vrei bujii bune, pune NGK. Isi fac datoria cu adevarat.
bosch cu 2 electrozi am pus eu si merg beton
  • tery

  • Mesaje scrise: 97
  • Locatie: Olt
  • Masina: Vectra 1992 c16nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Sa ne spuna cineva cum facem diferenta intre bujiile originale si cele contrafacute ,ma refer la marca ngk , pentru ca am avut si eu asa ceva si dupa citeva sute de km le-am schimbat.Am incercat si cu bosch m-au tinut un pic mai mult ,insa champion ... f bune merg cu ele de vreo 3o 000 km fara probleme.
  • moshu1

  • Mesaje scrise: 977
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Si eu am auzit ca NGK-urile sunt mai bune ca Bosch
  • lungumarian89

  • Mesaje scrise: 61
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Tigra 1997 x14xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2010

  • Mesaj Privat
cu 2 electrozi am avut si eu,se simte diferenta(in bine)
  • MCL2k6

  • Mesaje scrise: 172
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Insignia 2018 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jul 2006

  • Mesaj Privat
Am avut NGK cu 2 electrozi, acum am Bosch cu 4 electrozi, amandoua au mers minunat. Daca trebuie, pot sa dau si codul de la cele Bosch.
  • cdragos

  • Mesaje scrise: 56
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1991 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2007

  • Mesaj Privat
A incercat cineva bujii Beru cu 4 electrozi? Am schimbat bujiile acum 2000km pentru ca aveam intreruperi la accelerare, dar masina merge la fel (or fi probleme la fise sau bobina).
Ma intereseaza pareri de la cineva care a pus bujii Beru cu 4 electrozi pe o masina care nu are probleme.
  • campary

  • Mesaje scrise: 133
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 1993 c18nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Feb 2008

  • Mesaj Privat
La mine, bujiile Beru cu 4 electrozi nu au mers. Deschide capota seara pe intuneric cu motorul pornit si uita-te la fise. Daca le vezi aprinse schimba-le ! Tot asa poti vedea daca fura curent pe undeva (se vede scanteia).
  • cdragos

  • Mesaje scrise: 56
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1991 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Am verificat de mai multe ori sa vad daca fura curent si nu am vazut nimic. Deci fisele par a fi ok. Incerc la dezmembrari cum merge cu alta bobina de inductie.
Bujiile Beru cu 4 electrozi nu au mers deloc? Adica n-a pornit motorul? Eu cand am luat masina acum 3 ani aveam bujii cu cap scurt pe C20NE. Motorul mergea dar nu avea forta si consuma vreo 25l/100km in oras.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Vectra
  3. Vectra A

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR