mrobert
- Mesaje scrise: 65
- Locatie: Cluj-Napoca
- Masina: Astra 2002 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Feb 2007
- Mesaj Privat
Motorul este Z22SE.
Astazi, i-am dat un pic in cap la masina, si la pe la 5000 de ture, s-a aprins becul de baterie in bord.
Cand a scazut acceleratie (2-3000) s-a stins si a ramas stins.
Am incercat mai tarziu si tot la fel. S-a aprins la turatie mare, apoi s-a stins incet.
Mentionez ca bateria este BUNA (Bosch Silver, cumparata noua in iarna).
Multumesc.
gaby dtm- Suspendat
- 134 mesaje
- din 17 Apr 2010
- Calibra 1991 c20ne
- Prahova
gaby dtm- Mesaje scrise: 134
- Locatie: Prahova
- Masina: Calibra 1991 c20ne
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Apr 2010
- Mesaj Privat
mrobert
- Mesaje scrise: 65
- Locatie: Cluj-Napoca
- Masina: Astra 2002 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Feb 2007
- Mesaj Privat
- ieseanul
- **
- 121 mesaje
- din 17 Jun 2010
- Corsa Z10XE
- Neamt
ieseanul
- Mesaje scrise: 121
- Locatie: Neamt
- Masina: Corsa Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jun 2010
- Mesaj Privat
mrobert
- Mesaje scrise: 65
- Locatie: Cluj-Napoca
- Masina: Astra 2002 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Feb 2007
- Mesaj Privat
- mariusgmg
- ******
- 4,101 mesaje
- din 20 Mar 2008
- Vectra 2001 Z18XE
- Iasi
mariusgmg
- Mesaje scrise: 4,101
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Mar 2008
- Mesaj Privat
- ieseanul
- **
- 121 mesaje
- din 17 Jun 2010
- Corsa Z10XE
- Neamt
ieseanul
- Mesaje scrise: 121
- Locatie: Neamt
- Masina: Corsa Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jun 2010
- Mesaj Privat
Sa continuam, cureau si rola intinzatoare nu au legatura cu defectul tau, caci daca cureaua era slaba, becul in bord se aprindea mai mereu si apoi aveai probleme si cu supraincalzirea motorului. Plus ca bateria ti se descarca mai rapid. Este posibil ca acestea sa fi trebuit sa fie schimbate, dar nu aveau legatura cu problema ta electrica de acum e (rola presoare uzata de ex. , care avea joc), deci practic costul reparatiei tale era altul. Apoi sunt si eu curios, ce era defect la alternator de a trebuit sa fie schimbat? ; probabil a avut axul infasurarii rotorice (inductorul) rupt sau nu imi dau seama ce defecat asa de mare ai avut, de a trebuit sa inlocuiesti intreg ansamblul.
Raspunsurile mele urmaresc criteriul tehnico-economic, nu ofensarea sau convingerea ta de un anume lucru.
mrobert
- Mesaje scrise: 65
- Locatie: Cluj-Napoca
- Masina: Astra 2002 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Feb 2007
- Mesaj Privat
Nu eram ironic. Eram sarcastic. Ii o diferenta 😊
Masina are 240.000 de km si imi place sa o tin in stare perfecta.
Are valoare sentimentala mare. Am iubit multe femei in ea 😊
Alternatorul si-a trait viata.
Daca baietii de la reprezentanta vroiau sa ma incarce, au avut nenumarate ocazii. M-am dus sa schimb ambreiaj + o lista lunga de piese (am facut un fel de reparatie originala). Mi-au dat discount-uri grase la tot, si mi-au facturat de 2 zile de lucru ... 800 RON (TVA inclus).
A mai trebuit sa schimb un solenoid la electromotor.
Eu ii tot intrebam: Sa nu cumpar TOT electromotorul? (De 3 ori mai scump). M-a luat de mana si m-a dus in service. A desfacut tot electromotorul si mi-a aratat piesa cu piesa ca totul este ok.
Criteriul meu tehnico-economic este unul simplu: Comanda piesa, plateste cash si cu asta basta.
Dragoste si bani sa fie 😉
- ieseanul
- **
- 121 mesaje
- din 17 Jun 2010
- Corsa Z10XE
- Neamt
ieseanul
- Mesaje scrise: 121
- Locatie: Neamt
- Masina: Corsa Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jun 2010
- Mesaj Privat
mrobert
- Mesaje scrise: 65
- Locatie: Cluj-Napoca
- Masina: Astra 2002 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Feb 2007
- Mesaj Privat
Nu ma "bucur" sa dau multi bani din buzunar, dar asta este viata. Stiam la ce ma bag, cand mi-am luat masina.
Am bagat vre-o 15.000 de RON in ea, dar ti-o vand cu 3 ani garantie daca vrei. Ies mai ieftin pe termen lung. Urmatorii 100.000 de km nu mai am ce schimba pe ea.
- BV19MAX
- ****
- 2,547 mesaje
- din 01 Aug 2007
- Astra Y17DT
- Brasov
BV19MAX
- Mesaje scrise: 2,547
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Aug 2007
- Mesaj Privat
- JAC2.00tdi
- ****
- 1,451 mesaje
- din 12 Sep 2007
- Vectra 2007 Z19DTH
- Vrancea
JAC2.00tdi
- Mesaje scrise: 1,451
- Locatie: Vrancea
- Masina: Vectra 2007 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Sep 2007
- Mesaj Privat
De ce mufa vorbesti?... de cea care intra in releu? Am sa incerc si eu sa curat mufa...
- ionel dobre
- **
- 291 mesaje
- din 03 Apr 2010
- Astra 2001 z16se
- Timis
ionel dobre
- Mesaje scrise: 291
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2001 z16se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Apr 2010
- Mesaj Privat
Motorul este Z22SE.
Astazi, i-am dat un pic in cap la masina, si la pe la 5000 de ture, s-a aprins becul de baterie in bord.
Cand a scazut acceleratie (2-3000) s-a stins si a ramas stins.
Am incercat mai tarziu si tot la fel. S-a aprins la turatie mare, apoi s-a stins incet.
Mentionez ca bateria este BUNA (Bosch Silver, cumparata noua in iarna).
e regulatorul de tensiune nu are nimic cu alternatorul doar cel care regleaza tensiunea releu de incarcare si niste diode sunt toate intrun ansamblu cam 150 . lei noi sper sa te ajute daca nu cumva ai rezolvat
Multumesc.
- BV19MAX
- ****
- 2,547 mesaje
- din 01 Aug 2007
- Astra Y17DT
- Brasov
BV19MAX
- Mesaje scrise: 2,547
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Aug 2007
- Mesaj Privat
De ce mufa vorbesti?... de cea care intra in releu? Am sa incerc si eu sa curat mufa...
Da, despre acea mufa vorbesc. azi imi facea iar figuri si cand am verificat era putin iesita 😊 am bagat-o la loc fortat si si-a revenit 😛