sorin's
- Mesaje scrise: 57
- Locatie: Constanta
- Masina: Tigra 1996 x14xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mai 2008
- Mesaj Privat
Salut, se poate anula valva EGR din ECU? Stiu ca se poate anula cu o bucata de tabla, dar nu toata lumea este de acord cu o asemenea practica.
Teoretic ar trebui comandata sa stea pe inchis tot timpul, practic nu stiu cum se poate face...
LE: Am uitat sa intreb, suruburile se desfac cu cheie torx. Ce calibru are torx-ul?
Teoretic ar trebui comandata sa stea pe inchis tot timpul, practic nu stiu cum se poate face...
LE: Am uitat sa intreb, suruburile se desfac cu cheie torx. Ce calibru are torx-ul?
z22se
- Mesaje scrise: 9
- Locatie: Bihor
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2011
- Mesaj Privat
- argentotigra
- *
- 20 mesaje
- din 15 Mai 2010
- Tigra 1996 1.4
- Teleorman
argentotigra
- Mesaje scrise: 20
- Locatie: Teleorman
- Masina: Tigra 1996 1.4
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Mai 2010
- Mesaj Privat
- outsider
- **
- 103 mesaje
- din 18 Apr 2008
- Tigra 1995 X14XE
- Botosani
outsider
- Mesaje scrise: 103
- Locatie: Botosani
- Masina: Tigra 1995 X14XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Apr 2008
- Mesaj Privat
sorin's a scris:Salut, se poate anula valva EGR din ECU? Stiu ca se poate anula cu o bucata de tabla, dar nu toata lumea este de acord cu o asemenea practica.
Teoretic ar trebui comandata sa stea pe inchis tot timpul, practic nu stiu cum se poate face...
LE: Am uitat sa intreb, suruburile se desfac cu cheie torx. Ce calibru are torx-ul?
Teoretic ar trebui comandata sa stea pe inchis tot timpul, practic nu stiu cum se poate face...
LE: Am uitat sa intreb, suruburile se desfac cu cheie torx. Ce calibru are torx-ul?
Daca ai probleme cu EGR ... mai bine gaseste cauza ..... mi-a mincat si mie zilele insa am depistat de ce se murderea atit de des [la 3 luni ], aveam o sonda lambda desi noua foarte lenta [FEBI] .. si arunca multa benzina nearsa ..... a trecut un an de cind am schimbat sonda si inca nu am probleme cu EGR
Mergi cu masina la noxe vezi ce-ti iese acolo deoarece nu e normal sa se blocheze atit de des ...
sorin's
- Mesaje scrise: 57
- Locatie: Constanta
- Masina: Tigra 1996 x14xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mai 2008
- Mesaj Privat
Am curatat valva EGR, nu era prea murdara si nici blocata. Doar agata putin pistonul.
Problema a ramas aceeasi, cand e motorul rece face ca mitraliera...
Am observat ca daca desfac busonul la rezervor dupa ce a fost motorul pornit, fasaie, se creeaza presiune (sau vid, nu am obs exact). Este normal?
Suspectez a fi defecta canistra de recirculare a vaporilor de benzina, erau bucatele de carbuni pe furtunul care duce la senzorul (valva) de deasupra clapetei de admisie.
Problema a ramas aceeasi, cand e motorul rece face ca mitraliera...
Am observat ca daca desfac busonul la rezervor dupa ce a fost motorul pornit, fasaie, se creeaza presiune (sau vid, nu am obs exact). Este normal?
Suspectez a fi defecta canistra de recirculare a vaporilor de benzina, erau bucatele de carbuni pe furtunul care duce la senzorul (valva) de deasupra clapetei de admisie.
- krashy22
- ****
- 1,202 mesaje
- din 25 Jun 2007
- Vectra 2000 x20dth
- Bucuresti
krashy22
- Mesaje scrise: 1,202
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2000 x20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jun 2007
- Mesaj Privat
canistra de recirculare a vaporilor este defecta si ti-a infundat furtunaele care "aerisesc rezervoru" . eu am avut Vid in rezervor din cauza acelei canistre
Trebuie sa desfunzi futunele care pleaca si intra in aceea canistra, dupa ce o inlocuiesti ca sa scapi de problema .
Verifca daca nu cumva valva de purjare este blocata din cauza acelor carbuni din canistra .
Eu am schimbat canistra de vapori de vre-o 2 ori intr-un an, acum am pus o canistra de pe o astra G si momentan nu am probleme, in sensu sa iasa carbunii din ea
Trebuie sa desfunzi futunele care pleaca si intra in aceea canistra, dupa ce o inlocuiesti ca sa scapi de problema .
Verifca daca nu cumva valva de purjare este blocata din cauza acelor carbuni din canistra .
Eu am schimbat canistra de vapori de vre-o 2 ori intr-un an, acum am pus o canistra de pe o astra G si momentan nu am probleme, in sensu sa iasa carbunii din ea
sorin's
- Mesaje scrise: 57
- Locatie: Constanta
- Masina: Tigra 1996 x14xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mai 2008
- Mesaj Privat
krashy22 a scris:canistra de recirculare a vaporilor este defecta si ti-a infundat furtunaele care "aerisesc rezervoru" . eu am avut Vid in rezervor din cauza acelei canistre
Trebuie sa desfunzi futunele care pleaca si intra in aceea canistra, dupa ce o inlocuiesti ca sa scapi de problema .
Verifca daca nu cumva valva de purjare este blocata din cauza acelor carbuni din canistra .
Eu am schimbat canistra de vapori de vre-o 2 ori intr-un an, acum am pus o canistra de pe o astra G si momentan nu am probleme, in sensu sa iasa carbunii din ea
Trebuie sa desfunzi futunele care pleaca si intra in aceea canistra, dupa ce o inlocuiesti ca sa scapi de problema .
Verifca daca nu cumva valva de purjare este blocata din cauza acelor carbuni din canistra .
Eu am schimbat canistra de vapori de vre-o 2 ori intr-un an, acum am pus o canistra de pe o astra G si momentan nu am probleme, in sensu sa iasa carbunii din ea
Poti sa imi explici in cativa pasi cum sa ajung la canistra te rog. Din cate am obsrvat contra aripa este nituita de aripa...
- krashy22
- ****
- 1,202 mesaje
- din 25 Jun 2007
- Vectra 2000 x20dth
- Bucuresti
krashy22
- Mesaje scrise: 1,202
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2000 x20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jun 2007
- Mesaj Privat
sorin's
- Mesaje scrise: 57
- Locatie: Constanta
- Masina: Tigra 1996 x14xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mai 2008
- Mesaj Privat
Am rezolvat problema.
Mi-a fost mai usor sa demontez aripa, accesul la canistra este mai facil asa. Furtunul care duce la valva si cel care vine de la rezervor erau pline cu granule de carbon.
Valva era blocata pe deschis, am curatato cu alcool izopropilic si cu o baterie de 9volti i-am dat impulsuri pana s-a deblocat.
Nu recomand achizitionarea unei canistre din dezmembrari. Buretele care are rol de a retine granulele de carbon in timp se topeste datorita vaporilor de benzina.
Am reconditionat canistra veche, in loc de burete am folosit o laveta de bucatarie textila mult mai rezistenta decat buretele.
Am atasat poze:
1 valva (care are legatura cu canistra) nu stiu cum se numeste in termeni tehnici
2 canistra desfacuta (am taiat baza)
3 buretele original care s-a transformat intr-o "marmelada"
4 laveta care am folosit-o in locul buretelui
Mi-a fost mai usor sa demontez aripa, accesul la canistra este mai facil asa. Furtunul care duce la valva si cel care vine de la rezervor erau pline cu granule de carbon.
Valva era blocata pe deschis, am curatato cu alcool izopropilic si cu o baterie de 9volti i-am dat impulsuri pana s-a deblocat.
Nu recomand achizitionarea unei canistre din dezmembrari. Buretele care are rol de a retine granulele de carbon in timp se topeste datorita vaporilor de benzina.
Am reconditionat canistra veche, in loc de burete am folosit o laveta de bucatarie textila mult mai rezistenta decat buretele.
Am atasat poze:
1 valva (care are legatura cu canistra) nu stiu cum se numeste in termeni tehnici
2 canistra desfacuta (am taiat baza)
3 buretele original care s-a transformat intr-o "marmelada"
4 laveta care am folosit-o in locul buretelui
- krashy22
- ****
- 1,202 mesaje
- din 25 Jun 2007
- Vectra 2000 x20dth
- Bucuresti
krashy22
- Mesaje scrise: 1,202
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2000 x20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jun 2007
- Mesaj Privat
sorin's
- Mesaje scrise: 57
- Locatie: Constanta
- Masina: Tigra 1996 x14xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mai 2008
- Mesaj Privat
- krashy22
- ****
- 1,202 mesaje
- din 25 Jun 2007
- Vectra 2000 x20dth
- Bucuresti
krashy22
- Mesaje scrise: 1,202
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2000 x20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jun 2007
- Mesaj Privat
- amr84
- **
- 404 mesaje
- din 14 Aug 2009
- Tigra 1997 X14XE
- Arges
amr84
- Mesaje scrise: 404
- Locatie: Arges
- Masina: Tigra 1997 X14XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Aug 2009
- Mesaj Privat
sorin's
- Mesaje scrise: 57
- Locatie: Constanta
- Masina: Tigra 1996 x14xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mai 2008
- Mesaj Privat
- amr84
- **
- 404 mesaje
- din 14 Aug 2009
- Tigra 1997 X14XE
- Arges
amr84
- Mesaje scrise: 404
- Locatie: Arges
- Masina: Tigra 1997 X14XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Aug 2009
- Mesaj Privat
sorin's
- Mesaje scrise: 57
- Locatie: Constanta
- Masina: Tigra 1996 x14xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mai 2008
- Mesaj Privat
amr84 a scris:Sorin, ai incercat sa-i faci un test cu agrafa sau sa vezi erorile pe TID? E posibil sa nu-ti arate nimic acolo, dar poti incerca.
La testul agrafa nu apare nicio eroare.
Martorul check engine nu se aprinde (nu este becul ars, l-am testat).
La partea cu TID m-ai pierdut, cum se verifica acolo?
- amr84
- **
- 404 mesaje
- din 14 Aug 2009
- Tigra 1997 X14XE
- Arges
amr84
- Mesaje scrise: 404
- Locatie: Arges
- Masina: Tigra 1997 X14XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Aug 2009
- Mesaj Privat
- blackshaddow
- ***
- 685 mesaje
- din 19 Jun 2009
- Tigra 1998 X14XE
- Tulcea
blackshaddow
- Mesaje scrise: 685
- Locatie: Tulcea
- Masina: Tigra 1998 X14XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jun 2009
- Mesaj Privat
sorin's
- Mesaje scrise: 57
- Locatie: Constanta
- Masina: Tigra 1996 x14xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mai 2008
- Mesaj Privat
sorin's
- Mesaje scrise: 57
- Locatie: Constanta
- Masina: Tigra 1996 x14xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mai 2008
- Mesaj Privat
amr84 a scris:se tin ambele butoane apasate simultan pentru cateva secunde, cred k 2 sau 5 secunde, pana apare altceva in locul datei (ecranul mai lung din cele 3 - ora:data:temperatura)
Am verificat si intradevar in locul datei apare "0 KMH" pt 3 secunde, dupa care imi afiseaza toate liniile posibile pe displayul respectiv. Dupa alte 3 secunde revine la afisarea datei.
Am verificat cu motorul oprit.
Nu cred sa afiseze acolo vreun cod de eroare. Poate sa confirme cineva?