ionut28
- Mesaje scrise: 58
- Locatie: Bacau
- Masina: Astra 2003 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jan 2009
- Mesaj Privat
kissfm2011- Suspendat
- 81 mesaje
- din 20 Mai 2011
- Astra 2001 z18xe
- Bucuresti
kissfm2011- Mesaje scrise: 81
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 z18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Mai 2011
- Mesaj Privat
ionut28
- Mesaje scrise: 58
- Locatie: Bacau
- Masina: Astra 2003 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jan 2009
- Mesaj Privat
ionut28
- Mesaje scrise: 58
- Locatie: Bacau
- Masina: Astra 2003 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jan 2009
- Mesaj Privat
- Dariescu Claudiu
- ***
- 684 mesaje
- din 30 Jun 2008
- Astra 2003 Z18xe
- Iasi
Dariescu Claudiu
- Mesaje scrise: 684
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2003 Z18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Jun 2008
- Mesaj Privat
ionut28
- Mesaje scrise: 58
- Locatie: Bacau
- Masina: Astra 2003 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Jan 2009
- Mesaj Privat
- Dariescu Claudiu
- ***
- 684 mesaje
- din 30 Jun 2008
- Astra 2003 Z18xe
- Iasi
Dariescu Claudiu
- Mesaje scrise: 684
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2003 Z18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Jun 2008
- Mesaj Privat
- alex_arhire
- ***
- 988 mesaje
- din 10 Sep 2006
- Astra 2001 Z20LET
- Bucuresti
alex_arhire
- Mesaje scrise: 988
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Sep 2006
- Mesaj Privat
- marian1972
- *
- 48 mesaje
- din 12 Oct 2010
- Vectra 2001 Z18XE
- Buzau
marian1972
- Mesaje scrise: 48
- Locatie: Buzau
- Masina: Vectra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Oct 2010
- Mesaj Privat
- jE
- *******
- 8,418 mesaje
- din 04 Jun 2006
- Astra 2005 Z18XE
- Brasov
jE
- Mesaje scrise: 8,418
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2005 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2006
- Mesaj Privat
Marian, tu ai ceva de vanzare sau doar ai iesit la un mic spam? Oamenii au zis NGK iridium ix, Bosch FLR 8 LDCU+, Beru... ai de unde alege.
Vrei filosofii? ia avioane. Vrei ceva safe? ia Bosch. Vorbesc din experienta (proprie si a altora) sunt ieftine si bune. Nu te baga la bujii cu jdemii de electrozi, 1, maxim 2 sunt suficienti.
Vrei filosofii? ia avioane. Vrei ceva safe? ia Bosch. Vorbesc din experienta (proprie si a altora) sunt ieftine si bune. Nu te baga la bujii cu jdemii de electrozi, 1, maxim 2 sunt suficienti.
- marian1972
- *
- 48 mesaje
- din 12 Oct 2010
- Vectra 2001 Z18XE
- Buzau
marian1972
- Mesaje scrise: 48
- Locatie: Buzau
- Masina: Vectra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Oct 2010
- Mesaj Privat
Am vandut eu ceva pe acest forum?Am facut pe undeva spam?Am fost sanctionat pentru ceva pe acest forum?Am fost cat se poate de sincer in intentia mea de a reinvia un topic mai vechi care chiar ma interesa..
Oricum..multumesc foarte mult de raspuns. Esti un adevarat moderator. Asa raspuns mai rar pe forumuri.
Oricum..multumesc foarte mult de raspuns. Esti un adevarat moderator. Asa raspuns mai rar pe forumuri.
- marian1972
- *
- 48 mesaje
- din 12 Oct 2010
- Vectra 2001 Z18XE
- Buzau
marian1972
- Mesaje scrise: 48
- Locatie: Buzau
- Masina: Vectra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Oct 2010
- Mesaj Privat
Pentru ca intre timp mi-am schimbat bujiile care la "inspectia" vizuala erau ca noi, GM FLR8LDCU CU 2 capete ...Germania desigur...Totul pe un vectra 2001 cu Z 18 XE
Acum ATENTIE pentru toti care aveti urmatoarea problema: Mi-am montat din prima zi in care am luat masina, instalatie secventiala de GAZ, de la BRC. Asa am avut toate masinile din 1900 toamna incoace Toate bune si frumoase numai ca mi-a aparut eroare la debitmetru si intrerupea la viteze de peste 140 km/h. Pana la acea viteza totul era perfect...ei de acolo inainte...smucea rau de tot si ma obliga sa iau piciorul de pe acceleratie si sa merg cu viteza pana in 140. Am schimbat debitmetrul...si...surpriza...eroarea a ramas...smucitura de asemeni...Au venit habarnistii care mi-au zis ca asa se intampla cand se "duce" a doua sonda lambda...ok...iau si sonda..si la fel...Asa ca am ajuns singur la concluzia ca ar trebui sa imi iau si bujii...Merg la magazin, intreb si din start baiatul de acolo imi zice ca nu e bine ce cer eu...ceream ceva cu iridium si 4 capete...El nakh, zice ca doar cu un electrod daca e pe gaz...zic mai nene tu nu te pricepi...lasa-ma pe mine ca am citit pe opelclub ca "e bune" alea cu multe capete...Imi da omul ca doar nu era sa nu imi dea daca ceream...pun...si la fel...ba mai rau...plecau de pe la 120km acum...UPS....Ma intorc la magazin ma mai scarpin de 200 lei si iau Beru Ultra Z206 14 FR-7DPPU2S ...Nu stiu care e treaba cu ele cu ce sunt cu ce nu, cert e ca le-am pus si adios smuceala si probleme.Motorul este parca mai elastic....merge perfect...SUNT FOARTE MULTUMIT. Asa ca sa nu mai fie vreunul care sa bage banii aiurea...Am sters codul cu OP-COM-ul si am chitatito cat am putut...la toate turatiile posibile si viteza cat cuprinde...si nimic....nu a mai aparut necazul...
Va multumesc pentru rabdare, la revedere, pe urmatoarea data.
Revin si dau de pe site oficial al celor de la Beru, ce scrie despre bujiile mele, ca si eu acum am descoperit:
Spark Plug Ultra Z 206 14 FR-7 DPU2 0 002 335 908
Empfohlenes Wechselintervall [km] 30.000
Kraftstoffart Flüssiggas (LPG)
Herstellerfreigabe unverb. Empfehlung
Installation Information: Recommendation - When changing the spark plugs on vehicles with connector ignition coils, please replace the connector and use spark plug connector grease (ZKF 01 - Order No. 0 890 300 029) to fit the connector.
Tightening Torque [Nm] 25
Port Type SAE/M4
Thread Length [mm] 19
Thread Size M 14x1,25
Spanner Size 16 mm
Spark Plug 1 - Earthed Electrode
Electrode Gap [mm] 0,7
SS suited packaging see parts list
Acum ATENTIE pentru toti care aveti urmatoarea problema: Mi-am montat din prima zi in care am luat masina, instalatie secventiala de GAZ, de la BRC. Asa am avut toate masinile din 1900 toamna incoace Toate bune si frumoase numai ca mi-a aparut eroare la debitmetru si intrerupea la viteze de peste 140 km/h. Pana la acea viteza totul era perfect...ei de acolo inainte...smucea rau de tot si ma obliga sa iau piciorul de pe acceleratie si sa merg cu viteza pana in 140. Am schimbat debitmetrul...si...surpriza...eroarea a ramas...smucitura de asemeni...Au venit habarnistii care mi-au zis ca asa se intampla cand se "duce" a doua sonda lambda...ok...iau si sonda..si la fel...Asa ca am ajuns singur la concluzia ca ar trebui sa imi iau si bujii...Merg la magazin, intreb si din start baiatul de acolo imi zice ca nu e bine ce cer eu...ceream ceva cu iridium si 4 capete...El nakh, zice ca doar cu un electrod daca e pe gaz...zic mai nene tu nu te pricepi...lasa-ma pe mine ca am citit pe opelclub ca "e bune" alea cu multe capete...Imi da omul ca doar nu era sa nu imi dea daca ceream...pun...si la fel...ba mai rau...plecau de pe la 120km acum...UPS....Ma intorc la magazin ma mai scarpin de 200 lei si iau Beru Ultra Z206 14 FR-7DPPU2S ...Nu stiu care e treaba cu ele cu ce sunt cu ce nu, cert e ca le-am pus si adios smuceala si probleme.Motorul este parca mai elastic....merge perfect...SUNT FOARTE MULTUMIT. Asa ca sa nu mai fie vreunul care sa bage banii aiurea...Am sters codul cu OP-COM-ul si am chitatito cat am putut...la toate turatiile posibile si viteza cat cuprinde...si nimic....nu a mai aparut necazul...
Va multumesc pentru rabdare, la revedere, pe urmatoarea data.
Revin si dau de pe site oficial al celor de la Beru, ce scrie despre bujiile mele, ca si eu acum am descoperit:
Spark Plug Ultra Z 206 14 FR-7 DPU2 0 002 335 908
Empfohlenes Wechselintervall [km] 30.000
Kraftstoffart Flüssiggas (LPG)
Herstellerfreigabe unverb. Empfehlung
Installation Information: Recommendation - When changing the spark plugs on vehicles with connector ignition coils, please replace the connector and use spark plug connector grease (ZKF 01 - Order No. 0 890 300 029) to fit the connector.
Tightening Torque [Nm] 25
Port Type SAE/M4
Thread Length [mm] 19
Thread Size M 14x1,25
Spanner Size 16 mm
Spark Plug 1 - Earthed Electrode
Electrode Gap [mm] 0,7
SS suited packaging see parts list
- jE
- *******
- 8,418 mesaje
- din 04 Jun 2006
- Astra 2005 Z18XE
- Brasov
jE
- Mesaje scrise: 8,418
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2005 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2006
- Mesaj Privat
In tecdoc am gasit, pentru Z18XE, recomandate niste Bosch-uri, pentru GPL. Diefrenta dintre ele si Beru e ca Bosch-urile m-au costat vreo 70-80 RON (toate 4...) si masina merge a naibii de bine.
Unde ai gasit tu pe CO recomandare de bujii cu mii de electrozi? Eu am schimbat NGK-urile tocmai pentru ca, pe CO, am gasit foarte multe pareri "contra" avioanelor, foarte multi colegi cu expertiza tehnica sustinand Bosch-urile
Acuma ma uit mai atent, gap-ul cred ca nu e bine, parca la Z18XE bujiile au gap de 0.9mm?
Unde ai gasit tu pe CO recomandare de bujii cu mii de electrozi? Eu am schimbat NGK-urile tocmai pentru ca, pe CO, am gasit foarte multe pareri "contra" avioanelor, foarte multi colegi cu expertiza tehnica sustinand Bosch-urile
Acuma ma uit mai atent, gap-ul cred ca nu e bine, parca la Z18XE bujiile au gap de 0.9mm?
- pirvu_daniel
- ******
- 4,578 mesaje
- din 22 Feb 2008
- Dolj
pirvu_daniel
- Mesaje scrise: 4,578
- Locatie: Dolj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2008
- Mesaj Privat
Masina trebuie sa functioneze impecabil pe GPL si cu bujiile originale.
Bujiile pentru GPL de la GPL intr-adevar au un singur un electrod, pretul e precum a zis jE si merg al naibii de bine.
Eu le folosesc in 2 moduri. Vara bujii pentru GPL iar iarna cand folosesc masina in proportie de 90-95 % in oras pun bujiile originale. La temperaturi foarte scazute bujiile pentru GPL nu se mai comporta atat de bine la functionarea pe benzina.
Bujiile pentru GPL de la GPL intr-adevar au un singur un electrod, pretul e precum a zis jE si merg al naibii de bine.
Eu le folosesc in 2 moduri. Vara bujii pentru GPL iar iarna cand folosesc masina in proportie de 90-95 % in oras pun bujiile originale. La temperaturi foarte scazute bujiile pentru GPL nu se mai comporta atat de bine la functionarea pe benzina.
- marian1972
- *
- 48 mesaje
- din 12 Oct 2010
- Vectra 2001 Z18XE
- Buzau
marian1972
- Mesaje scrise: 48
- Locatie: Buzau
- Masina: Vectra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Oct 2010
- Mesaj Privat
jE a scris:
Acuma ma uit mai atent, gap-ul cred ca nu e bine, parca la Z18XE bujiile au gap de 0.9mm?
Acuma ma uit mai atent, gap-ul cred ca nu e bine, parca la Z18XE bujiile au gap de 0.9mm?
Iata ce scrie despre bujiile Bosch la care faci referire :
CNG Gaz lichefiat (PGL) Inlocuit de 30000 km Distanta dintre electrozi 0,7 mm Cuplu de întindere 28 Nm Filet exterior 14 mm Pas filet 1,25 mm Lungime filet 19 mm Deschidere 16 Pozitie 4 mm 1 pol
Platin-Ir CNG/LPG-Gas
vasy5000
- Mesaje scrise: 58
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2000 16szr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jan 2011
- Mesaj Privat