- deleted-61307
- OP
- 741 mesaje
- din 24 Mar 2011
deleted-61307
- Mesaje scrise: 741
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Mar 2011
- Mesaj Privat
Buna ziua,
M-am tot uitat pe aici pe forum, dar nu am gasit exact ce imi trebuia.
De 2 zile apa a inceput sa-mi "fiarba", ajungand la peste 100 de grade.
Antigel nu pierd, furtune nu am rupte, termostatul deschidea* la 95 si racea(pana acum 2 zile).
Apa imi bolboroseste oarecum in vas, dar am verificat si nu am spuma pe joja si pe capacul pe unde se baga uleiul.
(am citit ca daca ar fi garnitura de chiuloasa ar face o spuma).
* - Azi nu mi-a mai pornit ventilatorul. Ieri mi-a mers in continuu, dar tot imi ajungea la 100 de grade temperatura lichidului de racire.
M-am tot uitat pe aici pe forum, dar nu am gasit exact ce imi trebuia.
De 2 zile apa a inceput sa-mi "fiarba", ajungand la peste 100 de grade.
Antigel nu pierd, furtune nu am rupte, termostatul deschidea* la 95 si racea(pana acum 2 zile).
Apa imi bolboroseste oarecum in vas, dar am verificat si nu am spuma pe joja si pe capacul pe unde se baga uleiul.
(am citit ca daca ar fi garnitura de chiuloasa ar face o spuma).
* - Azi nu mi-a mai pornit ventilatorul. Ieri mi-a mers in continuu, dar tot imi ajungea la 100 de grade temperatura lichidului de racire.
- deleted-61307
- OP
- 741 mesaje
- din 24 Mar 2011
deleted-61307
- Mesaje scrise: 741
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Mar 2011
- Mesaj Privat
Buna ziua,
M-am tot uitat pe aici pe forum, dar nu am gasit exact ce imi trebuia.
De 2 zile apa a inceput sa-mi "fiarba", ajungand la peste 100 de grade.
Antigel nu pierd, furtune nu am rupte, termostatul deschidea* la 95 si racea(pana acum 2 zile).
Apa imi bolboroseste oarecum in vas, dar am verificat si nu am spuma pe joja si pe capacul pe unde se baga uleiul.
(am citit ca daca ar fi garnitura de chiuloasa ar face o spuma).
* - Azi nu mi-a mai pornit ventilatorul. Ieri mi-a mers in continuu, dar tot imi ajungea la 100 de grade temperatura lichidului de racire.
M-am tot uitat pe aici pe forum, dar nu am gasit exact ce imi trebuia.
De 2 zile apa a inceput sa-mi "fiarba", ajungand la peste 100 de grade.
Antigel nu pierd, furtune nu am rupte, termostatul deschidea* la 95 si racea(pana acum 2 zile).
Apa imi bolboroseste oarecum in vas, dar am verificat si nu am spuma pe joja si pe capacul pe unde se baga uleiul.
(am citit ca daca ar fi garnitura de chiuloasa ar face o spuma).
* - Azi nu mi-a mai pornit ventilatorul. Ieri mi-a mers in continuu, dar tot imi ajungea la 100 de grade temperatura lichidului de racire.
- mecaNIK
- ****
- 2,202 mesaje
- din 10 Jan 2007
- Insignia 2010 confidential
- Anglia
mecaNIK
- Mesaje scrise: 2,202
- Locatie: Anglia
- Masina: Insignia 2010 confidential
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2007
- Mesaj Privat
Nu este obligatoriu sa faca spuma ori sa se amestece apa/ulei sau invers poate fi strapunsa din camera de ardere in circuitul de racire si atunci face dop de aer pe instalatie adica furtunele si radiatorul oarecum reci dar motorul fierbe.Se mai strica din cand in cand si pompa de apa cele cu paletii de plastic se desprind de pe axul pompei si acesta se invarte in gol,ca sa verifici de unde e problema la pornire dimineata vezi daca bolboroseste in vas si furtunele sant unflate rau, atunci e garnitura ...dar si daca ai apa chioara in instalatie poate sa-ti faca probleme apa incepe sa fiarba pana in 100 de gr. pe cand antigelul pe la 130 si din cauza asta face vapori in zonele incinse din motor.
- deleted-61307
- OP
- 741 mesaje
- din 24 Mar 2011
deleted-61307
- Mesaje scrise: 741
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Mar 2011
- Mesaj Privat
Am apa+antigel. Cand am fost la service mi-a "masurat" concentratia si mi-a zis ca e 27(nu stiu ce) si ca e ok.
Dimineata nu bolboroseste. Am pornit masina si cu capacul scos si nu scoate bule de aer.
O sa schimb pompa de apa(cand fac rost de bani) si poate se rezolva, pana atunci voi incerca sa nu mai merg cu ea, mai ales cand e cald.
Dimineata nu bolboroseste. Am pornit masina si cu capacul scos si nu scoate bule de aer.
O sa schimb pompa de apa(cand fac rost de bani) si poate se rezolva, pana atunci voi incerca sa nu mai merg cu ea, mai ales cand e cald.
- valyd11
- **
- 385 mesaje
- din 16 Dec 2009
- Corsa 2017 B14XER
- Bucuresti
valyd11
- Mesaje scrise: 385
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2017 B14XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Dec 2009
- Mesaj Privat
- deleted-61307
- OP
- 741 mesaje
- din 24 Mar 2011
deleted-61307
- Mesaje scrise: 741
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Mar 2011
- Mesaj Privat
- nislau
- **
- 129 mesaje
- din 25 Jul 2009
- Astra 2003 Z17DTL
- Vrancea
nislau
- Mesaje scrise: 129
- Locatie: Vrancea
- Masina: Astra 2003 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jul 2009
- Mesaj Privat
- deleted-61307
- OP
- 741 mesaje
- din 24 Mar 2011
deleted-61307
- Mesaje scrise: 741
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Mar 2011
- Mesaj Privat
- octav_bz
- ****
- 1,047 mesaje
- din 17 Jun 2005
- Astra 2009 A17DTR
- Buzau
octav_bz
- Mesaje scrise: 1,047
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2009 A17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jun 2005
- Mesaj Privat
In iarna mi s-a stricat termocupla (simptom: pornea ventilatorul cum puneam contactul). Am inlocuit-o cu una care da comanda de pornire ventilator la 85 gr. Nu prea sunt multumit, imi merge ventilatorul aproape non stop. Asta deoarece termostatul deschide abia la 95-98 gr. Ma bate gandul sa schimb iar termocupla cu una care sa pornesca ventilatorul la 98 gr, asa cum este normal la motorul asta.
- nislau
- **
- 129 mesaje
- din 25 Jul 2009
- Astra 2003 Z17DTL
- Vrancea
nislau
- Mesaje scrise: 129
- Locatie: Vrancea
- Masina: Astra 2003 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jul 2009
- Mesaj Privat
eu zic ca e mai practic sa ai termocupla de 98gr. si sa montezi un intrerupator iar cand vezi ca fierbe 90-100 pe ceas (ca atunci sigur termocupla nu porneste) ii dai tu drumu. problema cu termocupla e foarte des intalnita la vectra a. termocupla mea intra tarziu si am avut multe probleme cand am incercat sa urc muntii cu ea, dar de cand am montat un intrerupator, la sfatul unui macanic batran nu mai am probleme, ii dau drumu pe la 90 si e perfect (daca ventilatorul intra mai devreme de 85 la diesel se produce efectul de motor rece si consumul creste)
- deleted-61307
- OP
- 741 mesaje
- din 24 Mar 2011
deleted-61307
- Mesaje scrise: 741
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Mar 2011
- Mesaj Privat
@valyd11 e fierbinte.
Azi am zis sa verific si eu electroventilatorul sa vad daca mai este bun. Il incerc pe masina legandu-l la baterie direct, imi face flama.
Il scot si-l mai verific o data in casa, mergea! Il verific iar, mergea. Verific la masina, flama iar.
Ma uit la panoul cu sigurante...si uitati cum arata siguranta lui:
Papucul de jos este prins in plastic topit. Momentan o sa mut siguranta in "6"(geamuri el-nu am) si o sa vad daca se mai arde.
Aveti idee de ce mi-a ars acolo? A mai patit cineva asa ceva? Ce ar trebui sa verific?
Azi am zis sa verific si eu electroventilatorul sa vad daca mai este bun. Il incerc pe masina legandu-l la baterie direct, imi face flama.
Il scot si-l mai verific o data in casa, mergea! Il verific iar, mergea. Verific la masina, flama iar.
Ma uit la panoul cu sigurante...si uitati cum arata siguranta lui:
Papucul de jos este prins in plastic topit. Momentan o sa mut siguranta in "6"(geamuri el-nu am) si o sa vad daca se mai arde.
Aveti idee de ce mi-a ars acolo? A mai patit cineva asa ceva? Ce ar trebui sa verific?
- deleted-61307
- OP
- 741 mesaje
- din 24 Mar 2011
deleted-61307
- Mesaje scrise: 741
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Mar 2011
- Mesaj Privat
Azi am zis sa verific si eu electroventilatorul sa vad daca mai este bun. Il incerc pe masina legandu-l la baterie direct, imi face flama.
Il scot si-l mai verific o data in casa, mergea! Il verific iar, mergea. Verific la masina, flama iar.
Ma uit la panoul cu sigurante...si uitati cum arata siguranta lui:
Papucul de jos este prins in plastic topit. Momentan o sa mut siguranta in "6"(geamuri el-nu am) si o sa vad daca se mai arde.
Aveti idee de ce mi-a ars acolo? A mai patit cineva asa ceva? Ce ar trebui sa verific?
Il scot si-l mai verific o data in casa, mergea! Il verific iar, mergea. Verific la masina, flama iar.
Ma uit la panoul cu sigurante...si uitati cum arata siguranta lui:
Papucul de jos este prins in plastic topit. Momentan o sa mut siguranta in "6"(geamuri el-nu am) si o sa vad daca se mai arde.
Aveti idee de ce mi-a ars acolo? A mai patit cineva asa ceva? Ce ar trebui sa verific?
- florinianc
- ****
- 1,600 mesaje
- din 04 Jun 2010
- Astra 2006 Z16xep
- Cluj
florinianc
- Mesaje scrise: 1,600
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2006 Z16xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2010
- Mesaj Privat
- mecaNIK
- ****
- 2,202 mesaje
- din 10 Jan 2007
- Insignia 2010 confidential
- Anglia
mecaNIK
- Mesaje scrise: 2,202
- Locatie: Anglia
- Masina: Insignia 2010 confidential
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2007
- Mesaj Privat
- nislau
- **
- 129 mesaje
- din 25 Jul 2009
- Astra 2003 Z17DTL
- Vrancea
nislau
- Mesaje scrise: 129
- Locatie: Vrancea
- Masina: Astra 2003 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jul 2009
- Mesaj Privat
- deleted-61307
- OP
- 741 mesaje
- din 24 Mar 2011
deleted-61307
- Mesaje scrise: 741
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Mar 2011
- Mesaj Privat
- deleted-61307
- OP
- 741 mesaje
- din 24 Mar 2011
deleted-61307
- Mesaje scrise: 741
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Mar 2011
- Mesaj Privat
- florinianc
- ****
- 1,600 mesaje
- din 04 Jun 2010
- Astra 2006 Z16xep
- Cluj
florinianc
- Mesaje scrise: 1,600
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2006 Z16xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2010
- Mesaj Privat
- marian_sro
- *****
- 3,791 mesaje
- din 08 Apr 2007
- Vectra 1999 x20xev
- piatra neamt
marian_sro
- Mesaje scrise: 3,791
- Locatie: piatra neamt
- Masina: Vectra 1999 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Apr 2007
- Mesaj Privat
- deleted-61307
- OP
- 741 mesaje
- din 24 Mar 2011
deleted-61307
- Mesaje scrise: 741
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Mar 2011
- Mesaj Privat