- morrissonxxx
- OP
- 14 mesaje
- din 06 Dec 2010
- Vectra 1999 X18XE1
- Bucuresti
morrissonxxx
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1999 X18XE1
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2010
- Mesaj Privat
Opel Vectra B 1.8 16v - motor X18XE1 - an 99
Problema a aparut vineri dimineata la prima cheie (rece) dupa ce seara m-am intors dupa un drum de 500 km fara probleme, ultima alimentare facandu-se la Rompetrol (normal alimentez de la OMV, MOL sau Petrom), cca 200 km inainte de finish, viteza de rulare 130 constant. A doua zi dimineata dau la cheie si motorul mergea ca si in 3 pistoane sau ca si un injector infundat. Daca accelerezi fin si constant nu are nici o problema, urca frumos in ture, totul ok, daca ii dai spritz-uri sau pedala la fund de la relanti pana pe la 3500 rot merge innecat sau pe loc ca si injectoru innecat cu balbaieli ale motorului.
Pe Mid normal aveam un consum la relanti de 09/1.0 acum sta la 1.2 si chair daca coboara in 1.0 tot prost merge.
Am verificat :
Debitmetru aer - curat, frumos etc - daca scoti alimentarea motorul tot la fel merge (prost) (l-am controlat datorita unei erori OPCOM P0100 si P0110)
Clapeta - curatata desi nu era nevoie - era curata
Benzina - dat benzina jos din filtru (nu prezinta apa)
Bujiile - toate sunt albe si frumoase - nu e nici una neagra
Bobina de inductie - POATE MA AJUTA CINEVA CU UNA PT 5 MIN de proba (pe ea as suspecta-o, dar nu vreau sa arunc banii aiurea)
Injectoare - curatate la 80.000
Pompa de benzina - Neverificata - dar ma bate gandu sa iau una noua - ESTE POSIBIL SA FIE POMPA ? cum am zis daca accelerezi constant si usor motoru merge frumos dar daca accelerezi brusc balbaiala, in mom in care ai ajunge la raporul de viteza/turatii accelerand masina o ia din loc si trage foarte frumos. Nu am apucat sa folosesc tempomatu dar cred ca daca o stabilizezi la o anumita turatie ar trebui sa mearga bine.
BORD - MARTORUL nu indica nici o eroare si nici OPCOM-UL nu depisteaza ceva.
Mentionez - masina are revizia facuta acu 2000 km - ulei, filtru aer, filtru benzina, polen, normal fac reviile la cca 10.000 km, si km reali 93.600.
Motorul merge la fel de prost si la rece si la cald, ca un injector infundat, (in trepte nu constant), se accelereaza dar greu daca se stabilizeaza la o anumita viteza consumul indicat de mid e normal poate cu 0.01 mai mare.
CE POATE AVEA ? !
Astept ideile voastre si daca ma ajuta cineva cu o bobina fac cinste.
Multumesc anticipat
Problema a aparut vineri dimineata la prima cheie (rece) dupa ce seara m-am intors dupa un drum de 500 km fara probleme, ultima alimentare facandu-se la Rompetrol (normal alimentez de la OMV, MOL sau Petrom), cca 200 km inainte de finish, viteza de rulare 130 constant. A doua zi dimineata dau la cheie si motorul mergea ca si in 3 pistoane sau ca si un injector infundat. Daca accelerezi fin si constant nu are nici o problema, urca frumos in ture, totul ok, daca ii dai spritz-uri sau pedala la fund de la relanti pana pe la 3500 rot merge innecat sau pe loc ca si injectoru innecat cu balbaieli ale motorului.
Pe Mid normal aveam un consum la relanti de 09/1.0 acum sta la 1.2 si chair daca coboara in 1.0 tot prost merge.
Am verificat :
Debitmetru aer - curat, frumos etc - daca scoti alimentarea motorul tot la fel merge (prost) (l-am controlat datorita unei erori OPCOM P0100 si P0110)
Clapeta - curatata desi nu era nevoie - era curata
Benzina - dat benzina jos din filtru (nu prezinta apa)
Bujiile - toate sunt albe si frumoase - nu e nici una neagra
Bobina de inductie - POATE MA AJUTA CINEVA CU UNA PT 5 MIN de proba (pe ea as suspecta-o, dar nu vreau sa arunc banii aiurea)
Injectoare - curatate la 80.000
Pompa de benzina - Neverificata - dar ma bate gandu sa iau una noua - ESTE POSIBIL SA FIE POMPA ? cum am zis daca accelerezi constant si usor motoru merge frumos dar daca accelerezi brusc balbaiala, in mom in care ai ajunge la raporul de viteza/turatii accelerand masina o ia din loc si trage foarte frumos. Nu am apucat sa folosesc tempomatu dar cred ca daca o stabilizezi la o anumita turatie ar trebui sa mearga bine.
BORD - MARTORUL nu indica nici o eroare si nici OPCOM-UL nu depisteaza ceva.
Mentionez - masina are revizia facuta acu 2000 km - ulei, filtru aer, filtru benzina, polen, normal fac reviile la cca 10.000 km, si km reali 93.600.
Motorul merge la fel de prost si la rece si la cald, ca un injector infundat, (in trepte nu constant), se accelereaza dar greu daca se stabilizeaza la o anumita viteza consumul indicat de mid e normal poate cu 0.01 mai mare.
CE POATE AVEA ? !
Astept ideile voastre si daca ma ajuta cineva cu o bobina fac cinste.
Multumesc anticipat
- mecaNIK
- ****
- 2,202 mesaje
- din 10 Jan 2007
- Insignia 2010 confidential
- Anglia
mecaNIK
- Mesaje scrise: 2,202
- Locatie: Anglia
- Masina: Insignia 2010 confidential
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2007
- Mesaj Privat
Test de compresie ,foarte dese cazurile in care dupa un drum lung unul dintre tacheti ramane blocat si tine o supapa intredeschisa,poate ai noroc si scapi de demontat chiulasa si deblochezi/inlocuiesti tachetul cu pricina. In cazul cautarii unui defect se verifica intai partea mecanica si apoi cea de electrica procentul de reusita asa e 100%
P.S. Bujiile trebuie studiate cu atentie cele care au acel inel galbui pe ceramica imediat dupa corpul metalic cu hexagon sant strapunse in interior si dau asemenea simptome daca la accelerari mai bruste se balabaie pana creste turatia si se stabilizeaza.
P.S. Bujiile trebuie studiate cu atentie cele care au acel inel galbui pe ceramica imediat dupa corpul metalic cu hexagon sant strapunse in interior si dau asemenea simptome daca la accelerari mai bruste se balabaie pana creste turatia si se stabilizeaza.
- morrissonxxx
- OP
- 14 mesaje
- din 06 Dec 2010
- Vectra 1999 X18XE1
- Bucuresti
morrissonxxx
- Mesaje scrise: 14
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1999 X18XE1
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2010
- Mesaj Privat
[quote="mecaNIK"]Test de compresie ,foarte dese cazurile in care dupa un drum lung unul dintre tacheti ramane blocat si tine o supapa intredeschisa,poate ai noroc si scapi de demontat chiulasa si deblochezi/inlocuiesti tachetul cu pricina. In cazul cautarii unui defect se verifica intai partea mecanica si apoi cea de electrica procentul de reusita asa e 100%
P.S. Bujiile trebuie studiate cu atentie cele care au acel inel galbui pe ceramica imediat dupa corpul metalic cu hexagon sant strapunse in interior si dau asemenea simptome daca la accelerari mai bruste se balabaie pana creste turatia si se stabilizeaza.[/quot
Multam de intentie, am rezolvat in dimineata asta dupa ce am curatat si EGR-ul care era si asta curat.
Problema rezolvata, defectul fiind bobina de inductie cu am presupus 95%.
Multumesc
P.S. Bujiile trebuie studiate cu atentie cele care au acel inel galbui pe ceramica imediat dupa corpul metalic cu hexagon sant strapunse in interior si dau asemenea simptome daca la accelerari mai bruste se balabaie pana creste turatia si se stabilizeaza.[/quot
Multam de intentie, am rezolvat in dimineata asta dupa ce am curatat si EGR-ul care era si asta curat.
Problema rezolvata, defectul fiind bobina de inductie cu am presupus 95%.
Multumesc