- johnybe2003
- OP
- 29 mesaje
- din 17 Apr 2006
- Vectra 2001
- Bucuresti
johnybe2003
- Mesaje scrise: 29
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Apr 2006
- Mesaj Privat
florinike- Suspendat
- 1,582 mesaje
- din 22 Feb 2005
- Astra 2001 Z20LET
- Bucuresti
florinike- Mesaje scrise: 1,582
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2005
- Mesaj Privat
- johnybe2003
- OP
- 29 mesaje
- din 17 Apr 2006
- Vectra 2001
- Bucuresti
johnybe2003
- Mesaje scrise: 29
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Apr 2006
- Mesaj Privat
florinike- Suspendat
- 1,582 mesaje
- din 22 Feb 2005
- Astra 2001 Z20LET
- Bucuresti
florinike- Mesaje scrise: 1,582
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2005
- Mesaj Privat
Ideea era ca sunt aceleasi probleme ca la Astra G ca parte de caroserie si chiar unele probleme de check engine si inca vreo cateva din cauza sistemului turbo pus pe masina. In rest.....
Totusi mi se pare foarte mult 170.000 o masina turbo pe benzina, eu zic sa cauti una pana in 100.000.... Parerea mea
Totusi mi se pare foarte mult 170.000 o masina turbo pe benzina, eu zic sa cauti una pana in 100.000.... Parerea mea
- bertone
- ****
- 2,294 mesaje
- din 13 Jun 2005
- buzau
bertone
- Mesaje scrise: 2,294
- Locatie: buzau
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jun 2005
- Mesaj Privat
In primul rand ca la orice coupe vor aparea problemele cauzate de la alergatura data de ceilalti proprietari . rezulta :
1. Motor faramat sau care bate putin ( am vazut multe in service ) .
2. Sanse mai mari sa fie lovite ( ca deh una e sa rulezi numai cu 200 si alta cu 140 ) .
Din punctul meu de vedere daca esti capsat pe bertone , macar ia-ti un 2.2 . Au fost cele mai reusite motoare , in plus este un motor desumflat. Nu mi-au placut nicodata genul de motoare 1.4 Turbo de 1000 de CP . Prefer second un aspirat de 3000 cm , cu toate ca-s frumoase senzatiile turbo .
1. Motor faramat sau care bate putin ( am vazut multe in service ) .
2. Sanse mai mari sa fie lovite ( ca deh una e sa rulezi numai cu 200 si alta cu 140 ) .
Din punctul meu de vedere daca esti capsat pe bertone , macar ia-ti un 2.2 . Au fost cele mai reusite motoare , in plus este un motor desumflat. Nu mi-au placut nicodata genul de motoare 1.4 Turbo de 1000 de CP . Prefer second un aspirat de 3000 cm , cu toate ca-s frumoase senzatiile turbo .