- Neacsu Catalin
- OP
- 2 mesaje
- din 21 Mai 2011
- Bucuresti
Neacsu Catalin
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Mai 2011
- Mesaj Privat
Salutare,
Sunt nou pe acest forum, si asta pentru ca intentionez sa imi achizitionez un opel astra h din martie 2007 (prima inmatriculare), cumparata din Romania.
Masina are reviziile facute corect cat timp a fost in garantie (la opel erebus/radacini), ultima revizie pe cartea service fiind la 12.2008 (45.000 km). Dupa a mai fost facuta o singura revizie ("la coltul strazii") ce nu poate fi verificata, si cam atat. In prezent masina are 86.000 km.
-------------------------------
Am fost cu ea la testul din vitan, care a avut ca rezultat urmatoarele (o sa mentionez doar problemele):
- discuri frana fata/spate foarte uzate (cel de acolo mi-a recomandat sa le pastrez si sa le schimb odata cu placutele de frana, care sunt ok)
- curge ulei pe langa baia de ulei "Scurgeri de ulei... Garnitura baie, Simering priza putere; Remarca: Baie reetansata, Ulei minim"
- Trebuie schimbate role+curea distributie, curea alternator
- improsca ulei planetara dreapta "Simering planetara dreapta"
- "Reparatii caroserie: aripa st-fata chituita si revopsita, usa st-fata chituita si revopsita, usa st-spate revopsita, aripa st-spate revopsita, usa dr-spate revopsita, aripa dr-spate revopsita, Prag DREAPTA avariat"
- Coduri de eroare: P1614 "Blocare pornire Cheie transponder falsa", P1616 "Bus de date CAN Identificare defectuoasa", B3055 "Cheie transponder defect", B2575 "Faza scurta stanga Intrerupere/Scurtcircuit plus" (Am inteles ca s-a terminat bateria la cheie mai demult si masina nu a putut fi pornita, dupa schimbarea bateriei cica a mers ok; pentru B2575 cica un bec a fost ars si schimbat)
---------------------------------
Stiam de faptul ca trebuie schimbata distributia (de obicei se schimba la 60.000km) si ca masina a fost implicata intr-un accident (lovita aripa st fata, usa st fata si bara fata schimbata) fapt ce a reiesit si in test.
Care credeti ca ar fi lucrul care sa ma ingrijoreze cel mai rau din cele mentionate anterior? Ma sperie un pic faza cu scurgerile de ulei, am inteles ca trebuie scoasa cutia de viteze pentru a schimba garnitura respectiva (o sa coste manopera foarte mult). De asemenea prin "Baie reetansata" sa inteleg ca a fost afectata baia de ulei in accidentul respectiv, sau sa aiba legatura cu "Prag DREAPTA avariat"?
Sunt constient ca o masina sh nu o sa fie perfecta, voi cum considerati?
Va rog sa ma ajutati cu o parere,
Thanks,
Catalin
Sunt nou pe acest forum, si asta pentru ca intentionez sa imi achizitionez un opel astra h din martie 2007 (prima inmatriculare), cumparata din Romania.
Masina are reviziile facute corect cat timp a fost in garantie (la opel erebus/radacini), ultima revizie pe cartea service fiind la 12.2008 (45.000 km). Dupa a mai fost facuta o singura revizie ("la coltul strazii") ce nu poate fi verificata, si cam atat. In prezent masina are 86.000 km.
-------------------------------
Am fost cu ea la testul din vitan, care a avut ca rezultat urmatoarele (o sa mentionez doar problemele):
- discuri frana fata/spate foarte uzate (cel de acolo mi-a recomandat sa le pastrez si sa le schimb odata cu placutele de frana, care sunt ok)
- curge ulei pe langa baia de ulei "Scurgeri de ulei... Garnitura baie, Simering priza putere; Remarca: Baie reetansata, Ulei minim"
- Trebuie schimbate role+curea distributie, curea alternator
- improsca ulei planetara dreapta "Simering planetara dreapta"
- "Reparatii caroserie: aripa st-fata chituita si revopsita, usa st-fata chituita si revopsita, usa st-spate revopsita, aripa st-spate revopsita, usa dr-spate revopsita, aripa dr-spate revopsita, Prag DREAPTA avariat"
- Coduri de eroare: P1614 "Blocare pornire Cheie transponder falsa", P1616 "Bus de date CAN Identificare defectuoasa", B3055 "Cheie transponder defect", B2575 "Faza scurta stanga Intrerupere/Scurtcircuit plus" (Am inteles ca s-a terminat bateria la cheie mai demult si masina nu a putut fi pornita, dupa schimbarea bateriei cica a mers ok; pentru B2575 cica un bec a fost ars si schimbat)
---------------------------------
Stiam de faptul ca trebuie schimbata distributia (de obicei se schimba la 60.000km) si ca masina a fost implicata intr-un accident (lovita aripa st fata, usa st fata si bara fata schimbata) fapt ce a reiesit si in test.
Care credeti ca ar fi lucrul care sa ma ingrijoreze cel mai rau din cele mentionate anterior? Ma sperie un pic faza cu scurgerile de ulei, am inteles ca trebuie scoasa cutia de viteze pentru a schimba garnitura respectiva (o sa coste manopera foarte mult). De asemenea prin "Baie reetansata" sa inteleg ca a fost afectata baia de ulei in accidentul respectiv, sau sa aiba legatura cu "Prag DREAPTA avariat"?
Sunt constient ca o masina sh nu o sa fie perfecta, voi cum considerati?
Va rog sa ma ajutati cu o parere,
Thanks,
Catalin
- george_fusneica
- ***
- 939 mesaje
- din 24 Jul 2007
- Agila 2001 Z12XE
- Alta tara
george_fusneica
- Mesaje scrise: 939
- Locatie: Alta tara
- Masina: Agila 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jul 2007
- Mesaj Privat
- moshu1
- ***
- 977 mesaje
- din 21 Jun 2009
- Iasi
moshu1
- Mesaje scrise: 977
- Locatie: Iasi
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jun 2009
- Mesaj Privat
- alx78
- ***
- 604 mesaje
- din 26 Apr 2010
- Astra 2001 y17dt
- Buzau
alx78
- Mesaje scrise: 604
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2001 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Apr 2010
- Mesaj Privat
- Pisboy
- ***
- 705 mesaje
- din 23 Mai 2009
- Astra 2004 Z17DTH
- Bacau
Pisboy
- Mesaje scrise: 705
- Locatie: Bacau
- Masina: Astra 2004 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Mai 2009
- Mesaj Privat
- florinianc
- ****
- 1,600 mesaje
- din 04 Jun 2010
- Astra 2006 Z16xep
- Cluj
florinianc
- Mesaje scrise: 1,600
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2006 Z16xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2010
- Mesaj Privat
Deci e o masina la care au fost inlocuite cheile sau cititorul de cod de langa contact, are discurile uzate ( ceea ce e cam aiurea la 80.000 km, doar daca nu a fost folosita la raliu), a fost umblat la circuitul farurilor de catre vreun electrician de la coltu' blocului, iar partea cu scursurile de ulei de la motor si cutie e chiar INADMISIBIL la o masina din acel an, la acel nr de km. Masina da semne ca nu are nr ala de km, ca nu a fost intretinuta, si ca vanzatorul e samsar. Poate cauza problemelor o fi "intretinerea" buna de la reprezentanta.
Fiind din 2007 sigur ca are si pret maricel, nu? Problemele enumerate de dvs probabil se remediaza cu o suma in jur de 1000 euro, dar nestiind nr real de km, sigur urmeaza sa mai cada una alta de pe ea, asa ca vizitele la mecanic vor fi destul de dese..
Si daca cauti si ai rabdare gasesi si masina sh perfecta. Garantez 100% ca exista destule, pentru cei cu rabdare si perseverenta .
Fiind din 2007 sigur ca are si pret maricel, nu? Problemele enumerate de dvs probabil se remediaza cu o suma in jur de 1000 euro, dar nestiind nr real de km, sigur urmeaza sa mai cada una alta de pe ea, asa ca vizitele la mecanic vor fi destul de dese..
Si daca cauti si ai rabdare gasesi si masina sh perfecta. Garantez 100% ca exista destule, pentru cei cu rabdare si perseverenta .
dunhill
- Mesaje scrise: 70
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z19DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Aug 2008
- Mesaj Privat
- Neacsu Catalin
- OP
- 2 mesaje
- din 21 Mai 2011
- Bucuresti
Neacsu Catalin
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Mai 2011
- Mesaj Privat
Multumesc frumos pentru pareri!
Chiar nu ma asteptam la asa multe sfaturi intr-un timp asa de scurt!
Intr-adevar, nu eram incantat de masina inca de la inceput, iar dupa testul asta cu siguranta nu ma mai intereseaza. Constat ca mai e ceva de lucrat la ea asa ca eu o sa ma retrag.
Nu ma grabesc in achizitionarea unei masini, asa ca o sa mai caut.
Cand o sa mai gasesc ceva o sa postez aici rezultatele testului si sper sa am ajutorul vostru!
Multumesc,
Chiar nu ma asteptam la asa multe sfaturi intr-un timp asa de scurt!
Intr-adevar, nu eram incantat de masina inca de la inceput, iar dupa testul asta cu siguranta nu ma mai intereseaza. Constat ca mai e ceva de lucrat la ea asa ca eu o sa ma retrag.
Nu ma grabesc in achizitionarea unei masini, asa ca o sa mai caut.
Cand o sa mai gasesc ceva o sa postez aici rezultatele testului si sper sa am ajutorul vostru!
Multumesc,
viziru
- Mesaje scrise: 24
- Locatie: Giurgiu
- Masina: Vectra 2002 Z18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2010
- Mesaj Privat
- scorpio18
- ****
- 1,462 mesaje
- din 12 Jul 2008
- Astra 2000 y20dt
- Alta tara
scorpio18
- Mesaje scrise: 1,462
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2000 y20dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Jul 2008
- Mesaj Privat
sfatul meu e sa cauti si aici pe forum... sunt multi oameni care isi iubesc masinile, au grija de ele, insa le vand caci vor ceva mai nou/mai mare/ mai puternic.
aici ai avantajul ca vei vedea ce a facut omu care o vinde cu ea...
te uiti sa fie mai vechiut si sa aiba cat mai multe mesaje postate, si apoi te uiti in mesajele lui, vezi ce probleme a avut, daca le-a rezolvat, cum le-a rezolvat, daca dupa o problema s-a hotarat sa o vanda, etc..
s-ar putea sa fie pretul un pic mai maricel, insa asta e doar din cauza ca isi iubesc masinile si nu vor sa le vanda pe nimic cand ei stiu ca masina e foarte buna, au bagat multi bani in ea, si ca face mai mult. Pe cand de la samsari, le iei lovite, si tot felul de alte magarii pe care s-ar putea sa ai noroc sa le gasesti/vezi, s-au s-ar putea sa nu ai (samsarii adevarati din vitan, sunt prieteni buni cu aia de la service, si s-ar putea sa nu iti zica tot, sau ceva important).
aici ai avantajul ca vei vedea ce a facut omu care o vinde cu ea...
te uiti sa fie mai vechiut si sa aiba cat mai multe mesaje postate, si apoi te uiti in mesajele lui, vezi ce probleme a avut, daca le-a rezolvat, cum le-a rezolvat, daca dupa o problema s-a hotarat sa o vanda, etc..
s-ar putea sa fie pretul un pic mai maricel, insa asta e doar din cauza ca isi iubesc masinile si nu vor sa le vanda pe nimic cand ei stiu ca masina e foarte buna, au bagat multi bani in ea, si ca face mai mult. Pe cand de la samsari, le iei lovite, si tot felul de alte magarii pe care s-ar putea sa ai noroc sa le gasesti/vezi, s-au s-ar putea sa nu ai (samsarii adevarati din vitan, sunt prieteni buni cu aia de la service, si s-ar putea sa nu iti zica tot, sau ceva important).
DaniGTC
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Austria
- Masina: Astra 2006
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Aug 2016
- Mesaj Privat
Buna, sunt nou aici si acum am ocazia sa-mi cumpar un Opel Astra GTC 1.9 CDTI 150 cp din 2006, dar am o anumita frica si doresc sa aflu daca merita sa o cumpar. Optic interior arata f bine, optic exterior - are o lovitura, dar aproape sigur de la o parcare si inca o julitura stanga spate. Tehnic nu pot sa-mi dau seama, masina merge bine si au fost schimbate f multe la ultimul service(ca 191.000 km, acuma are ca 199.000km), dar la pornire scartaie o curea sau o rola din jurul motorului. Eu sunt in Austria si baiatul care o vinde mi-a aratat chitante de peste 1000 E de la ultimul service si mi-a spus ca inca 8-900E au bagat la negru in ea. Pretul de cumparare ar fi 2500E. Merita? Link-ul masinii: https://www.shpock.com/i/V8RKVe5bnlgzi0V4/
- mikyboy
- *******
- 5,734 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Insignia 2014 A20TDH
- Sibiu
mikyboy
- Mesaje scrise: 5,734
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2014 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
Dani, din ce vad pe site apare numele la o fata romanca ca si vanzatoare a masinii. Deci poti din start sa iti pui niste semne de intrebare privind verificitatea celor spune iar factura (probabil o copie a originalului pe care ti-a aratat-o) poate sa fie contrafacuta usor pe calculator (asta daca nu ti-a aratat originalul si apare numele ei pe factura).
Nu pot vedea mai bine pozele dar nu pare sa aiba nimic deosebit. Pretul poate sa fie Ok. Eventual daca vrei sa fi sigur mergi cu masina la o reprezentanta Opel, faci o constatare acolo cu diagnoza sa verifice si numarul de km si in urma constatarii pe care o platesti tu (nu cred ca este mai mult de 50 euro, te hotaresti daca o cumperi sau nu ca vei stii exact ce trebuie facut la ea si ce s-a facut (mergi cu factura respectiva (ceri o poza de la tip sau ceva) si ii rogi sa verifice si daca au fost schimbare respectivele piese. (garantat se vad daca au fost schimbate acum 8000km). In rest pretul probabil este unul ok dar cum ziceam numai dupa ce vei stii exact tot ce trebuie schimbat ulterior la ea si daca are sau nu acei km reali. Succes
Nu pot vedea mai bine pozele dar nu pare sa aiba nimic deosebit. Pretul poate sa fie Ok. Eventual daca vrei sa fi sigur mergi cu masina la o reprezentanta Opel, faci o constatare acolo cu diagnoza sa verifice si numarul de km si in urma constatarii pe care o platesti tu (nu cred ca este mai mult de 50 euro, te hotaresti daca o cumperi sau nu ca vei stii exact ce trebuie facut la ea si ce s-a facut (mergi cu factura respectiva (ceri o poza de la tip sau ceva) si ii rogi sa verifice si daca au fost schimbare respectivele piese. (garantat se vad daca au fost schimbate acum 8000km). In rest pretul probabil este unul ok dar cum ziceam numai dupa ce vei stii exact tot ce trebuie schimbat ulterior la ea si daca are sau nu acei km reali. Succes
DaniGTC
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Austria
- Masina: Astra 2006
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Aug 2016
- Mesaj Privat
Buna, deja am cumparat masina pt ca am avut nevoie de una rapid. Da, fata e romanca cu parinti din serbia si nascuta in germania..ce combinatie, sunt acei romani nascuti in serbia, dar fara cetatenie romana si mai creoli la piele.) Factura e originala si stiu service-ul, dar acum problema e la o curea pe care au recunoscut-o si ei, dar cred ca si turbo suna ciudat..parca decoleaza cand trece de 2000 de turatii,,am incercat cu masina stand pe loc, dar asa suna si cand facem drumuri scurte prin oras. Pot spune ca la drum intins nu mai aud nimic, dar totusi cred ca e o problema. Altfel cred ca trage normal si pana acum am scos un consum mediu de 5,6..deci sub cel din carte. Am facut 2 fisiere video cu posibilele probleme pt ca i-am trimis unui baiat care are un service f bun in Mako-Ungaria, dar daca cineva poate sa ma ajute ii trimit cu placere cele 2 fisiere ca sa am mai multe pareri.