flaviand
- Mesaje scrise: 32
- Locatie: Brasov
- Masina: Zafira 2002 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Aug 2010
- Mesaj Privat
Am cautat un topic pe tema asta dar n-am prea gasit pe aici.
Primele poze spion le-ati vazut probabil anul trecut. Acum cateva saptamani au aparut primele imagini cu prototipul: Opel teases Zafira Tourer concept via hologram
Acum a avut loc si prezentarea acestuia de la geneva: Premierele de la standul Opel
Arata bine dar e totusi prototip. Asa ne-au pacalit si cu duster care s-a transformat dintr-un prototip fumos intr-o masina banala.
Primele poze spion le-ati vazut probabil anul trecut. Acum cateva saptamani au aparut primele imagini cu prototipul: Opel teases Zafira Tourer concept via hologram
Acum a avut loc si prezentarea acestuia de la geneva: Premierele de la standul Opel
Arata bine dar e totusi prototip. Asa ne-au pacalit si cu duster care s-a transformat dintr-un prototip fumos intr-o masina banala.
- OPTIMUS
- ***
- 922 mesaje
- din 25 Mar 2010
- Zafira 2001 Z18XE
- Covasna
OPTIMUS
- Mesaje scrise: 922
- Locatie: Covasna
- Masina: Zafira 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Mar 2010
- Mesaj Privat
- Edwin
- *******
- 5,989 mesaje
- din 27 Nov 2008
- Zafira 2006 z19dt
- Bistrita-Nasaud
Edwin
- Mesaje scrise: 5,989
- Locatie: Bistrita-Nasaud
- Masina: Zafira 2006 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Nov 2008
- Mesaj Privat
ionascu pavel- Suspendat
- 19 mesaje
- din 01 Mar 2011
- Zafira 2005 z19dt
- Vrancea
ionascu pavel- Mesaje scrise: 19
- Locatie: Vrancea
- Masina: Zafira 2005 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Mar 2011
- Mesaj Privat
- deleted-18977
- ****
- 2,340 mesaje
- din 28 Mai 2008
deleted-18977
- Mesaje scrise: 2,340
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mai 2008
- Mesaj Privat
- tomde
- **
- 459 mesaje
- din 13 Apr 2010
- Astra 2008 Z17DTJ
- Alta tara
tomde
- Mesaje scrise: 459
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2008 Z17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Apr 2010
- Mesaj Privat
Iata si o prezentare mai elaborata a masinii:
Partea a I-a - http://www.youtube.com/watc...p;feature=related
Partea a II-a - http://www.youtube.com/watc...p;feature=related
Partea a III-a - http://www.youtube.com/watc...p;feature=related
Si un video de la Geneva unde se precizeaza ca acest concept e aproape de cea de serie. Ma c-am indoiesc dar sa vedem ce va iesii!
Geneva - http://www.youtube.com/watc...p;feature=related
Partea a I-a - http://www.youtube.com/watc...p;feature=related
Partea a II-a - http://www.youtube.com/watc...p;feature=related
Partea a III-a - http://www.youtube.com/watc...p;feature=related
Si un video de la Geneva unde se precizeaza ca acest concept e aproape de cea de serie. Ma c-am indoiesc dar sa vedem ce va iesii!
Geneva - http://www.youtube.com/watc...p;feature=related
- aflorii nicusor
- ***
- 715 mesaje
- din 15 Mai 2009
- Tigra 2006 Z1.3 DT
- Neamt
aflorii nicusor
- Mesaje scrise: 715
- Locatie: Neamt
- Masina: Tigra 2006 Z1.3 DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Mai 2009
- Mesaj Privat
- Alex92
- **
- 231 mesaje
- din 11 Nov 2010
- Astra 2002 Z16XE
- Bihor
Alex92
- Mesaje scrise: 231
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2002 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Nov 2010
- Mesaj Privat
Opel a lansat primele poze oficiale cu versiunea de serie a modelului Zafira. Istoria acestui monovolum de familie a inceput in 1999, Opel lansand o a doua generatie in 2005, iar acum a venit randul unei noi generatii. Noul Opel Zafira va debuta oficial in cadrul Salonului Auto de la Frankfurt in septembrie.
Noul Opel Zafira are un design mult mai bine realizat decat vechile generatii, a imprumutat partea frontala a modelului electric Ampera, iar interiorul se apropie tot mai mult de segmentul premium. Zafira are trei randuri de scaune, dar asa cum este de obicei, cele doua locuri din “portbagaj” sunt incapatoare doar pentru copii.
Partea buna e ca al doilea rand de scaune poate fi configurat cum doreste fiecare, astfel ca poti sa culisezi scaunele in fata, in spate, lateral sau poti face ca scaunul din mijloc sa devina o mica masuta. Portbagajul este mai mare cu 65 litri comparativ cu actualul model, avand un spatiu total de 710 litri cu cele doua scaune din spate rabatate. Daca rabatezi toate scaunele din spate, volumul spatiului creste pana la 1.860 litri.
In ceea ce priveste propulsoarele, noul Zafira sta destul de bine, Opel scoate la bataie trei versiuni a propulsorului 2.0 CDTI , de 110, 130 si 165 CP. Daca doresti o motorizare pe benzina, poti opta pentru propulsorul 1.4 Ecotec de 120, respectiv 140 CP. Toate propulsoarele vor fi disponibile si cu tehnologia Start and Stop. Germanii vor oferi in scurt timp si versiuni care vor functiona pe GPL, o versiune EcoFlex si un nou propulsor pe benzina.
Opel ofera o veste buna celor care nu-si permit noul Zafira, germanii au decis sa continue productia modelului actual, acesta avand un pret semnificativ mai mic.
[sursa: celmaitaredinparcare]
nu stiu ce sa zic de pozitia schimbatorului; mi se pare putin incomoda.
Noul Opel Zafira are un design mult mai bine realizat decat vechile generatii, a imprumutat partea frontala a modelului electric Ampera, iar interiorul se apropie tot mai mult de segmentul premium. Zafira are trei randuri de scaune, dar asa cum este de obicei, cele doua locuri din “portbagaj” sunt incapatoare doar pentru copii.
Partea buna e ca al doilea rand de scaune poate fi configurat cum doreste fiecare, astfel ca poti sa culisezi scaunele in fata, in spate, lateral sau poti face ca scaunul din mijloc sa devina o mica masuta. Portbagajul este mai mare cu 65 litri comparativ cu actualul model, avand un spatiu total de 710 litri cu cele doua scaune din spate rabatate. Daca rabatezi toate scaunele din spate, volumul spatiului creste pana la 1.860 litri.
In ceea ce priveste propulsoarele, noul Zafira sta destul de bine, Opel scoate la bataie trei versiuni a propulsorului 2.0 CDTI , de 110, 130 si 165 CP. Daca doresti o motorizare pe benzina, poti opta pentru propulsorul 1.4 Ecotec de 120, respectiv 140 CP. Toate propulsoarele vor fi disponibile si cu tehnologia Start and Stop. Germanii vor oferi in scurt timp si versiuni care vor functiona pe GPL, o versiune EcoFlex si un nou propulsor pe benzina.
Opel ofera o veste buna celor care nu-si permit noul Zafira, germanii au decis sa continue productia modelului actual, acesta avand un pret semnificativ mai mic.
[sursa: celmaitaredinparcare]
nu stiu ce sa zic de pozitia schimbatorului; mi se pare putin incomoda.
- OPTIMUS
- ***
- 922 mesaje
- din 25 Mar 2010
- Zafira 2001 Z18XE
- Covasna
OPTIMUS
- Mesaje scrise: 922
- Locatie: Covasna
- Masina: Zafira 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Mar 2010
- Mesaj Privat
1.nu cred ca la modelele anterioare in al treilea rand sa incapa numai copii(am 1,82 cm si nici copil nu mai sunt).
2.eu ce am observat la Zafira mea e ca cu cotiera lasata jos e destul de incomod sa schimbi vitezele,deci daca asta e mai sus probabil e mai comod.
3.la capitolul benzinar mi se pare putin submotorizata,cunostinte cu motorizare X16XX pe Zafira A spun ca e lenesa.
In ansamblu e foarte frumoasa,imi doresc si eu una.
2.eu ce am observat la Zafira mea e ca cu cotiera lasata jos e destul de incomod sa schimbi vitezele,deci daca asta e mai sus probabil e mai comod.
3.la capitolul benzinar mi se pare putin submotorizata,cunostinte cu motorizare X16XX pe Zafira A spun ca e lenesa.
In ansamblu e foarte frumoasa,imi doresc si eu una.
- GTS-MAN
- **
- 305 mesaje
- din 03 Dec 2009
- Vectra 2004 2.2 DTI
- Bucuresti
GTS-MAN
- Mesaje scrise: 305
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2004 2.2 DTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Dec 2009
- Mesaj Privat
- Stefan_BC
- ****
- 2,652 mesaje
- din 19 Oct 2009
- Zafira 2008 Z19DT
- Bacau
Stefan_BC
- Mesaje scrise: 2,652
- Locatie: Bacau
- Masina: Zafira 2008 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Oct 2009
- Mesaj Privat
Se pare ca lumea e foarte interesata de noua Zafira,fiind deja doua topice deschise pe aceasta tema(mai era unul dar momentan nu-l gasesc).
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=124
Sincer la inceput dupa primele poze spy nu-mi placea, acuma dupa ce am vazut filmuletul de la Geneva gandurile mele s-au schimbat e o superbitate de masina
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=124
Sincer la inceput dupa primele poze spy nu-mi placea, acuma dupa ce am vazut filmuletul de la Geneva gandurile mele s-au schimbat e o superbitate de masina
- Alex92
- **
- 231 mesaje
- din 11 Nov 2010
- Astra 2002 Z16XE
- Bihor
Alex92
- Mesaje scrise: 231
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 2002 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Nov 2010
- Mesaj Privat
- peddro
- **
- 225 mesaje
- din 22 Feb 2008
- Zafira 2002 Z16XE
- Iasi
peddro
- Mesaje scrise: 225
- Locatie: Iasi
- Masina: Zafira 2002 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2008
- Mesaj Privat
- tomde
- **
- 459 mesaje
- din 13 Apr 2010
- Astra 2008 Z17DTJ
- Alta tara
tomde
- Mesaje scrise: 459
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2008 Z17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Apr 2010
- Mesaj Privat
OPTIMUS a scris:1.nu cred ca la modelele anterioare in al treilea rand sa incapa numai copii(am 1,82 cm si nici copil nu mai sunt).
2.eu ce am observat la Zafira mea e ca cu cotiera lasata jos e destul de incomod sa schimbi vitezele,deci daca asta e mai sus probabil e mai comod.
In ansamblu e foarte frumoasa,imi doresc si eu una.
2.eu ce am observat la Zafira mea e ca cu cotiera lasata jos e destul de incomod sa schimbi vitezele,deci daca asta e mai sus probabil e mai comod.
In ansamblu e foarte frumoasa,imi doresc si eu una.
- OPTIMUS, nu stiu cat e de incapatoare ultimul rand la Zafira A, dar sincer eu nu cred ca un adult de talia mea (1.77cm) ar putea calatorii comod in Zafira B. Problema e doar pentru spatiul pentu picioare. Scaunele sunt comozi. Eventual la o intalnire facem probe pe cele doua Zafire
- Probabil ca la Zafira A inca nu sa accentual atat de mult ergonomic rezolvarea cotierei raportat la schimbator, sau nu stiu poate cotiera ta este montat ulterior si nu din fabrica, dar la Zafira B nu se pune problema asta, este foarte comod cu cotiera. Undeva prin 2005 conduceam un Fiat Stilo care avea cotiera din fabrica si cand aceasta era lasat nu puteam schimba. Deci umblam fara cotiera lasata.
peddro a scris:Are prea multe cucuri,fata e aiurea,interiorul la fel. Parbrizul prea in fata deci scade vizibilitatea.
- La ce te referi ca e aiurea?
- De ce scade vizibilitatea daca are parbrizul in fata?
- peddro
- **
- 225 mesaje
- din 22 Feb 2008
- Zafira 2002 Z16XE
- Iasi
peddro
- Mesaje scrise: 225
- Locatie: Iasi
- Masina: Zafira 2002 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2008
- Mesaj Privat
@Tomde
- La ce te referi ca e aiurea? - farurile prelungite in jos sunt expuse la ciocnire cu pietris sau obstacole, bara din fata nu mai e un tot unitar.
- De ce scade vizibilitatea daca are parbrizul in fata? - la Zafira in general e o problema cu vizibilitatea din cauza pilonilor laterali, din imagini mi se pare ca extinderea si mai mult a acestora prin alungirea parbrizului, limiteaza si mai mult vizibilitatea laterala.
Imi place mai mult surogata de la Chevrolet http://www.uk.chevroletorla...2F07D8B346F000030
care probabil e pe aceeasi platforma.
- La ce te referi ca e aiurea? - farurile prelungite in jos sunt expuse la ciocnire cu pietris sau obstacole, bara din fata nu mai e un tot unitar.
- De ce scade vizibilitatea daca are parbrizul in fata? - la Zafira in general e o problema cu vizibilitatea din cauza pilonilor laterali, din imagini mi se pare ca extinderea si mai mult a acestora prin alungirea parbrizului, limiteaza si mai mult vizibilitatea laterala.
Imi place mai mult surogata de la Chevrolet http://www.uk.chevroletorla...2F07D8B346F000030
care probabil e pe aceeasi platforma.
- tomde
- **
- 459 mesaje
- din 13 Apr 2010
- Astra 2008 Z17DTJ
- Alta tara
tomde
- Mesaje scrise: 459
- Locatie: Alta tara
- Masina: Astra 2008 Z17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Apr 2010
- Mesaj Privat
Acum am inteles punctul tau de vedere si sunt de acord. Idea e ca Opel nu va dezvolta masini pentru drumurile noastre care sunt cum sunt, ca in vest si tari civilizate nu vezi pietrisi sau alte cele pe strazi.
Si la punctul doi sunt de acord cu tine, dar cred ca aici se vor vedea progrese. Cea ce vad eu acum, ca acei piloni sunt mai subtiri decat la Zafira B, si triunghiul dintre cele doua piloane e mult mai mare decat acum. Intr-adevar din cand in cand am probleme cand virez stanga la Zafira B din cauza pilonului foarte gros care blocheaza o portiune destul de mare din unghiul de vizibilitate.
Si la punctul doi sunt de acord cu tine, dar cred ca aici se vor vedea progrese. Cea ce vad eu acum, ca acei piloni sunt mai subtiri decat la Zafira B, si triunghiul dintre cele doua piloane e mult mai mare decat acum. Intr-adevar din cand in cand am probleme cand virez stanga la Zafira B din cauza pilonului foarte gros care blocheaza o portiune destul de mare din unghiul de vizibilitate.
- peddro
- **
- 225 mesaje
- din 22 Feb 2008
- Zafira 2002 Z16XE
- Iasi
peddro
- Mesaje scrise: 225
- Locatie: Iasi
- Masina: Zafira 2002 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2008
- Mesaj Privat
tomde a scris:Acum am inteles punctul tau de vedere si sunt de acord. Idea e ca Opel nu va dezvolta masini pentru drumurile noastre care sunt cum sunt, ca in vest si tari civilizate nu vezi pietrisi sau alte cele pe strazi.
Si la punctul doi sunt de acord cu tine, dar cred ca aici se vor vedea progrese. Cea ce vad eu acum, ca acei piloni sunt mai subtiri decat la Zafira B, si triunghiul dintre cele doua piloane e mult mai mare decat acum. Intr-adevar din cand in cand am probleme cand virez stanga la Zafira B din cauza pilonului foarte gros care blocheaza o portiune destul de mare din unghiul de vizibilitate.
Si la punctul doi sunt de acord cu tine, dar cred ca aici se vor vedea progrese. Cea ce vad eu acum, ca acei piloni sunt mai subtiri decat la Zafira B, si triunghiul dintre cele doua piloane e mult mai mare decat acum. Intr-adevar din cand in cand am probleme cand virez stanga la Zafira B din cauza pilonului foarte gros care blocheaza o portiune destul de mare din unghiul de vizibilitate.
La punctul 2 tind sa cred ca au lucrat, m-am uitat la 360 view pe site la Opel si pare ca tocmail punctul mort l-au lasat vitrat .Sa vedem in realitate cum se comporta .
E adevarat ca e foarte frumoasa.
- OPTIMUS
- ***
- 922 mesaje
- din 25 Mar 2010
- Zafira 2001 Z18XE
- Covasna
OPTIMUS
- Mesaje scrise: 922
- Locatie: Covasna
- Masina: Zafira 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Mar 2010
- Mesaj Privat
MihaiCsl
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Iasi
- Masina: Zafira 2005 Z16YNG
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Feb 2011
- Mesaj Privat
- cangri
- *******
- 5,412 mesaje
- din 24 Sep 2010
- Bucuresti
cangri
- Mesaje scrise: 5,412
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Sep 2010
- Mesaj Privat
Cu foarte putine modificari fata de conceptul prezentat la Gevena,Zafira i-si face prezenta la Frankfurt.
Cu un design foarte atragator, cel mai special din clasa MPV cu un pret de pornire de 25.000 euro, este chiar mai ieftina decat contracandidatul Ford.
Modelul vine foarte bine echipat :aer conditionat,pilot automat,6 airbag`uri si tetiere active ca echipare standard.
Sistemul de pe Zafira numit Flex 7 a fost imbunatatit si cu doar o apasare de buton scaunele se aranjeaza pentru a acomoda 4, 5 si chiar 7 pasageri.
Modelul va fi echipat cu motoare incepand de la 1.4 Turbo benzina , un 2.0 CDTi,incluzand versiunea ecoFlex si un motor 1.8 benzina.Echipat cu motorul cel mai economic, 2.0 CDTi ecoFlex masina va emite foar 119 g CO2 si un consum de doar 5.3 l/100km
Comenzile pentru Zafira vor incepe la 1 Noiembrie iar primele comenzi for fi onorate spre sfarsitul anului.
PRESS RELEASE.
VAUXHALL ZAFIRA TOURER – WORLD DEBUT
• Entry-level pricing announced under-cutting Ford S-Max by over £1,200
• First details of UK range walk-up
• Order banks open November 1 this year
Coinciding with the its world premiere at Frankfurt, Vauxhall has confirmed that the entry-level price of the all-new Zafira Tourer will be £21,000, more than £1,200 less than that of its key rival, the Ford S-Max.
Yet despite its highly competitive starting price, the Zafira Tourer ES 1.8 (140PS) will come equipped with a comprehensive range of kit as standard, such as: air conditioning, DAB, cruise control, MP3/Aux In connections, 6 airbags, 7-speaker sound system, active headrests, and Flex7 seating.
Sitting above the ES in the range will be Exclusiv, SRi, SE and Elite trims.
The Zafira Tourer will be positioned above the current Zafira model in Vauxhall's line-up and is set to raise the bar for design, luxury, flexibility and innovation in the MPV sector.
The production car's design has deviated very little from the Geneva concept, illustrating design-chief, Mark Adams' continued influence on the look of all new Vauxhall products, and reinforcing his 'Sculptural artistry meets technical precision' mantra.
While the Zafira Tourer will continue to use Flex7 seating, which set new standards for seven-seat integration in the original 1999 Zafira, the system has evolved radically in the new car to offer even greater levels of flexibility, innovation and comfort. Improved material quality, more cabin space and an overwhelmingly airy cabin further define the Zafira Tourer from its compact MPV Zafira sibling.
The Zafira Tourer will also hold great driver appeal. A new chassis, using key components from the Insignia, with a longer wheelbase (complementing its 190mm increase in overall length) and wider tracks, will provide outstanding dynamics, while offering better ride comfort than ever. Vauxhall's acclaimed FlexRide adaptive damping system – a rarity in this class – will also be available as an option.
A great emphasis has been placed on safety in the Zafira Tourer, with a plethora of driver-assist systems making a first appearance in the new model. Traffic Sign Recognition, Side Blind Spot Alert and Advance Park Assist – which helps drivers find an adequate parking space and guides them in to it – are among the option highlights.
Two new engines – a 1.4 Turbo petrol and a 2.0 CDTi diesel (with three outputs, including a 119g ecoFLEX version) – join a 1.8-litre petrol unit to offer a spread of power options from 110PS to 165PS.
UK order books for the Zafira Tourer will open on November 1 this year.
Image Credit: Copyright 2011 Jonathon Ramsey / AOL
Cu un design foarte atragator, cel mai special din clasa MPV cu un pret de pornire de 25.000 euro, este chiar mai ieftina decat contracandidatul Ford.
Modelul vine foarte bine echipat :aer conditionat,pilot automat,6 airbag`uri si tetiere active ca echipare standard.
Sistemul de pe Zafira numit Flex 7 a fost imbunatatit si cu doar o apasare de buton scaunele se aranjeaza pentru a acomoda 4, 5 si chiar 7 pasageri.
Modelul va fi echipat cu motoare incepand de la 1.4 Turbo benzina , un 2.0 CDTi,incluzand versiunea ecoFlex si un motor 1.8 benzina.Echipat cu motorul cel mai economic, 2.0 CDTi ecoFlex masina va emite foar 119 g CO2 si un consum de doar 5.3 l/100km
Comenzile pentru Zafira vor incepe la 1 Noiembrie iar primele comenzi for fi onorate spre sfarsitul anului.
PRESS RELEASE.
VAUXHALL ZAFIRA TOURER – WORLD DEBUT
• Entry-level pricing announced under-cutting Ford S-Max by over £1,200
• First details of UK range walk-up
• Order banks open November 1 this year
Coinciding with the its world premiere at Frankfurt, Vauxhall has confirmed that the entry-level price of the all-new Zafira Tourer will be £21,000, more than £1,200 less than that of its key rival, the Ford S-Max.
Yet despite its highly competitive starting price, the Zafira Tourer ES 1.8 (140PS) will come equipped with a comprehensive range of kit as standard, such as: air conditioning, DAB, cruise control, MP3/Aux In connections, 6 airbags, 7-speaker sound system, active headrests, and Flex7 seating.
Sitting above the ES in the range will be Exclusiv, SRi, SE and Elite trims.
The Zafira Tourer will be positioned above the current Zafira model in Vauxhall's line-up and is set to raise the bar for design, luxury, flexibility and innovation in the MPV sector.
The production car's design has deviated very little from the Geneva concept, illustrating design-chief, Mark Adams' continued influence on the look of all new Vauxhall products, and reinforcing his 'Sculptural artistry meets technical precision' mantra.
While the Zafira Tourer will continue to use Flex7 seating, which set new standards for seven-seat integration in the original 1999 Zafira, the system has evolved radically in the new car to offer even greater levels of flexibility, innovation and comfort. Improved material quality, more cabin space and an overwhelmingly airy cabin further define the Zafira Tourer from its compact MPV Zafira sibling.
The Zafira Tourer will also hold great driver appeal. A new chassis, using key components from the Insignia, with a longer wheelbase (complementing its 190mm increase in overall length) and wider tracks, will provide outstanding dynamics, while offering better ride comfort than ever. Vauxhall's acclaimed FlexRide adaptive damping system – a rarity in this class – will also be available as an option.
A great emphasis has been placed on safety in the Zafira Tourer, with a plethora of driver-assist systems making a first appearance in the new model. Traffic Sign Recognition, Side Blind Spot Alert and Advance Park Assist – which helps drivers find an adequate parking space and guides them in to it – are among the option highlights.
Two new engines – a 1.4 Turbo petrol and a 2.0 CDTi diesel (with three outputs, including a 119g ecoFLEX version) – join a 1.8-litre petrol unit to offer a spread of power options from 110PS to 165PS.
UK order books for the Zafira Tourer will open on November 1 this year.
Image Credit: Copyright 2011 Jonathon Ramsey / AOL