chivuletz
- Mesaje scrise: 60
- Locatie: Bihor
- Masina: Insignia
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Apr 2011
- Mesaj Privat
- crybabyro
- ***
- 696 mesaje
- din 02 Jun 2010
- Insignia 2010 A2DT
- Sibiu
crybabyro
- Mesaje scrise: 696
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2010 A2DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2010
- Mesaj Privat
Eu as alege cel mai bun raport dotari pret. Calitatea componentelor zic ca e undeva egala, toti producatorii incearca sa maximizeze profitul nu sa maximizeze calitatea; de aici si numeroasele probleme pe care masinile le au.
Am avut Skoda de care in trei ani si jumatate nu am avut de ce sa ma plang(e vorba de un Tour care ajunsese la maturitate deplina si care nu suferea de bolile copilariei); am trecut la Opel si in 7 luni si 7000km nu am de ce sa ma plang.
Si nu in ultimul rand, trebuie sa alegi ceea ce iti place.
PS : la Opel centurile sunt facute in Romania de exemplu; mi-am luat aparatori de noroi, pe ambalaj Made in Turkey pe aparatoare Made in Romania(tot la Opel).
Am avut Skoda de care in trei ani si jumatate nu am avut de ce sa ma plang(e vorba de un Tour care ajunsese la maturitate deplina si care nu suferea de bolile copilariei); am trecut la Opel si in 7 luni si 7000km nu am de ce sa ma plang.
Si nu in ultimul rand, trebuie sa alegi ceea ce iti place.
PS : la Opel centurile sunt facute in Romania de exemplu; mi-am luat aparatori de noroi, pe ambalaj Made in Turkey pe aparatoare Made in Romania(tot la Opel).
- cont-sters-27243
- ****
- 1,320 mesaje
- din 21 Dec 2008
cont-sters-27243
- Mesaje scrise: 1,320
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Dec 2008
- Mesaj Privat
- DJINN
- **
- 399 mesaje
- din 22 Aug 2007
- Astra 2005 z17dth
- Bucuresti
DJINN
- Mesaje scrise: 399
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Aug 2007
- Mesaj Privat
- sever iulian
- ****
- 1,325 mesaje
- din 17 Sep 2006
- Insignia 2017 B20NFT
- Bacau
sever iulian
- Mesaje scrise: 1,325
- Locatie: Bacau
- Masina: Insignia 2017 B20NFT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Sep 2006
- Mesaj Privat
- gyzmo
- *****
- 3,751 mesaje
- din 01 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,751
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2011
- Mesaj Privat
Sa reinviem acest topic...
De trei zile a poposit in ograda o Skoda Supeb 2, care a luat locul BMW-ului, si de care m-am atasat imediat, datorita calitatilor pe care le are aceasta masina...
Ca si dotari nu difera foarte mult de Insignia din semnatura, motor de 2,0 litrii, diesel, 140CP, sistem adaptiv al farurilor cu xenon,geamuri electrice, in schimb are cutie automata DSG, scaune incalzite reglabile electric si cu memorie,fara navigatie, radio cu magazie de 6 CD-uri, bluetooth,si alte mici chestii neimportante.
Prima senzatie la pornirea motorului a fost foarte placuta, datorita faptului ca motorul este foarte silentios, foarte apropiat de zgomotul produs de un benzinar...,ceea ce este un plus fata de Insignia care "toarce"destul de zgomotos...
Al doilea aspect care m-a impresionat este spatiul foarte mare la interior, mai ales pentru pasagerii din spate, cu scaunul soferului dat la maxim in spate, ramane loc destul de mult, inca un plus pentru Superb in detrimentul Insigniei...
In ceea ce priveste comportamentul in trafic este asemanator la ambele modele, raspunsul cutiei DSG este destul de promt, mai ales daca pozitionezi maneta schimbatorului in pozitia manual....,obtii niste demaraje foarte impresionante.
Un al treilea aspect, care m-a impresionat placut este posibilitatea deschiderii in doua variante a portbagajului, care este foarte mare...
Se pare ca cei de la Skoda fac tot posibilul sa mentina acest model in topul masinilor tip limuzina, acest lucru fiind de bun augur...
De trei zile a poposit in ograda o Skoda Supeb 2, care a luat locul BMW-ului, si de care m-am atasat imediat, datorita calitatilor pe care le are aceasta masina...
Ca si dotari nu difera foarte mult de Insignia din semnatura, motor de 2,0 litrii, diesel, 140CP, sistem adaptiv al farurilor cu xenon,geamuri electrice, in schimb are cutie automata DSG, scaune incalzite reglabile electric si cu memorie,fara navigatie, radio cu magazie de 6 CD-uri, bluetooth,si alte mici chestii neimportante.
Prima senzatie la pornirea motorului a fost foarte placuta, datorita faptului ca motorul este foarte silentios, foarte apropiat de zgomotul produs de un benzinar...,ceea ce este un plus fata de Insignia care "toarce"destul de zgomotos...
Al doilea aspect care m-a impresionat este spatiul foarte mare la interior, mai ales pentru pasagerii din spate, cu scaunul soferului dat la maxim in spate, ramane loc destul de mult, inca un plus pentru Superb in detrimentul Insigniei...
In ceea ce priveste comportamentul in trafic este asemanator la ambele modele, raspunsul cutiei DSG este destul de promt, mai ales daca pozitionezi maneta schimbatorului in pozitia manual....,obtii niste demaraje foarte impresionante.
Un al treilea aspect, care m-a impresionat placut este posibilitatea deschiderii in doua variante a portbagajului, care este foarte mare...
Se pare ca cei de la Skoda fac tot posibilul sa mentina acest model in topul masinilor tip limuzina, acest lucru fiind de bun augur...
- Shellshock
- **
- 156 mesaje
- din 20 Dec 2014
- Bucuresti
Shellshock
- Mesaje scrise: 156
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2014
- Mesaj Privat
- gyzmo
- *****
- 3,751 mesaje
- din 01 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,751
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2011
- Mesaj Privat
Dupa prima saptamana de condus Supeb-ul, la trecerea pe Insignia am avut mici "sincope" datorita cutiei manuale..., insa una peste alta amandoua ma incanta cu cate ceva ce cealalta nu are...
Consumul Superb-ului este relativ ok, avand in vedere ca am rulat preponderent urban, s-a situat undeva la 7,8 l/100km...
Consumul Superb-ului este relativ ok, avand in vedere ca am rulat preponderent urban, s-a situat undeva la 7,8 l/100km...
- vizitator
- **
- 185 mesaje
- din 24 Mar 2011
- Corsa 2007
- Bucuresti
vizitator
- Mesaje scrise: 185
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2007
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Mar 2011
- Mesaj Privat
Din pacate, datorita politicii generale de reducere a costurilor de la Vag, cam toate noile modele au fost calitativ sub precedentul. Octavia 3 e mai prost facuta decat Octavia 2 face-lift, materiale mai ieftine, punte independenta spate au doar cele cu motorizari peste 150 CP...
Daca asa va fi si la Superb3 fata de Superb 2 face-lift...vai de aceasta masina, care a fost una si fiabila, si confortabila, si cu motorizari OK.
Daca asa va fi si la Superb3 fata de Superb 2 face-lift...vai de aceasta masina, care a fost una si fiabila, si confortabila, si cu motorizari OK.
- guliver
- ***
- 554 mesaje
- din 10 Dec 2006
- Insignia 2018 B20DTH
- Bucuresti
guliver
- Mesaje scrise: 554
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2018 B20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Dec 2006
- Mesaj Privat
- gyzmo
- *****
- 3,751 mesaje
- din 01 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,751
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2011
- Mesaj Privat
- Shellshock
- **
- 156 mesaje
- din 20 Dec 2014
- Bucuresti
Shellshock
- Mesaje scrise: 156
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2014
- Mesaj Privat
Daca calitativ vag face generatia noua mai slaba ca cea precedenta...e clar
Passat B8 nu este clar sub B7, din punct de vedere dinamic, consum, motor, suspensii, interior,scaune etc
Octavia 3 exterior este mai ok linii mai drepte decat faruri prelungite aiurea la modelul FL, aer conditionat face si el fata acuma la temperaturi de peste 30 grade unde la O2 si O2 FL nu prea
Ca sa nu mai vorbim cat LED poti sa pui pe generatiile noi fata de cele vechi asta insemnand viata mai lunga,inlocuiri rare de becuri stopuri faruri etc plus consum de baterie mai mic
Si noua insignia sigur cand va veni va putea fi configurata cu destul mult LED mai mult ca sigur, poate nu becurile din portbagaj dar in rest..
Audi TT iar,daca este mai slab ca vechea generatie....
Ultima modificare făcută de Shellshock la Vin 17 Apr, 2015 11:28 am
Passat B8 nu este clar sub B7, din punct de vedere dinamic, consum, motor, suspensii, interior,scaune etc
Octavia 3 exterior este mai ok linii mai drepte decat faruri prelungite aiurea la modelul FL, aer conditionat face si el fata acuma la temperaturi de peste 30 grade unde la O2 si O2 FL nu prea
Ca sa nu mai vorbim cat LED poti sa pui pe generatiile noi fata de cele vechi asta insemnand viata mai lunga,inlocuiri rare de becuri stopuri faruri etc plus consum de baterie mai mic
Si noua insignia sigur cand va veni va putea fi configurata cu destul mult LED mai mult ca sigur, poate nu becurile din portbagaj dar in rest..
Audi TT iar,daca este mai slab ca vechea generatie....
Ultima modificare făcută de Shellshock la Vin 17 Apr, 2015 11:28 am
- guliver
- ***
- 554 mesaje
- din 10 Dec 2006
- Insignia 2018 B20DTH
- Bucuresti
guliver
- Mesaje scrise: 554
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2018 B20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Dec 2006
- Mesaj Privat
- Shellshock
- **
- 156 mesaje
- din 20 Dec 2014
- Bucuresti
Shellshock
- Mesaje scrise: 156
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2014
- Mesaj Privat
- Madalin1796
- ***
- 558 mesaje
- din 04 Jan 2015
- Astra 2001 Y17DT
- Bucuresti
Madalin1796
- Mesaje scrise: 558
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jan 2015
- Mesaj Privat
Shellshock a scris:
aer conditionat face si el fata acuma la temperaturi de peste 30 grade unde la O2 si O2 FL nu prea
aer conditionat face si el fata acuma la temperaturi de peste 30 grade unde la O2 si O2 FL nu prea
Am si eu in familie O2 FL si pot sa spun ca e adevarat, G-ul meu daca pornesti AC-ul si il lasi vreo 3 minute nu mai poti sa tii mana in fata grilei pentru ca iti ingheata, la skoda n-ai treaba, trebuie sa tii ventilatorul la maxim ca sa mergi in conditii normale.
- lbanias
- ***
- 692 mesaje
- din 07 Nov 2008
- Insignia 2009 A20NHT
- Timis
lbanias
- Mesaje scrise: 692
- Locatie: Timis
- Masina: Insignia 2009 A20NHT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Nov 2008
- Mesaj Privat
La Superb ma gindeam si eu inainte de a lua Insignia. Portbagajul ala cu dubla deschidere e o inventie super, iar la combi pur si simplu poti dormi in ea ca acasa! In rest e doar o masina cu design cuminte, asa mai de limuzina de presedinte. Nu vad utilitatea spatiului imens la scaunele din spate pentru oameni de inaltime medie 170-185. Mie , la 1.80 , Insignia mi se pare suficient.
- gyzmo
- *****
- 3,751 mesaje
- din 01 Jun 2011
- Insignia 2009 A20DTJ
- Bucuresti
gyzmo
- Mesaje scrise: 3,751
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2009 A20DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jun 2011
- Mesaj Privat
Iar, daca efectuezi comparatia si din punct de vedere al greutatii, Superb-ul este in avantaj...
Si nu numai, la Superb poti selecta temperatura pentru locurile din spate, total diferit fata de locurile din fata... , unii zic ca este un moft,dar deh...
Superb-ul este o limuzina in adevaratul sens al cuvantului...
Si nu numai, la Superb poti selecta temperatura pentru locurile din spate, total diferit fata de locurile din fata... , unii zic ca este un moft,dar deh...
Superb-ul este o limuzina in adevaratul sens al cuvantului...
- Madalin1796
- ***
- 558 mesaje
- din 04 Jan 2015
- Astra 2001 Y17DT
- Bucuresti
Madalin1796
- Mesaje scrise: 558
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jan 2015
- Mesaj Privat
borsy- Suspendat
- 3,025 mesaje
- din 27 Mai 2013
- Insignia 2011 A20DT
- Alba
borsy- Mesaje scrise: 3,025
- Locatie: Alba
- Masina: Insignia 2011 A20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Mai 2013
- Mesaj Privat
- lbanias
- ***
- 692 mesaje
- din 07 Nov 2008
- Insignia 2009 A20NHT
- Timis
lbanias
- Mesaje scrise: 692
- Locatie: Timis
- Masina: Insignia 2009 A20NHT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Nov 2008
- Mesaj Privat
Si eu aveam uneori impresia ca Superb combi din spate e Fabia combi, iar cind vezi din lateral vaporul te miri. Gyzmo, subiectiv mai esti ! Superb e cit A6 si la juma' de pret, dar doar ca e mai mare ca Insignia nu inseamna ca e Maybach. Bizonala daca am folosit-o de 3 ori pina acum, e mai simplu sa inchid fantele manual decit sa manevrez 2 comenzi, darmai 3-4! Cred ca VAG au calculat sa nu faulteze Passat de au facut Octavia mai mica si Superb mai mare. De aici greutatea de comparare Insignia vs Octavia sau Superb. Daca ar fi fost strict pentru nevoi de transport , clar as fi ales Superb combi, fata de Insignia sau Passat. Dar mai trebuie si ochiul clatit !