Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Cum să ... ?
  • cont-sters-1898

  • Mesaje scrise: 233
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Feb 2006

  • Mesaj Privat
Am o Vectra A si m-ar interesa aceasta modificare daca se poate efectua usor.
Rog putin ajutor.
Skip ads

  • cont-sters-1898

  • Mesaje scrise: 233
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Feb 2006

  • Mesaj Privat
Chiar nu stie nimeni cu se face aceasta modificare de motor?
Ce se schimba si cum?
Merita?
ETC?
  • florinike

  • Mesaje scrise: 1,582
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Z20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Feb 2005

  • Mesaj Privat
Pai...hai sa iti raspund eu:si DA si NU. Parerea mea ar fi ca NU.....dar...
Daca modifici din 75 ajungi la 90, singura chestie buna.Daca vrei putere...mai degraba iei un CXE sau CNE motoare mult mai fiabile si cu o putere buna.
Nu vei putea sa il omologhezi, decat foarte greu, cu chitante, retine, chitante de la service unde sa fi facut schimbarea. Consumul va creste un pic la mers normal, sau va ramane identic daca pe cel vechi il omorai.

PS:asta se aplica DOAR la schimbare motor. Nu ai cum practic sa transformi un C16NZ in C18NZ...e vorba de blocul motor care la C18NZ e clar mai mare Wink
  • BeWaRe

  • Mesaje scrise: 170
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Kadett 1988
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Oct 2005

  • Mesaj Privat
poate omu se referala: Daca merge carburatia de pe c18nz pusa pe cel de 1.6 ...in principiu eu zic ca merge c18nz -ul are injecti monopunct si daca ii iei si calculatru de la el nu vad de ce nu ar merge dar nu stiu cat de mult te ajuta chestia asta sincer pote iti mai da cativa manji acolo dar nu cred sa ajungi la 90 de hp doar din jongleria asta Smile Very Happy ...multa bafta daca ai nevoie stiu pe cineva care vinde injectie monopunct de c18nz sal
  • cont-sters-1898

  • Mesaje scrise: 233
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Feb 2006

  • Mesaj Privat
era de schimbat tot motorul.
  • BeWaRe

  • Mesaje scrise: 170
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Kadett 1988
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Oct 2005

  • Mesaj Privat
si ai gasit motor?daca da la ce bani?si cum iti merge?da-mi o adresa de mesenger sunt curios ce ai facut pt ca si eu vreau sa fac ceva asemanator
  • b28cxh

  • Mesaje scrise: 396
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1992 C18NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jan 2006

  • Mesaj Privat
eu cred ca florinike a zis-o cat se poate de corect: mai bine faceti upgrade direct la un 2.0 ca banuiesc ca vreti putere...altfel nu vad dorinta asta subita de 1.8 Smile din partea mea sunteti bineveniti in microclubul 1.8 Smile dar sa nu va asteptati la eu stiu ce herghelie sub capota...

si la fel..intervine partea legala cu multa bataie de cap...doar sa mergeti pe blatul romanesc si sa va rugati sa nu verifice vreodata, careva, seria motorului.
  • Jacks

  • Mesaje scrise: 175
  • Locatie: Oradea
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mai 2005

  • Mesaj Privat
si oare nu e mai simplu si evident mai ieftin sa o vinzi si sa iti iei alta? zic si eu asa!
  • BeWaRe

  • Mesaje scrise: 170
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Kadett 1988
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Oct 2005

  • Mesaj Privat
ce sa zic mai cam lasat fara cuvinte amice Very Happy poate pt tine este usor poate pt uni este mai frumos sa creeze ceva decat sa ia gata facut ...Satisfactie pt uni care lasa ceva in urma lor ...tu ce crezi???
  • cont-sters-1898

  • Mesaje scrise: 233
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Feb 2006

  • Mesaj Privat
M-am gandit la 1.8 pentru ca la varianta de 2l am altceva in cap, C20NE ar o varianta dar aici merge si C20LET
  • Ingineru

  • Mesaje scrise: 1,086
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1998 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2004

  • Mesaj Privat
Ca raspuns la obiect, trebuie vazut de unde provine diferenta de cilindree dintre C16NZ si C18NZ? Daca e vorba doar de alezaj, atunci e relativ simplu, trebuie alezat blocul la cotele lui C18NZ, luati segmenti si pistoane de C18NZ si cam gata treaba (majora). Ar urma treaba "minora" adica vazute alte posibile incompatibilitati (injector, garnitura de chiulasa, etc.). Daca diferenta de cilindree provine din cursa diferita a pistonului sau din alezaj si cursa mai bine las-o balta, schimba motorul cu totul...
  • BeWaRe

  • Mesaje scrise: 170
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Kadett 1988
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Oct 2005

  • Mesaj Privat
Pt ingineru...frate ai dreptate ca trebuie vazut de unde provine diferenta...dar hai sa iti zic un pont ...cat crezi tu ca poti aleza din bloc ca sa castici 200 de cm???te-ai gandit ca poate este din cursa pistonului???ce zici tu este pur fictiv...diferente sunt clare si se vede cu ochiu liber daca te uiti la un motor de 1,6 si la unu de 1,8 ....se vad diferente de volum deci sa nu mai vorbim de ce este in interioru lui....cursa pistonului este diferita la un motor de 16 fata de unu de 18 deci si piesele aferente sunt ....arbore cotit...biele...pistoane...etcasa ca sa indrumama un om sa se apuce un om sa masoare si sa desfaca si sa nu ii de-a rezultat ...mai bine incerci sa schimbi motoru Very Happy Very Happy
  • AdamOpel

  • Mesaje scrise: 1,015
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Nov 2006

  • Mesaj Privat
la ce vrei sa modifici?
sistemele de injectie sunt la fel, doar ECU-l de la c18nz ii furnizeaza mai mult combustibil?
ar trebuie sa te mai uiti sin manuale si mai ales in autodata acolo gasesti parametri ECUlui.

sa modifici fizic adica mecanic sa maresti diametrul locasului pistonului....ii o mare prostie doar arunci bani afara...nu faci alceva decat condamni motorul la moare....si cine iti poate face cu precizie??

ai nevoie de putere iati un C20LET si scapi de grija puteri Smile
  • sorin666

  • Mesaje scrise: 3,888
  • Locatie: outside Manell's Land
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Las-o balta, primul este un "small block" si al doilea nu...
CU UN ATELIER DE PRELUCRARI MECANICE BINE DOTAT se poate modifica 1400 in 1600 si 1800 in 2000, desigur, folosind piese standard...
Cat despre "lasatul ceva in urma lui"... se poate lasa si altceva decat un motor modificat... Laughing
Skip ads

  1. Home
  2. Cum să ... ?

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR