yoh01
- Mesaje scrise: 28
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 1998 x17dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jan 2009
- Mesaj Privat
- mecaNIK
- ****
- 2,202 mesaje
- din 10 Jan 2007
- Insignia 2010 confidential
- Anglia
mecaNIK
- Mesaje scrise: 2,202
- Locatie: Anglia
- Masina: Insignia 2010 confidential
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2007
- Mesaj Privat
Culisele pe care se misca ansambul etrier/piston se deformeaza in timp se umplu cu mizerie sau rugina si nu mai merge usor etrierul demonteaza si verifica-le se gasesc separat la set pe roata si nu folosi vaselina normala la montaj,alt motiv mai este si uzura excesiva a discului obligand etrierul sa ajunga la cap de cursa pe culise ,apoi nu se mai poate intoarce usor,sau culise blocate,disc uzat,placute terminate...oricum atentie la montaj acele culise sau culisante se curata foarte bine de mizerie ...daca tot umbli acolo e bine sa vezi ce are si setul de garnituri pistonas ori daca si acesta este ruginit pe interior datorita neschimbarii lichidului de frana ori a calitatii proaste a acestuia....
- Gabello
- ****
- 1,149 mesaje
- din 11 Mai 2009
- Astra 2001 y1,7dti
- Giurgiu
Gabello
- Mesaje scrise: 1,149
- Locatie: Giurgiu
- Masina: Astra 2001 y1,7dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mai 2009
- Mesaj Privat
Cu problema asata m-am luptat si eu ceva timp, intr-un an jumate m-au lasat 2 etriere unul l-am schimbat, altul l-am curatat si l-am pus inapoi.
Mi s-au incins jantele de cateva ori, odata a iesit si fum de la un disc( pe dreapta)
cumpara un kit de reparatie, scoti pistonul il cureti il montezi pui garniturile noi si va merege ca nou.
Mi s-au incins jantele de cateva ori, odata a iesit si fum de la un disc( pe dreapta)
cumpara un kit de reparatie, scoti pistonul il cureti il montezi pui garniturile noi si va merege ca nou.
budara
- Mesaje scrise: 30
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2003 Y17 DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Oct 2007
- Mesaj Privat
mecaNIK a scris:Culisele pe care se misca ansambul etrier/piston se deformeaza in timp se umplu cu mizerie sau rugina si nu mai merge usor etrierul demonteaza si verifica-le se gasesc separat la set pe roata si nu folosi vaselina normala la montaj,alt motiv mai este si uzura excesiva a discului obligand etrierul sa ajunga la cap de cursa pe culise ,apoi nu se mai poate intoarce usor,sau culise blocate,disc uzat,placute terminate...oricum atentie la montaj acele culise sau culisante se curata foarte bine de mizerie ...daca tot umbli acolo e bine sa vezi ce are si setul de garnituri pistonas ori daca si acesta este ruginit pe interior datorita neschimbarii lichidului de frana ori a calitatii proaste a acestuia....
Pistonasele la tipul acesta de opel sunt dintr-un teflon si nu pot rugini.
- ahappyuser
- *******
- 6,745 mesaje
- din 05 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
ahappyuser
- Mesaje scrise: 6,745
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat
- Octav
- **
- 245 mesaje
- din 05 Jun 2006
- Astra 2001 Y17DT
- Bucuresti
Octav
- Mesaje scrise: 245
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2006
- Mesaj Privat
Ideea e sa vizualizezi un tutorial inițial. Tb sa verifici si starea cilindrilor-piston sa nu prezinte urme de blocaje, de frecare cu etrierul, pt ca daca l-ai împins strâmb cu levierele s-a cam depreciat. Si inca ceva, nu curata cu smirghel acest cilindru. Încearcã cu lemn de esența tare si eventual pasta de rubin. Sunt de acord cu afirmațiile colegilor. E clar ca iți tb kit de reparație, sau in cel mai rau caz, etrier.