Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  • little big boy

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: galati
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Salutare si la multi ani la toata lumea.Problema mea sta in felul urmator:
Am un opel astra 1,7 DTI din 2001 caravan la care pana acum nu am avut nici o problema.Masina e adusa din olanda de 5 luni si sunt unicproprietar.
Acum 2 zile cand sa pornesc,era in jurul pranzului si nu era f frig,am simtit ca a luat-o mai greu un pic.De mai bine de o sapt nu am mai facut drumuri lungi cu masina,decat de acs la serviciu si stau f aproape,nici 10 min.Am ajuns la serviciu totu bine dupa 8 ore era 02 noaptea cand sa pornesc nimic, deabia a invartit putin si a murit nu mai aveam curent.Am lasat-o in parcare acolo si am plecat acs cu un coleg.Dimineta m-am dus si am cumparat o baterie rombat de 65 ah,am mers la serviciu am pus-o pe masina a pornit la prima cheie,am lasat-o sa mearga,dupa 10 min am plecat la magazinul de piese sa fac garantia la baterie,ajuns acolo a verificat dc incarca,totul ca la carte,perfect si cu faza lung pornita.Am plecat acs,m-am mai invartit prin oras ca sa mai dezmortesc masina putin.
Am lasat-o in fata blocului vreo 5 ore si seara a pornit si am plecat la serviciu,dar ajuns aproape am constatat ca pe liber in loc sa stea la 800-900 rotatii pe min statea la 1100.am lasat-o in parcare 8 ore,iar cand sa plec de la serviciu a pornit la prima cheie,dar am constatat ca intensitatea luminilor din bord era mai slaba si a faruruilor,imediat dupa ce pornea statea in turatie normala dupa care se tura la 1100.Am scos-o din parcare si am mai lasat-o sa mearga asa un pic dupa care mi s-a aprins in bord becul "exhaus system"dupa care am oprit-o.Am lasat-o 3 min si cand sa plec acasa la fel ca acum 2 zile nu a avut puterea sa mai porneasca.M-au impins vreo 2 colegi(stiu ca nu e indicat)a pornit,nu aveam lumini si statea aprins becul din bord rosu de airbag si cel de abs si nici servo nu mai aveam(se vira greu tare).Am ajuns pana acs (am mers fara lumini) am parcat-o in fata locului. Acum is disperat nush ce sa fac,dupa revelion o sa merg la service si om pun pe tester.Azi e inchis.
Dc ati avut probleme asemanatoare va rog sa-mi spune-ti cum le-ati rezolvat si cat v-a costat piese si manopera. Sa fie de la bujii sa nu mai decupleze,ca de la alternator l0am verificat ieri si incarca ca la carte,sa fie de la releul de bujii.
Va multumesc celor care mi-ati citit mesajul si va rog sa raspundeti ca is tare ingrijorat Crying or Very sad
Skip ads

  • Drogas

  • Mesaje scrise: 1,260
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Sep 2006

  • Mesaj Privat
Hmm ciudat, as putea sa jur ca defectiunea e : releul si puntea de diode(tipic OPEL) , dar tu zici ca alternatorul incarca normal Rolling Eyes , sau alta varianta, ai vreun scurt pe undeva , fura curent, viziteaza un electrician
Daca ar fi alternatorul ar costa cam 250 ron piesele(puntea +releu) +manopera
  • little big boy

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: galati
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Dec 2006

  • Mesaj Privat
da de la bujii nu poate fi sau releul de incarcare bujii
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,066
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Mai mult ca sigur ai un scurt, posibil, in circuitul de alimentare a bujiilor. Poti masura cu un multimetru, intre borna de - a bateriei si fisa - a instalatiei, consumul, dar cel mai bine mergi la un electrician.
  • 1.7dti_edition2000

  • Mesaje scrise: 533
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2006

  • Mesaj Privat
Eu am avut similar,imi consuma 3-4 amperi puntea defecta din baterie;probabil ca a fost defect intermitent la inceput,ba mergea ba nu,nu lasati bateria descarcata ca se strica si ingheata,100% e defecta puntea sau releul dar la cit de greu se schimba mai bine le schimbati pe ambele
  • Visse

  • Mesaje scrise: 1,464
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Puntea si releul ca pret sunt in jur de 3,5 -4 mil .Poti incerca sa vezi consumul masinii fara motor pornit punand un ampermetru serie , daca consumul este asa cum a spus un coleg mai sus , 3-4 Amperi incearca prin eliminare sa gasesti cine provoaca consumul nu de alta dar un consumator ridicat poate provoca un incendiu.
  • 1.7dti_edition2000

  • Mesaje scrise: 533
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2006

  • Mesaj Privat
Visse a scris:Puntea si releul ca pret sunt in jur de 3,5 -4 mil .Poti incerca sa vezi consumul masinii fara motor pornit punand un ampermetru serie , daca consumul este asa cum a spus un coleg mai sus , 3-4 Amperi incearca prin eliminare sa gasesti cine provoaca consumul nu de alta dar un consumator ridicat poate provoca un incendiu.


puntea si releul costa cam 120-130 ron fiecare
  • octav13

  • Mesaje scrise: 2,057
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Vectra 2003 y 22 dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Nov 2006

  • Mesaj Privat
nu ai cumparat ce trebuie!
bateria pt.diesel trebuie sa aiba cel putin 70 amperi si peste 500 la pornire ,de ex. eu am cumparat de 75 amperi si 680 la pornire si nu a facut nici-o problema
  • 1.7dti_edition2000

  • Mesaje scrise: 533
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2006

  • Mesaj Privat
octav13 a scris:nu ai cumparat ce trebuie!
bateria pt.diesel trebuie sa aiba cel putin 70 amperi si peste 500 la pornire ,de ex. eu am cumparat de 75 amperi si 680 la pornire si nu a facut nici-o problema

Nu e asta problema,sa nu uitam ca merge si o baterie veche de 4-5 ani,ce mai are cam 1/2 din capacitatea initiala
  • elegance

  • Mesaje scrise: 3,083
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2000 Y 17 DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jul 2006

  • Mesaj Privat
1.7dti_edition2000 a scris:
Visse a scris:Puntea si releul ca pret sunt in jur de 3,5 -4 mil .Poti incerca sa vezi consumul masinii fara motor pornit punand un ampermetru serie , daca consumul este asa cum a spus un coleg mai sus , 3-4 Amperi incearca prin eliminare sa gasesti cine provoaca consumul nu de alta dar un consumator ridicat poate provoca un incendiu.


puntea si releul costa cam 120-130 ron fiecare

Made in Turcia... Rolling Eyes la reprezentanta costa 8 milioane amandoua. Ciudat ca ce'i de la care ai cumparat bateria au zis ca incarca, eu pun pariu ca nu incarca deloc.
Si mai ciudat faptul ca ti'au dat o baterie prea mica. La diesel e indicat o baterie de 72 de amperi cel putin.
Poate te ajuta asta:
https://www.clubopel.com/vie...highlight=maritat
  • octav13

  • Mesaje scrise: 2,057
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Vectra 2003 y 22 dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Nov 2006

  • Mesaj Privat
1.7dti_edition2000 ,nu te contrazic dar cel mai bine este sa pastram specificatiile date de constructor pt a elimina mai repede din cauze
  • popescu iulian

  • Mesaje scrise: 1,400
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Antara 2012 A22DMH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2006

  • Mesaj Privat
elegance a scris:
1.7dti_edition2000 a scris:
Visse a scris:Puntea si releul ca pret sunt in jur de 3,5 -4 mil .Poti incerca sa vezi consumul masinii fara motor pornit punand un ampermetru serie , daca consumul este asa cum a spus un coleg mai sus , 3-4 Amperi incearca prin eliminare sa gasesti cine provoaca consumul nu de alta dar un consumator ridicat poate provoca un incendiu.


puntea si releul costa cam 120-130 ron fiecare

Made in Turcia... Rolling Eyes la reprezentanta costa 8 milioane amandoua. Ciudat ca ce'i de la care ai cumparat bateria au zis ca incarca, eu pun pariu ca nu incarca deloc.
Si mai ciudat faptul ca ti'au dat o baterie prea mica. La diesel e indicat o baterie de 72 de amperi cel putin.
Poate te ajuta asta:
https://www.clubopel.com/vie...highlight=maritat


Si de ce ai impresia ca la reprezentanta ar fi originale? In afara de adaosul comercial exorbitant nu exista diferenta intre piese, tot din taiwan, china, etc sunt aduce numai ca acolo ( a se citi reprezentanta) teoretic iti da garantie, practic nu prea o respecta.
  • Visse

  • Mesaje scrise: 1,464
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Turcesti nu prea cred , chinezesti da , chestia e ca au furat tehnologie Chinezii si le iese lucrarea foarte bine .
  • elegance

  • Mesaje scrise: 3,083
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2000 Y 17 DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jul 2006

  • Mesaj Privat
Eu cand am avut probleme cu alternatorul m'am dus la reprezentanta Opel cu puntea si releul in mana si mi'au dat piese Hitachi, identice cu cele care le'am avut pe masina. problema a fost pretul: 8 mil. La un magazin mai mic am gasit piesele la 2 mil dar nu scrie nimic pe ele si se vede diferenta de finisare intre ele si ce am avut pe masina. Plus ca fiind client fidel (din pacate) mi'a facut o reducere si le'am luat cu 1 800 000.
  • little big boy

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: galati
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Azi am dus masina la service si mi-a zis ca nu incarca deloc bateria si ca trebuie schimbat releul cu puntea de diode cica ar fi undeva la 2-3 milioane cu tot cu manopera
  • popescu iulian

  • Mesaje scrise: 1,400
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Antara 2012 A22DMH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Si unde crezi ca produce Hitachi, in japonia? Tot china e la putere, iar alea de le-ai luat sunt la fel de bune ca si cele de la reprezentanta. Si eu am schimbat punte si releu marca unipoint din taiwan si merge in draci nu am avut nici o problema. Poate la voi la cluj va lasa sa vedeti masina si piesele dar in Iasi stai bine merci in sala de asteptare pana e gata masina, ce pun ei acolo numai d-zeu stie, clientul nu.
  • 1.7dti_edition2000

  • Mesaje scrise: 533
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2006

  • Mesaj Privat
exact,unipoint sint astea 'ieftine' si compatibile;nu arata super,dar presupun ca la solicitari normale sint ok
oricum 8 mil pt niste piese,fie si hitachi,e enorm,e de 10-20 ori pretul lor de productie;mai bine iei un alternator nou sau functional cu banii astia,apoi il repari pe cel vechi si il valorifici
Daca erau asa de bune cele hitachi nu tineau doar 3-4 ani,parca si la dacia tineau mai mult
  • ROBERTby2000

  • Mesaje scrise: 244
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Aug 2006

  • Mesaj Privat
-ce este de hitachi se observa.cel putin granulatia de la carbuni.
-problema este alta de cad alternatoarele asa de repede: este situat jos la indemana prafului si a apei.
-practic diodele de la acest alternator le-am vazut si vw.dar pica mult mai greu.de ce? alternatorul este situat undeva mult mai sus.
-nu puneti nituri de aluminiu la alternator.puneti surubele.niturile se slabesc...si este solicitata atat punte cat si reglatorul.(din cauza contactului imperfect apar curenti de scurta durata si variabili...practic functioneaza intr-un regim tranzitoriu cvasipermanent.de asta palpairile de lumina din plafoniera la mojoritatea masinilor).
  • eagle

  • Mesaje scrise: 48
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2001 YI7DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jan 2007

  • Mesaj Privat
in februarie anul trecut am avut aceleasi simptome
la service - punte diode - 2200000 , releu - 2500000 , manopera 1300000
am schimbat si bateria ca se descarcase de tot - aprox - 2000000
  • little big boy

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: galati
  • Masina: Astra 2001 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Dec 2006

  • Mesaj Privat
am facut masina si m-a costat 380ron,a schimbat puntea de diode si releul,cica si niste perii(nush ce-s alea) si cica si un rulment parca,si mi-a bagat-o si pe tester si totul ok. Azi ma duc sa iau factura si va zic cat au facut fiecare in parte.
A si cu bateria cica e buna aia a mea si am fost la ala la magazin si mi-a zis ca nu imi da banii inapoi dar ca pot sa iau altceva,cred ca iau 2 cauciucuri(si mai dau eu diferenta) sau un bidon de ulei(ce ulei ma sfatuiti sa iau,oricum ptr la primavara ca acum abia l-am schimbat de 5000km)
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR